ФОТООКО: ЗАПОЧНА ПРЕБАЗИРАНЕТО НА БЕЗМЕРЦИ

Pan.bg 18 мар 2014 | 22:56 views (3075) commentaries(18)Армия и техника
image Снимки - благодарение на Александър Рунев и С.Дюлгеров от авиобаза Безмер (фейсбук група Су-25)

На 14 март (петък) първите 2 самолета Су-25 от състава на българските ВВС се пребазираха успешно в авиобаза Граф Игнатиево.
Събитието бе емоционално, като се очаква скоро още един боен Су-25 да бъде пребазиран.
Припомняме, че вчера по време на открития летателен ден в авиобаза Граф Игнатиево ген.майор Константин Попов говори и за
реконструкцията на авиобаза Безмер, като заяви, че пистата трябва да бъде готова в срок - през лятото на 2015 г., когато безмерци ще се завърнат.

Ще се извърши пълна реконструкция на инфраструктурата, което включва строителството на нова полоса, рульожки, стоянки.
Средствата за това са осигурени от фондове на НАТО и са в размер на около 60 милиона лева. Ген. Попов припомни, че собствеността на базата си остава българска.
След реконструкцията, която включва и разширяване, военното летище ще отговаря на всички изисквания както на НАТО, така и по ИКАО /изисквания на гражданската авиация/, обясни ген. Попов.
Хубаво е да имаш не едно, а две военни летища, които да се оборудвани с най-новата техника, да са равнопоставено използваеми, коментира командирът на ВВС и добави, че това е изцяло нов стратегически обект.
Подготовката на летците от Безмер ще продължи в Граф Игнатиево, като те ще си изпълняват годишната програма.
"Надявам се откриването на новото летище в Безмер да стане съгласно сроковете, посочените в договора, и момчетата да се върнат там в средата на следващата година, а българските ВВС да празнуват", добави ген. Константин Попов.


image
Нека да им върви по вода на безмерци! И да се завърнат на новата писта!

image

image

image
Обща снимка за спомен с пилоти и техници от Безмер

image

image
Всичко е готово за старта

image

image


image
На прощаване

image
Посока - към Графа

Прочети още статии от раздела.


Напиши коментар

Коментари: 18

  1. #1
    Тик Так 18 мар 2014, 23:08
     
    0
     
    0

    Браво, построиха си магистрали и голф игрища чужденците, дадоха ни ги на концесия(под наем) сега си правят втора писта.
    Вече всичко е почти готово, можем да им станем слуги в собствената си страна, а жените ни, да са им компаньонки.
    Гъзолизец е българина, малко са достойните хора, дето напук ще гладуват ама гащите, няма да си свалят за чужд ху... да не казвам какво.
    ЗАЩО СЕ ПРОДАВА БЪЛГАРИНА ЗАЩО???

  2. #2
    xxxxxx 18 мар 2014, 23:22
     
    0
     
    0

    Коя магистрала е на концесия бе, Тик Так :) А иначе има само 2 готови магистрали, едната Люлин, а другата свързва 4 от 6те най-големи български града (София, Пловдив, С. Загора и Бургас) или според тебе хората трябва да се трепят като пътуват от София до Пловдив?

  3. #3
    ммм 18 мар 2014, 23:25
     
    0
     
    0

    колко са общо останалите самолети су 25 ?
    изобщо, колко самолета има България към момента?

  4. #4
    Йордан Йорданов 18 мар 2014, 23:25
     
    0
     
    0

    Успех на Безмерци!

    P.S.
    Администраторите, знам, че е свобода на словото, но такива като №1 трябва да се трият, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

  5. #5
    Отчетник 18 мар 2014, 23:44
     
    0
     
    0

    Отчет:
    В края на мандата на Аню Ангелов (незавършеният мандат, нека му е вечен срам за това) - февруари 2013 г.
    - 3 Пилатуса
    - 0 Л-39
    - 2 Спартана
    - 1 Ан-2
    - 0 Ан-30
    - 3 МиГ-29
    - 0 МиГ-21
    - 1 Су-25
    - 3 Ми-17
    - 1 Кугър
    - 0 Бел
    - 0 Ми-24
    Летяща техника около 20-22 процента от всичко налично. Пълна трагедия.
    ...........................
    След 1 година - по времето на мандата на Ангел Найденов:
    - 4 Пилатуса
    - 3 Л-39
    - 3 Спартана
    - 1 Ан-2
    - 1 Ан-30
    - 7-8 МиГ-29
    - 1 МиГ-21 (до месец още 2)
    - 3 Су-25
    - 3 Ми-17
    - 4 Кугър (до края на годината 6)
    - 2 Бел
    - 0 Ми-24 (до края на годината с обещания за 1)
    Процентите сами си изчислявайте, но има светлина в тунела... Вижда се по броя на изправната вече летателна техника...

  6. #6
    xxxxxx 18 мар 2014, 23:56
     
    0
     
    0

    Отчетник, искам да попитам, какво става със самолетите Let L-410 Turbolet? На въоръжение ли са, лети ли се с тях и т.н.?

  7. #7
    Wladi 19 мар 2014, 00:00
     
    0
     
    0

    Имам страх ,че безмерци и Су-25 няма да се върнат повече на "Безмер" заради плановете на НАТО или ще бъде закратко . Дано греша !!!

    П.П Въпрос:Цялата техника ли се пребазира или само летящата , може да видим някой друг Су-22 как форсира по пистата :) ?

  8. #8
    Ангел 19 мар 2014, 00:01
     
    0
     
    0

    Помня времето, когато бях ученик в Ямбол....., Су 25 гърмяха над блоковете на к.с. Граф Игнатиев (където живеят и повечето пилоти) и хората се радваха истински, на никой не пречеше шума на щурмовата авиация. А сега? 3 летящи самолета,..срам!
    Разгледах и снимките,..... на мен ли така ми се струва или на спарката 002 няма втори пилот? Какво пречи дори и при пребазиране да са двама? (някой младеж да добави едни 25 мин към и без това скромния им летателен стаж. Да не би да. нямаме пари вече и да му платим комадировъчното?)

  9. #9
    Тик Так 19 мар 2014, 00:53
     
    0
     
    0

    Пичове демократи ВСИЧКИ Всички магистрали, без "Люлин'' са на концесия интересувайте се малко. Пари има и у нас и ние можем не сме некадърни.
    Не сме Африка, не сме племе, защо се радвате когато някой отвън инвестира и си мислите че го прави за нас???
    НЕ, просто ние сме близо до Русия и Сащ за това инвестират в стратегическа инфраструкрура, така се оказва влияние над много държави.

  10. #10
    xxxxx 19 мар 2014, 10:11
     
    0
     
    0

    Wladi, не вярвам плановете на НАТО да бъдат провалени от Су-25. То ще кажеш че самолетите са се спукали да летят.

    По цял свят има една камари авиобази, които се използват съвместно от различни сили. Просто ръководството на ВВС трябва да си свърши работата.

    Тик Так, в българия има единствено винетки, които са правителствени. Дори и сега не могат да се концесионират, т.к. магистрала правена с евро-пари не може да се концесионира. Аман от глупоси.

  11. #11
    Бг 19 мар 2014, 14:10
     
    0
     
    0

    Напълно подкрепям №4 Йордан Йорданов!
    Успех на ВВС и се зарадвайте на малкото хубаво, което се случва!
    Коментари като №1 са безсмислени, дори отровни и не трябва да се публикуват!

  12. #12
    boril 19 мар 2014, 14:32
     
    0
     
    0

    Към отчетника поправака- 3бр.Пилатус

  13. #13
    свиня 19 мар 2014, 20:13
     
    0
     
    0

    Тази база в Безмер я пишете бегала. НАТО че си я направи и ползва , а като стане готова полосата, ще "пенсионират "Су-тата. Ето това е плана.

  14. #14
    Xasan 19 мар 2014, 22:08
     
    0
     
    0

    Бостани или някакви ботанически градини ,нeма ли за копане,нещо от рода на ``Без Мера ``


  15. #15
    Верно ли 20 мар 2014, 02:02
     
    0
     
    0

    Да пенсионират каквото си искат време е американците да пратят малко военна помощ,в пустинята малко ли самолети имат който не използват.така едни 12 бройки годни за летене може и нови ф-16 блок50,или супер хорнет.:)

  16. #16
    DDT 20 мар 2014, 09:28
     
    0
     
    0

    Само можем да се радваме на модернизацията на Безмер. Моята тревога е друга. Тия 4-5 самолета, които безмерци ще вдигнат до кога ще летят. По мое скромно мнение най-много до средата на 2015 г. и ще започнат проблемите с резервни части и консумативи, които все по-трудно ще купуваме вече от руснаците по разбираеми причини. Всичко налично като техника с отпаднала необходимост в Безмер вече е обезкостено за да се постави на тези с "удължения" ресурс. И имам едно кофти предчувствие, че тези самолети няма да могат да се върнат на Безмер поради простата причина, че няма да са в летателна годност след една година поради гореспоменатата причина. А може би и поради "динамичната среда на сигурност". И какво като се върнат? Що за авиация е това с 2-3 летящи самолета? И стига с изтъркания лаф, че като няма риба и рака е риба. Единствения здраво стъпил на земята във ВВС е бр. ген. Радев и човека го каза едно към едно, че бойната авиация е пред срив, т.е. пред закриване.

  17. #17
    итс 21 мар 2014, 19:17
     
    0
     
    0

    До #16.Много се тревожиш!Остави тревогите и предчувствията на хората които могат да направят това да не се случи!!А иначе -добра новина за Безмер и ВВС(имам в предвид ремонта на полосата и удължаване на ресурса на самолета)!!

  18. #18
    DDT 25 мар 2014, 11:15
     
    0
     
    0

    итс, след като си толкова безгрижен и отворен, обясни на простолюдието как ще се поддържат самолети, на които им изтича срока на годност на пиросредствата, ако излезе от строя само един турбохладилник ( не дай боже да е на спарката), гуми, спирачни парашути и мн. други. Всичко това до сега идваше от Русия, макар и с големи трудности, но идваше. А освен това хората, които могат да направят това да не се случи, колкото и да са професионалисти не са магьосници. Идва един момент когато се изчерпват и последните възможности и от там нататък се върви по острието на бръснача. Но потърпевши тогава ще са летците и тези, които са подписвали. Но тези, които са подписвали ще са живи и здрави, а за летците...въпрос на късмет и професионализъм. Така, че нещата не са толкова първосигнални. Дано политиците да се вслушат в думите на бр. ген. Радев, защото в един момент нещата ще станат необратими и непоправими за бойната ни авиация. Аз съм пристрастен към Су-25, но казвал съм го и пак го повтарям - всякакво удължаване на ресурс повече било на Су или МиГ само удължава агонията, увеличава технологичната, интелектуалната и тази на тактическа подготовка пропаст между нас и нашите съюзници, т.е. е вредно за ВВС. НОВИЯТ БОЕН САМОЛЕТ НЯМА АЛТЕРНАТИВА! Всичко останало е срив и закриване на бойната авиация, т.е. в нейна вреда.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ
eXTReMe Tracker