Горещи новини
- В авиобаза Безмер анализираха подготовката и дисциплината
- For Sale: Продава се уникален изтребител F4H-1F
- Обявени са 25 вакантни офицерски длъжности за лекари във ВМА и на бойни кораби
- На учителя и командира полковник инж. Ангел Ангелов – с любов !
- Съвместно учение на ВМС на САЩ и НАТО в Черно море
- Специализиран екип от 2-ра Тунджанска механизирана бригада на СВ отново унищожи невзривен боеприпас - 152 мм осколъчно-фугасен снаряд
- Руският черноморски флот следи движението на американския разрушител USS Donald Cook в Черно море
- Екипът на Sikorsky-Boeing разкри усъвършенстван щурмови вертолет DEFIANT X, ще революционизира способностите на американската армия
- Швеция подписа със Saab 2 договора - за модернизация на Visby и за 2 корвети от следващо поколение Visby Generation 2
- Променят изискванията за назначаване на директор на Служба „Военна полиция“

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на boeing.com
Тренажорите за оръжейните системи и за полетни операции на новия американски учебно-тренировъчен самолет T-7A Red Hawk ще осигурят на бъдещите пилоти симулационно обучение „в реално време“, за да допълнят успешно полетите на действителния самолет.
От 1 декември 2020 г. американските ВВС са с една крачка по-близо до получаването на УТС от следващо поколение. Boeing започва да произвежда наземно базиран максимално реален тренажор (GBTS) за УТС T-7A Red Hawk.
Понастоящем екипите на Boeing сглобяват първите два тренажора за оръжейни системи и за полетни операции на място в завода на компанията в Сейнт Луис. Тези симулатори, които са основата за обучение на пилоти и ключови за готовността на ВВС, могат да се свързват дигитално с действителните УТС T-7A и да позволяват виртуални конструктивни и вградени сценарии за обучение.
„Системата за обучение на УТС T-7A Red Hawk е може би най-напредналата в света. Това е game changer. Тази система е 100% интегрирана с реалния опит на пилотите, предлагайки максимално реална симулаци. Ние работим в тясно сътрудничество с американските ВВС и очакваме с нетърпение да тестваме и въведем самолетите в експлоатация" заяви Чък Дабундо, вицепрезидент за програмата T-7 в Boeing.
Учебните симулатори са оборудвани с високоточни станции за екипажа, които включват седалки с динамично движение и 8K проектори на Boeing Constant Resolution Visual System, предлагащи 16 пъти по-голяма яснота от традиционното видео с висока разделителна способност (1080p).
„Това е най-точното, завладяващо изживяване, което всеки пилот може да има извън самолета. Интегрирахме обучението цялостно, включително актуализации на софтуера с "едно натискане на бутона". Това, което пилотът вижда в класната стая, на своите устройства за обучение като настолни компютри и в симулаторите за полетни операции и оръжейни системи, ще бъде това, което ще вижда в самолета. Бъдещите пилоти могат да очакват по-всеобхватно, завладяващо обучение" подели Шери Кьонеман, директор за обучение и поддържане на програмата T-7A в Boeing Global Services.
GBTS на T-7A е изграден върху отворена системна архитектура на хардуера и цифров софтуер, който ще позволи на симулатора да бъде осъвременяван с променящите се нужди на ВВС.
Симулаторът подсилва „полетното“ изживяване с оптика от висок клас и седалки с динамично движение (сн.: Ерик Шинделбауър)

loading...
Други публикации
Напиши коментар