Горещи новини
- Китай е най-голямото геополитическо предизвикателство за САЩ
- Атина поиска от Анкара да върне статута на музей на Света София в Истанбул
- Инцидент с румънски УБС МиГ-21 LanceR В
- ГИГАНТИ И ДЖУДЖЕТА: КОРАБ STRATEGIC SPIRIT И КАТЕР MARIANA В ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС
- Саудитската SAMI и Lockheed Martin създават съвместно предприятие
- Генералният щаб на САЩ: Вашингтон не желае война с Русия и Китай
- Полският боеприпас- камикадзе Warmate
- ОАЕ и Саудитска Арабия подписаха споразумение за колесни бронирани машини
- Имало е инцидент между турски и гръцки самолети F-16
- Компанията Calidus от ОАЕ показа ББМ Wahash с купола на БМП-3

pan.bg, Н.Димов
В доклада си за резултатите от 2020 г. компанията разкрива плана си да извади от експлоатация последния си карго самолет MD-10 през 2022. Понастоящем FedEx разполага с флот от 18 MD-10.
Пет от тях ще бъдат пенсионирани тази година, а останалите тринадесет MD-10-30 – през 2022. Самолетите ще бъдат заменени с по-новите и по-ефикасни B767-300F и B777F, които вече са поръчани. По график FedEx ще получи 11 В767 през 2021 г., също 11 през 2022 г. и четири – през 2024 г., Така общият брой В767, които авиокомпанията ще има във флота си, ще нарасне на 132.
Що се отнася за В777 F, FedEx очаква пет B777F през 2022, два през 2023, един през 2024 и два през 2025 или общо ще има 56.
През годините си FedEx е експлоатирала 77 DC-10/MD-10. MD-10 е модернизирана версия на DC-10, със „стъклена“ кабина, позволяваща екипажът да е от само двама пилота и да е съвместим в експлоатация с MD-11F.
Източник: Scramble magazine, превод и редакция: pan.bg
loading...
Други публикации
Напиши коментар
Няма такъв самолет MD-10. Има DC-10 и MD-11. На снимката, която сте препечатали е DC-10.
С MD-10 се означават конвертираните със "стъkлен" кокпит DC-10. Те имат общ типов рейтинг за пилотиране с DC-11.
Иначе новопроизвдени MD-10 няма.
Boeing upgraded many in-service DC-10s as the MD-10 with a glass cockpit to eliminate the flight engineer position