Sikorsky и Rheinmetall се разширяват индустриално си партньорство за тежкия вертолет CH-53K, въпреки че Германия замрази програмата

Pan.bg 28 яну 2021 | 11:06 views (456) commentaries(0)
img
хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на rheinmetall.com



На 27 януари 2021 г. Sikorsky и членовете на германския индустриалният екип за тежките транспортни вертолети CH-53K потвърдиха ангажимента си за сътрудничество чрез ново споразумение за сътрудничество.

Кристиан Албрехт, мениджър "Международно бизнес развитие" в Sikorsky, бе доволен от новот оспоразумение: „Работим интензивно и в тясна координация, за да разработим концепция за това как най-добре да експлоатираме и поддържаме тежките транспортни вертолети CH-53K. Германската индустрия е перфектният партньор за това и гарантира възможно най-голяма степен на независимост от чуждестранни компании. Ние сме още по-доволни, че наскоро успяхме да спечелим още един ексклузивен партньор".

Американският производител на хеликоптери участваше в конкурса за производството и експлоатацията на Sikorsky CH-53K (King Stallion) като нов тежък транспортен вертолет на Bundeswehr-а. За тази цел Sikorsky сформира екип от водещи германски технологични компании още на ранен етап на конкурса, включително Rheinmetall, MTU Aero Engines, Autoflug и Hydro Systems, а сега добави към тях и Reiser Simulation and Training. Баварската средна компания укрепва германския индустриален екип CH-53K като подизпълнител на Rheinmetall.

Майк Шмит, управляващ директор на Rheinmetall Aviation Services GmbH, бе доволен от укрепването на германския екип за CH-53K: „Reiser Simulation and Training GmbH е доказан специалист в германската авиационна индустрия. Rheinmetall и Reiser ще комбинират своя технологичен опит в полето на обучението и симулацията и заедно предоставят висококачествено предложение, което отговаря на всички стандарти на Bundeswehr-а". В този контекст Шмит се позова на вече съществуващото и успешно сътрудничество между Rheinmetall и Reiser за транспортния хеликоптер NH90 Sea Lion.

След като в края на миналата година отмени търга за STH („Schwerer Transporthubschrauber“, тежкотоварен хеликоптер), в момента германското Министерство на отбраната търси оферти от бившите конкурентни компании и от правителството на САЩ чрез т. нар. "чуждестранни военни продажби" (FMS). Подобна програма обикновено предвижда закупуване на основната версия на дадена военна техника. В случая с CH-53K основната версия вече отговаря на всички съответни изисквания на мисиите на Bundeswehr-а. Една от основните причини за това е възможността за дозареждане във въздуха на CH-53K, която се предлага стандартно и значително разширява оперативния радиус на вертолета.

CH-53K: Голям брой работни мяста в Германия
Значителното участие на множество германски компании също подчертава значението на проекта за Германия като индустриален партньор. Ако Bundeswehr-ът избере транспортния хеликоптер,
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > > голяма част от създаването на CH-53K ще се осъществи в Германия. За германската индустрия това би означавало нови дългосрочни работни места във високотехнологичния сектор и важен трансфер на "ноу-хау".

Reiser ще допринесе за проекта своя опит в областта на обучението и симулацията - особено в предложенията за симулация и техническите решения за обучение на персонала за поддръжка. Компанията е доказан партньор за системите за обучение на Бундесвера, например в проекта NH90 за СВ и ВМС, както и за Eurofighter на германските ВВС. По този начин Reiser идеално допълва опитът на Rheinmetall в областта на симулацията в проекта STH.

Предвид напредналия стадий на проекта, д-р Роман Шперл, управляващ директор на Reiser Simulation and Training GmbH, заяви, че сега е точно подходящият момент да се присъедини към обещаващия и изключително мощен индустриален екип. "Ние сме много развълнувани да станем сега част от екипа на CH-53K. Имаме опит в работата с Rheinmetall и заедно ще допринесем за осигуряване на максимална експлоатационна готовност на CH-53K. Този хеликоптер поставя изцяло нов технологичен стандарт. Според нас Bundeswehr-ът е добре посъветван да избере най-иновативния продукт и най-добрия германски индустриален екип".

CH-53K ("King Stallion") в момента е най-модерният, интелигентен и мощен тежкотоварен хеликоптер на пазара. Серийното производство на CH-53K в САЩ напредва според плана. В момента над 30 вертолета са в различни етапи на производство. Първият CH-53K трябва да влезе в експлоатация през 2023/24. CH-53K успешно завърши наскоро 2-годишна поредица от тестове, включително обширни тестове за електродистанционно управление, полети над море и дозареждане във въздуха, както и допълнителни учения в експлоатационни условия. Американската програма сега преминава в период на обучение за летателните екипажи и техниците, които ще участват в оперативни изпитания през пролетта. Флотът CH-53K вече е изпълнил хиляди полетни часове.

Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!


Sikorsky и Rheinmetall се разширяват индустриално си партньорство за тежкия вертолет CH-53K, въпреки че Германия замрази програмата

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/2 СЛЕДВАЩА СНИМКА

loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

Задължителни полета*

General Dynamics European Land Systems

Социални мрежи

Поръчайте с до -25% отстъпка

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка