Горещи новини
- България постигна най-ниски резултати по индекса за възприемане на корупцията
- Международен салон по подводна фотография във Варна
- РАДЕВ: Съкрушителна оценка на Комисията за външна политика на Сената на САЩ
- Нов член в Българската морска камара (БМК)
- Курсант от ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ е най-добрият спортист за 2020 година
- "Нов" TAV-8B Harrier II за испанските ВМС
- Украинските въоръжени сили започнаха да нанасят удари директно по Донецк /СНИМКИ/
- Европейският съюз разреши на страните самостоятелно да купуват руски ваксини
- 5 март 1958 г. : Първи полет на Як-28
- Москва и Минск ще открият три центъра за съвместна подготовка на военни

pan.bg, Н.Димов
Студеният вятър и ниските температури не попречиха на ежедневната дейност в авиобаза Граф Игнатиево.
„Най-горещо“, но в случая е по-точно да се каже, „най-студено“ бе на старта. Там се подготвяха за полет МиГ-29 и L-39ZA (само за рулиране, като етап от подготовката на младите летци за усвояване на самолета), отстраняване на откази; запуск на двигателите за проверка на системите, по които е работено; подготовка на изтребителите за БД.
След минути започва изпълнение на задачите във въздуха, кацане, посрещане, подготовка за повторен полет (с отстраняване на появил се по време на полет отказ) и това отново се повтаря. В късния следобeд пристига и съставът за нощните полети.
И така ден след ден, нощ след нощ...
И независимо колко е студено и трудно, независимо от неразбирането към дейността и проблемите, личният състав на ВВС продължава да изпълнява задълженията си, за да осигури чисто небе на България.
А усмивките по лицата най-добре говорят за отлично свършената работа, от жените и мъжете на старта.
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/19 СЛЕДВАЩА СНИМКА



















loading...
Други публикации
Напиши коментар