Горещи новини
- България постигна най-ниски резултати по индекса за възприемане на корупцията
- Международен салон по подводна фотография във Варна
- РАДЕВ: Съкрушителна оценка на Комисията за външна политика на Сената на САЩ
- Нов член в Българската морска камара (БМК)
- Курсант от ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ е най-добрият спортист за 2020 година
- "Нов" TAV-8B Harrier II за испанските ВМС
- Украинските въоръжени сили започнаха да нанасят удари директно по Донецк /СНИМКИ/
- Европейският съюз разреши на страните самостоятелно да купуват руски ваксини
- 5 март 1958 г. : Първи полет на Як-28
- Москва и Минск ще открият три центъра за съвместна подготовка на военни

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на wizzair.com
Wizz Air, най-бързо развиващата се авиокомпания в Европа, обяви, че автоматизираният ѝ процес обработва 95% от исканията за възстановяване на пари в брой само за седмица.
Превозвачът стартира този автоматизиран процес на възстановяване на средства през май 2020 г., за да се справи с безпрецедентния мащаб на анулираните полети в резултат на пандемията от Covid-19, като авиокомпанията отчита 3000% ръст в броя искания за възстановяване през 2020 г. спрямо нивата от 2019 г.
Автоматизираният процес означава, че при отменен полет и в зависимост от опцията, избрана от пасажера, Wizz Air автоматично ще възстанови 120% от първоначално заплатената тарифа като кредит в WIZZ акаунта на клиента или ще даде възможност на пътника да получи 100% възстановяване в брой (следвайки оригиналния начин на плащане) или да направи резервация за нова дата безплатно. Пътниците могат лесно да поискат това възстановяване на заплатената сума само с един клик в акаунта си на wizzair.com или като последват линка, получен по имейл.
Wizz Air винаги насърчава пътуващите да резервират директно на wizzair.com или чрез мобилното приложение на авиокомпанията. Така, в случай на отмяна на полет, искането за възстановяване на сума може да бъде обработено възможно най-бързо. Когато резервацията е направена чрез друга онлайн платформа (на туристическа агенция, например), Wizz Air не може директно да се свърже с пасажера относно съответните опции за възстановяване, тъй като собственик на резервацията се явява не пътникът, а платформата, чрез която са закупени билети. В резултат на това компенсацията може да се забави. Клиентите, които са резервирали билети чрез други онлайн платформи за пътувания, нямат друга възможност, освен да разчитат на действията на собственика на резервацията. Всяка онлайн платформа за резервации на пътувания има различни начини за обработка на искания за възстановяване на средства и те са извън влиянието и контрола на Wizz Air.
За допълнително спокойствие през тези несигурни времена Wizz Air препоръчва на пътниците да добавят WIZZ Flex към резервацията си. По този начин клиентите ще могат да променят датата на пътуването си или дестинацията неограничен брой пъти, както и да отменят полета си, до 3 часа преди заминаване без такса и да получат незабавно 100% от първоначалната цена на билета в WIZZ акаунта си.
Зуза Поос, главен директор
loading...
Други публикации
Напиши коментар