Горещи новини
- Вашингтон, Сеул и Токио проведоха авиационни учения
- Новият турски стелт дрон извърши тестово бомбомятане от вътрешния си оръжеен отсек
- Полските граничари с проблем при обслужването на самолетите си L-410 Border Guard
- Италия закупи системата за ПВО Rheinmetall Skynex
- Турският спътник Fergani FGN-100-d1 е успешно изведен в орбита
- /ВИДЕО/ Външният министър на Армения: Страната ще се присъедини към коалиция за борба с ИДИЛ
- /ВИДЕО/: Кандидатът за шеф на Пентагона обещава да спре да пие, ако получи поста
- /ВИДЕО/: САЩ и Армения подписаха документ за стратегическо партньорство
- /ВИДЕО/ Руската постоянна мисия: Великобритания кани неонацисти на срещата на СС на ООН
- В САЩ искат да забранят на транссексуалните да участват в женски спортове /ВИДЕО/
хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на airbus.com
На 6 юни 2024 г. Airbus публикува поръчките и доставките на търговски самолети за месец май 2024 г.
През април 2024 г. са доставени 53 търговски самолета на 34 лиента при 61 самолета на 33 клиента през април 2024 г.; 63 търговски самолета на 32 клиента през март 2024 г.; 49 самолета за 28 клиенти през февруари 2024 г. и 30 самолета на 18 клиенти през януари 2024 г. Така има месечен спад от 15,87% при доставените търговски самолети
През април 2024 г. Airbus регистрира 27 брутни нови поръчки.
От началото на годината Airbus е доставила 256 търговски самолета на 58 клиента.
Общият брой самолети, за които има договори за доставяне за модели А220/А320 към 31 май 2024 г. е 7708 при 7762 през април; 7765 към 31 март; 7724 към 29 февруари.
При А330 броят към 31 май 2024 г. е 193 при 175 през април; 176 към 31 март и същия брой към 29 февруари.
При А350 броят е 677 при 680 през април; 685 към 31 март и 652 към 29 февруари 2024 г.
Това показва, че поръчките за А220/А320 и за А350 през март 2024 г. са били по-малко от темпа на производство. При А330 поръчки са били повече от темпа на производство.
Общият брой на самолетите с договори за доставка към 3 1май 2024 г. е 8579 при 8617 през април; 8626 към 31 март, 8552 към 29 февруари и 8599 към 31 януари 2024 г.
Това показва, че месечните глобални поръчки са били по-малко от произведените и доставени самолети.
Повече информация за поръчките и доставките на airbus.com.
Други публикации
Напиши коментар