Горещи новини
- Путин ще обсъди с Тръмп „връщането“ на НАТО от източните си граници
- Зеленски инструктира командващия ВВС да не прехвърля хора в Сухопътните войски
- DeepState: Руснаците окупираха Янтарне в Донецка област
- ВВС, Украйна: Русия издигна група Ту-95МС от Оленя
- ISW: Руските войски се готвят да блокират Покровск и Мирноград
- ISW: Кремъл няма да се откаже от целите си във войната срещу Украйна
- ФОТОФАКТ - 10-И НОВ 32 000 ТОНЕН КОРАБ ЗА БМФ - "КАМЕНИЦА"
- Бъдещият шеф на Пентагона: САЩ искат най-благоприятното разрешаване на войната за Украйна
- Middle East Forum: САЩ не трябва да позволяват появата на още една руска военноморска база
- КНИГА ЗА "ИСТОРИЯ НА ЛЕТИЩЕ БАЛЧИК" БЕ ПРЕДСТАВЕНА В СОФИЯ
хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на airbus.com
Airbus публикува поръчките и доставките на търговски самолети за месеците октомври и ноември 2024 г.
През октомври 2024 г. са доставени 62 търговски самолета на 37 клиента и 84 търговски самолета на 42 клиенти през ноември 2024 г.
През октомври 2024 г. Airbus регистрира 82, а през номеври 30 брутни нови поръчки.
От началото на годината Airbus е доставила 643 търговски самолета на 82 клиента.
Общият брой самолети, за които има договори за доставяне са:
За А220/А320 към 30 ноември 2024 г. е 7746 при 7806 през септември, 7688 през юли 2024 г.; 7708 през май; 7762 през април; 7765 към 31 март; 7724 към 29 февруари.
За А330 към 30 ноември 2024 г. е 234 при 224 през септември; 196 през юли; 194 през юни 2024 г.; 193 през май; 175 през април; 176 към 31 март и същия брой към 29 февруари.
За А350 към 30 септември 2024 г. е 717 при 719 през септември; 714 през юли; 703 през юни 2024 г.; 677 през май; 680 през април; 685 към 31 март и 652 към 29 февруари 2024 г.
Това показва, че поръчките за А220/А320 през октомври и ноември 2024 г. са били по-малко от темпа на производство. При А330 поръчките са били по-големи от темпа на производство, а при А350 поръчки са почти равни с темпа на производство.
Общият брой на самолетите с договори за доставка към 30 ноември 2024 г. е 8697 при 8749 през септември; 8565 през юли; 8585 през юни 2024 г.; 8579 през май; 8617 през април; 8626 към 31 март, 8552 към 29 февруари и 8599 към 31 януари 2024 г.
Това показва, че месечните глобални поръчки са били по-малко от произведените и доставени самолети.
Повече информация за поръчките и доставките на airbus.com.
Други публикации
Напиши коментар