Горещи новини
- Руската корвета "Бойкий" проведе стрелба с противолодъчния комплекс "Пакет"
- Японските военни са на "финалната права" в разработването на релсотрон
- Американската армия направи жените и мъжете равни по физическа подготовка
- Германската отбранителна индустрия увеличава заетостта
- Украинската тежка БМП-55 на фронтовата линия
- /ВИДЕО/: Появи се панорамно видео на ракетните удари в "плазмен пашкул" от ВС на Русия по Киев
- /ВИДЕО/: Дрон засне мощна експлозия и пожар в полеви склад за боеприпаси на ВСУ
- BMP-3 в ОАЕ получи нови бойни модули словашко производство /СНИМКА/
- InfoBRICS: Руските въоръжени сили унищожиха една трета от F-16, прехвърлени на Украйна
- Летище Истанбул планира да приема за излитане и кацане наведнъж по 4 самолета

pan.bg
В близко бъдеще руските авиокомпании ще започнат да спират експлоатацията на хеликоптери "Ансат" поради проблеми с ремонта. Това пише вестник "Известия" , позовавайки се на източници в бранша и Асоциацията на хеликоптерната индустрия.
Според публикацията, руските компании нямат възможност да организират сертифицирана поддръжка на двигателя и да заменят редица други части. Източникът на вестника обясни, че през 2026 г. руските авиокомпании ще трябва да спрат шест машини, през 2027 г. - 11, през 2028 г. - три, а през 2029 г. - 25 хеликоптера. Общо до 2029 г. ще бъдат премахнати 49.
Причината за това е, че хеликоптерите са оборудвани с двигатели PW207K, произведени от Pratt & Whitney Canada и руската страна няма достъп до тяхната техническа документация. В статията се подчертава, че нито една от страните, приятелски настроени към Русия, няма подобни разработки, а представители на канадски компании са спрели да комуникират от 2022 г.
Местните производители се опитали да създадат подобни части, но не успели да изпълнят плановете си поради липса на компетентност.
По-рано беше съобщено, че Русия ще намали производството на авиационни двигатели.
Източник: gazeta.ru Снимка: Ростех
Превод и редакция: pan.bg
Други публикации
Напиши коментар