Горещи новини
- Курсантите-първокурсници от НВУ „В. Левски“ и приетите за срочна служба в доброволния резерв положиха военна клетва
- Китай осъди израелската атака срещу мироопазващите сили на ООН в Ливан
- Ердоган: Отново призовавам за признаване на държавата Палестина
- Министърът на отбраната Атанас Запрянов се срещна с посланика на Япония у нас Н. Пр. Хисаши Мичигами
- Президентите на Турция и Сърбия взеха участие в 4-то заседание на Съвета за стратегическо сътрудничество на високо равнище
- Загубите на ВСУ в граничната зона на района на Курск са достигнали 21,9 хиляди бойци
- /ВИДЕО/: Москва изрази безпокойство от ремилитаризацията на Япония
- 10 дни преди президентските избори, Фон дер Лайен обеща на Молдова най-големия пакет помощ
- НАТО обяви началото на ежегодни ядрени учения в Европа
- Разузнаването на САЩ преценява дали Иран работи за създаване на ядрени оръжия
pan.bg, Н.Димов
От концерна Airbus съобщават, че в неговия завод в Hamburg-Finkenwerder е започнат крайния монтаж на първия A321XLR (з.н. 11000). Първият полет на новата модификация е планиран за 2022 г. За целите на сертификационния процес, който трябва да завърши през 2023 г., ще се присъединят още две машини със з.н. 11058 и 11080. През същата година трябва да започнат и първите доставки.
Освен в Хамбург, A321XLR ще се произвежда и в заводите Toulouse-Blagnac (Франция), Mobile (щат Алабама, САЩ) и в Tianjin (Китай).
A321XLR има далечина на полета от 8700 km, което е с 1296 km повече от тази на A321LR.При конфигурация в една класа, новият авиолайнер им капацитет от 244 пасажера.
До сега са поръчани над 450 А321XLR от 22 авиокомпании.
Източник: Scramble, превод и редакция: pan.bg
От концерна Airbus съобщават, че в неговия завод в Hamburg-Finkenwerder е започнат крайния монтаж на първия A321XLR (з.н. 11000). Първият полет на новата модификация е планиран за 2022 г. За целите на сертификационния процес, който трябва да завърши през 2023 г., ще се присъединят още две машини със з.н. 11058 и 11080. През същата година трябва да започнат и първите доставки.
Освен в Хамбург, A321XLR ще се произвежда и в заводите Toulouse-Blagnac (Франция), Mobile (щат Алабама, САЩ) и в Tianjin (Китай).
A321XLR има далечина на полета от 8700 km, което е с 1296 km повече от тази на A321LR.При конфигурация в една класа, новият авиолайнер им капацитет от 244 пасажера.
До сега са поръчани над 450 А321XLR от 22 авиокомпании.
Източник: Scramble, превод и редакция: pan.bg
Други публикации
Напиши коментар