Горещи новини
- Не сме част от общата поръчка за доставка на 1 млн. снаряда за Украйна
- "Ростех": Останките на MQ-9 Reaper представляват интерес за руската отбранителна промишленост
- Киев е готов да наложи санкции срещу сенатор от Румъния заради идея за анексиране
- Училище за авиация - невероятно откровен урок с капитан Марио Бакалов за учениците от Първа английска гимнация-София (ГОЛЯМА УЧЕБНО-ПРАКТИЧЕСКА ГАЛЕРИЯ)
- САЩ наложиха санкции на самолета на Лукашенко
- /СНИМКИ 18+/: Украйна предаде на Русия тежко ранени военнопленници
- В Пентагона съобщиха за удар на ирански БЛА по обект на Коалицията в Сирия, има загинал и ранени
- Кедми говори за истерията в САЩ заради действията на руските пилоти
- Т-54 и Т-55 на път за фронта?
- В Русия проектират конвертоплан с верткално излитане и кацане
Warning: getimagesize(://): failed to open stream: Няма такъв файл или директория in /home/panbgwz9/public_html/view_article.php on line 197
* Разпереност горно/долно крило 11,90/10,75 m
* Дължина 9,17 m
* Носеща площ 37,00 m2
* Маса празен 1300 kg
* Стартова маса 1950 kg
* Скорост максимална 230 km/h
* Скорост крейсерска 210 km/h
* Таван 6500 m
* Далечина на полета 600 km
Допълнителна информация: Втора серия на фамилията ДАР-3. Външната разлика е в закритата или полузакрита кабина. Поставен му е двигател Siemens, 9-цилиндров, звездообразен с въздушно охлаждане. Мощност 355 kW/480 hp. В процеса на експлоатацията се оказа, че има недобро смазване с коляно-мотовилковия механизъм, в резултат на което се къса главната мотовилка на двигателя. При звездообразните двигатели този механизъм е много сложен и коренно различен от познатия ни от автомобилните двигатели. Поради недостатъците в серията, двигателите по-късно са заменени с много по-мощните Alfa-Romeo 126 RC 34.Отличното аеродинамично качество на “Гарван”-а е причина да няма катастрофи, самолетите със спрял двигател кацат успешно. Самолетът е разработен като разузнавателен.
loading...
Други публикации
Напиши коментар