Горещи новини
- ДНР: ВС на РФ и съюзническите сили вече бият по полската армия в района на Херсон
- /ВИДЕО/: Кадиров се изказа за "кръвното отмъщение" на Зеленски
- В РФ предложиха да върнат на ВМФ на Русия тактическите ядрени оръжия
- Премиерът на Косово: Белград и Прищина могат да разрешат своите различия
- Sankei: Японският премиер Кишида реши да се срещне със Си Дзинпин
- Командирът на отряд "Троя": Доставките на оръжия за Киев са почти неограничени
- Foreign Affairs: В САЩ казаха условието, при което могат да изпратят войски в Украйна
- Днес изпращаме военен контингент за "Алтеа"
- Конвертопланите CV-22 на ВВС на САЩ са спрени от полети
- В Китай назоваха причината за хаоса и разделението в света
Warning: getimagesize(://): failed to open stream: Няма такъв файл или директория in /home/panbgwz9/public_html/view_article.php on line 197
* Разпереност горно/долно крило 11,90/10,75 m
* Дължина 9,17 m
* Носеща площ 37,00 m2
* Маса празен 1300 kg
* Стартова маса 1950 kg
* Скорост максимална 230 km/h
* Скорост крейсерска 210 km/h
* Таван 6500 m
* Далечина на полета 600 km
Допълнителна информация: Втора серия на фамилията ДАР-3. Външната разлика е в закритата или полузакрита кабина. Поставен му е двигател Siemens, 9-цилиндров, звездообразен с въздушно охлаждане. Мощност 355 kW/480 hp. В процеса на експлоатацията се оказа, че има недобро смазване с коляно-мотовилковия механизъм, в резултат на което се къса главната мотовилка на двигателя. При звездообразните двигатели този механизъм е много сложен и коренно различен от познатия ни от автомобилните двигатели. Поради недостатъците в серията, двигателите по-късно са заменени с много по-мощните Alfa-Romeo 126 RC 34.Отличното аеродинамично качество на “Гарван”-а е причина да няма катастрофи, самолетите със спрял двигател кацат успешно. Самолетът е разработен като разузнавателен.
loading...
Други публикации
Напиши коментар