Горещи новини
- WP за контраатаката: Залужни трябваше да промени тактиката си
- БТА: Американски разрушител свали три дрона след нападение срещу кораби в Червено море, съобщиха американските военни
- Президентът Радев потвърди интереса на страната ни да участва в управлението на пристанищата на Кавала и Александруполис
- БТА: В края на следващата година Хидрографската служба на ВМС ще получи специализиран катер от САЩ
- Отзвук: 1 декември - Международен ден на Антарктида, кораб "Св. св. Кирил и Методий" плава южно от архипелага Кабо Верде
- Поморие и Ахелой – в готовност за посрещане на светлия празник Никулден
- ГЩ Украйна: Силите за отбрана отблъскват повече от 60 вражески атаки на ден
- Залужни се оплака на Остин за ОП и поиска 17 милиона снаряда
- Руското МО съобщи за бягство на ВСУ при превземането на Артемовск
- Тимъти Снайдер: Основният успех на Украйна е победата в Черно море

пан.бг
Американският флот е изправен пред проблема с твърде дългата поддръжка на атакуващите подводници
През последното десетилетие по-малко от една трета от атакуващите подводници на американския флот са завършили поддръжката навреме. Това заяви вицеадмирал Бил Галинис, ръководител на командването на военноморските системи на САЩ, когато говори на симпозиума на Американското дружество на морските инженери за поддръжката и модернизацията на флота.
Американският флот в момента разполага с 50 щурмови подводници от различни класове. Подводниците играят ключова роля в предполагаемата конфронтация с Китай в Азиатско-тихоокеанския регион. Командването на Военноморските сили обаче има въпроси относно навременността на задачите по поддръжката на подводниците.
Така че в момента в експлоатация са 18 подводници. Най-ранните подводници от клас Вирджиния са най-трудни и най-дълги за ремонт. Сега, подчертава представителят на ВМС, командването се опитва да разбере каква е причината за увеличаването на човекодните, необходими за пълното обслужване на подводниците и привеждането им в състояние на готовност за работа.
Основната част от работата по атакуващите подводници трябва да се извършва от държавните корабостроителници на американския флот, но сега търговските корабостроителници са поели част от работата. Това се дължи на рекордната загуба на работници в държавните корабостроителници: хората напускат поради ниски заплати, което води до намаляване на производителността на корабостроителниците.
Според Службата за отчетност на САЩ подводниците от клас "Вирджиния" се връщат в експлоатация средно с почти девет месеца по-късно от първоначалната оценка. Подводниците от клас Лос Анджелис отнеха четири месеца и половина повече, за да завършат всички дейности по поддръжката.
Естествено, по-дългият период на поддръжка означава и по-високи разходи за поддръжка. От съображения за спестяване на разходи, флотът трябва да отложи поддръжката на много подводници. Въпреки това американското командване не се обезсърчава. Той твърди, че поуките, извлечени от проблема с поддръжката на подводниците от клас "Вирджиния", са довели до бъдеща стратегия за ремонт и поддръжка на подводници.
Автор:
Иля Полонски
Използвани снимки:
НАС. ВМС
източник
военное обозрение
loading...
Други публикации
Напиши коментар