Горещи новини
- Захарова: Британският естаблишмънт готви на жителите на страната ядрен апокалипсис
- /ВИДЕО/: В Красноярския край мече нападна местна жителка, настоявайки да го нахрани
- /ВИДЕО/ МО на РФ: Северодонецк и Боровское преминаха под контрола на ЛНР
- Пиян руснак откри огън в нощен клуб, има ранени
- Welt am Sonntag: Украйна закупи оръжия от Германия директно от производителя, какви оръжия доставя ФРГ
- The New York Times разказа за ролята на ЦРУ и спецназ на САЩ във войната в Украйна
- DW: Ракетни удари по Киев, има загинали и ранени
- /ВИДЕО/: Появи се видео от бойната работа на РСЗО "Ураган"
- /ВИДЕО/: Президентът на САЩ пристигна на срещата на върха на G7
- /ВИДЕО/: Robotics представи робот, който може да плува

Първа доставка 1972 (36)
Разпереност, m 29,01
Дължина, m 37,04
Носеща площ, m2 127,30
Маса празен, kg 29 000
Стартова маса, kg 49 000 (37)
Максимална скорост, km/h 900
Крейсерска скорост, km/h 800
Таван, m 11 000
Далечина на полета, km 3020
Допълнителна информация: Развитие на самолет Ту-134, на който двата двигателя са Соловьов Д-30/серия 2 (заменени по-късно със серия 3) с тяга по 6065 kN/6800 kgf с намалено ниво на шума и система за реверсиране на тягата. С това се намалява дължината на пробега след кацане, а спирачният парашут става излишен и е премахнат. Пускането на двигателите от електрическо е изменено в пневматическо и става с помощта на въздушни турбостартери. В опашката е поставен спомагателен реактивен двигател ТА-8 (ВСУ), който служи за производство на електроенергия при пхрестой на самолета на земята и горещ въздух с повишено налягане за системата на кондициониране и запуск на основните двигатели. Колесникът е триопорен с носово колело. Екипаж 3 човека. Пътници до 76 човека. Самолетът се произвежда в два варианта – с метеорологичен радилокатор РОЗ-1, разположен под остъкления канцел на щурмана и метеорологичен радиолокатор “Гроза”, разположен в носа на самолета.
(34) Във ВВС получен от Авиоотряд 28 през 1978 г. – Бел авт.
(35) Стартовата маса на самолетите без допълнителен горивен резервоар (максимално количество гориво 12 400 kg) е 47 000 kg, а на самолетите с максимално количество гориво 14 400 kg e 49 000 kg= = те в момента у нас самолети Ту-134А-2 са с максимално гориво 14 400 kg. – Бел. авт.
loading...
Други публикации
Напиши коментар