Горещи новини
- Зеленски призова световните лидери и медиите да засилят интереса към конфликта в Украйна
- Все още е 1 ЮЛИ и сме длъжни да чуем гласа на свободата - Uriah Heep
- Ердоган: ВС на Турция са сред най-силните, но ще ги превърнем в най-силната армия в света
- 10 години База КУН - Част 2 Тържеството (ОГРОМНА ПРАЗНИЧНА ГАЛЕРИЯ)
- Нощни полети в авиобаза Граф Игнатиево (видео и фотогалерия)
- Орбан: Ако искаме мир, Унгария трябва значително да увеличи военните си възможности /ВИДЕО/
- Ердоган: Турция не планира да воюва с Гърция /ВИДЕО/
- Великобритания ще продължи да оказва натиск върху Китай до връщане свободата в Хонконг
- Посланик Митрофанова поставя пред ръководството на РФ въпроса за закриване посолството в София /ВИДЕО/
- 10 години База КУН - Част 1 ИСТОРИЯТА

Първа доставка 1989 г.
Разпереност, m 11,36
Дължина, m 17,32
Носеща площ, m2 35,20
Маса празен, kg над 10 000
Стартова маса, kg 18 480
Максимална скорост, km/h 2450
Макс. ск. на 0 m, km/h 1500
Таван, m 18 000
Далечина на полета(пределна), km 2100
Допълнителна информация: Двуместен учебно-боен самолет за полети с инструктор на пилотите, летящи на МиГ-29. По своите геометрични, теглови и летателни характеристики почти не се отличава от бойния самолет. Основната разлика е просторната кабина с две пилотски места, разположени едно зад друго. Затваря се с общ прозрачен похлупак. Инструкторът има възможност да имитира на седящия отпред различна навигационна и тактическа обстановка върху ИЛС и да следи за правилността на действията му. Инструкторското място (задното) е оборудвано с перископ, който помага при кацане да се вижда земята, която изчезва от полезрението на седящия в задното пилотско място поради големия ъгъл на атака. Системата за катапултиране е така устроена, че независимо кой от двамата пилоти я задейства, автоматично се изстрелва най-напред седящия отзад след определен интервал от време – и седящият на предното място.

loading...
Други публикации
Напиши коментар