Горещи новини
- Зеленски призова световните лидери и медиите да засилят интереса към конфликта в Украйна
- Все още е 1 ЮЛИ и сме длъжни да чуем гласа на свободата - Uriah Heep
- Ердоган: ВС на Турция са сред най-силните, но ще ги превърнем в най-силната армия в света
- 10 години База КУН - Част 2 Тържеството (ОГРОМНА ПРАЗНИЧНА ГАЛЕРИЯ)
- Нощни полети в авиобаза Граф Игнатиево (видео и фотогалерия)
- Орбан: Ако искаме мир, Унгария трябва значително да увеличи военните си възможности /ВИДЕО/
- Ердоган: Турция не планира да воюва с Гърция /ВИДЕО/
- Великобритания ще продължи да оказва натиск върху Китай до връщане свободата в Хонконг
- Посланик Митрофанова поставя пред ръководството на РФ въпроса за закриване посолството в София /ВИДЕО/
- 10 години База КУН - Част 1 ИСТОРИЯТА

Първа доставка 1968 г.
Разпереност, m 7,154
Дължина, m 15,00
Носеща площ, m2 23,00
Маса празен, kg 5300
Стартова маса, kg 7550
Максимална скорост, km/h 2100
Таван, m 18 000
Далечина на полета, km 1400
Допълнителна информация: Първоначално българските летци преминават на МиГ-21, без да имат двуместен вариант на самолета. През 1968 г. идва първата “спарка” МиГ-21, посрещната с истински възторг, защото след МиГ-15 българските летци нямаха учебен самолет нито за МиГ-17, нито за МиГ-19. Известно време самолетът обикаля трите летища, където се базират самолети МиГ-21 – Граф Игнатиево, Габровница и Равнец. Постепенно “спарките” се увеличават и всички полкове имат своите учебни самолети. Известен брой отиват и във ВНВВУ “Г.Бенковски”, където е започната подготовката на курсантите на самолети МиГ-21. Учебните машини са компилация от различни варианти на бойните самолети, което създава известни затруднения в тяхната експлоатация. Нямат РЛС, нямат и оръдие и макар да носят по два пилона за ракетно )от пасивната система с ИЧ самонасочване) въоръжение, бойните им възможности са сведени до минимум. Изделие 66 е комбинация от МиГ-21 Ф-13 и МиГ-21ПФ.

loading...
Други публикации
Напиши коментар