Горещи новини
- Sky News: ЕС, останa сам, САЩ вече не изглеждат като надежден партньор по украинския въпрос
- Хърватия предаде своите танкове М-84 на Германия за по-нататъшен трансфер към Украйна
- Още една партида изтребители Су-35С е доставена на руските военни
- Министерството на отбраната на САЩ поръчва още щурмови мостове
- БЛА MQ-9B Protector получи британски сертификат
- Сингапур ще модернизира всички си 76 mm корабни оръдия Super Rapid със системата Strales
- България е домакин на военнополицейското учение с международно участие „Отвъд хоризонта 25“
- Boeing ускорява забавените доставки на двата президентски самолета 747-8 AirForceOne - ще ги достави през 2027 г.
- НЕПРЕДВИДЕНИ ПРОВАЛИ – УСПЕШНО КАЦАНЕ С БЪЛГАРСКИ МИГ-21 В ЛОШО ВРЕМЕ НА ЛЕТИЩЕ ЛИМАНСКОЕ
- СПИСАНИЕ "КРИЛЕ" ПРЕДСТАВЯ - 80 ГОДИНИ МЕ 109G В БЪЛГАРСКИТЕ ВВС
В спомените на Константин Божков е отбелязано, че на 23 януари 1884 г. капитан-лейтенант Рожественски се обажда от Санкт Петербург и съобщава: „Военният министър настоява да се отпуснат 10 големи железни парома за пет пристанища по Дунава, оценени за 250 000 фр., като за направата на самите пристанища се отпусне сумата – 20 000 фр.” Впоследствие паромите (понтоните) са осигурени от Главното инженерно управление на 3 февруари 1884 г. по заповед на помощника на негово Императорско Височество и са доставени в Рени. Оттам са транспортирани с български параходи до Русе под ръководството на лейтенант Бал. Подробности за заплащането на понтоните не се съобщават.
Други публикации
Напиши коментар