Горещи новини
- /ВИДЕО/: ЕС ще инвестира 200 милиарда евро в изкуствен интелект
- /ВИДЕО/: Шолц обещава да отговори на американските мита
- Радата одобри закупуването от България на руските ядрени реактори за ХАЕЦ за $600 млн. /СНИМКИ/
- От земята до небето: Готови за F-16
- Опозицията в Армения нарече проекта за присъединяване към ЕС абсурден
- Wizz Air представи първия си самолет с пътническа кабина Airspace на Airbus (СНИМКИ)
- Кремъл се изказа по отношение на предложенията на САЩ за Украйна
- Песков: Значителна част от Украйна иска да стане част от Русия и вече е станала
- Летище София вече зарежда самолетите със SAF гориво
- Тръмп допусна, че Украйна "може някой ден да стане руска"
ПОРЕДИЦА "БЪЛГАРСКИТЕ КОРАБИ" с водещ Калоян Панчелиев
Пълна вместимост в регистър тонове - 214
Чиста вместимост в регистър тонове - 77
Обслуга - 10
Най-голяма дължина в м. - 37,1
Най-голяма ширина в м. - 7,05
Най-голямо потъване в м. - 1,6
Най-голяма мощн. на двигателя в конски сили - 320
Скорост мили в час - 9,5
Кога и где е построен кораба - 1924, Италия
Район на действие при пълен ход - 990
Обикновен запас гориво - 40,000
От Варненското пристанище
На 4 април 1935 г. отплава от Варна и на 12 април 1935 г. в 16:00 часа пристига в Русе, където е поставен на разположение на Речното крайбрежно плаване.

Парният влекач/пътнически кораб "Осъм" на понтон в пристанище Оряхово на река Дунав. Снимката е предоставена от Исторически музей - Оряхово
Пътническите кораби "Искър", "Осъм" и "Вит" в пристанище Русе през зимния сезон
Други публикации
Напиши коментар