Горещи новини
- Пентагонът: Турция не е информирала САЩ чрез военните за плановете да започне операция в Северна Сирия
- Лукашенко създава оперативно командване на войските на границата с Украйна
- Русия: Свалихме самолет с чуждестранни оръжия
- Канцлерът на ФРГ: Войната на Русия в Украйна е провал, Путин подцени сплотеността и мощта на НАТО
- Сорос: Европа е единственият пазар на Русия, ще бъде принудена да затвори газовите находища в Сибир
- Ден на отворените врати в авиобаза Безмер за 1 юни
- /ВИДЕО/ МО на РФ: Руските военни унищожиха щурмова бригада в ДНР, която пристигна за укрепване на ВСУ
- В САЩ считат, че руският Су-47 "Беркут" е създаден за борба с американския F-22 "Raptor"
- В Русия ще реставрират първата атомна подводница на СССР
- The Drive: Американска подводница се сблъска с подводна планина заради действия на екипажа
Warning: getimagesize(://): failed to open stream: Няма такъв файл или директория in /home/panbgwz9/public_html/view_article.php on line 197
През 1921 г. и по-рано предприемчиви русенци правят опити да използуват възможностите, които им предоставя Дунав. Създаденото тогава дружество "Балкания", в което участвуваха в значителна степен гръцки капитали, притежаваше 4 самодвижещи се кораба: "Сократис" с капитан Васил Биков, "Панония" с капитан Йордан Златев и пилот Димитър Ненов, "Балкания" и "Анастасула". Корабът "Панония" изпълняваше пътническата служба между Видин и Лом. През 1921 г. той се сблъска с румънския влекач "Бранковяну" и потъна на километър 777. По-късно той бе изваден, ремонтиран и наречен "Борис". Дружеството притежаваше още няколко шлепа и мауни, с които се превозваха главно камъни за строежа на пристанищата.
loading...
Други публикации
Напиши коментар