Горещи новини
- Al-Mayadeen: Иранска ракета удари център за ядрени изследвания в Тел Авив, въпреки ПВО на Израел
- Tasnim: Иран започва четвърта вълна от удари срещу Израел
- Израел не е загубил нито един от 200-те самолета, които атакуваха Иран
- ЦАХАЛ: Иран изстреля балистични ракети по Израел, има ранени
- /СНИМКИ/: Руската армия удари Запорожие с дронове
- Макрон заяви, че Франция ще участва в защитата на Израел срещу Иран
- МО на Израел (IDF) твърди, че Иран е изстрелял 150 ракети по Израел
- Иран твърди, че е изстрелял стотици балистични ракети по Израел
- Русия ще помогне на Северна Корея за производството на иранските дронове „Шахед“
- Израелската компания Elbit представя системата за самозащита на самолети PAWS-2 (HR)
През 1926 г. стана нужда да се закара във Варна шлепът "Велико Търново" и да се докарат от там някои други плавателни съдове. За това бе определен корабът "Искър", който бе първенец между речните кораби. Обаче комисията в Сулина не позволи преминаването му през Сулинския канал, понеже не притежавал клас. Затова корабът "Искър" бе представен на комисията, която след обстоен преглед и изпит му даде първи клас и го регистрира под №47. Това беше първият български речен кораб, който получи международен клас. Екипажът на кораба при това пътуване бе съставен от Никола Минев - капитан, Борис Радев - старши механик, Васил Биков - лоцман, Иван Стойчев - лоцман, Георги Доганов - машинист, огняри - Живко Бояджиев и Коста Йорданов, матроси - Райчо Михов, Никола Ненов и Георги Коев и др. След това корабът "Искър" направи редица плавания от Русе до Варна и обратно.
Минков. 30 години параходство БРП
Други публикации
Напиши коментар