Kарго самолет В 747 катастрофира в Афганистан - свален от талибаните?

Pan.bg 29 апр 2013 | 18:41 views (7613) commentaries(3)
img avherald.com

Товарен самолет Boeing 747-400BCF на компанията National Air Cargo се е разбил днес малко след излитане от военновъздушната база Баграм, Афганистан. Според говорителя на базата самолетът е паднал от малка височина в периметъра на базата точно след отлепване от пистата. Според полицейските източници целият екипаж на самолета от осем души е загинал. Започнато е разследване за установяване на причините за катастрофата.

image image

Афганистанските сили за сигурност са арестували двама души, които са поставили експлозиви в техните камиони-цистерни с цел да бъдат взривени във вътрешността на американската база.
Очевидци са заявили, че самолетът е паднал от около 400 метра при набор на височина. От прослушени разговори се установява за съобщение на екипажа, че самолетът рязко се е наклонил поради възможно самопроизволно движение на част от товара в кабината и изместване центъра на тежестта.
От своя страна талибаните са съобщили, че те са свалили самолета.
Летището е отцепено и всички полети са отменени.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 3

  1. #1
    Yegor 02 май 2013, 11:26
     
    0
     
    0

    http://www.emedia.am/hy/1367354792


    High angles of attack, the loss rate, stalling the aircraft. I suppose-was breached center of gravity (CG back).
    Большие углы атаки, потеря скорости, сваливание самолета. Предполагаю- был нарушен центр тяжести (задняя центровка).

  2. #2
    борден 02 май 2013, 22:57
     
    0
     
    0

    Типична ситуация на разбалансиране. Самолетът става статически неустойчив- ц.т. се премества зад а.ф. и неустойчивият самолет вдигайки неконтролирано носа си нагоре се срива и пада почти вертикално. Ненапразно казват, че след командира на полета следващият по важност за БП е loadmaster-а.

  3. #3
    борден 02 май 2013, 23:05
     
    0
     
    0

    Типична ситуация на разбалансиране. Самолетът става статически неустойчив- т.G се премества зад т.R и неустойчивият самолет вдигайки неконтролирано носа си нагоре се срива и пада почти вертикално. Ненапразно казват, че след командира на полета следващият по важност за БП е loadmaster-а.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка