Българският войник облича нова униформа догодина

Pan.bg 29 юли 2014 | 09:21 views (11783) commentaries(71)
img До 2015 година военнослужещите от Българската армия трябва да бъдат облечени с нови униформи. Това обяви командирът на Сухопътни войски генерал-майор Андрей Боцев пред БТА. Той допълни, че дотогава ще се изясни как точно ще изглеждат новите дрехи на армията.

Генерал-майор Боцев обясни, че по повечето спецификации е постигнато съгласие в спецкомисията, направени са и изпитания и откритите слабости са отстранени. Целта ни е униформата да бъда максимално удобна, допълни генералът.
image
Според генерал-майор Боцев всички видови войски в армията трябва да бъдат облечена с една и съща униформа. Различията с военните във ВВС и ВМС обаче ще се запазят. Командирът на Сухопътните войски беше категоричен, че новите униформи няма да натоварят допълнително финансово МО.

Приоритет на командването на Сухопътни войски ще е подготовката и участието в трите мисии, където армията ни има свои представители. Генерал-майор Боцев обясни, че основно ще се работи за поддържане на способностите, които има армията в момента и надграждането им на база поетите ангажименти пред партньорите от НАТО.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 71

  1. #1
    военен 29 юли 2014, 11:20
     
    0
     
    0

    Аз пък си мисля че е по нормално всяка специалност в армията да си има някаква особеност в униформата в зависимост от спецификата на задачите които изпълняват хората.Стига вече с тая система всички еднакви и остригани.Нали най-важно е да търсим ЕФЕКТИВНОСТ . (и как ще се съвместят изискванията за униформата на дебелаците по бюрата и хората които по цял ден се потят по поля и гори)?

  2. #2
    Jjj 29 юли 2014, 12:13
     
    0
     
    0

    Tozi bocev e ebati tapiq komunisticheski general

  3. #3
    Стоян Иванов 29 юли 2014, 13:32
     
    0
     
    0

    Проблема е такъв че всеки иска от бойника а нищо не дава сега и с новата униформа ще е така някой ще се нагушка с парички а униформата ни ще е пълен ке....

  4. #4
    Pesimik-Tehnik 29 юли 2014, 15:13
     
    0
     
    0

    Военния, войската се дели на видове и родове, а не на специалности. Смятай, че тия дето ще приберат парите за уж нова форма са същите дебили, като тебе т.е. нямат елементарна представа от армия.

  5. #5
    Smarty 29 юли 2014, 16:37
     
    0
     
    0

    А нов "пълнеж" за новата униформа кога и от къде ще го внасяме?

  6. #6
    той 29 юли 2014, 17:14
     
    0
     
    0

    наистина че красивата униформа предава външен облик на армията.но проблема при войниците е друг.малко вътре в себе си да се променят и да не мислят само за нови телефони,коли и как да изкръшкат от служебните си задължения.

  7. #7
    yanev 29 юли 2014, 17:17
     
    0
     
    0

    Вече съм пенсионер, но докато служех разбрах, че с всяка промяна униформата ставаше все по неудобна. Последния ми камуфлаж, бе натъпкан с толкова полиестер, че лятото все едно бях не с риза а с найлонов чувал, а зимата с ризата бе като от ламарина. Естествено носех си старата памучна риза, а като се износи си купих от пазара друга. За Кубинките да не говорим.

  8. #8
    Варимез Варимезов 29 юли 2014, 18:50
     
    0
     
    0

    ".... но докато служех разбрах, че с всяка промяна униформата ставаше все по неудобна."


    Почитаеми г-н Янев, с коментара си ударихте в десетката! Моите адмирации!

  9. #9
    Покемон 29 юли 2014, 19:30
     
    0
     
    0

    И като го облечем бай ти мангал редника по добре ли ще изглежда или няма да мирише на пор. Всичката я мара втасала, хора не останаха из тея ВФ, половината от потенциалните кандидати за служба са от малцинствата, нивото на личния състав е на нивото на детската градина, а ние на модни ревюта ще ги пращаме. Смях. Тва ми прилича на Пир по време на чума или просто начин някой да лапне комисионната.

  10. #10
    Arcadium 29 юли 2014, 20:01
     
    0
     
    0

    1. До Той: Ще ти отговоря така, както отговорих на моя командир, който ми каза да си купя униформа от пазара като тази ми е скъсана, а в магазина няма: Във ведомоста за заплата никъде няма перо от заплатата за закупуване на униформа. Заплатата е възнаграждението ми за месеца и ще го харча както реша за добре (разбирай за семейството си).
    2. До Покемон: Служил съм в 2 формирования и двете са с много голяма численост и мога да ти кажа, че на дали е имало повече от 20 души (общо и за 2-те формирования) от ромското малцинство. А пък ще ти кажа и друго - нали и те са хора по-добре да работят от колкото да се чудат каква пакост да направят.

  11. #11
    И.М. 29 юли 2014, 21:05
     
    0
     
    0

    До #8 Варимез Варимезов
    "... с коментара си ударихте в десетката! Моите адмирации!"
    Бай Варимезе, тук се изказа като човек (военен), който на собствен гръб (ама буквално) е изпитал евентуалните неудобства на военната униформа и то наскоро. Чудя се дали е така или твоята реплика е просто израз на несекващия ти песимизъм и черногледство. И, с оглед на часа от денонощието, наздраве!

  12. #12
    БНА 29 юли 2014, 22:03
     
    0
     
    1

    Подкрепям Варимеза за това, че униформата ставаше все по-калпава и по-калпава. Носил съм я от почти 30 години, от войник до офицер. Последната е нещо, което трябва да се забрани със закон. Зимата е хладна, а лятото гореща, страшно неудобна и още не е ясно как да се носи, (ризата в панталона или не, панталона в обувките или отгоре)според началника на съответното формирование, напълно в български стил.

  13. #13
    Варимез Варимезов 29 юли 2014, 22:07
     
    0
     
    1

    Драги И.М., не съм чак толкоз дърт и изкуфял, разполагам с един гардероб с форми, включая и текущия "найлон". С риск да бъда обявен за ретрограден, ще споделя под сурдинка, че сърцето ми ридае за шаяка... Бозавият шаяк е класика в жанра, пък и навява славни размисли за заревото над Драва.

    Наздраве за черногледите, щото май само те виждат истината, че царят е гол!

  14. #14
    serj. 29 юли 2014, 22:08
     
    0
     
    0

    Дотук добре ! Догодина с нови униформи. А какво се случва с лимита за дрехи за тази година? Ще изгори както и за миналата и по - миналата...или някой ще си направи далаверата...

  15. #15
    Варимез Варимезов 29 юли 2014, 22:12
     
    0
     
    0

    "... още не е ясно как да се носи, (ризата в панталона или не, панталона в обувките или отгоре)според началника на съответното формирование..."

    Адмирации и за БНА! Отново попадение в десетката! Отдавна мязаме на пунгиши, без извинение. И да си дойдем на думата и за баретата... шницел ли е, мекик ли е, пазлама ли е или плазмодий некакъв???

  16. #16
    Sold-er 29 юли 2014, 23:02
     
    0
     
    0

    Ризата трябва да се носи отвън, а крачолите да са в кубинките(ама със сегашните ластици по крачолите е неудобно)!!! Като видяп някой със загащена риза и вдигнал колана до сливиците....та чак си разделил ташаците на две и ми иде да се пукна от смях....по-големи пайтаци няма!!!

  17. #17
    Калин Градев 29 юли 2014, 23:28
     
    0
     
    0

    Като чета коментарите и все ми се струва, че спомените Ви на всички за униформа са от не повече от 10 години. Я БНА да се сети колко удобно му е било хладно с лятната форма преди 30 години или удобно със зимната, ако въобще е носил?!? Ако зависеше смяната на униформата от хора като Вас все още щяха всичко да износват шинели от балканската. Това е все едно да сравнявате старите Лади и Москвичи с новите модели. Ами на който не му харесват да не ги носи! Доколкото се сещам по принуда в армията хора няма.

  18. #18
    БНА 29 юли 2014, 23:51
     
    0
     
    0

    Крадев, много си далеч от истината, новобранец такъв.

  19. #19
    До #17 30 юли 2014, 00:18
     
    0
     
    0

    г-н Градев, тази снимка харесва ли Ви: http://airgroup2000.com/gallery/albums/userpics/31091/PC202173.JPG

    БНА формата може да е "москвич", но е в пъти по-евтина, по-комфортна и дори по-елегантна от сегашният "мерцедес" >>> http://pan.bg/spotters/show_spotters_one.php?id=758

  20. #20
    До Калин Градев 30 юли 2014, 01:12
     
    0
     
    0

    А на теб от колко години са ти спомените за униформи!? Да не се укаже , че си от тези които повече са ходили с правите панталони, академик с академик !

  21. #21
    123 30 юли 2014, 06:27
     
    0
     
    0

    това единствено число в заглавието скоро може и да е буквално:)

  22. #22
    **** 30 юли 2014, 07:33
     
    0
     
    0

    Подочух - в армията на САЩ са 12 вида униформи на военнослужещ от зимна/лятна спортна до коктейлна.
    И един въпрос нужно ли от КР/КБ нагоре командният състав ежедневно и постоянно да са облечени с камуфлаж?

  23. #23
    Sold-er 30 юли 2014, 08:08
     
    0
     
    0

    До #22 А нужно ли е от КР/КБ нагоре командният състав изобщо да ходят на работа и се водят военни?

  24. #24
    **** 30 юли 2014, 12:21
     
    0
     
    0

    Sold-er - униформата не е ПОКАЗНОСТ/без гвардейците/ униформата е вид "работно" облекло- трябва да винаги удобна за различните дейности от техническият състав, през мотострелковите,танковите, артилерийски, ВВС,ВМС при дъжд,пек и сняг -нещо да греша?
    За тези които са "бюра" кое е по- удобно ? за работилниците - кое "Мантата" или камуфлажа...
    Много повъхностно гледаш на нещата. Я виж в главните щабове как ходят- те не са ли военни?...
    п/с - предпочитам строя пред бюрото- но едвали ще ме разбереш а и няма как да върна там.....

  25. #25
    Sold-er 30 юли 2014, 12:53
     
    0
     
    0

    До #24 Аз съм съгласен....но си има причини, поради който военната професия се води първа категория труд и да получават добавки! Нека тези зад бюрата да си минат на трета категория пък да ходят и голи ако искат!!!

  26. #26
    **** 30 юли 2014, 13:20
     
    0
     
    0

    Ако настина знаеше "но си има причини, поради който военната професия се води първа категория труд"

    Нямаше да напишеш горното № 25.....образовай се защо са Първа категория а не 3 . колкото до завистта ..Радой Ралин го казал...

    "Срещнали се на полянка,
    прабългарин и славянка.
    Цуни-гуни, вади-тури,
    народили чукундури.
    Хем ебливи, хем крадливи,
    но най-вече завистливи...

  27. #27
    Велизар 30 юли 2014, 16:04
     
    0
     
    0

    И защо тези на бюрата да минат на трета категория труд? Всички са военнослужещи и са на военна служба. По какъв критерий ще разделиш категориите? Според мен военните въобще не трябва да са приравнени на каквато и да е категория труд, а трябва да са по специален закон. Защото военната служба е специфичен вид дейност, нямащ нищо общо с другите. Я като си толкова умен #25 ми дай пример къде и в коя натовска армия службата на щабните офицери се бори по-различно от тези във формированията? Дай ми пример - коя е държавата!!!

  28. #28
    **** 30 юли 2014, 16:30
     
    0
     
    0

    До 27: Нека и малко да допълня моето мнение не само отделен закон, а "глупавите" европейци наречени французи са помисли за армията си така:
    -10г. служба - 50% пенсия;
    -20г. служба 100% пенсия;
    КАТО ПЕНСИЯТА Е 80% от последната заплата, като всяка година се актуализира с %увеличаване равен на увеличаването на заплатите на действащите!
    и най-важното ПЕНСИЯТА СЕ ОТПУСКА НЕ ОТ ТЯХНИТЕ ОСИГУРИТЕЛНИ ДРУЖЕСТВА А ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ОТБРАНАТА!!!
    п/с никъде не съм писал суми - а принципи ...това е злобарчетата.

  29. #29
    Анонимен 30 юли 2014, 19:51
     
    0
     
    0

    Sold-er, аз работя на бюро пред монитора. Денят ми е разграфен до минутата със задължения и неща, който трябва да свърша през деня, за да започне следващия ден нормално. Днешната работа е невъзможно да оставя за утре. Неблагодарна е, защото ако си си свършил всичко както трябва през деня, следващият ден започва нормално и понеже трябва да е така, неползваната обедна почивка и закъснението след работно време не се забелязва. Знаеш ли колко обедни почивки имам пропуснати, докато ти си пиеш кафенцето и си дъфчеш баницата по барчетата??? И не защото не съм си разпределил времето, а защото нещата които трябва да направя често са със срок "вчера", защото хвърлям неимоверни усилия да преработя във вид удобен за разчитане и разбиране информацията, която ми подават потящите се по цял ден по поля и гори (както ги нарече #1)... Уважавам работата на всички колеги, за разлика от теб. Няма какво да ти обяснявам повече, може да ме разбере само човек, който е работил това. Едно ще ти кажа- налагало се е да ползвам помощ от колеги от ротите- втори път не идват! И последно, както казваме на цивилните- като ни завиждате за "шапката пари дето вземаме- елате при нас", така ще кажа и на теб- ако си мислиш, че работейки зад бюро, осемте работни часа ми минават в гледане на голямата стрелка на часовника- заповядай! Има работа и за теб! ;)

  30. #30
    Sold-er 30 юли 2014, 20:04
     
    0
     
    0

    И защо трябва да се обяснявам на някакви канцеларски мишки??? Моят пост е отговор на някакъв подобен мишок, дето искал да ходи на работа по къси гащета и джапанки......като искате напускайте армията и вървете да продавате царевица на морето....тогава няма да ви се налага да носите униформа! Писна ми от нагли царвулаци!!!

  31. #31
    До 29 30 юли 2014, 20:52
     
    0
     
    0

    Поредната девица!!!! Толкова ти е трудно , че ще ме разплачеш ! В щабовете, такива като теб са все отбрани връзкари !!! Тук няма кой да ти повярва! Ходи в строя, не зная някой на сила да е закаран в щаб!!!? Все се натискат и мазнят

  32. #32
    **** 30 юли 2014, 22:42
     
    0
     
    0

    Имам колега дойде в логистиката от ротите вече 1 година ...не реве а риве..

    Солджър - винаги ще си останеш солджър и знаеш ли защо- не мислиш и не се съобразяваш с никой и нищо...най- лесно е да се направиш на мъж но не е мъжко да обиждаш- разбрали го?
    ако искаш го прочети втори път и дано го осъзнаеш.

    29- не е девица описал е нещата в щабовете дори "меко"

  33. #33
    Sold-er 30 юли 2014, 22:52
     
    0
     
    0

    До #32 И с кого и какво да се съобразява един "солджър" бе!?! Аз от мазнене и подгъзуване пред началството ползи нямам! А щабовете в ВФ-тата работят с войници по 1 час на ден......ако ми трябва някакъв документ от секциите в щаба, аз мога да си го взема само от 15 00 до 16 00 часа......че през останалото време мишките там били заети да лижат задника на началника!

  34. #34
    До щабните маченици 30 юли 2014, 22:59
     
    0
     
    0

    И като ви е толкова трудно, защо стоите там! Вървете в строя та да видим, кога има време за цигара или кафе! А да не говорим какъв развъдник на клюки са щабовете!

  35. #35
    kohones 30 юли 2014, 23:05
     
    0
     
    0

    ами,верно доста се изписа за щабове и строй,не сравнявайте 2те неща, в щаба времето минава приятно кафенца клюки,ала бала а в строя особено при кашиците ами мъка всеки бяга оттам само вижте кой е дошил от айляка в мотопехотна или мотострелкова рота??? ами никой,и системата е виновна за това не може всичко да е едно и също,дали цял ден дремеш или се потиш все тая, навит съм да служа в кашимерията ако се плащат занятията,ама не като сега,някакви смешни стотинки,ами нормалното за спане по полета и машини,и тогава господа може и да има текучество ама няма да е като сега, и така

  36. #36
    Анонимен 30 юли 2014, 23:18
     
    0
     
    0

    :) Явно не ме разбрал, Солджър. Нито искам да ми се обясняваш, нито искам да ходя на работа по къси гащи. За разлика от доста гащници, на мен ми стой добре! Не вкарвай "ядосаните" си фразички, защото ми напомняш на поредния компютърен смелчага! :) Не ти са ясни доста неща, което е жалко... От строя отидох в щаба. И аз имам мисии (даже като КО на пехотно отделение, ПРЕДСТАВИ СИ!!!),и аз ходя на стрелби, и аз ходя на учения, и аз имам ФП. На 39 съм, но за броя на коремните и лицевите за минута можеш да ми завидиш! Нито се оплаквам, нито хленча, просто ти обяснявам, че всеки в тая наша армия е там, за да е полезен и го е осъзнал. Поне така трябва да бъде! Царевичката си я яж сам. Мисля, че индиректно отговорих и на словоизлеянието на Железния човек #31. :) Надявам се, че и навън си толкова печен, а не носиш лак под ръкавиците...

  37. #37
    Анонимен 30 юли 2014, 23:31
     
    0
     
    0

    Искал документ и можел да го вземе само в определен час! Горкия! Това ли те дразни?! Нали не си мислиш, че хората там са сложени само за да чакат някой като теб да благоволи да влезе в щаба за някоя и друга бележка, та и те да поработят за вържат надника? Явно през времето, в което, както ги наричаш "мишките" са заети да лижат задници (на кого ли?), ти си зает да кръшкаш от занятия и да висиш пред отделенията за бележката си...

  38. #38
    Sold-er 31 юли 2014, 00:02
     
    0
     
    0

    До #36 и 37 Като си толкова силен, умен и красив...друг път не задавай толкова малоумни въпроси от типа на: "нужно ли от КР/КБ нагоре командният състав ежедневно и постоянно да са облечени с камуфлаж?".....че се губи доброто впечетление! И аз в секциите работа нямам...дори ме е гнус да ги гледам! Ходя там само когато ме извикат за поредната глупост, хрумнала на поредният нехранимайко! Само че ми е смешно, като гледам как някои паркетни офицерчета се мислят за голямата работа.........разберете веднъж завинаги, че служителите по щабни канцеларийки и секции сте ПОМОЩЕН ПЕРСОНАЛ, а не началници!!! Имате работа, защото ни има нас, обикновените войници! Без нас, никой няма нужда и от вас! Колкото и да не ти се вярва, основната движеща единица на БА е обикновенният "солджър" като мен, а не обикновеното "момче на чичо Г" като теб! То поне да не ви знам всички там........до един сте я синче на някой дърт полковник или генерал, я офицерска съпруга....определено заветът ви е тежък!

  39. #39
    **** 31 юли 2014, 08:14
     
    0
     
    0

    #38 аз #22 зададох въпроса не нападай други. не ме интересува "доброто впечатление" пред когото и да е и за каквото и да е.
    Вие имате неистово желание да носите само и единствено "универсалната"- "бойна,ежедневна,работна и парадна униформа"/четири в едно/ наречена "камуфлаж"- ок, носете си я .

    А "помощният персонал"- ще ходим с "правите гащи" и тънка лятна риза?- това ми бе въпроса войнико, а не "къси гащета и джапанки" което е родила твоята глава.
    Колкото до другите Ви, словоизлеяния ме е гнус дори да ги коментирам.

  40. #40
    Sold-er 31 юли 2014, 08:21
     
    0
     
    0

    До #39 Няма проблем да носиш и памперси, ако искаш....само че само тези, който носят униформа(камуфлаж) имат право на първа категория труд! Помощният персонал да мине на трета и да ходи както иска...това ми е мнението и не ми дреме на оная работа дали ти харесва или не!

  41. #41
    Резервист 31 юли 2014, 08:59
     
    0
     
    0

    Господа, трудът на военнослужещия не е ПЪРВА категория труд.Ако някой твърди обратнота нека да цитира ЗАКОН и член за категорията труд.Единствено летци и подводничари са първа категория.

  42. #42
    велизар 31 юли 2014, 09:48
     
    0
     
    0

    Солдер, мнението е като гъза - всеки го има. Но твоите мнение са такива, че явно произходът им е от тази част на тялото, която се намира под гърба. Определено освен за "солджър" за нищо друго не ставаш. Ходи да се строяваш и да маршируваш. Това е единственото, което умееш.

  43. #43
    Sold-er 31 юли 2014, 09:59
     
    0
     
    0

    До #42 Жалкото е, че такива като теб и за "солджъри" не ставате, а давате акъл като за световно. Нито можете да се строявате, нито да марширувате, а още по-малко ставате за командири.....изобщо не знам за к'ъф чеп сте в армията!

  44. #44
    велизар 31 юли 2014, 10:24
     
    0
     
    0

    Солджъре, мозъчето ти е толкова малко, че в него има място само за маршировки и строяване. На такива като теб им викат тъпи военни. Аз нито съм бил командир, нито ще бъда, нито пък съм в армията. Но ако бях командир, такъв като теб не бих държал и една седмица. Ти си толкова умствено ограничен, че си тежест и опасност за всички около теб. Дано не са ти поверили нещо повече от метла.

  45. #45
    Sold-er 31 юли 2014, 10:32
     
    0
     
    0

    До #44 Ми кат' не си в армията, вър'и на майната си! Само твоето некомпетентно мнение ни трябваше тук!

  46. #46
    **** 31 юли 2014, 10:56
     
    0
     
    0

    Униформите трябва да са тези войнико,според моето скромно мнение:
    - Бойна - за занятия,полигони,дежурства,война -зимна/лятна
    -строева/ежедневна - з/л
    -парадна- з/л
    -спортна з/л
    -работна /за различни длъжности в БА- тех.подръжка,работилници и т.н/

    п/с. преди 1989г това бяха -реално използваните.


    БЕЗПАРИЧИЕТО ДОВЕДЕ ТОВА войниците на практика да са само с една.

    Явно на вас ви харесва след занятие на полигон в кал и сняг после да се прибирате към дома мърляви през града със същите дрехи и обувки
    или да облечете ежедневна/строева/ униформа като бял човек.
    Това ми се иска да провокирам войнико- ограничението, безпаричието довело до това.

  47. #47
    Sold-er 31 юли 2014, 11:07
     
    0
     
    0

    До #46 Ами че то е най-добре всички да ходят цивилни до ВФ-то и там да да си имат шкафче и се преобличат с униформата.....ама ВСИЧКИ войници, а не само щабарските мишки!!!

  48. #48
    велизар 31 юли 2014, 11:22
     
    0
     
    0

    Момченце невръстно, не се сили много и не ми казвай къде да вървя, че да не удариш в греда. Много си кекав и недоразвит умствено, че да ми се силиш. Един просто войник е компетентен само, колкото да си лъсне обувките и ти не правиш изключение. За такива като теб не трябва да има първа категория труд. Че и в армията са сгрешили, че са те взели.

  49. #49
    Бай Драган 31 юли 2014, 11:27
     
    0
     
    0

    Абе смотаняк, солд-ер, всички имат право да отиват цивилни на работа и да се обличат там! Ти на луната ли служиш, бе? Чета ти глупостите и се чудя на кой нещастник са те натресли да ти бъде командир?

  50. #50
    Sold-er 31 юли 2014, 11:38
     
    0
     
    0

    До #49 И ти ли си някой цивилен, дето е дошъл да дава акъл или служиш в някое забутано складово поделение, дето може и да не ходите на работа и никой няма да забележи? Що не пробваш да влезеш цивилен в някое ВФ като Карлово или Ст. Загора тогава? А униформата можеш да си я държиш в чантичка "БИЛЛА" в оръжейната, може би? Писна ми от некомпетентни простаци, дето се опитват да наливат от простотията си и на другите.....марш, мухльо!

  51. #51
    Sold-er 31 юли 2014, 11:43
     
    0
     
    0

    До #48 Къде греда, къде простата ти глава....все ще ударя нещо за разлика от теб! Определено компетентноста ми е по-голяма от твоята, но не ме разбирай погрешно......не че аз съм свръхумен, а просто ти си свръхглупав!!!

  52. #52
    велизар 31 юли 2014, 11:46
     
    0
     
    0

    Абе каква компетентност в главата на един прост солдер. Не ме разсмивай, бе смотаняк! Ходи да си лъскаш обувките!

  53. #53
    **** 31 юли 2014, 11:47
     
    0
     
    0

    Sold-er - надрусан ли си?

  54. #54
    Sold-er 31 юли 2014, 11:56
     
    0
     
    0

    До #53 Не бе....просто споровете със селски простаци са ми любимото хоби през свободното време!

  55. #55
    велизар 31 юли 2014, 12:04
     
    0
     
    0

    Солдер, да разбирам тогава, че често си говориш сам? Момче, нещо не си добре с главата. Ходи се преглдай.

  56. #56
    Sold-er 31 юли 2014, 12:10
     
    0
     
    0

    До #55 Виждам, че си се припознал в по-горният ми пост....браво, напредваш!!!

  57. #57
    велизар 31 юли 2014, 12:45
     
    0
     
    0

    Глупостта е страшно упорита. Пий си хапчетата, момче!

  58. #58
    Sold-er 31 юли 2014, 13:15
     
    0
     
    0

    До #57 Както са казали старите хора: "Накрая по-умният винаги отстъпва"........затова сбогом, приятелю! Оставям те насаме с книгите, който си пропуснал да прочетеш през първите ти 7 години!!!

  59. #59
    велизар 31 юли 2014, 13:50
     
    0
     
    0

    Само това ли можа да измислиш, войниче?

  60. #60
    велизар 31 юли 2014, 13:59
     
    0
     
    0

    Солдер, можеш ли да ми кажеш какво е импеданс или пък доплерово изместване? Или по строевете такива неща не са ви учили, хихихи:)

  61. #61
    До 36 31 юли 2014, 19:07
     
    0
     
    0

    В армията съм и съм много наясно с проблемните въпроси и няма нужда да обясняваш колко ходиш на стрелби и как носиш каската си на началника и други такива неща Анонимен!!!

  62. #62
    Анонимен 31 юли 2014, 20:52
     
    0
     
    0

    Солджърчо, коментара ти под #38 е направо малоумен! Доста глупости изрече от вчера насам. Обидите ти, общия знаменател, под който поставяш не харесваните от теб и козята ти упоритост са чиста проба мисловна импотентност. От целодневното ти събиране на листа и метене на плаца си изкукал... Всички били такива- онакива! Да ти разкажа един виц, може да се познаеш: "Един човечец стоял пред КПП- то и държал голям чувал. До него се приближил дежурния и го попитал: "- Какво носиш в тоя чувал, чичка?" Онзи отворил чувала, а отвътре се подало едно теле. "- Я! Какво е това теле?"- попитал военния. "Ааа, това е рушвет, телето от утре ще е солджър..." :)

  63. #63
    Sold-er 31 юли 2014, 21:26
     
    0
     
    0

    До #62 Малко се понадценяваш....прекалено сте незначителни, за да не ви харесвам и да ви мразя...... но определено не ви уважавам, защото не вършите никаква работа, а самочуствието ви е до небето.....сякаш войниците са ви длъжни с нещо, а не обратното! И помни....без солджъри като мен ще умреш от глад!!!

  64. #64
    велизар 01 авг 2014, 09:28
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  65. #65
    Sold-er 01 авг 2014, 09:43
     
    0
     
    0

    До #64 Да бе, да....прост съм кат' животно! А ти не усещаш ли, че почваш да издишаш и се повтаряш? Вчера ти казах къде да отидеш за да си изплачеш мъката....майка ти чака!

  66. #66
    велизар 01 авг 2014, 09:49
     
    0
     
    0

    нещо не можа да ми отговориш на въпросите. акъл не ти стига. виж човекът преди мен, какво ти е казал. или и двамата грешим?

  67. #67
    Sold-er 01 авг 2014, 10:24
     
    0
     
    0

    До #66 Абе пайтак, трябват ми не повече от 20-30 сек. в гугъл и ще ти отговоря на въпросите.....обаче ти казах, че не ми се занимава с мизерабъли като теб! Решил си с малкият си гладък мозък да ми се правиш на интересен с термини от специалноста си ха ха ха! Общата култура ти липсва, приятелю....първите 7 години!

  68. #68
    велизар 01 авг 2014, 11:07
     
    0
     
    0

    Момче, равнис и мирно, бе!!!

  69. #69
    Случаен читател 02 авг 2014, 01:43
     
    0
     
    0

    Дали в щабовете или в строя...явно това не е критерий за интелекта ви. Давайте все така...по български. И двама да останат в армията пак ще намерят повод да лаят един срещу друг.

  70. #70
    Войник 03 авг 2014, 10:46
     
    0
     
    0

    Ей умници! Я кажете от кога не сте чели устава?
    Чл. 111. Военнослужещите са длъжни да спазват следните норми на поведение:

    4. зачитане на човешките права и свободи на всички граждани и недопускане на дискриминационно поведение във взаимоотношенията;
    5. уважение и вежливост към всеки и към всички;

    7. развиване на военните традиции и издигане престижа на родината и въоръжените сили;
    8. уважение към държавните символи и институции;
    9. недопускане на корупция, корупционни практики и злоупотреба с власт и служебно положение.
    За офицерите говоря. Защото личния пример е преди всичко. Няма как да възпитаваш войника, след като ти не знаеш. Някой пази ли си тефтерчето, в което е записал няколко страници от устава? Време е отново да го сложи в джоба и сутрин да си ги препрочита.

  71. #71
    Аахаха 09 дек 2014, 00:41
     
    0
     
    0

    Трагедия. Абе я се успокойте малко бе. Каквото я запретнахте маа, война направихте. Че обиди и всякакви тъпотии. Всеки има правото да си каже мнението, не да се драчите. Четох 15 поста, от тъпи, по-тъпи (само дразги). Оправихте политиката и годините за пенсия, дрехите, а сега ще започнете ли да си говорите както е нормално ?
    1. Дрехите в момента са под всякаква критика.
    2. Искаме да ходим цивилни до работа, но не ни дават нашите командири (не навсякъде). А и нямаме възможността винаги да се киприм, особено при стрелби, нека ме държат до 12 вечерта, да ме искат в 10 сутринта (понеже предния ден съм бил от 8:00 до 24:00 което прави малко повече от 8 а близо 16 часа) и бързаме да се прибираме, особено ако е зимно време и сме набрали достатъчно студ за 2 години напред.
    3. Преди искахме заплащането да бъде според дейността и работата която вършим - Обосновавам. Аз съм се занимавал и с канцеларска дейност и съм си сред редиците които тичат и из нивите. Едното няма нищо общо с другото. Мога да стоя 8 часа и да си гледам компютъра, всеки ден го правя в нас поне по 1-2 часа (когато имам възможност). Всеки ден на работа обаче стоя в студа, свит като сърма. Лятото с тез "бризенти" пък е кошмар. Вятъра зимата си пори без грам да се спре през дрехите ми, дъжда също много готино си ме къпе в дрехите. Униформата с която се ходеше в Босна си беше много добра според мен, а кубинките са си "gor tex" (пустинни) както искате така си ги наричайте. Всички началници го знаят, но никой не го прави на въпрос и да го зададе на по-горно ниво. За да може да се реагира и някой да започне да действа. Предлагам да спирате да се дразните за нещо, с което не можете да се справите и нещо което не зависи от вас самите. Ами когато идват разни "Корбанджии" да им предлагате тези неща. Дрехите и обувките са доста важни неща. А това кой зад бюро, или АК, всеки сам си е решил. След като сме си дали задниците под наем, ще си носим на е.ането. Но поне което зависи от нас да си го свършим.



Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка