ДУМА: НАТО НАРЕДИ НА ПЛЕВНЕЛИЕВ: БЪЛГАРИЯ ПРАЩА СУХОПЪТНА БРИГАДА СРЕЩУ ИДИЛ!

Pan.bg 23 сеп 2014 | 23:47 views (12504) commentaries(57)
img На имела на ПАН.БГ получихме 2 анонимни имела, които са сходни с новината на вестник Дума.

Плевнелиев и Шаламанов обещали сухопътна бригада срещу "Ислямска държава"
Държавният глава и служебният военен министър дали принципно съгласие, нужно е одобрението на следващия парламент
в. Дума


Президентът Росен Плевнелиев и военният министър Велизар Шаламанов са дали принципно положителен отговор на сондирането на мнение за присъединяване на България към евентуална "Коалиция на желаещите" за сухопътни удари срещу "Ислямска държава". Това щяло да стане, ако се вземе решение по надлежния ред. Информацията е от два независими един от друг източника, които я съобщиха за вестник ДУМА. Подкрепата за бъдещи сухопътни удари е дадена на срещата на върха на НАТО в Уелс.
Държавният глава се е съгласил България да участва с "бригада сухопътни войски", съобщиха още източниците на ДУМА. Освен това е поет ангажимент да бъде изпратена група военни медици. И президентът, и военният министър обаче са предупредили, че окончателното решение може да се вземе само след одобрението от следващия парламент.

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 57

  1. #1
    Незнаещ 24 сеп 2014, 00:30
     
    0
     
    0

    След като се прецакахме така с "Южен поток" (икономически и политически), поне да знаеш защо сме цел на ислямистките терористи.

  2. #2
    Черноморски 24 сеп 2014, 00:43
     
    0
     
    0

    ха ха ха ха, сега кой ще служи....

  3. #3
    Мето 24 сеп 2014, 03:04
     
    0
     
    0

    Ха така. УСА не ще да пуска техни пехотинци ( те и без друго не могат да се бият, а са само манекени на най новото бойно оборудване) и тъй като много добре знаят до какво ще доведе това, вкарват глупаци като нас на дзверо в устата. Естествено освен БГ никой друг от Нато няма да е там. А, да - бомбардировачите на Оланд и Обама ще ни обстрелват "приятелски". Жал ми е за българските момчета. А и атентатите и отвличанията няма да закъснеят. Чудя се какво се правят на идиоти а не бомбардират просто нефтените находища на ИДИЛ.

  4. #4
    Ей 24 сеп 2014, 03:15
     
    0
     
    0

    това ако е вярно, плевнята е загазил здравата. Какво му се пише като започнат да пристигат труповете на бригадата обратно в България... Току виж заминал на едногодишно посещение на белия дом. На палатка на моравата... А нещастниците, които ще заминат, какъв им се точи... Да не говорим за българското говедо, което всяка сутрин тича на работа, докато не хвръкне от някой "случаен" взрив... Въобще, браво плевня! Добре ни закопаваш!

  5. #5
    аз 24 сеп 2014, 04:06
     
    0
     
    0

    Ей...тея комуняги от ДУМА добре си водят кампанията. Никой назапад няма да се набута със сухопътна операция. Тва е скъпо и ненужно. А тукашните геополитически и военни анализатори - аман от комплекси по САЩ, по разни теории на кпнспирацията. А и спрете да се връзвате на аномимки, подхвърлени, че да ви осмислят безсънието и да ви създават сърбеж в езиците

  6. #6
    Мето 24 сеп 2014, 04:50
     
    0
     
    0

    До #5

    Taka ли бе онтворенгяс, хайде ако имаш здрав стомах, изгледай това:



    Е това докара кризата с тия изроди на ИДИЛ.

    има и още, това е само капка в морето.

    ама съм сигурен че си тъпо селско говедо и не отбираш и бъкел на английски. Но щом дойде дума до американото, цвилиш като настъпан глиган.

  7. #7
    ГНЕВЕН 24 сеп 2014, 05:36
     
    0
     
    0

    За какъв чеп ни е този т.н. Център, може ли някой да каже? Безсмислено упражнение от увредени мозъци! Нека го издържа този, който го откри! ПЪЛНА ПРОСТОТИЯ!!!

  8. #8
    dogan 24 сеп 2014, 05:57
     
    0
     
    0

    това вероятно е някакъв предизборен мурафет на в. дума .....чак такава глупост не мога да повярвам да направят президент и военен министър, а следващия парламент съвсем....дори и само полуидиоти да влезнат в него ....

  9. #9
    T X Живков от Правец 24 сеп 2014, 07:31
     
    0
     
    0

    Ха, ха ха..... Като гледам източника на инфото направо ми се иска да потърся членска книжка и да се запиша отново в Партията.
    Мноого несериозно писание, което най-вероятно не почива на никакви сериозни източници, но партията е права, дори когато греши.
    Що се отнася до възможността за изпращане на бригада - това е от теорията на невероятностите, защото какъвто и да си "професионалист" не би могло да текне чак такъв бомбастичен ход.

  10. #10
    KOREKTOR 24 сеп 2014, 07:56
     
    0
     
    0

    До #9 Пуснато от Иванн

    Иванн-е,

    СКЛЕРИ, РЕНИ,

    Ай стига с това позьорство и пефантосване.

    Няма такъвфилм. Няма.

    Нем да се нанакваш от кеф като чуеш нещо за КРАВАРИТЕ и ЗАПАДА и за ЕВРОГЕИТЕ и в същото време да си :

    "Вън България от НАТО и още по-силно:
    Вън НАТО от България!!!!!!!!!"


    А бе РЕНИ, НАТО-то чие отроче е бе.

    Русия ли го създаде и го дундурка още?

  11. #11
    АЗ 24 сеп 2014, 08:30
     
    0
     
    0

    До №6
    Жалко е, че такива имат достъп до интернет.
    Второ - администраторите е крайно време да не допускат примати като теб да пбуликуват в тоя сайт.
    Трето - пусни си клипче какво прави глиган, който не е доволен и си помисли следващия път преди да се пенявиш.

    ПО темата:
    Докато няма официално становище - тва е всичко. От предизборна мистификация до опит да се дискредитира нещо/някого.

  12. #12
    Kapitan 24 сеп 2014, 08:32
     
    0
     
    0

    Водопроводчик кометира националната политика - политиците коментират водопроводната инсталация ... хора нека всеки да си гледа работата, за която му се плаща!

  13. #13
    той 24 сеп 2014, 09:07
     
    0
     
    0

    никой не ни попита дали искаме да влезем НАТО,сага пак няма да ни зачитат за изпращане на рейджъри да се трепат за нищото.като знам на времето хубавото Наде как разреши американските самолети да идват до Пловдив и от там да захождат за бомбандировките на източна Сърбия,изхода от питането в ,,НС,, е предрешено.

  14. #14
    Мърморкото 24 сеп 2014, 09:28
     
    0
     
    0

    Ха така, набутахме се с цяла бригада срещу ИДИЛ-а... Много точно по-горе #4 пише, че веднага ще почнат да пристигат "ония" сандъци, увити с националното ни знаме. И то - не малко...

    Дали е предизборен ход на в. Дума или не е, но се вижда от предишните действия на Шаламанката и Плевнята, че са готови на такъв договор. И тогава - предполагам, че ще започнат да валят рапорти за освобождаване на войската от армията. Дали ще се стигне до намаляване на изборния резултат за ГЕРБ - може и да не падне, но - после ще гледаме.

    И тук за първи път се съгласявам с ИваНН - НАТО-то - ВЪН!!!

  15. #15
    Армия - а дано, ама.. 24 сеп 2014, 10:45
     
    0
     
    0

    Дали това е предизборен ход на БСП не е ясно, но е очевидно, че бъдещите почти победители в изборите ГЕРБ ще продължат отслабването на армията. Мнението на Бойко Борисов за разглезената ни армия не е нищо ново и едно ново дясно правителство ще иска още съкращения на персонал, способности и социална сигурност в армията, всички неща от постоянното преструктуриране. Превръщането на армията на страната от инструмент на сигурност в инструмент на политиката, външна (ние сме винаги готови за мисии на НАТО) и вътрешна (ние сме борци за социална справедливост чрез отнемане на социалните облекчения на военните) няма да доведе до нищо добро. Отношението към сигурността на България в момента е като паленето на дръжката на брадвата с цел отопление. Това естествено, че си има причини, които се крият в твърденията, че няма заплаха за страната. Когато българска територия премине към друга държава, наистина няма да има заплаха. Не подкрепям политиката на БСП, нито вярвям в безпристрастността на "Дума", но някак все още мисля, че всеки може да промени с малко нещата. При толкова явно отношение на политиците към Българската армия гласуването за ГЕРБ от страна на военни и справедливите им жалби от положението в армията е една наистина странна комбинация от действия на здравомислещ човек.

  16. #16
    БНА 24 сеп 2014, 10:55
     
    0
     
    0

    Преславе, засрамете се от предизборните си клевети. Стига с тия простотии, че има тъпанари които ви се връзват на агитацията за съветска власт. Хайде бъдете малко неутрални де!

  17. #17
    nato 24 сеп 2014, 11:14
     
    0
     
    0

    Ако има такива желания да изпращаме наши войници да се бият против ИДИЛ, то това ще е против нашите национални интереси.
    Но няма нищо за учудване. Ние сме подчинени на чужди интереси. България и народа ни, не интересува никого.
    Разните партии и боричкане за власт, са само от лични, дребнави интереси на политиците.

    Би трябвало българският народ да не участва изобщо в никакви войни, понеже е на изчезване.
    Ако циганите са "българи" за запада и американците, тях да ги изпращат на война, понеже те бързо ще се възстановят и даже ще се увеличат след това, дори и всичките там да загинат.

  18. #18
    Учуден 24 сеп 2014, 11:43
     
    0
     
    0

    Ние нямаме такава сила подготвена за реални военни операции - бригадата е военно формирование от 5-6 батальона - моля посочете ако греша нашите 6 батальона /бойни/ които могат да излезнат и да водят сражение
    Ние нямаме нито ресурса нито възможностите да имаме и да потдържаме в бойни условия 6 батальона.

  19. #19
    Иванн 24 сеп 2014, 12:08
     
    0
     
    0

    Абе мухъл, сега пък ми изтри поста, защо ли, ами защото на вас комунистическите изроди нищо не ви уйдисва
    Обявявам се против НАТО- лошо, обявявам се в подкрепа на НАТО, пак лошо.

    Ти си такова плесенясало комуне, че си само за присмех. Погледни се в огледалото и ще се убедиш , че си изрод

  20. #20
    KOREKTOR 24 сеп 2014, 12:11
     
    0
     
    0

    До #19 Пуснато от Иванн

    Иванн-е с двете Н-ъта,

    Ехо РЕНИ,

    Как си бе СКЛЕРИ?

  21. #21
    Cyber 24 сеп 2014, 12:19
     
    0
     
    0

    Стига сте коментирали глупостите на в. Дума.
    Ако изпратим бригадата да се бори срещу ИДИЛ, кой ще остане да пази териториалната цялост на България?

  22. #22
    Освалдо 24 сеп 2014, 12:19
     
    0
     
    0

    Искам да дочакам момента, когато България ще може да прати сухопътна бригада където и да е.

  23. #23
    Войник 24 сеп 2014, 12:21
     
    0
     
    0

    Само не разбирам за какво се прави реклама на гнусните комунистически провокации на путинуидите в България.
    Страшно много падна нивото на този сайт. За съжаление. Има много хора, които влезат тук да прочетат истински новини за армията, авиация и т.н., а на първо место сложени разни комунистически полюции. Жалко !

  24. #24
    Варимез Варимезов 24 сеп 2014, 12:34
     
    0
     
    0

    Писанията в "Дума" не бива да се разглеждат като поредната предизборна "партенка" (макар че зад тях прозират користни цели), но все пак са напълно резонни и в духа на времето. Дилемата е следната - реално сме в НАТО, а се дърпаме от почти всичко, което касае директно изпълнение на поетите ангажименти. Не искаме да воюваме с руснаците (и правилно), но не искаме да си разваляме рахата и с "дюнерджиите". Е, не може така, само да консумираме колективна сигурност, без почти с нищо да допринасяме за нея! Не и ако ще оставаме в НАТО.

    Държавните ни мъже са под силен съюзнически натиск, което е напълно в реда на нещата. Далеч по-малкото зло ще е да пратим бригада срещу ИДИЛ, отколкото да ни вкарат в украинския пъкъл, който усилено се подготвя.

    Има и друга възможност - излизаме (или ни изхвърлят от Алианса) и съответно заплащаме цената за това - с много вероятна частична загуба на територия и тотална дестабилизация на страната за необозримо дълъг период. Няма как да минем метър, не и този път. Нека бъдем мъже и да срещнем съдбата си на бойното поле срещу глобалната заплаха на надигащия глава ислямски фундаментализъм. Уви, войната между двете основни световни конфесии вече е неизбежна. Дано да не повторим старите си грешки, от периода преди падането на Второто Българско царство под ударите на османците. Историята има лошия навик да се повтаря.

  25. #25
    Кремен 24 сеп 2014, 12:53
     
    0
     
    0

    До 23

    Преди да преписваш дебилщините на Иво Инджев се поразмисли малко, дали аджеба идиоти като тия двамата не са наистина в състояние да го направят. След всичко което излезе наяве а едва ли е било за пред народа. Само помисли какво ще ни докара перманентна американска база,което беше и най-сериозно предложение от наша страна. Дебилщината с подмазването по време на санкциите. Една Германия, дето е 100пъти по-силна от Бг не си го позволи,Плевнята обаче е винаги пръв с тия глупости. Та дали е предизборен ход не е важно. Важно е че поставя знак за Внимание,Опасно!

  26. #26
    Внимание, Опасно! 24 сеп 2014, 13:02
     
    0
     
    0

    Ние сме изнудвани, а комшията държи в ръката си четири аса и едно резервно в ръкава си (ИДИЛ).

  27. #27
    Кремен 24 сеп 2014, 13:54
     
    0
     
    0

    Само за информация : Холандия обсъжда в момента дали да не се включи с техен контингент и какъв точно. Много е възможно да Не се включат. Заявлението беше обаче направено най-открито, а народното недоволство не закъсня. С мюсулманско население което е внушителен процент на никой не му се правят такива "избори". Това наистина е било обсъждано на последния съмит на Нато, където присъства и България. Холандия обаче е 3 пъти по-малка от България, с икономика превъзхождаща в момента даже тази на Германия. Така че по-леко с изхвърлянията. Холандия която има пари да си позволи това не дава на никой гаранции че ще го прави. А холандците не са по-малко зависими от нас от Нато и "общата безопасност", нищо че имат пари и могат да си купуват и техника и наемници, а и армия да поддържат. Тяхната армия не е в много по-добро състояние от нашата искам да добавя.

  28. #28
    До Кремен 24 сеп 2014, 14:12
     
    0
     
    0

    Холандия не граничи с мощна мюсюлманска държава, и макар че в нея има относително голямо мюсюлманско малцинство, тя не може да бъде изнудвана по начин, както това може да се направи с България. Нещата са несъпоставими. Можем да прехвърляме топката само временно. Сега отлично работи оправданието, че сме с временно правителство, и че сериозните решения ще бъдат отложени за евентуално одобрение на следващия парламент. Твърде вероятно и следващия парламент да е временен и неработещ, което във външнополитически план ще ни даде още една глътка въздух, но в края на краищата, партньорите ни все ще намерят начин да ни притиснат до стената.

    Ако продължаваме да стоим настрана, ще трябва още отсега да се настройваме психологически за цената (а тя е немислимо висока), която ще трябва да платим. Някои колеги, в други теми преди време, вече намекваха нееднократно за това.

  29. #29
    Мето 24 сеп 2014, 14:43
     
    0
     
    0

    До #11

    Знам много добре как цвили настъпан глиган. Професионален ловец съм. Ти изгледа ли филма който Гардиън са направили във връзка с " анти- въстаническите" отряди и полковник Стийл, който като цивилен дирижира цялата работа зад кулисите ? Няма да е зле да се запознаеш. Щото той и такива като него създадоха ИДИЛ.

    Що се отнася до предизборна мистификация - поинтересувай се какво са говорили в Уелс последния път с българската делегация. Доклада го има онлайн. Останалото което знаем е че БГ участва, та даже дава и първа свирка понякога за санкциите, спря Южен поток без никакъв ропот, опитват се да направят постоянни бази на НАТО (чети - хамериканците) на наша територия, участва в учения на територията на държава където има гражданска война, по време на "примирие". Какво още чакаш? Да падне керемида на главата ти ли, че да поумнееш, какво ли? Да минат изборите, да дойдат същите и тогава да ни "светнат" - " Пращаме бригада в Сирия/Ирак ".

    Да, засегнах самочуствието ти съвсем нарочно. И виждам че егото ти пречи да мислиш. Но за разлика от други тук - не пускам цинизми и гадости по адрес на хора които нямат абсолютно нищо общо с темата.

  30. #30
    Тони 24 сеп 2014, 14:56
     
    0
     
    0

    Всички източници, зависими и независими, се намират на позитано 20.
    Там измислят всички лъжи и всички глупости.
    Ние не можем да изпратим самостоятелен батальон в Авганистан, те ще пращат цяла бригата.
    "Източниците на мая и мико не знаят, че нямаме сертифицирана бригада! :)

  31. #31
    Две версии 24 сеп 2014, 15:11
     
    0
     
    0

    Че сме поели ангажименти,като сметка без кръчмар,поели сме...За сухопътна бригада има два варианта,и двата достоверни.1.Спекулация на БСП с предизборна цел.Има резон,ако не са се посъветвали със запасните си офицери,защото те отлично заят,че БА няма и няма да има в обозримото бъдеще такива възможности.2.Йесърчето Шарлатанов и компанийката му,като доморасли офицерчета от жълтите павета и понятие си ямат що е то да пратиш бригада на 1600-1800 да води бойни действия.Военният акъл на тия шматароци е колкото на щраус,така че и тази версия е вероятна.

  32. #32
    Кремен 24 сеп 2014, 15:58
     
    0
     
    0

    До : #28 Пуснато от До Кремен(нерегистриран) на 24 сеп 2014, 14:12

    " Холандия не граничи с мощна мюсюлманска държава, и макар че в нея има относително голямо мюсюлманско малцинство, тя не може да бъде изнудвана по начин, както това може да се направи с България. Нещата са несъпоставими. "

    Да, абсолютно съм съгласен, и точно това казвам и аз: Те не се изхвърлят, та ние пак.

    За другото - не е така. Холандия беше изнудена с МХ17 да прекъсне Идеалните си търговски взаимоотношения с Русия. Това е голям удар по тяхната икономика. Загубват милиарди както от търговията с нефт, така и с другите договорености. И крачка към много по-голяма зависимост от Щатите. Кралицата в Холандия никой не я бръсне за слива, но като дотътри големия Щатски булдог всички се ококорват и започват да мигат на парцали. Шел е кралската компания, тя НЕ е холандска. Затова сега има изнудване вътре в страната - Шел срещу народа и обратно. ( или кралското семейство срещу народа и обратното )

    Холандия не граничи с 2рата по многочисленст армия в Нато но за това пък има джамии с радикални ислямисти из страната с десетки повече от колкото в България и продължават да никнат като гъби в този момент даже. Освен това макар да са германо-саксонци и частично - франки не са в най-прекрасни взаимоотношения с Германия и постоянно им се налага да парират комшиите, когато станат много настоятелни.

    Холандците могат да лавират в политиката. Не ги давам за пример, та и ние да приличаме на тях - в абсолютно никакъв случай. Не ме разбирайте погрешно. Просто са в доста сходно положение с известни отчетени разлики и е любопитно и не без значение как реагират.

  33. #33
    трета версия 24 сеп 2014, 16:03
     
    0
     
    0

    Де да видим дали нямаме възможности да пратим бригада? От нас се иска единствено жив мат'риал, а логистиката и въоръжението са последния проблем за богатия Запад. Ще ни въоръжат до зъби, като същински рамбовци - вижте сега как украинците ще се осеферят и ококорят с новите леопарди, ейбрамси и апачи! Не подценявайте ситуацията момчета, не мислете правоверно или праволинейно. Не подценявайте и възможността за адекватна и навременна информираност на позитанската старица.

  34. #34
    KOREKTOR 24 сеп 2014, 16:06
     
    0
     
    0

    Тъй, тъй, ама не е тъй.

    Не сте ли се уверили, че поне в България е доказано, че слух без нищо не тръгва.

    Дим без огън няма.

    Щом Плювню взе да се оправдава в BLITZ.BG :

    "Плевнелиев официално: Няма да се бием срещу "Ислямска държава"

    Единственият поет ангажимент е за дарения, свързани с леко стрелково въоръжение и боеприпаси

    Публикувано: 24 септ. 2014, 15:04 | Обновено: 24 септ. 2014, 15:04

    Въвличането на армията и на други държавни институции в подобна реторика е опасно и неоправдано за националната сигурност дори и за целите на предизборна кампания. Това се казва в изявление на Прессекретариата на държавния глава във връзка с публикуваната днес, 24 септември, във вестник „Дума“ статия със заглавие „Плевнелиев и Шаламанов обещали сухопътна бригада срещу "Ислямска държава".

    Прессекретариатът на президента е упълномощен да съобщи следното, се казва в официалното съобщение:

    Представената във вестника информация категорично не е вярна. Въвличането на армията и на други държавни институции в подобна реторика е опасно и неоправдано за националната сигурност дори и за целите на предизборна кампания. Използването на тези методи за реализирането на партийни цели не бива да се толерира, защото в крайна сметка може да доведе до дестабилизиране на политическата система, на държавата като цяло и да предизвика паника и смут в обществото.

    На фона на тази опасност краткосрочните и тяснопартийни ефекти нямат стойност. Отчитайки вътрешнополитическата обстановка в навечерието на предстоящите парламентарни избори в страната и геополитическата ситуация, по-конкретно в Украйна, Близкия изток и Северна Африка, прилагането на такива подходи е крайно рисковано.

    Твърдението, че Република България е поела ангажимент за присъединяване към „…евентуална „Коалиция на желаещите" за сухопътни удари срещу „Ислямска държава“ освен че не отговаря на истината, може да предизвика последващи реакции както от страна на радикалната групировка, така и от засегнатите държави.

    На срещата на върха на НАТО в Уелс не е обсъждано включване на каквито и да било български военни формирования в операция срещу ислямистите. В тази връзка не е имало и запитване към делегацията, водена от президента Росен Плевнелиев, за изпращане на бригада от състава на Сухопътни войски. Единственият поет ангажимент от наша страна е заедно със съюзниците от НАТО и ЕС да предоставим дарения, свързани с леко стрелково въоръжение и боеприпаси, се посочва в заключение на съобщението, без да се уточни за кого ще са даренията.

  35. #35
    Кремен 24 сеп 2014, 16:16
     
    0
     
    0

    Ами да ви пусна и още едно известие от холандците. Напоследък бурно се обсъжда да се изпрати добре обучен отряд за бързо реагиране в близост с Русия - Украйна, Прибалтика - там из района . Холандците имат спецназ и са доста добри в диверсионните практики - това го доказаха още с войната в Босна. Могат сами да се оправят в трудни и непознати местности и не са такива чукундури като американците - пипат " финно ".

    Та въпросния отряд ще се казва "Фитц Баталион " , което на холандски звучи и смешно и жалко, особено ако човек отчете фарса от времето на нападението на Хитлер над Франция." Фитц " на холандски означава "колело " , а когато Хитлер напада Франция защитниците на страната не са имали нищо друго в повечето случаи освен да идат с...колело ... на война срещу немските танкове и бомбардировачи.

    По-комичното ( и трагично в същото време ) е че щели да бъдат вкарани с десант на дадена територия. Значи, представете си Летящи Холандци на Колела с Парашути и Шмайзери. От това по-голяма карикатура - не знам. Но някои захапаха тази възможност съвсем насериозно и се обсъжда най-официално от Парламента. Това е за ония чукундури - политиците - "Опция"!!! Това е трагичното - че такива циркове и фарсове се въплъщават в реалност.

  36. #36
    *** 24 сеп 2014, 16:17
     
    0
     
    0

    ***

  37. #37
    Енчо Добрев 24 сеп 2014, 16:20
     
    0
     
    0

    И взвод да се наложи да пратим някъде пак ще мрънкаме. Това сме ние гащници. А когато да влизахме в НАТО някой да протестираше или най- малкото да си подаде рапорта в знак на несъгласие? Я си спомнете и с ръка на сърцето кажете колко от вас си мислеха или поне тайничко мечтаеха как ще ни направят заплатите натовски. Да, ама без да даваме не! А сега мрън това, мрън онова. Ма който не иска НАТО, изходът е лесен- рапорт. А то хем сърби, хем боли май! А Коректорът да заминава за Масква и да стреля от там срещу натовците с лайномета!

  38. #38
    Дедо Прецаки 24 сеп 2014, 16:30
     
    0
     
    0

    "...Единственият поет ангажимент от наша страна е заедно със съюзниците от НАТО и ЕС да предоставим дарения, свързани с леко стрелково въоръжение и боеприпаси..."! Така де, така, това е като да си малко бременна! И една гилза да предоставим ние участваме наравно, както и тези със самолетите и ракетите и по същия начин ставаме мишена, така че няма какво да се лъжем - кажем ли "А", после ще трябва да казваме азбуката до края и да сме готови за последствията!

  39. #39
    1234 24 сеп 2014, 16:31
     
    0
     
    0

    Бригада?????
    Та те един читав батальон не могат да сформират.

  40. #40
    Варимез Варимезов 24 сеп 2014, 16:36
     
    0
     
    0

    Енчо, ти от мъгливия Албион ще си домъкнеш ли задника у нас, за да се включиш в бригадата? Ако - да, то тогава думите ти ще придобият нужната тежест. Иначе няма как да хванат дикиш.

  41. #41
    Аз 24 сеп 2014, 16:37
     
    0
     
    0

    А сега ПАН да качи и опровержението на президентството и МО

    http://www.president.bg/news2162/saobshtenie-na-pressekretariata.html

    http://www.mod.bg/bg/

  42. #42
    До 1234 24 сеп 2014, 16:41
     
    0
     
    0

    Де да видим... не могат ли?

  43. #43
    KOREKTOR 24 сеп 2014, 16:49
     
    0
     
    0

    До #37 Пуснато от Енчо Добрев

    Добрев, Добрев,

    ************

    Тя "Масква", ако чака на мене да стрелям с лайномета по натовците?

    Ти за "Масква" не се тревожи. Тревожи се за ******************* Енчо.

    И довечера като си лягаш тегли един език на портрета на БОКО ТИКВАТА закачен над ********** ти легло в ТЪПАТА ти и ПОДГИЗНАЛА ИНГИЛИЗИЯ.

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  44. #44
    Две версии 24 сеп 2014, 17:12
     
    0
     
    0

    До трета версия.Хубаво би било да ни превъоръжат и да поемат логистиката,ама докато усвоим натовските оръжия......,конфликтът ще приключи.Пък и вече участвахме в Ирак,Афганистан,Косово и Босна и нещо не се сещам тотално да са ни превъоръжили за без пари.Сещав се за едни десет БТР-и в Афганистан,които над година време стояха в пясъците защото американците не им бяха сложили въоръжение и искаха да си го платим допълнително.

  45. #45
    Енчо Добрев 24 сеп 2014, 17:15
     
    0
     
    0

    Варимезе, чети внимателно, бе човече! Къде го чукаш, къде се пука! Коректоре, личи си, че става по- лошо. Това, което те е обхванало, няма лек за него, ами пробвай с чист въздух. Командировка в Сочи, може би!

  46. #46
    Сопи, вън! 24 сеп 2014, 17:32
     
    0
     
    0

    Къде се изпокрихте, бе гащници! Къде е конницата на Тервел и ген. Колев!!!????

  47. #47
    Важно да се отбележи 24 сеп 2014, 19:10
     
    0
     
    0

    Има много дълбок проблем в момента за цялото ЕС. Ние сме разединени в икономическите си търкания. Четата на неолибералите настояват за все по-остра austerity (значението го има в речника -

    строги икономии
    строгост
    аскетичност
    суровост
    непреклонност
    неприветливост
    пуританство
    режим на строги ограничения

    както искате си го тълкувайте)

    това разединява страните на ЕС защото често тези които настояват за строги мерки не желаят сами да ги възложат в собствените си страни. Знаят че това ще предизвика и предизвиква много сериозни сътресения. А освен това не води до желания ( поне така рекламиран ) резултат.

    Друго - ЕС няма друга сила за съпротива или отбрана освен Нато което е по-големия проблем , защото този алианс има често амбиции , противоположни на интересите на всяка една страна от алианса взета по отделно. Това е още един клин в отношенията в ЕС. ЕС има нужда от собствена армия, собствен военен бюджет и много по-гляма автономност в решенията вътре в съюза.

    На първо време какво може да се направи? Ами не е лошо и други да последват примера на Меркел и да изпратят у дома разните агенти на ЦРУ. Тези хора нямат работа на територия извън тяхната. Още повече нямат право на официални кантори и представителства у нас. Ще кажете - по-добре да е открито отколкото подмолно. Не съм сигурен. И в двата случая действат скрито и подмолно. По-добре да се каже ясно и отчетливо - Не ви искаме.

    Някакъв начин да се намери да се ограничат наднационални организации и дружества като това на Сорос и подобни. Въобще няма да е лошо направо да се забранят или тяхната дейност и участие в политиката и икономиката на страната да се ограничи до максимум.

    Да се пледира за отмяна на санкциите срещу Русия и ако БГ е първа - няма да е зле. Е тук можем спокойно да разчитаme че само може да ни благодарят всички страни от ЕС, защото всяка една от тях е заинтересована от това а ги е страх от американския булдог. Тук можем да покажем спокойно смелост, а не дa се правим на средновековни рицари с тенекиени брони и да ходим на походи с началството до Божи Гроб. Такава смелост вече видяхме от страна на Чехия, Унгария и Австрия, както и Финландия.не е лошо да последваме техния пример. А след това ще последват и другите. Или поне ще бъдат принудени да последват гласа на Здравия Разум въпреки страха си.

    Да се спре агресивната реторика срещу Русия и да се признае за погромите, правени на територията на Украйна. За това трябва да се даде и широка гласност и да се приеме на правителствено ниво а не само опозицията да е единствената която говори за това. да спрем да наричаме "умерени националисти " формации носещи флагове с Волфзангел и Руническо слънце - любимите руни на Хитлер и съвсем отчетливи знаци към какви убеждения принадлежат тези които се кичат с тях. ( като Тягнибок - лидер на парламентарна партия "Свобода", както и много хора във властта в Украйна които принадлежат на тези движения - Наливаиченко, Паруби и т.н.) Това е нещо което може на някой много да му е кеф че се случва на други, и би искал и на разни опоненти да им се случва и за в бъдеще, но едно е сигурно - ако копаеш гроб другиму , често съм падаш в него. Тези погроми няма да закъснеят и на територията на ЕС, както и няма да закъснее ИДИЛ ако продължаваме да поддържаме абсурдни позиции като "умерена опозиция в Сирия" - такава няма. Има Ал Асад срещу Идил.


  48. #48
    7534 24 сеп 2014, 19:30
     
    0
     
    0

    До тъпака Военная присяга
    Тази година спасяваха хората от наводненията. Но не си разбрал поради две причини. Първата е защото си тъп, а втората е защото МО има тъпа ПР политика и не може да се промотира. Мога още да ти говоря, но понеже си тъпак, само ще си изхабя думите.

  49. #49
    7534 24 сеп 2014, 22:24
     
    0
     
    0

    Иванн, в Русия има нещо дълбоко погрешно, но в Америка всичко е дълбоко правилно и затова ние си съсипваме нашия народ, но американския брат трябва да печели на наш гръб и ние да се радваме (За справка - цените, на които плащаме тока от американските тецове). Та за това ли радееш ти?

  50. #50
    До двете версии 24 сеп 2014, 22:33
     
    0
     
    0

    ама докато усвоим натовските оръжия......,конфликтът ще приключи

    че те няма да ни дадат да кормуваме совалката на дарт вейдър я, пък и не сме чак толкова загубени. на две на три ще обучат когото трябва и айде в боя. даже е достатъчно с херкулесите да ни метнат отгоре връз башибозука, пък другото не ще молитва, а калашник.

  51. #51
    Двете версии 24 сеп 2014, 23:39
     
    0
     
    0

    Е то така на две,че даже не и на три се обучихме и за Ирак и....те ти Кербала - бууум!Пък и на американците въобще не трябва да се вярва когато се сключва коалиционно споразумение - те от британците са усвоили до съвършенство лицемерието.Уж в Ирак отидохме за постконфликтно възтановяване-такова беше официалното наименование на операцията.От президента,та до командира и НЩ на батальона повярваха,че отиват да раздават едни американски пари за болници,училища и водопроводи,а се оказахме във вихъра на етническа,религиозна и гражданска война едновременно.

  52. #52
    Кремен 25 сеп 2014, 00:18
     
    0
     
    0

    Пичове, ново 20. Холандците току що заявиха че ще бомбардират в Ирак. Започва да ми става ясно защо Шаламанката така се изхвърля, а Плевньо му припява . ( или обратното). Холандците загубиха ужасно заради безграничната си любов и преданост към Шатите. Сега се надяват че ще си върна рейтинга ( включително и на Рабобанк, която от ААА падна на АA , а това е голяма загуба за акулите на световния капитал от Холандия) . Имам обаче чувството че това са само предсмъртни конвулсии а не действия на здравомислещи хора. Не е нужно да пояснявам че действията на холандското правителство са строго предначертани от конференциите на Билдерберг. Това може за някой да конспирация. но в Холандия си е напълно в реда на нещата и се говори най-открито. Присъстващ на Билдерберг тази година беше лидера на коалиционната партия на Труда (ляво-центристко - либерална). Той даде интервюта а сега е нещо като изпълнител на кралските заповеди, заобикалящи кабинета на правителството. Та, холандците естествено си водят от време оно колониална политика и никога не са се отказвали. В къщи само лъжат народа че всичко това се прави за свобода и демокразия. И ония им верват, естествено, как не - на 3 000 евро средни доходи на месец човек не се запитва много от де идва лапачката. (Имам пред вид заплата на току що завършил инженер или архитект с нулев опит зад гърба си.) Предпочита да не знае. Та, в момента да се бомбардира Ирак се превръща направо в ...привилегия. Който се включи ще играе на масата на световното казино с енергоносители. Това е за утешение за тези които загърбиха Русия, т.е. питомното и отиват да гонят дивото. Айде всички на Идиииил. Дий.

  53. #53
    Че какво пречи 25 сеп 2014, 09:03
     
    0
     
    0

    "От президента,та до командира и НЩ на батальона повярваха,че отиват да раздават едни американски пари за болници,училища и водопроводи,а се оказахме във вихъра на етническа,религиозна и гражданска война едновременно."

    Че какво пречи нещата пак да се повторят? Акъл със сигурност не ни пречи.

    Освен това ще е много лесно ще пак да ни подхлъзнат - отпускат един дългосрочен "преференциален" заем, с който да се финансира българският ВПК, тоест, да се произведе свежо джепане, за нас и туземците, които ще ни подкрепят на място. Работниците от ВМЗ, Арсенал и Ивайло ще подскачат от радост, дори ще си свиркат с уста, докато снарядяват, а правителството ще си вземе глътка въздух, защото ще намери работа за едни от най-бедните райони в държавата... После ще му мислим.

  54. #54
    Алтуризмът на чичо Сам 25 сеп 2014, 14:53
     
    0
     
    0

    Принципно си прав,но Чичо Сам е по-голям стипца и сметкаджия отколкото си мислиш.Алтуризмът за него е терра инкогнита.Нашето ВПК ще го разият,ама на върба/ударението е на Ъ /!Може да ни подхвърлят още някой друг издухан "Хамър",който лапа нафта като КРАЗ,но с условие след като ги използваме в Ирак да ги оставим там на техните марионетки.

  55. #55
    Иванн 25 сеп 2014, 20:13
     
    0
     
    0

    Абе Коректоре, главо комуноидна, колко пъти ще повтарям, че аз пиша само с един ник, а не като теб.

    # 9 няма нищо общо с моя милост Питай го и ще се убедиш.
    Но е напълно прав- на комунист не бива да се вярва.

  56. #56
    7534 25 сеп 2014, 21:00
     
    0
     
    0

    До #3 Пуснато от Мето
    Абе, Мето, да те питам нещо. Ти можеш ли да се биеш? И къде си се бил?

  57. #57
    Бивш 28 сеп 2014, 19:46
     
    0
     
    0

    Хубава новина, жалко, че не е истина. Повече от батальон не можем да пратим. Иначе за армията ни би било изключително полезно да имаме поне една бригада, участвала в реални бойни действия.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка