ГОРАНОВ СЕ СОПНА НА ПЛЕВНЕЛИЕВ: Защо в бедна България бюджетът за армията да е 1,5%!

Pan.bg 20 дек 2014 | 12:17 views (9267) commentaries(63)
img blitz.bg

Хората, които се осигуряват в частни фондове, ще трябва да положат специални усилия, за да си преместят 5-те процента в НОИ. Това обясни министърът на финансите Владислав Горанов пред Дарик по отношение на спорната поправка в Закона за държавното обществено осигуряване (ДОО), която предизвика разкол в коалицията ГЕРБ-Реформаторски блок.По думите на Горанов, който се е осигурявал в частен фонд, ще продължи да се осигурява там, освен ако изрично не посочи други.

На въпрос дали ако хората изберат НОИ, парите им там ще бъдат по лични партиди, той отговори, че за момента няма такъв вариант. Но има такава възможност в бъдеще и тя е въпрос на дебат, който ще се проведе от началото на януари до края на март 2015 година.

„Тези пари не са нужни на НОИ в момента. Ние нямаме бърза работа да ги осребряваме“, увери финансовият министър по отношение на средствата в частните фондове. Според него, по-добре е те да се държат до падеж, за да не се изгуби доходността.

По отношение на твърдението на президента Росен Плевнелиев, че през следващата година парите за армията трябва да се увеличат, Горанов коментира: „В развитите страни бюджетът за армията е 0,5% от БВП. Защо в бедна България да е 1,5%? Кой решава? Ама били сме поели ангажимент. Нали тия ангажименти сами си ги поставяме?“.

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 63

  1. #1
    свободен вече 20 дек 2014, 12:26
     
    0
     
    0

    До колкото се информирах тук от коментарите, ние които се пенсионираме до края на тази година, ще бъдем облагодетелствани да си прехвърлим партидите в НОИ, защощо няма да ни спрат тези 15 % от пенсията. Не съм още много наясно, но смятам да се консултирам с специалисти и ако е така през януари когато отивам в пенсионното да подавам документите, смятам да подам заявление за прехвърляне на моята партида в нои. АКО ИМА ЗАПОЗНАТИ МОЛЯ ДА КОМЕНТИРАТ, ТОВА КАСАЕ БЛИЗО 2000 КОЛЕГИ КОИТО СЕ УВОЛНЯВАТ ДО КРАЯ НА ТАЗИ ГОДИНА.

  2. #2
    Teraflop 20 дек 2014, 12:31
     
    0
     
    0

    Горанов се сопнал на Плевнелиев.И Плевнелиев подскочил,като ощипана мома.

  3. #3
    DIV 20 дек 2014, 12:50
     
    0
     
    0

    Който лъжи и краде,
    той в затвора бой яде!

    0,5 е процента на мозъчната му дейност.

  4. #4
    Sold-er 20 дек 2014, 12:58
     
    1
     
    0

    А защо в бедна България заплатите на депутатите, министрите и прочие да са над 5000 лв???

  5. #5
    когато 20 дек 2014, 13:06
     
    1
     
    0

    и да гръмнат горанов все ще е късно

  6. #6
    дядо Йоцо 20 дек 2014, 13:10
     
    0
     
    0

    Да, да, ама надали!
    Ако за вас важи тази промяна, защо да не важи за всички пенсионирали се досега, а?
    Май ще важи само за тези, които се пенсионират от догодина.
    Т.е. дядо Йоцо и баба Гицка ще намажат тлъсти пенсии, защото устискаха на психозата и не си пуснаха рапортите.
    Както се казва, щастието обича смелите.
    А на напусналите тази година искрено им пожелавам да си намерят работа за 4000 лв. заплата, каквито казва че имало един тука пишещ корифей и още по искрено им пожелавам да не ги вземат за 6 месеца тези 4000 лв., както предположи по-реално друг колега.
    Изобщо късмет на всички!

  7. #7
    дядо Йоцо 20 дек 2014, 13:11
     
    0
     
    0

    Горният ми коментар е адресиран до 1

  8. #8
    Евгени 20 дек 2014, 13:25
     
    0
     
    0

    За това на такива хора трябва да им се налива акъл. Г-и министър не трябва да разбирате от всичко за това не сте министър по всичко.Има си министър на отбраната и един куп специалисти който можете да питате за това.А,до въпроса защо,защо питам аз за всеки глас всяка една партия взима 11 лв.,а не примерно 5 лв.,както беше предложено в парламента и не се прие разбира се.Мога да питам и още ЗАЩО.Ама какво да те питам ти беше зам.на Дянков и си същия тъпанар ,като него

  9. #9
    интересно 20 дек 2014, 13:27
     
    0
     
    0

    Честито и на колегите, на които предстои да излязат тепърва в пенсия. Прие се и члена с който се дава възможност да се прехвърли осигурения от частните фондове за задължителното допълнително пенсионно осигуряване в НОИ. Това означава че няма да им се намалява пенсията от НОИ с около 15% и ще си получават пълния размер на пенсия.

  10. #10
    до 9 20 дек 2014, 13:30
     
    0
     
    0

    Дано е така!

  11. #11
    Евгени 20 дек 2014, 13:32
     
    0
     
    0

    Смешно е при положение че знаете какви сте мерзавци да не кажа крадци/за политическия елит говоря/.Така, че по-добре се скрий някъде и не се показвай.

  12. #12
    отново изклатени 20 дек 2014, 13:33
     
    0
     
    0

    Сaмо последния коментaр е верен. Колеги, нито един от пенсионирaлите се военни не получaвa вторa пенсия от чaстен пенсионен фонд. Средно с около 15 % е по-нискa пенсиятa нa родените след 1.1.1960 г., спрямо родениите до 31.12.1959 г.,при еднaкви условия.

  13. #13
    Евгени 20 дек 2014, 13:37
     
    0
     
    0

    Защо трябва да се сменяват автомобилите на парламента на всеки 4-5 год.
    Защо депутатите трябва всеки месец да взимат представителни 1500 лв.
    Защо шефовете на БНБ и техните заместици и всякакви комисии трябва да взимат по 30-40 лв. при положение ,че не си вършат добре работата/за пример вземете КТБ/
    Защо магистратите и всякакви други съдии взимат и по 13 и 14 заплата при положение че сме в криза.
    И още много има защо защото ние вижда ме само върха на айсберга.

  14. #14
    военното НДК 20 дек 2014, 13:43
     
    0
     
    0

    Аз, да попитам,тази сграда на Скобелев не е ли на Военните? Боко тръгнал да я продава, чрез Мин. на Правосъдието, щото някакъвси ( недоразбрах ама бил бил военен) собственик на Хуфу ли, на Ситиком ли, направил далавера. Като я гледам на снимка - хубава сграда. Що не са я използвали до сега? Явно някакви предколедни промоции на Боко пак. Чудя се какъв е смисъла да я продават? Можело е да я дават под наем и да внасят парите във военния бюджет. И за хотел става, и за фирми да я наемат. И ще внимават кви ги вършат, щото е на военните все пак. ама ей го - турили я пак под чукчето.

  15. #15
    Евгени 20 дек 2014, 13:45
     
    0
     
    0

    За последни я си коментар имам в предвид 30-40 хил.лв.

  16. #16
    Levski 20 дек 2014, 14:08
     
    0
     
    0

    Лично моето мнение е че ,,политиците,,толкова много са се самозабравили ,че докато не изядат сопата тая държава няма да се оправи.Много ми приличат на циганите много са силни,но като изядат пердаха стават много послушни...

  17. #17
    вергил 20 дек 2014, 14:15
     
    0
     
    0

    Искам да попитам пенсиониралите се военни дали получават пенсия от частен фонд.Защото чета в КСО,че втора пенсия се полагала едва при навършване на придобиване право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.Значи ли това,че трябва да се чака до 63 години и няколко месеца?Аз също работя в сферата на сигурността и на мен ми предстои пенсиониране след около 7-8 години.Дотогава ще имам натрупани около 15 хиляди по лична партида.Някой може ли да ми даде съвет дали да се прехвърля към НОИ или да си остана в частният фонд.

  18. #18
    QA 20 дек 2014, 14:22
     
    0
     
    0

    „В развитите страни бюджетът за армията е 0,5% от БВП. Защо в бедна България да е 1,5%? Защото в развитите страни армията е осигурена със всичко,а не си брои парите до кога ще стигнат за заплати-ТЪПАНАР такъв, за толкова можеш да се сетиш и без да си министър

  19. #19
    Sold-er 20 дек 2014, 14:46
     
    0
     
    0

    Тоя или е пълен малоумник или смята народа за малоумници...по-вероятно е второто!!! Я да обясни тогава колко е 0,5% от БВП-то на някоя "развита страна".....по-малко ли е от 1,5 процента от нашенското БВП!?!

  20. #20
    Тони 20 дек 2014, 15:31
     
    0
     
    0

    Дискалаймър:
    Това е личното ми мнение и не се ангажирам с даване на съвети!

    Всичко зависи от това, какво искате да постигнете.
    Пенсионираните до днес, не получават втора пенсия от Универсалните фондове. Тези пари могат да се получат на куп или да се изплащат по месеци, когато навършите годините за пенсия, но тези пари могат да бъдат наследявани за разлика от пенсията от НОИ.
    Ако отидете в НОИ - слагате всичките яйца в една кошница.
    Лично аз предпочитам да си остана в Универсалния фонд, защото така риска ми е преразпределен.


    Извода е следният: правителството "прави" нещата атрактивни да вземете определено решение и след това сменя правилата.

    Сега ще се получи същото. Няма начин да няма прецакване, ако изберем НОИ. Аз няма да го правя.

    Предимството да имаш пенсия е, че като самоосигуряващ се плащаш само 33 лв. на месец, а всички други плащат по 108 лв. на месец.
    Дори нищо да работиш имаш здравно осигуряване.
    Смятам, че това ми е достатъчно предимство и искам да си имам УФ!

    Успех на всички!

  21. #21
    въпрос към Тони 20 дек 2014, 15:49
     
    0
     
    0

    Аз се пенсионирах на 19 декември по чл 69, по твоите думи ако след нова година отида в моя Универсален фонд,имам право да получа цялата сума или по месеци до 63 години?

  22. #22
    Vladimir Ivanov 20 дек 2014, 16:06
     
    0
     
    0

    Ей националните предатели и 5 000 пенсия да вземете пак ще ви бият циганите по селата. Ама нали сте путки всичките военни и само за пенсийката гледате не ви интересува какво става в страната ама накрая вие ще го ядете най-големия.

  23. #23
    волна птичка 20 дек 2014, 16:12
     
    0
     
    0

    Аз смятам да звънна в моя фонд и да ги питам дали мога да получа в брои сумата от досега натрупаните ми пари. Аз съм на 45 и нямам намерение да чакам до 63,65 70 и т.н.

  24. #24
    Тони 20 дек 2014, 16:14
     
    0
     
    0

    До #21!
    Парите можеш да си ги получиш СЛЕД като навършиш годините за пенсия - сега 63, но докато станеш на толкова може и да ти трябват 65 или 70г.

  25. #25
    Vladimir Ivanov 20 дек 2014, 16:14
     
    0
     
    0

    Ей националните предатели и 5 000 пенсия да вземете пак ще ви бият циганите по селата. Ама нали сте страхливци всичките военни и само за пенсийката гледате не ви интересува какво става в страната ама накрая вие ще го ядете най-големия.

  26. #26
    до Тони 20 дек 2014, 16:18
     
    0
     
    0

    Ясно, благодаря Тони, значи след нова година ще си прехвърля партидата в НОИ, щом не мога да си взема парите накуп след нова година.

  27. #27
    Тони 20 дек 2014, 16:35
     
    0
     
    0

    До #26!
    Успех!
    Всеки сам решава какво да прави! :)

  28. #28
    ОЗ 20 дек 2014, 18:10
     
    0
     
    0

    Приятелю 21-ви,изчакай да ти излезе окончателното решение от НОИ/излиза до четири месеца от датата на подаване на пенсионните документи/. Като прочетеш какво пише в него,тогава решавай.

  29. #29
    редник 20 дек 2014, 18:17
     
    0
     
    0

    до Vladimir Ivanov
    Не си прав! Вкарат ли се индивидуалните партиди, в НОИ , ще хрантутим пак мангалите! Така поне парите ни ще останат в лочните партиди, а в НОИ в общия кюп! Не е редно мангал без ден трудов стаж да взема социална пенсия от 130 лева, а една пенсионирана начална учителка 18-190 лева! Нестига че цял живот цукат от соцциалната и здравна система и източват държавата с паразитния си начин на живот, но и сега от личната си вноска да ги храня! НЯМА ДА САТНЕ! ПРОБЛЕМА НА НОИ И ЗДРАВНА КАСА СА НЕРАБОТЕЩИТЕ И ПАРАЗИТИРАЩИ МАНГАЛИ!!!

  30. #30
    Бах ти армията 20 дек 2014, 18:19
     
    0
     
    0

    Само пенсийките се коментират. Нали УЖ пазите страната.

  31. #31
    дядо Йоцо 20 дек 2014, 18:23
     
    0
     
    0

    До 21
    Щом вече си пенсиониран, никакви партиди не можеш да прехвърляш.
    Поне така излиза от това, което са приели.

  32. #32
    до 30 20 дек 2014, 18:46
     
    0
     
    0

    човече, аз 20 години я пазех и дойде време да си коментирам пенсийката и 20 заплатки, младите останаха след нас и ще ви пазят. А аз ще си бачкам занаята плюс пенсийка и ще я докарам някък си.

  33. #33
    Вече 20 дек 2014, 19:01
     
    0
     
    0

    До 30. Пазехме страната, сега се пазете сами. Вече сме пенсионери.

  34. #34
    млад пенсионер 20 дек 2014, 19:07
     
    0
     
    0

    Да, хубаво е да си пенсионер на 45-46 г. Животът е пред теб, взимаш пенсийка от 500 лв. до 800 лв. в зависимост от званието и продължаваш напред в живота. А тези които плюят по нас да бачкат до 65 - 67 години да им дойде акъла в главата.

  35. #35
    p0907 20 дек 2014, 19:12
     
    0
     
    0

    В България останаха само глупаци.Не се учудвам от това ,което става . По лошото е ,че сами се преебаваме и после се оплакваме , че управниците ни го наб....т .Доката всеки дърпа каручката към себе си без да се замисля,че и други има на нея тя няма да върви а ще стои на едно място а може след време да има и друго име Цингария или по добрия вариант Турция (област България)

  36. #36
    p0907 20 дек 2014, 19:12
     
    0
     
    0

    В България останаха само глупаци.Не се учудвам от това ,което става . По лошото е ,че сами се преебаваме и после се оплакваме , че управниците ни го наб....т .Доката всеки дърпа каручката към себе си без да се замисля,че и други има на нея тя няма да върви а ще стои на едно място а може след време да има и друго име Цингария или по добрия вариант Турция (област България)

  37. #37
    Процент 20 дек 2014, 19:15
     
    0
     
    0

    Елементарно Уотсън! Бюджетът трябва да е 2% за да я има България! Иначе всичките проценти ще идат другаде! Ама е трудно за обясняване! С думи. А на Влади скоро ще му го обяснят. С дела! Мъж, който не е произнесъл и подписал тези думи...
    "Заклевам се в името на Република България да служа честно на народа си, да спазвам Конституцията, законите на страната и военните устави, да изпълнявам безпрекословно заповедите на своите командири и началници, храбро да защитавам целостта и независимостта на моята Родина и ако се наложи, да дам живота си за нея, за воинската чест и за славата на бойното знаме. Заклех се!"

    ДГД!

  38. #38
    тъжната съдба на БГ 20 дек 2014, 19:17
     
    0
     
    0

    България ще оцелее още 30 - 40 години, след това няма да има ни НОИ ни МОИ ще има само тъмно лилави граждани които ще плячкосват всичко що е останало. А малкото останали българи около 20 % от населението, ще бъдат главно пенсии и клошари.

  39. #39
    и пак до 30 20 дек 2014, 19:17
     
    0
     
    0

    Който и да си, чуй следното: Когато преди 24 години започвах службата си в Граф Игнатиево, имаше поврче от 20 летящи самолета. Провеждаха се полети в две смени с по 120 - 130 полета на смяна. Имаше още куп летища и то с изправна техника. Ако попташ моряците и те ще ти кажат колко плаващи съдове са имали и колко плавания са правили. И СВ колко бойни машини са имали и действащи полигони и колко учения в годината са провеждали. Само че през тези годин политиците се погрижиха това да бъде разсипано до степен, че скоро ще има само 2 изправни самолета и Турция щяла да ни пази въздушното пространство. Като унищожат скоро и ВМС ще пазят и морската ни граница. После и сухопътната граница ще пазят а щаба на отбраната ще стане щаб на 3-а Турска армия. Така,че на нас ни остана да си смятаме пенсиите. А когато към фамилията си вместо ОВ трябва да прибавиш ОГЛУ и станеш Осман или Мехмед дано имаш останал малко тревз разум да разбереш кой е истинския виновник за това - армията или така наречените политици, които зомбират такива като теб.

  40. #40
    Съни 20 дек 2014, 20:24
     
    0
     
    0

    По отношение на процентите от БВП, не някой друг, а НАТО иска 2% за страните членки на Алианса.
    По отношение бюджета на армията Горанов е един фигурант. За да ни "орежат" за пореден път бюджета са виновни Боко и съветника му по въпросите на отбраната Аньо. А Михо Михов с нищо не защити БА, щом и неговите съпартийци подкрепиха този бюджет.

  41. #41
    по чл. 69 и аз от 22.12. 20 дек 2014, 20:50
     
    0
     
    0

    Пенсийката е хубаво нещо, да я вземаш дълго време, военните са добре, от 45-50 години взимат пенсийка, а цивилните да му мислят, че сигурно след 5-6 години ще направят възрастта за пенсиониране 70 години това е тенденцията в европата и при нас ще дойде.

  42. #42
    бивш военен 20 дек 2014, 22:04
     
    0
     
    0

    пуснато до 41 да хубаво нещо е защото ти като беше в студенски град пет години аз :пет години циклех паркета със стакло,търках мозайката със четка ,тичах гол до кръста през ноември,давох по 40 дежурства на година,ядах мамините гозби само на празници,излизах с униформа събота и неделя отпуска,ставах всяка сутрин в шест часа,тичах десет километра с пълно боино снаражение ,А ПОСЛЕ като станох офицер давах дежурсва в гарнизонни арест и един от всички ми казва "убил съм трима не ми пречи ти да си четвърти",сменил съм пет гарнизона ,отговарял съм за тонове боеприпаси може още да пиша но стига ,че лягам ей за това получавам заслужена пансия от 700 лева

  43. #43
    торбарин 20 дек 2014, 22:11
     
    0
     
    0

    кво се карате бе, почитатели на сайта. Всички заедно ще духате супата в тая държава.

  44. #44
    Мдаа 20 дек 2014, 22:25
     
    0
     
    0

    45, неее .... на 39 се пенсионирах, а има пичове на 35 успяха и в НОИ ги гледаха като насрани ... Та пазихме до сега ние, от тук поемате вие ... с прашките в едната ръка и вазелина в другата. Как не се намериха корави копелета да вземат нещата в свои ръце 89-та когато бяхме още достатъчно да го направим и затворим всички мутри, политици и кръвосмучещи дерибеи като мангалите ...

  45. #45
    до бивш военен 20 дек 2014, 22:37
     
    0
     
    0

    Абе колега, ти не видяли че съм писал по чл. 69 до 22 декември и аз съм на 45 и се пенсионирам в понеделник.

  46. #46
    въпрос 20 дек 2014, 23:21
     
    0
     
    0

    АЗ искам да питам тоя смешник бил ли е в казармата.дал ли е нещо на тая държава а се оплаква че неговите съученици вече станали милионери,а той още не. и защо такава бедна държава политиците се возят в мерцедеси по 100 000 ЕVRU като могат и в дачии или greatWall да се возят.защо вземат по 11 лв субсидии като в др.мн по богати страни вземат мн. По малко защо аз трябва да плащтам дълга на КТБ като вие управници сте виновни за това източване и защо някои хора не си плащат тока с години и НЕК е на загуба с 2,5 милярда.и защо съдебната влас взеха 13 заплата като няма един осъден мафиот и сме наи корумпираната държава в Европа.защо дигате акцизите и неможете да съберете данаците, и се правите на прости,като знаете митничарите кам пропускат на границата и че на женския пазар се продават незакони цигари по 3 лв.абе още мн работи искам да те питам.ама фаида никаква пък и няма те чакам.защото скоро отлитам 25 години стигат

  47. #47
    До #23 21 дек 2014, 01:34
     
    0
     
    0

    Волна птичке, държавата (по времето на манго Костов)е дала правото на избрани хора да направят пенсионни фондове да трупат парички на волни птички. Когато волните птички навършат пенсионна възраст (65-67г), избраните хора с частните пенсионни фондове (техните деца и внуци) ще им дават на месец по чаена лъжичка или всички обезценени пари наведнъж, или нищо, ако своевременно не са обявили фалит.

    Наследниците на манго Костов от рИформаторския блок плашат, че едни други мангали щели да цицат от "общия кюп", сиреч, за волните птички нямало да стигнат зрънца.

    А волните птички кой ги храни? - Господ.

    Всички мангалчета също са волни птички и Господ си знае работата. Защото е казал "Блажени са нищите духом."

    Запомни това и прави деца (малки пиленца), волна птичке!

    И по-добре в "общия кюп" - и по-голяма пенсийка , и по-голяма сигурност!

    ДО ВСИЧКИ: НЕ ЗАВИЖДАЙТЕ НА МАНГО ЗА 128 ЛВ СОЦИАЛНА ПЕНСИЯ! ТЯ Е ЗА ДОБРО - И ЗА НЕГО, И ЗА ВСИЧКИ - ПО-МАЛКО ЩЕ КРАДЕ! ЗАВИЖДАЙТЕ НА МАНГО, ЧЕ НЕ ЛЪСКА БАСТУНА, А ПРАВИ ДЕЦА! КАКТО КАЗА ЕДНА ЦИГАНКА НА ГАРА ГОРНА ОРЯХОВИЦА НА ГРУПА МОМЧЕТА И МОМИЧЕТА "РАЖДАМЕ ДЕЦА, А ВИЕ НЕ РАЖДАТЕ, ЗАЩОТО СЕ Е*ЕТЕ В УСТАТА!"

  48. #48
    спор? 21 дек 2014, 08:32
     
    0
     
    0

    Вижте, не разбирам къде е спора? Държавен фонд за пенсии е според мен доста по-добре, но си има своите недостатъци. С частните пенсионни фондове е същото. Имат си и преимущества и недостатъци. Според мен по-големи от държавните, но това е мое мнение. Така или иначе, заплахата държавата да ти вземат парите и от двата фонда е горе-долу еднакво голяма. И в двата случая ще трябва да отговарят. Според мен , когато все пак фондовете са по-малко на брой ( по възможност все пак да е 1), се ограничава възможността за спекулация и укриване от отговорност. Фонда не е стока, но би могъл да се превърне в ръцете на опитни мошеници. Това е лично мое мнение. за останалото - имам чувството че е просто едно и също в общи линии

    а иначе , тази реплика ми харесва:
    Горанов коментира: „В развитите страни бюджетът за армията е 0,5% от БВП. Защо в бедна България да е 1,5%? Кой решава? Ама били сме поели ангажимент. Нали тия ангажименти сами си ги поставяме?“.

  49. #49
    реших 21 дек 2014, 08:49
     
    0
     
    0

    Иаз реших да си прехвърля партидата в НОИ догодина. Мисля,че сигурността е по важна от бъдеще неясно и непланирано след 20 години, уууу аз не знам утре какво ще стане а след 20-25 години може да съм член на друга планета.

  50. #50
    Георги Димитров 21 дек 2014, 11:26
     
    0
     
    0

    По голям мошеник от държавата няма. Тя създава законите, тя може законно да ни ограби (това вече се е случвало), а за грешните политически решения, никой не носи никаква наказателна отговорност. Защо всички негативни доклади на ЕК са за съдебната ни система???

  51. #51
    опозиция 21 дек 2014, 15:50
     
    0
     
    0

    до безочливия Горанов ,защо при бедна България ти взимаш всеки месец над 120000 лева комисионни

  52. #52
    военен 21 дек 2014, 16:13
     
    0
     
    0

    Глупост е да наливаш средствата от личната си партида в общата каца.Все пак зависи и колко са средствата,но усещането е такова,че каквото и да направи човек все е прецакан.

  53. #53
    *** 21 дек 2014, 16:56
     
    0
     
    0

    ***

  54. #54
    вергил 21 дек 2014, 17:04
     
    0
     
    0

    Според мен за тези от нас

  55. #55
    вергил 21 дек 2014, 17:12
     
    0
     
    0

    Според мен за тези от нас,които се пенсионират по чл.69 от КСО ще е по-добре да си прехвърлим вноските в НОИ/само да не помисли някой,че го агитирам да го прави.Опазил ме Бог от това!/.Аз мисля да се пенсионирам на 47 години.Тогава най-вероятно пенсия за осигурителен стаж и възраст ще се придобива на 65 години.Значи 18 години няма да получавам пенсия от частен фонд,а съответно ще получавам по-ниска държавна пенсия.Единственото предимство е,че наследниците ми ще получат сумата в частният фонд ако умра.Така че за мен избора е ясен.Естествено ако някой реши да се пенсионира на 60 години/както е в МВР пределната възраст/ в такъв случай ще е по-добре да е в частният фонд.Ако някой има други аргументи ще се радвам да ги сподели.То още нищо не е ясно,но е хучаво да изберем най-доброто решение.Затова ще е хубаво да се изкаже някой пенсиониран военен и да каже колко му е по-ниска пенсията и какво са му казали от частният пенсионен фонд.

  56. #56
    военен 21 дек 2014, 17:29
     
    0
     
    0

    Я се замисли за 18 години ,колко пъти ще се променят правилата на играта.

  57. #57
    до 55 21 дек 2014, 17:58
     
    0
     
    0

    Абсолютно прав си колега!

  58. #58
    Хайде 21 дек 2014, 18:51
     
    0
     
    0

    Кой, кой, кой от управляващите? Каза, че от 01.01.2015 година ЕС спира да плаща за "Бай Мангасарян" и трябва да държавата сама да си прави социалните плащания за да си седят циганите в РБ, а не да ходят в немечко или ингилйзко. Еми НОИ е варианта да му мислят бъдещите пенсии какво ще го ядат.

  59. #59
    Дебелия 2 21 дек 2014, 20:49
     
    0
     
    0

    Не мислех да пиша коментар но гневните изказвания ме провокират и ще напиша две-три думи.Та в този ред на мисли към гневните на по - ранното пенсиониране ще цитирам правна норма - "Ограниченото право на свобода се заплаща"!
    Ако не знаете да поясня - ония под пагон са на разположение 24 часа в денонощието 365 дни в годината - Ограниченото право на свобода - нали?
    Така, че господа/жи от силовите министерства въобще да не Ви пука....
    Аз лично смятам, че изпълнявам дълга си към народ и родина с чест и на всички гневни мога да пожелая само да се поучат от момчетата и момичетата избрали така сложната професия да защитават народ и родина!
    Помислет си внимателно гневни и след това коментирайте!!!!!

  60. #60
    шушу -мушу 21 дек 2014, 21:56
     
    0
     
    0

    Хммммм ? Защо НОЙ?Аз лично предпочитам частен фонд. Замисляли ли сте се защо го направиха това ,за да може още по лесно да точат държавата,утре , вдругиден ще ревнат че незнайно как парите пак са се изпарили ,пак ще изпадат в дилеми,какво ? защо? как?

  61. #61
    gdp 21 дек 2014, 23:49
     
    0
     
    0

    това за 0.5% не знам откъде го изкараха. Хубаво е преди да кажеш нещо, да провериш: google it:
    military expenditure ( of gdp)

  62. #62
    gdp 21 дек 2014, 23:54
     
    0
     
    0

    или това:
    http://www.globalfirepower.com/defense-spending-budget.asp

  63. #63
    @@ 25 дек 2014, 14:37
     
    0
     
    0

    Защо недоносчето Горанов не погледне САЩ или Турция за процент за отбрана? И защо въобще се върна на държавната ясла, след като наборите му били вече милионери на по 35... тц-тц, това Плевен ДГ било голяма работа. Ами наркодилърите сигурно стават милионери още преди 30.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка