ШОК! АТЕНТАТ В СЪРЦЕТО НА ПАРИЖ! 12 УБИТИ ПРИ КЪРВАВ ТЕРОРИСТИЧЕН АКТ!

Pan.bg 07 яну 2015 | 16:41 views (5418) commentaries(30)
img Париж в шок: 12 убити при кървав терористичен акт
BGNES TV


12 души са убити при нападението срещу френското сатирично издание "Шарли ебдо" (Charlie Hebdo). Неизвестни въоръжени нападатели с автомати "Калашников" откриха стрелба в редакцията на парижкото издание.
Според запознати двама мъже, въоръжени с автомат "Калашников" и гранатомет, нахлули в сградата, разположена в централната част на Париж. Избухнала престрелка със силите на реда. Въоръжените откраднали един автомобил и блъснали един пешеходец докато бягали от мястото на престъплението.
Нападателите са крещели "Ние отмъстихме за пророка". Във видео, снимано от журналист от редакцията, криещ се на покрива, се вижда също така, че мъжете викат "Алах акбар", (Господ е велик) докато стрелят.

Френският президент Франсоа Оланд пристигна на мястото на кървавата трагедия. Той заяви, че това е терористичен акт. "Това е изключително варварско нападение", каза той. Свикана е извънредна среща на правителството, което обяви най-висока степен за терористична заплаха за района около Париж.

Западът осъди атаката

САЩ заклеймиха терористичната атака. "Всички в Белия дом сме със семействата на тези, които са били убити или ранени при атаката", заяви президентския говорител Джош Ърнест.
Британският премиер Дейвид Камерън осъди "варварската атака" над редакцията на френското сатирично списание "Шарли ебдо" и заяви, че Великобритания подкрепя своя съюзник срещу "всички форми на тероризъм". Външният министър Филип Хамънд каза, че е "ужасен" от "терористичното нападение".
Кървавата атака беше осъдена и от председателя на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер и германския канцлер Ангела Меркел.

"Шарли ебдо" и дългото противостояние с ислямистите

Сатиричното издание набра популярност през февруари 2006 г., когато препечата карикатури на Пророка Мохамед. Рисунките първоначално се появиха в холандския ежедневник Jyllands-Posten, като предизвикаха гняв из целия мюсюлмански свят.
Офиси на "Шарли ебдо" бяха нападнати през ноември 2011 г., когато бяха публикувани карикатури на Пророка със заглавие "Charia Hebdo". Въпреки че бе изправен пред съда по закона срещу расизма, седмичникът продължи да публикува противоречиви карикатури на мюсюлманския пророк.
През септември 2012 г. "Шарли ебдо" пусна карикатури на голия Мохамед. Гневни протести в няколко държави избухнаха срещу американския филм "Невинността на мюсюлманите" с обидно съдържание за мюсюлманите. Френските училища, консулства и културни центрове в 20 мюсюлмански държави бяха затворени за кратко поради притеснения от нападения в знак на отмъщение. Редакторът на изданието Стефан Шарбоние получи смъртни заплахи и бе поставен под охрана. /БГНЕС

image

image

image

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 30

  1. #1
    Мхм 07 яну 2015, 17:21
     
    0
     
    0

    "Въоръжени с автомат "Калашников" и гранатомет"

    А гражданите са разоръжени. Много удобно.

  2. #2
    Гневен 07 яну 2015, 17:55
     
    0
     
    0

    Господа изроди в шибаният парламент това ни чака и нас, ама и вас. Продължавайте да се бъзикате с войската и да не проявявате контрол върху дейноста на МВР и тъпият и главен секретар. Зщото сега полицията се ползва да бие хората пред парламента, да води бойни действия с нещастни ловджии, да дава акъл на бабите по селата как да се пазят и да дебне с хранилките шофьорите за рекет.

  3. #3
    geovel 07 яну 2015, 18:14
     
    0
     
    0

    Пълна изродия.

  4. #4
    71VHIW 07 яну 2015, 18:51
     
    0
     
    0

    Гневен,

    това ни чака нас, но не и господата от парламент, защото те си имат НСО, Жандармерия, Полиция и армия.
    Ти му мисли.

  5. #5
    moted 07 яну 2015, 19:53
     
    0
     
    0

    Вчера президентът на Франция направи изказване против санкциите срещу Русия,а днес вече си имат атентат в сърцето на Париж.Странно "съвпадение"!

  6. #6
    Класов враг 07 яну 2015, 20:05
     
    0
     
    0

    Само на мен ли ми се струва, но гледайки видеата в мрежата - тези "терористи" действаха доста хладнокръвно и професионално.

  7. #7
    Някой си 07 яну 2015, 20:18
     
    0
     
    0

    #6
    Дам.Особено как застреляха полицая на земята в движение. Може и да са опитни джихадисти.

  8. #8
    Николай. 07 яну 2015, 21:54
     
    0
     
    0

    Конспиративните теории започнаха отново. Тези и друг път са си патили заради публикациите си, относно исляма. Изглежда вече и брадатите имат добре подготвени джихадисти. Но това е нещо очаквано, като напускаха всякаква паплач, представяща се за бежанци. После ние сме били криви, че не сме ги пускали.

  9. #9
    до moted 07 яну 2015, 23:04
     
    0
     
    0

    до moted:
    Президента на Франция от месеци прави изказвания за санкциите против Русия, а атентата стана чак сега. Не виждам нищо общо в двете неща.
    Истината е че се промиват главите на младите хора, наливат им се с глупасти и после "Аллах Акбар" грабва автомата/бомбата и тръгва да воюва за Аллах. За това е виновен и запада, постоянно им дава привилегии, помощи, права и се натяква на белият човек че е расист. Например в Англия идва семейство с 4-5 деца, майката започва да взима по 150 паунда на седмица децки, ако се разведе с таткото държавата и дава безплатно жилище (в което тя пак си живее с разведения татко), не работи защото не и се налага защото взима по 150 x 4 = 600 паунда на дете на месец. След като се уреди с "заплата" и жилище тя забравя че живее в европейска страна и че трябва да спазва европейските закони и започва да възпитава децата си по "закона" на шериата, обяснява им че всичко идва от аллах (забравя да спомене откъде идват помощите и жилището), и изпраща децата си в мюсюлманско училище да учат корана защото в нормалните училища децата учат математика, биология, история и други странни неща. Не мога да разбера само защо мюсюлманите наричат нормалните училища "християнски" училища, след като в нормалното училище не се учи нищо за религията и Христос. Другият голям проблем е че сами се делят от останалите хора, вече стана нещо обичайно да си правят НЕЗАКОННА полиция на шерията да лепят стикери по спирките и магазините с законите им, да организират патрули и ако хванат някой в нарушение да го бият.
    Ще става все по-зле, защото хората се увеличават, не се интегрират(променят), а държавите нищо не правят. Но ще дойде деня когато ще поискат да им спрат помощите и войната ще почне.

  10. #10
    Някой си 07 яну 2015, 23:05
     
    0
     
    0

    #8
    Френските медии потвъдриха. 3ма братя,2ма от тях наскоро върнали се от Сирия. Май са Алжирци по произход.

  11. #11
    B-52 07 яну 2015, 23:31
     
    0
     
    0

    Сега е момента Франция да изпрати сухопътни войски срещу Ислямска държава на територията на Сирия. Френските изтребители Rafale трябва да сринат със земята столицата на джихадистите Ал Рака и да ликвидрат поне 90% от населението на града, който се населява само и единствено от терористи, там обикновенни хора няма. СЕГА Е МОМЕНТА !

  12. #12
    llyubo 08 яну 2015, 00:35
     
    0
     
    0

    до B-52
    Франция може единствено да бомбардирва позициите на кюрдите и сирийските рафинерий, никой няма да и позволи да си хвърля бомбите по ИДИЛ. Все пак е обществена тайна че САЩ ги тренират, въоръжават, а Европейският съюз копува петрол от тях.

  13. #13
    KOREKTOR 08 яну 2015, 08:52
     
    0
     
    0

    До #11 B-52

    А бе ЗОМБИРАН ОЛИГОФРЕНИНО,

    А бе ЗОМНБИРАН СЕРСЕМИНО,

    Нали ги видяхме тези твои ПРЕХВАЛЕНИ РАПАЛИ РАФАЛИ в Либия бе.

    Нали ги видяхне какво направиха. Изведнъж взеха , че им свършиха тези най-умни ракети и бомби и глътнаха въздъх. Това направиха за една седмица.
    Изтриха кирливите дири на онзи лигльо и позьор Саркози за мръсните му игри с Кадафито, него го убиха и толкова направиха.

    И отиди сега в Либия да видиш какво е.

  14. #14
    KOREKTOR 08 яну 2015, 09:09
     
    0
     
    0

    Да не си помисли някой, че съм възторгнат от това в Париж, но спомнят ли си тука пишещите какъв беше възторгът по СМдезИ и възторгът на "ДЕМОКРТИЧНИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН СВЯТ" през 90-те години на 20-ти век по време на зверствата на чеченските джихадисти и мюсюлманските наемници биещи се за тях. Кой ги подкрепяше тогава тези изроди. Кой да попитам аз, ако не този същият "ДЕМОКРТИЧНИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН СВЯТ" ?

    Спомня ли си някой за онова руско войниче на 18-19 години като го клаха като прасе пред камерата и хъркаше в предсмъртна агония. Тогава Милена Милотинова си го отнесе в BTV-то.

    Къде беше тогава "ДЕМОКРТИЧНИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН СВЯТ" ?

    Когато тогава руснаците заявяваха , че това ще прерасне в световен проблем, а няма да е само руски къде беше "ДЕМОКРТИЧНИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН СВЯТ"?

    Злорадстваше отстрани и подклаждаше конфликта още повече. Това правеше "ДЕМОКРТИЧНИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН СВЯТ".

    А когато меката на терора заигра и в техните домове дайте да дадете.

    Късно е вече. Много е късно.

  15. #15
    МиГ 08 яну 2015, 09:36
     
    1
     
    0

    Имам 3 коментара.
    1. Докато ЕС ходи по гайдата на САЩ и дърпа мечката за опашката вместо да си реши надигащите проблеми, те ще ескалират още повече.
    2. Не оправдавам терористите, но не може години на ред да се подиграваш на цяла една религия и да не очакваш ответни мерки рано или късно.
    3. Защо някои хора са повече хора от други? Надигаме вой когато убият 10-тина души в Европа или САЩ, но подминаваме десетките хиляди избити невинни от същите тези европейски страни и САЩ навсякъде по света.

  16. #16
    Николай. 08 яну 2015, 10:23
     
    0
     
    0

    Коректора си знае Русия и това е.
    Иначе Америка си изтеглиха повечето войски от близкия изток и навярно много скоро ще се загрижат отново за ''свободния свят'', и ще организират някаква войничка срещу ИДИЛ. Все пак това им е основния бизнес последните десетилетия.

  17. #17
    МиГ 08 яну 2015, 10:35
     
    0
     
    0

    Защо украинците не се радват сега на терористичния акт в Париж? Преди няколко седмици те се радваха, когато се извърши аналогичен акт от уахабити в Дома на Печата в Грозни.

  18. #18
    KOREKTOR 08 яну 2015, 10:43
     
    1
     
    0

    До #16 Николай.

    А бе Кольо,

    Защо си толкова НЕАДЕКВАТЕН бе?

    Че какъв по-показателен и сравнителен пример да ти дам.

    Споменал съм го този момент, защото тогава най-очевадно си пролича ДВУЛИЧИЕТО, ЛИЦЕМЕРИЕТО И ПОДМОЛИЕРТО НА ТОЗИ ВАШ "ДЕМОКРТИЧНИЯ И ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН СВЯТ".

    И това щом не со го разбрал, то кой може да ти помогне да ти уври главата не знам.

  19. #19
    .... 08 яну 2015, 11:28
     
    0
     
    0

    коректоре, ти на колко години си и въобще... какво общо има свършването на бомбите за рафалите с това дали са добър самолет или не? доколкото знам се представиха повече от добре, пак доколкото се сещам после хвърляха някакви бетонни бомби и пак си свършиха работата... и какъв въобще е тоя тон, ти да не си личния съветник на господ по всякакви въпроси?

    МиГ - същото списание има доста пиперливи карикатури с папата, днес ги разглеждах... ма никой християнин не е казал нищо... за другото съм съгласен.

  20. #20
    KOREKTOR 08 яну 2015, 11:48
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  21. #21
    KOREKTOR 08 яну 2015, 12:02
     
    0
     
    0

    До #19 ....

    И ако са много стока РАФАЛИТЕ, то сега индийците няма да се чудят под какъв предлог да се отметнат от подписа си под предварителния договор за закупуването им.

    Но явно някой тогава е взел комисионните, не са мислили и сега се чудят как да се изметнат, че какво ще ги чинят тези РАФАЛИ.

    За тези работи чул ли си?

    Е, ако не си, чуй ги от мен па ако и да не съм "личния съветник на господ по всякакви въпроси".

  22. #22
    МиГ 08 яну 2015, 12:06
     
    0
     
    0

    #19
    Прав си, но християните не са казали нищо защото да кажем са по-толерантни. А всеки знае (или би трябвало да знае ако се занимава с такива неща), че мюсюлманите са много по-чувствителни на тема религия, а има и много фанатици сред тях. Това е като да дърпаш котка за опашката. Да, забавно е, но в един момент котката може да се обърне и да одраска. Пак казвам - не оправдавам терористите, но провокацията е била на лице, другото е било въпрос на време кога ще се случи.
    Между другото сега ще се налеят яко гласове в националистическите партии на Лю Пен във Франция и на Фараж в Англия. Просто този акт им дойде като манна небесна за техните партии.
    Би трябвало и ние да си вземем поука от това и да засилим охраната по границите, противно на изказванията на нашето мекотело, взело се за президент.

  23. #23
    .... 08 яну 2015, 12:33
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  24. #24
    .... 08 яну 2015, 12:39
     
    0
     
    0

    и е така и не е така... отиваш в чужда държава, живееш по нейните правила, не налагаш своите... давам ти пример с мен - преди 15 години бях на бригада в щатите. кацаме, докато не видях хора пушещи по улиците, докато не спрях един от тях да го попитам позволено ли е и прието ли е да се пуши по улиците (не знам защо бях решил, че е забранено, всякакви забрани за пушене в бг бяха над десетилетие напред във времето), не си позволих да запаля на публично място. защо ние можем, а те не?

  25. #25
    .... 08 яну 2015, 13:08
     
    0
     
    0

    да се хвана за думите ти - провокация - еми какво е изкуството ако не провокация? бунт, революция? в крайна сметка това им е работата и в западната (християнска) култура това се приема, нормално е... не знам, според мен този случай ще има много по-голями последствия от 11 септември, светът от тази сутрин е много по - променен от колкото тогава. има шанс, огромен шанс, да извлечем ползи, ако не залитнем в крайностите. такива неща обединяват, а това не е удар само срещу Франция, това е удар срещу ЕС. в момент в който ЕС е пред разпад, това може да се окаже обединителния момент. дано.

    много се разфилософствах, но съм адски шокиран... това са карикатуристи по - дяволите, на кого му трябва, на кого може да му хрумне, що за болен мозък трябва да си, да убиваш хора чиято работа е да проявяват чувството си за хумор и да те карат да се усмихваш?????....

  26. #26
    МиГ 08 яну 2015, 14:19
     
    0
     
    0

    #25
    Пак казвам - като правиш нещо, трябва да си наясно с евентуалните последствия от твоите действия и конкретната ситуация. Да, за нас е изкуство и забавление, но който го прави трябва да е наясно, че има хора, които не мислят по този начин. Нали ЕС постоянно парадира да е мултикултурна и мултинационална? Русия също е такава, но там не съм чувал да се про вокира която и да е религия. Да, всеки трябва да се съобразява със законите в държавата в която живее. Но и останалите граждани трябва да зачитат религията, която изповядва този човек. Въпроса е много комплексен и отново ще повторя - не оправдавам терористите но казвам, че и карикатуристите имат капка вина относно тази трагедия. Както и правителствата на ЕС, които подценяват опасността.

  27. #27
    .... 08 яну 2015, 14:43
     
    0
     
    0

    Не, не ме разбирай погрешно. Проблема е че ЕС само парадира, а реално е невъзможно такава мултикултурност. Възможно е нещо като щатите, което аз се надявам да стане - нравите в Алабама не са същите като в Роуд Айлънд, примерно. Но трябва да е някаква европейска култура, а там има много малко място за исляма (и все пак го има, не можем да отричаме). От друга страна и в Германия има разлика от провинция до провинция.
    Иначе Русия е добър пример за федерация, от гледна точка на това че се толерират всякакви религии, стига да няма изцепки, но там все пак си има една ясно изразена нация. А и колкото на хората да не им се вярва или иска, точно комунизма им е вкарал някакво чувство за гражданство на руснаците, и ако се почувстват наистина застрашени, няма да се притеснят да вземат нещата в своите ръце.

  28. #28
    KOREKTOR 08 яну 2015, 15:47
     
    0
     
    0

    И понеже съм много докачлив по темата за ДЕМОПЕДЕРАСКОТО и ЕВРОГЕЙСКОТО лицемерие и двуличие и с риск пак да ми скоче отгоре един Кольо.

    Да нормално е хората и света да е съпричастни с тези убити журналисти.

    Но къде беше този свят и тези хора когато в източна Украйна, в Донбас бяха зверски убити от УКРОПИТЕКИТЕ ПЕТ или ШЕСТ руски журналисти и фоторепотрери затова само, че си вършеха работата и показваха на света какво се върши там.

    Къде беше този свят и тези хора и световно известните и българските СМдезИ тогава?

    Къде бяха за да реагират, а не да си затварят очите?

  29. #29
    Иво Банчев 08 яну 2015, 17:43
     
    0
     
    1

    Путинофилският хор защитава цинично тезата, че французите сами са си виновни за драмата

    Е съобщил Георги Георгиев за Faktor.bg


    „Французите си го получиха от толкова толерастия“.


    Този циничен коментар написа само часове след кървавата трагедията в Париж журналистът от вестник „Дума“ Валентин Георгиев. Зловещо е да твърдиш, че убийството на 12 невинни и 10 ранени е някакво възмездие, предизвикано от просташкото в случая съчетание на толерантност и педерастия (вероятно това е имал предвид червеният журналист изписвайки „толерастия“,б.а.). Абсурдът е още по-страшен, защото "журналистът" злорадства срещу свои колеги и то хумористи.
    Ще припомним на аудиторията, че Популярният български карикатурист Райко Алексиев е убит в дните след 9 септември 1944 г. заради карикатури със Сталин от българските комунисти. Пенсионираното ЗКПЧ Коректор и тоя псевдожурналист имат един и същ умствен багаж

  30. #30
    МиГ 09 яну 2015, 10:46
     
    1
     
    0

    #29
    Е, да отричаш поне капката вина на журналистите е демагогия. Вече обясних защо с примера за опашката на котката. Но по-голяма вина за трагедията (след тази на терористите разбира се) имат правителствата. За тяхната вътрешна и особено за тяхната външна политика. Нали Френските политици се възхищаваха на "борците за свобода" в Сирия? Нали искаха да им помагат? Не можем да обвиняваме само чудовището, че е убило създателя си Франкенщайн. Ами кой даде живот и сили на това чудовище? Кой го прие у дома си?

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка