Горещи новини
- Политолог: „За това все още не се говори на глас“ или какви изисквания Украйна ще постави на Израел
- Русия ще предложи на Индия сътрудничество в разработката на изтребителя Су-75
- В Аляска ударно-разузнавателен Apache претърпя катастрофа
- Норвежките командоси ще получат нови щурмови лодки
- ВМС на САЩ намаляват бройката на безпилотните си хеликоптери
- /ВИДЕО/: В Париж избухнаха бунтове
- Spiegel: Германското правителство одобри доставката на Киев на 178 танка Leopard 1
- /ВИДЕО/: В Латвия гори завод за дронове
- Още едни граждански авиостроител по-малко - MHI се отказва от проекта за SpaceJet (бивш Mitsubishi Regional Jet - MRJ)
- Земетресението разруши древни паметници в Сирия и Турция
Днес, буквално преди часове, се състоя отдавна чаканото, знаменателно, след извършен капитално-възстановителен ремонт, облитане на бойния вертолет Ми-24 (вариант Д, летял за българските ВВС с борден номер 121)!
Екипажът е добре познат на авиационната общественост: подп. Георги Радоев Георгиев, бриг. ген. Стефан Петров и бордният инженер Тошко Тодоров - всичките представители на фирма "Металика" АБ.
Събитието, вещо организирано от ръководството на "ТЕРЕМ - ЛЕТЕЦ" ЕООД, беше на територията на завода, в северната част на летище София.
Публикуваме само няколко снимки и обещаваме продължение!
Pan.bg благодари на г-н Лукан Луканов, управител на "ТЕРЕМ - ЛЕТЕЦ" ЕООД и на полк. Сергей Жеков (р), началник на административен отдел във фирмата за изключително любезната покана да отразим облитането на Ми-24!
Очаквайте още кадри, както и интервюто с екипажа и хората, способствали за вдигането във въздуха на един от символите на бойната ни авиация!
Уточняваме, че днес облетяният Ми-24 е на частна фирма и вероятно ще лети за друга държава, вероятно в Африка.
Очаква се до 20-ина дни облитането и на българския Ми-24, пак в "Терем-Летец", предназначен за родните ВВС.

Борд 121 преди години в "ТЕРЕМ-ЛЕТЕЦ"
loading...
Други публикации
Напиши коментар
Една чудесна новина!
Лаууу конгратулейшан, трябва да направим парти, имаме цял "нов" хелокоптер който лети. Бих се зарадвал ако прочета новина, че сме закупили НОВИ хеликоптери или самолети, но това че един стар хеликоптер е ремонтиран и лети отново не ме радва особено.
А каква армия имахме едно време..................
https://anonybulgaria.wordpress.com/2014/03/24/%D1%83%D0%BD%D0%B8%D1%89%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%8F-%D0%B8/
Не е чудесна, тъй като този вертолет не е за нас, а е за продан.
Т.е. някой пак ще намаже мустака. Защото на Тиквата щурмови хеликоптери не му трябват. На него само един Кугър му стигал, да го вози.
Браво, Лукане! Да си жив и здрав и само напред.
Боже, боже колко мъка по земята, в частност във ВВС. 15 годишната агония на този вертолет продължава. От както ги удари градушката и ги преместиха в Крумово постоянна агония и за какво, за измислен престиж и спомени по миналото. "Един народ, една армия, един вертолет! " .....и една имитация на държава !
Според мен пък по-вероятно е да отлети под формата на дарение за братска Македония.....
че няма да има милост за малка дори не аграрна страна като нас. Сами съсипахме техниката и сега я съживяваме с 1 бр. за 2 години.
Има една поговорка " откажеш ли на жена, ще гориш в ада"
Браво колеги. Винаги съм казвал по добре с пушка кремаклийка отколкото с гол гъз.
Браво за успешното възстановяване! Браво и на извършилите облитането - всички здрави професионалисти, със стотици лет. часове на боеца Ми-24!
Ми-24 е великолепна бойна машина, от която навремето се отказахме с престъпна лекота.... Затова пък сега си имаме прескъпи "Кугър"-и за туристически круизи на правителствени представители! Съседите ни направо тръпки ги побиват от страх...
така е,докато умните се наумуват, лудите се налудуват! Военните още да се чудят какво да правят с авиац. си техника!
Тошко много е побелял, но лети.Браво!
до №10
Не стотици часове- по-вече имат. Гецата Радоев летя в Африка след пенсионирането си,така,чче със сигурност има над 2000-2500 часа на Ми-24, а Стефко е около 1800-1900 часа на него.Дано вече да са се поукротили,щото на младини бяха доста буйни,много подвизи имат...,пичове,такива са!