Утрешните многоцелеви летци - с присвоен втори клас

Pan.bg 28 май 2015 | 16:44 views (5267) commentaries(9)
img Валентин Цветанов, Асен Вълов
Както Pan.bg още вчера информира, на 28 май, на летище Долна Митрополия се проведе изпит за придобиване на степен за класна специалност „Военен летец-пилот ІІ клас”.
На контролни проверки по техника на пилотиране и бойно използване на самолет L-39 бяха шестима от 10-те млади летци, включени в курса за интензивна летателна подготовка на L-39 и РС-9М, стартирал през ноември 2014 г. Изпитаните бяха капитан Борис Масларов и колегите му, старши лейтенантите Янчо Христов, Владимир Петров, Кирил Гинев, Светослав Петров и Георги Велев.тиск
Изпитващите бяха командирът на ВВС, генерал-майор Румен Радев; заместникът му, бригаден генерал Анатолий Кръстев и пилотите-инструктори майор Петко Димитров, началник на отделение “Летателно-тактическа подготовка” в УАГ “Георги Бенковски” и капитан Петър Муков, началник на секция “Безопасност на полетите и обективен контрол” в учебната авиационна група.
Генерал-майор Радев взе участие в предполетния брифинг.
image
Той се обърна към младите орли с думите: “С Вас, с Вашата подготовка, Вие правите история! Вие давате истински пример как трябва да се води борба за ресурси, за полети, за самолети и перспективи! Продължавайте да работите в екип и да се държите един за друг! Продължавайте да изстисквате максималното от себе си, за да види отново българският народ своята силна авиация!”
В 09:15 ч. първи излетя “прехващачът” L-39, борден номер 147, в състав инструктор Петър Муков и проверяван старши лейтенант Светослав Петров.
image
След тях, последователно, във въздуха вече бяха генерал-майор Радев със старши лейтенант Кирил Гинев.
image
и бригаден генерал Анатолий Кръстев с капитан Борис Масларов.
image
След полетите с първите трима проверявани, последва и “втора вълна” с другите три млади “орлета”.
На следполетния разбор, генерал-майор Радев сподели: “Видях изтребителски манталитет и дух! И при двете контролни проверки давам отлична оценка на момчетата, с които летях! Благодаря на всички, които направиха и невъзможното, това да се случи!”
image
Затова, както и цялостен подробен материал от незабравимото изживяване - следете сайта и списание “Клуб КРИЛЕ”!
Pan.bg благодари на колегите от Командването на ВВС и колегите от УАГ "Г. Бенковски" за прекрасното изживяване!

image




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 9

  1. #1
    Теодосий 28 май 2015, 17:22
     
    10
     
    0

    Дай Боже, дай Бойко многоцелеви изтребители!

  2. #2
    Браво, колеги! 28 май 2015, 21:07
     
    6
     
    0

    Докогато за Радев това са момчета, дотогава за мен той ще е генералче!

  3. #3
    Тони 28 май 2015, 21:09
     
    0
     
    0

    оо, това е яко!
    Браво на всички!

  4. #4
    авиофен 28 май 2015, 22:06
     
    0
     
    6

    А на какво ще летят многоцелевите летци???

  5. #5
    до 4 28 май 2015, 22:42
     
    2
     
    2

    Как на какво? На многоцелевият Л-39!

  6. #6
    awiator 29 май 2015, 00:10
     
    5
     
    4

    Честито момчета и по-малко "американски чупки" пред фотообектива....залягайте над книгите и гледайте да напълните торбата с опита преди да се е изпразнила торбата с късмета. Колкото повече ви набиват в главите че сте СУПЕР и преди вас нищо подобно не се е случвало толкова по-здраво дръжте на инструкцията на самолета. А надявам се и в скоро време всичките онези кратуни в парламента най-накрая да разберат че само на многоцелевия Л-39 и последното поколение модерен самолет в лицето на Пилатус-четата всичкия този грандиозен замисъл ще остане "Прах във вятъра" и накрая и вие ще се озовете там където бяха навряни и тези преди вас....които знаеха и можеха в Българските ВВС и правеха онези неща които сега ви изглеждат като сън. Успех още веднъж и само Напред и Нагоре.

  7. #7
    Володя 29 май 2015, 00:18
     
    2
     
    5

    Може и мааалко по-леко с възторга. Нали на всички е ясно, че при цялата калпазанска работа в държавата, Командването не може да осигури цялостна и пълна подготовка на летците във всички МТУ... (Освен ако някой не е решил да промени изискванията. Не бих се учудил много).
    Едва ли някой се съмнява, че дори при много висококачествен тренажор, и дори при включени специални пилотажни тренировки под вода, пак си трябват едни 120 - 150 часа годишен нальот, разпределени по всички видове подготовка и във всички МТУ - за да сме уверени, че и в бойна обстановка те ще се справят...?

  8. #8
    до 6 29 май 2015, 07:27
     
    4
     
    3

    Боклук си беше, боклук си и остана! Тия момчета имат по-сериозен минимум от твоя, а ти трябва да се подписваш като "слънцелет". Подобното се отнася и за доста от коментиращите!

  9. #9
    до 8 29 май 2015, 10:43
     
    2
     
    3

    Е какво толкова лошо каза №6 бе прехвален пендел! Напротив подкрепям на 100 % написаното, щото аман от смотаняци мислещи че морето е до колене!

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка