Горещи новини
- Политолог: „За това все още не се говори на глас“ или какви изисквания Украйна ще постави на Израел
- Русия ще предложи на Индия сътрудничество в разработката на изтребителя Су-75
- В Аляска ударно-разузнавателен Apache претърпя катастрофа
- Норвежките командоси ще получат нови щурмови лодки
- ВМС на САЩ намаляват бройката на безпилотните си хеликоптери
- /ВИДЕО/: В Париж избухнаха бунтове
- Spiegel: Германското правителство одобри доставката на Киев на 178 танка Leopard 1
- /ВИДЕО/: В Латвия гори завод за дронове
- Още едни граждански авиостроител по-малко - MHI се отказва от проекта за SpaceJet (бивш Mitsubishi Regional Jet - MRJ)
- Земетресението разруши древни паметници в Сирия и Турция

Както Pan.bg още вчера информира, на 28 май, на летище Долна Митрополия се проведе изпит за придобиване на степен за класна специалност „Военен летец-пилот ІІ клас”.
На контролни проверки по техника на пилотиране и бойно използване на самолет L-39 бяха шестима от 10-те млади летци, включени в курса за интензивна летателна подготовка на L-39 и РС-9М, стартирал през ноември 2014 г. Изпитаните бяха капитан Борис Масларов и колегите му, старши лейтенантите Янчо Христов, Владимир Петров, Кирил Гинев, Светослав Петров и Георги Велев.тиск
Изпитващите бяха командирът на ВВС, генерал-майор Румен Радев; заместникът му, бригаден генерал Анатолий Кръстев и пилотите-инструктори майор Петко Димитров, началник на отделение “Летателно-тактическа подготовка” в УАГ “Георги Бенковски” и капитан Петър Муков, началник на секция “Безопасност на полетите и обективен контрол” в учебната авиационна група.
Генерал-майор Радев взе участие в предполетния брифинг.

Той се обърна към младите орли с думите: “С Вас, с Вашата подготовка, Вие правите история! Вие давате истински пример как трябва да се води борба за ресурси, за полети, за самолети и перспективи! Продължавайте да работите в екип и да се държите един за друг! Продължавайте да изстисквате максималното от себе си, за да види отново българският народ своята силна авиация!”
В 09:15 ч. първи излетя “прехващачът” L-39, борден номер 147, в състав инструктор Петър Муков и проверяван старши лейтенант Светослав Петров.

След тях, последователно, във въздуха вече бяха генерал-майор Радев със старши лейтенант Кирил Гинев.

и бригаден генерал Анатолий Кръстев с капитан Борис Масларов.

След полетите с първите трима проверявани, последва и “втора вълна” с другите три млади “орлета”.
На следполетния разбор, генерал-майор Радев сподели: “Видях изтребителски манталитет и дух! И при двете контролни проверки давам отлична оценка на момчетата, с които летях! Благодаря на всички, които направиха и невъзможното, това да се случи!”

Затова, както и цялостен подробен материал от незабравимото изживяване - следете сайта и списание “Клуб КРИЛЕ”!
Pan.bg благодари на колегите от Командването на ВВС и колегите от УАГ "Г. Бенковски" за прекрасното изживяване!

loading...
Други публикации
Напиши коментар
Дай Боже, дай Бойко многоцелеви изтребители!
Докогато за Радев това са момчета, дотогава за мен той ще е генералче!
оо, това е яко!
Браво на всички!
А на какво ще летят многоцелевите летци???
Как на какво? На многоцелевият Л-39!
Честито момчета и по-малко "американски чупки" пред фотообектива....залягайте над книгите и гледайте да напълните торбата с опита преди да се е изпразнила торбата с късмета. Колкото повече ви набиват в главите че сте СУПЕР и преди вас нищо подобно не се е случвало толкова по-здраво дръжте на инструкцията на самолета. А надявам се и в скоро време всичките онези кратуни в парламента най-накрая да разберат че само на многоцелевия Л-39 и последното поколение модерен самолет в лицето на Пилатус-четата всичкия този грандиозен замисъл ще остане "Прах във вятъра" и накрая и вие ще се озовете там където бяха навряни и тези преди вас....които знаеха и можеха в Българските ВВС и правеха онези неща които сега ви изглеждат като сън. Успех още веднъж и само Напред и Нагоре.
Може и мааалко по-леко с възторга. Нали на всички е ясно, че при цялата калпазанска работа в държавата, Командването не може да осигури цялостна и пълна подготовка на летците във всички МТУ... (Освен ако някой не е решил да промени изискванията. Не бих се учудил много).
Едва ли някой се съмнява, че дори при много висококачествен тренажор, и дори при включени специални пилотажни тренировки под вода, пак си трябват едни 120 - 150 часа годишен нальот, разпределени по всички видове подготовка и във всички МТУ - за да сме уверени, че и в бойна обстановка те ще се справят...?
Боклук си беше, боклук си и остана! Тия момчета имат по-сериозен минимум от твоя, а ти трябва да се подписваш като "слънцелет". Подобното се отнася и за доста от коментиращите!
Е какво толкова лошо каза №6 бе прехвален пендел! Напротив подкрепям на 100 % написаното, щото аман от смотаняци мислещи че морето е до колене!