БЪЛГАРИТЕ ЩЕ ВЪСТАНАТ! А СЛЕД ВСЯКА РЕВОЛЮЦИЯ ТУК ИДВАТ РУСКИТЕ ВОЙСКИ... ТОВА НЯМА ДА СЕ ХАРЕСА НА САЩ

Pan.bg 31 май 2015 | 10:00 views (6267) commentaries(35)
img Българите ще въстанат...
Румънката Моника Маковей публично разобличи корумпираното правителство на Бойко Борисов.
http://www.lentata.com/page_7325.html

В отговор всичките му министри хорово обявиха, че тя имала лош имидж в Румъния. Някакви факти за такъв имидж не се представиха. Просто румънските престъпници не я харесват, защото като правосъден министър си е позволявала да ги осъди.

Вече и българските бандити в управлението на държавата не я харесват.

В България политиците крадат, магистратите крадат, най-много краде турската партия ДПС. Депесарите крадат, но и дават на циганите, за да ги избират в управлението на държавата.
image
Срещу този цигански вот Движението за права и свободи гарантира на циганите право да ограбват и убиват българи и законов имунитет. Ако някой се противопостави на това престъпно управление, турските депутати избрани с цигански гласове надават вой и заплашват с етническа война.

В Гърмен, а и не само там, в България българите са подложени на изтребление. Изтребление в точният смисъл на думата. Това включва побоища над българи с колове, пребиване на български деца, изнасилване на български жени, постоянното ограбване на домовете и нивите на българите.

В Гърмен един българин - Андон Балтаджиев - се осмели да се противопостави на циганският терор. В отговор министърката на вътрешните работи на Бойко Борисов заповяда да го арестуват. Бил подстрекател според м-р Бъчварова.

Усетили разрастващото се обществено недоволство всички министри на Борисов отново грабнаха кофите с помията и започнаха да хвърлят по името на Балтаджиев...изведнъж му измислиха 12 присъди, функционер на ВМРО и още, каквото се сетите. Кал и помия се лее върху името му.

Вярвате ли си господа, управляващи?

Защото българите в България не ви вярват. Не ви вярват и ви мразят.

Въздухът в България е пропит с несправедливост.

В България срещу българите се води война.

По циганска линия тя е физическа война за тормоз, ограбване и варварско насилие, по турска линия е идеологическа война за унищожение на историческата памет и затриване на националното достойнство.

И по циганска, и по турска линия, етническата война се изразява в брутално завземане на нови български територии, и в буквален, и в преносен смисъл.

От три години се откри и трети фронт - африканизацията и арабизацията на България чрез нелегални имигранти и бежанци.

Засега българите губят и на трите фронта, защото даже не водят битки.

Ще ви цитирам един руски поет, убит на 23 май т.г. край Луганск: „Когато разрушават дома ти, когато ограбват труда ти, когато убиват жена ти и насилват детето ти, за мъжа има само един път - да вземе оръжие и да се бие за народа си”.

Търпението на българите в България е изчерпано, господа управляващи.

Българите ще въстанат.

До две години сигурно ще има гражданска война. И без това - българите няма какво да губят. Освен живота и оковите си.

Ще се стигне и до кръв...

За турците от ДПС не е страшно. Те ще избягат при Ердоган и ще бъдат възнаградени. За българите предателите, обаче, няма да е така. Не си въобразявайте, че от САЩ и ЕК ще ви защитат. И знаете ли защо?

Ще ви кажа...

Защото след всяко въстание на българи на Балканите идват руски войски. Това вашите господари няма да ви простят.

АВТОР: Иван Иванов
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 35

  1. #1
    Мърморкото 31 май 2015, 10:10
     
    76
     
    8

    СЪгласен съм.

    Чакам призивен сигнал.

  2. #2
    Teraflop 31 май 2015, 10:54
     
    61
     
    7

    Защото след всяко въстание на българи на Балканите идват руски войски. Това вашите господари няма да ви простят.

  3. #3
    Да идват вече 31 май 2015, 11:20
     
    81
     
    10


    братята руси! Писна ми от европейската педерастщина и американският дебилизъм!
    Писна ми и от бандитски истории и продажни политици! Писна ми да гледам, как се унищожава всичко българско!

    Нямам желание да емигрирам, а то няма и къде? Да слугувам на европедерасите - нямам желание! Да отида в устата на дявола - САЩ, ме отвръщава! Да работя за тези, които унищожават родината ми и цял свят? САЩ са изроди!

    Авторът на тази статия е абсолютно прав!
    Дайте ми хубаво руско оръжие и ще почна да "изчиствам" дома си! Трябва да се отървем от всичко, което ни е чуждо!
    Аман от толкова "Преклонена главица, сабя не сече". НО ако е "преколнена", това също не е живот повече!

    Бог ни е дал този живот в една хубава страна, а ние допускаме други да ни го тровят! Защо сме такива баби, а?

    Цигани, турци, продажни политици, евроатлантици и т.н... под ножа! Трябва да станем пак нормална страна! И такава демокрация, каквато е сега, е помия! Сямо лъжи и измами! Не ни трябва такъв тип лъжлива "американска демокрация"! Трябва си ни наша, българска демокрация, основана на справедливост, откритост и пасваща на нашата ценностна система и култура!

    Боят настана, тупат сърца ни... ето ги близо, наште душмани! Кураж дружина, верна сговорна, ние не сме веке рая покорна....

  4. #4
    ivo 31 май 2015, 11:41
     
    63
     
    5

    Мирише на кръв.

  5. #5
    Шшшш 31 май 2015, 12:03
     
    63
     
    8

    Крайно време е

  6. #6
    До №№ 1-5 и "Preslav": 31 май 2015, 12:43
     
    7
     
    16

    № № 1-5 и "Preslav",

    Упорито (кой по-малко, кой повече !) вървите по ето такъв аналогичен път, като ви преценявам:

    Софийски районен съд остави в ареста семейството, което обра столичен магазин, заплашвайки с газов пистолет продавачката

    „Съжаляваме за стореното и не знаем какво ни стана“.

    Така Боряна и Рангел Рангелови коментираха извършеното от тях нападение в хранителен магазин. Пред журналистите те казаха, че не липсата на пари ги е подтикнала към деянието, съобщи БГНЕС.

    При гледането на мярката за неотклонение в Софийския районен съд стана ясно, че семейството живее в Студентски град и има 3-годишно момченце. Боряна Рангелова е студентка в първи курс по специалността Рентгенов лаборант в Медицинската академия. Рангел Рангелов пък е зам.-управител във верига за електроуреди.

    От 3 до 10 години затвор е наказанието, което може да получат двамата обирджии, които се предадоха сами в полицията.

    Защитникът на обвиняемите Атанас Атанасов заяви, че семейство Рангелови няма логично обяснение за стореното от тях. Той поиска двамата да бъдат освободени под парична гаранция.

    Според съда обаче двамата предварително са планирали ...

    За (малко) повече екстра информация, отиди/отидете на:

    http://www.vesti.bg/bulgaria/sad/semejstvoto-obralo-magazin-niama-obiasnenie-za-grabezha-6036994



  7. #7
    емигрант 31 май 2015, 14:17
     
    56
     
    8

    1 500 000, квалифицирани Български роби, подарени на Европата чакат тръбата. Писна ни медицински да се грижат за изкукали Европейци и да си траят когато им бъркат под полите, писна ни инженери да работят по строежи и градини, а земята ни да пустее и окупира от негри.

    КЪДЕ Е БЪЛГАРСКИЯТ ВЛАДИМИР ПУТИН???????????

  8. #8
    Комюнике от войната 31 май 2015, 14:49
     
    34
     
    7

    Тя етническата война в Северозападнала България отдавна е започнала и засега българите тотално губят.Десетки са вече селата - призраци в които живеят по 30-40 ограбени и бити по 10 пъти старци,а от необитаемите къщи стърчат само стени.Това цигли,дограма и мебели отдавна е изметено.Каквото има за ядене и грабене цигините отдавна опоскаха и сега като скакалци се местят към селища където има все още за опоскване.Кметът на Бойчиновци казал на бойчиновските цигани,че им дава 200 декара земя за стопанисване и обработване без никакъв наем.Циганите му казали:" Вие я изорете,засадете,торете и поливайте,а ние наесан ще имаме грижата да оберем реколтата."

  9. #9
    Ъц 31 май 2015, 15:40
     
    25
     
    4

    Хайде да се позамислим и да си примним - Кой предаде/продаде, националните интереси на Бг в самото начало на тъй наречения "демократичен процес"?
    Първи бяха така наречените комунисти от "втория ешалон на БКП" и инициаторите за "бунта на кораба" Лилов и Луканов с тяхната марионетка Младенов.
    Именно тази групичка и тяхното обкръжение додоха рамо на Доган за създаването на криминално-стопанското движение ДПС, пак те бяха инициатори за появата на така наречените "застрахователни компании" по известни у нас като - Мутри!
    Луканов лично подписва планът Ран, с него се закриват и ограбват над 2000 фабрики и предприятия в страната и Бг "подарява" своите пазари по целия свят на новите ни Западни "партньори".
    Безследно изчезва и националния резерв на Бг от 8 милиярда долара, правителството на Луканов обявява Бг в несъстоятелност, българите губят спестяванията си за часове и т.н. и т.н. ....
    Циганското малцинство - не е проблем с който държавата и държавните органи за сигурност не биха могли да се справят, но... - се явява инструмент, който като в клещи държи крехкото равновесие на общественния мир в страната и ако бг правителства не са "послушни" лесно може да се превърне в искрата, която да подпали Бг.
    Не напразно, една от първите стъпки на новата "дуПекратична власт" в Бг беше да смаже единственната сила, която е призвана по закон да защити страната от външни и вътрешни врагове и да защити националната и териториална цялостност на Бг и това е - Българската Армия.
    Днес, Бг Армия е обезглавена....., а Бг е изправена на ръба, пред пропаста на небитието.
    Какво ни очаква???????
    Хм, хипотези - много, възможности - малко!
    Не знам.......

  10. #10
    Игра на дронове 31 май 2015, 17:39
     
    10
     
    20

    Тъй, тъй, пишете си глупостите за гражданиски войни, "чистки" и прочее!
    "Родина слышит!"

  11. #11
    Смешници 31 май 2015, 18:53
     
    21
     
    30

    За всичко съм съгласен, НО от къде на къде да идват руски войски??? Искате да замените едните боклуци с други??? Няма нужда от нови окупатори!!! Мисля, че вие не сте нищо повече от народни предатели, щом желаете в България да влизат руски войски. И едните не ни трябват, пък още повече другите. ХАЙДЕ СЕГА СИ СМЕНЕТЕ ИМЕТО ОТ ПАН. БГ НА РУС.БГ. Че много милеете за всичко руско в този сайт. И вие сте продажници щом сте готови като оня вашия лумпен БОЛЕН СИДЕРОВ да хвърлите България в ръцете на руснаците, много ви се харесва да ни окупират руснаците. Тук не милеете за майка България , а за майка Русия. Ами ходете си там. ПРОУМЕЙТЕ ГО , ЧЕ КАКЪВТО ЕС И АМЕРИКА, ТАКАВА Е И РУСИЯ. А сега очаквам поста ми да бъде премахнат, защото не се кланям нито на американци нито боготворя руснаци, а този сайт слугува само на Сидеров и русия.

  12. #12
    spusak 31 май 2015, 19:00
     
    27
     
    7

    Дано не бъда лош пророк, но по мое скромно мнение това в с.Гърмен е само началото. До 5-10 г. в нашата прекрасна татковина ще стане страшно. Много невинни хора ще умрат. Жалко за децата и внуците ни... Преди време имаше публикуван доклад уж от ЦРУ (казвам уж, защото не съм видял с очите си, че е от тях). В него се казваше , че след около 30 г. ще живеем в 6 големи града. Останалата част от страната ще е плачкосана и ще вилнеят из нея цигански банди, които от време на време ще организират нападения и грабежи в тези градове. Придвижването м-ду тях ще е само с въоръжени конвои и т.н. ...
    За съжаление упорито и целенасочено сме се запътили към този сценарий ...
    Бог да пази България!

  13. #13
    НОИ 31 май 2015, 21:39
     
    9
     
    15

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  14. #14
    Зааралията 31 май 2015, 22:02
     
    20
     
    6

    Драги № 11, трябва да дойдат руските войски, защото си нямаме наши! № 9 много точно го е казал - предателите най-напред ликвидираха армията, която би могла да е коректив, какъвто е била няколко пъти в миналото, когато политиците са си разпасвали пояса. Надявах се в началото на промените да се намерят национално отговорни военачалници, но не би...Допуснаха евреещият се помак да ни вкара в НАТО. И сега как да се редуцира до приемливи размери циганската напаст? За съжаление няма "Райд" против цигани. А и Кириак-Стефчовците не са малко. Освен да чакаме отново Дядо Иван... Но дали ще ни погледне, след всичко наговорено по негов адрес и направено срещу страната му?...

  15. #15
    KOREKTOR 31 май 2015, 22:03
     
    5
     
    8

    НОИ

    Да се чете :

    НЯМА ОГРАНИЧНИЕ за ИДИОТИЯ

  16. #16
    Абдул Азис 31 май 2015, 23:20
     
    21
     
    6

    Българи, иде гражданска война. Години наред целенасочено плодяха циганите, които да станат сила и да ги изправят срещу нас българите. ГЕРБ ясно се показаха, че защитават циганите, а в същото време унищожават и малките остатъци от армията, за да няма кой да защити българите, когато избухне конфликтът. Вижте какво стана в Украйна, това ще стане и в България. Армията е обезоръжена и неспособна за действия. Това направиха ГЕРБ за вас и НОИ е техен служител.

  17. #17
    Да 01 юни 2015, 00:58
     
    1
     
    10

    Спокойно, службите Ви разработват

  18. #18
    TRAKIEC 01 юни 2015, 01:20
     
    5
     
    6

    Do 11 Smeshnici. Rusnacite shte triabva da vleznat za da ne vleznat Turcite. Mojebi ne si spomniash kakvo stana 1989 kogato Turcia iskashe da vleze, Rusnacite gi spriaha. Ili si mislish ce Turcia shte stoi mirno i tiho ako neshtata v Blgaria stignat do voyna. A moje bi predpocitash da svirish na Turski kaval vmesto da jiveesh sas Slaviani. Problema e che dokato Balgaria e v NATO Rusnacite ne mogat da vleznat i da vi pomognat ako se naloje.

  19. #19
    По добре? 01 юни 2015, 04:48
     
    15
     
    6

    Ако не целуваме ръка на Путин, ще се наложи да целуваме к*ра на Ердоган (разбирай и ромите, разбирайте всички бежанци, разбирайте и ИДИЛ)!

    Запада(най-вече САЩ) ни навеждат все повече и повече с унищожителната си политика у нас(предполагам няма вече "будали", дето си мислят че наште политици ни управляват), въпроса е, като сме така наведени, КОЕ ЩЕ ИЗБЕРЕМ?

  20. #20
    НОИ 01 юни 2015, 07:56
     
    7
     
    6

    Абе наивници, за да се отървем завинаги от циганите не е нужен Дядо Иван, а чичко Адолф.
    Май деда ви Иван за друго го искате...

  21. #21
    ком-27 01 юни 2015, 08:52
     
    10
     
    6

    Пусть будеть единни првослваний союз!

  22. #22
    ком-27 01 юни 2015, 08:52
     
    6
     
    6

    Пусть будеть единни првослваний союз!

  23. #23
    чукче 01 юни 2015, 09:19
     
    3
     
    3

    и какви ..революции в миналото сме вдигали...Априлското възстание...е и...Изклани и избити...Ефекта-Русия идва...повече няма да стане...Българите на сме създадени за да вдигаме революции-ние не умеем и ме искаме....Манталитет!

  24. #24
    до #23 чукче 01 юни 2015, 09:42
     
    9
     
    5


    Какво предлагаш? Да стоим със скръстени ръце и чакаме да бъдем унищожени?
    Ние ставаме И за революции! Като опре ножа о кокала - ставаме!
    Май вече е опрял? Не го ли виждате?

    По въпроса за Русия, #19 (По добре?) е изразил отлично положението ни!

    Русия ни признава за хора! Дори и да дойдат, с тях няма да загинем. А със запада и САЩ сме си "отишли" вече!
    Нали бяхме с тях по времето на СССР? Е, и? Построиха ни атомни централи, организираха ни и имахме индустрия, направи се инфраструктура и в най-дълбоката ни провинция, организира се силно образование, армия... А сега, като съюзници на САЩ и ЕС? Сега се унищожи даже и това, дето беше направено тогава... Е, изводът какъв е? С кого ни е по-добре, ако сами не се справяме?

  25. #25
    F1F1F1 01 юни 2015, 10:30
     
    9
     
    5

    Патакламата няма да почне тук, прекалено силен е натискът, прекалено смачкан е народът, прекалено корумпиран е управляващия ни боклук.
    Но когато се запали гората ще гори всичко.
    Преди три години четох, шефът на ЦРУ в лекция в някакъв университет направил прогноза, че до 2020 в Германия и Бенелюкс ще има гражданска война. Тогава ми се стори невероятно. Сега вече не. В големите европейски градове има огромни компактни престъпни маси емигранти. които кротуват само защото ги хранят, поят, обличат и им дават кеш.
    Когато се срине световната финансова система /което е неизбежно/ ще настане икономически и финансов и търговски колапс. Западна Европа без търговия не може да се изхрани. Скоро ще стане страшно. Някои твърдят, че началото ще е през 2018.

  26. #26
    отн. #25 F1F1F1 01 юни 2015, 12:37
     
    4
     
    4


    "...Преди три години четох, шефът на ЦРУ в лекция в някакъв университет направил прогноза, че до 2020 в Германия и Бенелюкс ще има гражданска война. Тогава ми се стори невероятно. Сега вече не...."

    Да, за съжаление западна Европа се "изпусна" много! (И Франция също е пълна с мароканци и други черни...). Позволи на най-екстремистките кръгове в САЩ да ги управляват. А те ги принудиха да стават "мултикултурни", да приемат масово хора, бежанци от най-различни култури! САЩ правят войните, а Европа да им приема чужденците!
    Западна Европа вече е станала "турски базар". И най-важното, тези "бежанци", подобно на нашите цигани, са НЕИНТЕГРИРУЕМИ!

    И ако действително скоро настъпи "финансовият креш" на долара и еврото, то и цяла Европа ще се превърне в бойно поле, подобно на Украйна!

    Българи, да живеем в мир, но да се готвим за отбранителна война! Вече сме без армия, но трябва да сме готови, ако се наложи да се защитаваме сами!
    Всичките управляващи тикви ще си вземат парите и ще изчезнат от тука! Народът да му мисли!

  27. #27
    25 лека поправка 01 юни 2015, 16:32
     
    7
     
    4

    "Преди три години четох, шефът на ЦРУ в лекция в някакъв университет направил прогноза, че до 2020 в Германия и Бенелюкс ще има гражданска война."
    Не е прогноза, а план.

  28. #28
    Голем смех 01 юни 2015, 18:21
     
    6
     
    5

    до №6
    Поздравления за смисления и хуманен коментар!
    Рядко влизам в този руски сайт, но нещата тук са пределно ясни.
    ЕСКАДРОНИ, ТАЧАНКИ, РЕВОЛЮЦИИ - голем смех!
    Прислав понаправи пари и може да се оправи някак си, ама полвин дузината малоумници дето дращят за въстания има да търкат наровете...

  29. #29
    На 28-ми / от 6-ти 01 юни 2015, 19:23
     
    2
     
    3

    Здравей 28-ми,

    И аз започвам моментално искрено да се смея, като ги прочета тези по даден повод, но само първоначално. Минута-две и после, обаче, започвам да ги мисля тези същите братя-българи. За работа и нещо по-напредничаво не стават, но революции им дай на тях и да попържат, както се казва на нелитературен език.

  30. #30
    Росен 02 юни 2015, 09:44
     
    3
     
    1

    Ето какво казва един "гений" на руския дух:

    Жириновски: Черно море да се казва Руско, ако България или Турция са против, да им пратим войски
    По-рано той предложи Кримският полуостров да бъде преименуван на Таврида
    Жириновски: Черно море да се казва вече Руско, ако България или Турция са против, да пратим войски
    Депутатът от Руската държавна дума и лидер на Либерално демократическата партия на Русия, Владимир Жириновски предложил на Руското географско дружество да върне „исконните” названия на някои от моретата, с които граничи Русия.
    По думите му, много от тях са получили съвременните си имена по „политически съображения или са заимствани от чужди езици”.
    „Русия по право може да се гордее с една от най-дългите в света брегова ивица. Но много от моретата, окръжаващи нашата страна, исторически са имали други имена. Например, Азовско море се е наричало Синьо море, Баренчоцо-Студено, Черно море-Руско море, Балтийско-Варяжко, а Берингово-Боброво море. Впоследствие тези названия са били заменени с чужди или са били преименувани съобразно отношенията ни с граничните ни държави. Затова предлагам да им бъдат върнати исконно руските имена”, пише Жириновски, цитиран от прес-службата на ЛДПР.
    По-рано той предложи Кримският полуостров да бъде преименуван на Таврида.
    „Таврида е гръцко названи. И Севастопол, Феодосия, Керч, Евпатория са гръцки. Крим е татарско име. Всичко трябва да се върне към първоначалните имена, коментира тогава Жириновски.
    Пред журналисти той коментирал лаконично, че ако някоя от страните, например Турция или България са против тази промяна „може да им пратим войски”.

    На такива като него наливат вода в мелницата разни български кукумицини в ПАН.

  31. #31
    Моряк88 02 юни 2015, 09:58
     
    6
     
    4

    Важното е про-руска и про-болшевишка пропаганда да се лее в безспир.
    Всичко останало е без значение.
    Опашатите лъжи да толкова много, че не си заслужава човек да репликира вече.

  32. #32
    Скоро няма 02 юни 2015, 10:49
     
    6
     
    5

    Проруска и проболшевишка пропаганда отдавна са две взаимоизключени неща,но глупаците които свързват Русия с комунизма скоро няма да свършат.

  33. #33
    Broadsword 02 юни 2015, 11:22
     
    2
     
    3

    Рано или късно ще се стигне до това ... мълчанието и кривото трактуване на думата толерантност ще доведат до това. Начина по който се случва всичко обаче говори че е целенасочен сценарий, и не толкова въпрос на немърливост или политическа некадърност ... не че искам да изпадам в теорий на конспирацията.

  34. #34
    Американците да си стоят 02 юни 2015, 11:23
     
    3
     
    5

    Няма нужда от Американци, през 1945г си пуснаха бомбите в Бьлгария---

  35. #35
    Ivan Petrov(Vankata_820) 02 юни 2015, 12:29
     
    2
     
    3

    Ха, Р'ив'алюция, ами после - четете:

    ПРЕДСТОИ ГОЛЯМА И ШИРОКОМАЩАБНА ВОЙН@!!!

    ФАЩ следват програма максимум, всичката им политика е толкова скъпа, че ако не могат да извлекат максимална полза от нея, те ще фалират - твърде алчни и целеустремени са, не търпят компромиси!!!

    Има един момент, от който от там нататък, Великите сили, възприемат поведение на подготовка за война и примерно за Китай, то
    е необратимо, при Русия е по-спорно, те имат ортодоксалното в нея, а то е водещо!!!:)

    Ще Ви обясня как действа ФАЩ в дългосрочен план с една държава:
    На първо място те изцеждат режима, от който могат да се възползват в дадената държава и по този начин го радикализират, тъй като го подтикват към капсулиране, на демократично ниво, с корупционни практики, но най-вече с големите им проекти, в които се въвлича държавата или само в нейното американско домилитаризиране, като водеща е психозата от евентуално детрониране!!!:)

    Планът "РАН" е пресен пример за вмешателство в една преди това противникова държава. Той разгръща основната стратегия, а именно:
    Превзема се държавата, като се предизвиква доокопаване във властта и икономиката, именно на тези, които са виновни за катастрофалното състояние на държавата им. На тях се предлага помощ, която да ги увековечи и те на практика стават двойни агенти, без опция за отбой, а само за предателство!!!:) Вероятността да се постигне програма максимум е вероятна, тъй като поради уязвимостта си, тези елити ще се окопаят до степен, в която няма да могат да откажат нищо на новите си партньори, а поради корупционните си и антинационалстически практики, те са като пластелин за интересите на Господарите си - те ще катализират по такъв начин процесите в държавата си, че ще задушат израстването на Гражданското общество, от което всяка съвременна държава, дори след революция се нуждае, за да не се разпадне след нея и да престане да съществува. В такъв последващ, изцеден модел на развитие, поставен под контролиран хаос, вероятността за максимални изгоди се увеличава, тъй като всичко което може да се предизвика струва семки и бонбонки - моделът на асиметричната, ирационална сила, която няма ценности и принадлежност, а е евтина и деградирала след саморазрухата на държавата!!! С няколко думи: прираст на корупцията и разграбване на държавата, създаване на усещане за безнадеждност и безвремие, в което няма бъдеще за умните, можещите и независимите, отваряне на границите и изтичане на ядрото на държавата(Гражданското общество), срив на институционалността и разпалване на сляпата, добре информирана ярост на народното недоволство, на социален, етнически и икономически принцип, Гражданска война и разтваряне на държавата, сриване на държавата, превръщането й в 100% марионетна територия, без шансове за възстановяване, в перспектива от минимум 30 години - африканска одисея!!!:)

    Всичките цветни революции, арабски пролети и т.н., бяха движени от корупционни практики, разгърнати от Запада и наложени, на тези, които не могат да откажат, поради естеството на мащаба си и агресивната политика, спрямо тях, отказалите бяха застреляни, като кучета, на тях не им се предложи работен екип, който да оптимизира държавата им(нямаха избор), и да наблегне на духовното, а се предложи широка информационна кампания за простолюдието, което вреше под натиска на стимулираните диктатори от Запада, обръча се разкъса, но една революция за да е успешна, трябва да разруши всичко по пътя си, да унищожи същността на държавата, но тези лумпени нямаха Гражданско общество, което да им върне държавата и да ги самоорганизира и те завряха, и изгоряха, заради външните фактори под Казана, но пък им бяха предоставени или 34 000 лодки за евакуация на бъдещото им гражданско обшество. Никой не печели повече от подобен развой, освен тези които имат силата да подчиняват, по-слаби и по-отслабващи държави, с целия си глобален инструментариум за строителство на нови държави, след тяхното разрушаване - това е като да можеш да направляваш Уолстрийт, с всяка една котировка на него!!!:)

    Как успях Аз в България, ами не предложих доктрина за България, натисках по всички слаби звена, но не предлагах дългосрочно решение, а платените тролове на партиите, като хунта, решиха, че това е правилният подход и последователи бол, но какво се случва, като в обозрима перспектива не предлагаш решение, а само разкриваш цялата помия, в която плува народа и в която той започва да се саморазпознава, като свой, като давещ всичките си деца в нея - той възстава, но готова ли е средната класа, за това, не, подпомагано ли е военното контраразузнаване и бившата Държавна силгурност от ФАЩ, за да се доокопават във властта и да задушават средната си класа - ДА!!! Какъв е изходът, при положение, че фертилният фактор сред малцинствата е взривоопасен - ИЗВОДЪТ Е: ВЗРИВООПАСЕН и най-смешното е, че усилията това да се случи идват именно от Елитът на държавата, защото той оставя държавата на самотек, заради едната си изгода и се движи на задна скорост, докато малцинствата раждат на пета - пресен пример: Македония, с помощта на съюзниците на малцинствата, които на външна територия, се опитват да дадат посока на Хаоса, за пример: последните изказвания на Ердоган, който обвинява ФАЩ за предстоящият хаос в Македония, през Албания, да не говорим, че ЕС задължи преди време Македония, че там където има над 20% малцинства, езикът им става национален и общообразователен, а никой не спря Груевски да се движи на задна, до съвсем скоро!!!:) Според Вас, предлага ли се на Македония опция да смени предавката?:) - Все още не, но всички, с течащи лиги и експанзиален апетит, чакат!!!:)

    Всичко върви по еднакъв сценарий - Максимална полза, доизцеждане на Статуквото и премахването му с контролиран хаос, с предложение за нова държава, а не за реорганизиране на старата!!!

    Украйна беше именно така превзета, само че и Русия, поради недуракоустойчивостта си, успя да налее още масло в огъня с всичките й новосъздадени украински олигарси, които самогенерира и западно-красная приватизация, та там стана, най-голямата манджа с грозде и сега няма никакво решение, но пък най-силният народ(украинският), е решил да направи така, че да събори и Русия и ФАЩ и собствените си олигарси - войната там е неизбежна и Путин май взе да го разбира, но той май си го е знаел и отпреди(берлински комунистически одисеи) - добър стратег, начело на дураци!!!:)

    Едно гражданско общество се формира в период от минимум 30 години, а след това то добива силата да впрегне народа си, в своите мечти и идеи и да го подчини на интелекта и патриотизма си, но до тогава масата народ е нехомогенна, разпознаваща държавата, като свой враг, включително и интелигенцията в нея - дали ще им стигне на нашите комунисти да се самореформират или ще разчитат на помощ отвън, това е днешният въпрос, който стои пред Българският политически, икономически и културен елит - но когато си си продал з@дника за сребърници и всеки си е бил своя чуждестранен печат на него, тогава се изисква наистина далновидност и презрение към цялото ти минало - отричане на всичко старо(ПЪЛНА ЛУСТРАЦИЯ)!!!

    Кой български комунистически вожд, може да се прероди в една Маковей, примерно и да забрави за миналото си, да изживее Катарзис - КОЙ???:) :) :)

    НА КОГО ЩЕ ПОВЯРВА ТОМА НЕВЕРНИ ТОЗИ ПЪТ, КАТО ВИЖДА САМО С ЯРОСТ, НА КОГО?!?!?!(Май, май си имаме Американски модел, с берлински привкус, ами сега?!)

    Аз виждам чук и наковалня и Вас, Драги Българи, дали от Вас ще излезне нещо, ще видим, а дали ще ставате за нещо, след гимнастиките за луди и това, надявам се да видим - Честито на заслужилите в Геополитическия Пъкъл!!!
    Фокусирайте се, като Ви понесат на гребена на Яростта!!!

    P.S. Оставям ви на времето, Аз сторих, каквото трябва!!!:)

    За протокола:
    Борех се за Лустрация и не съм казвал, че искам друго и да, можех да предложа Доктрина на България, но и тя нямаше да е дуракоустойчива, като всичко на този свят - всичко с времето си!!!:)
    Пожелавам Ви успех!!!

    За незнаещите:
    Именно герм@нците предлагаха да няма Лустрация в БГ, навремето!!!:)

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка