ЛЕТИЩЕ БАЛЧИК СЪБРА ПИЛОТИ ОТ ТРИ БАЗИ

Pan.bg 01 юни 2015 | 21:34 views (5930) commentaries(10)
img Съобщение на ВВС

От днес до 11 юни екипажи от Безмер, Долна Митрополия и Крумово ще провеждат своята морска подготовка. На летище Балчик вече се пребазираха щурмовите самолети Су-25, учебно-бойните L-39ZA и вертолет Ми-17.

В рамките на 10 дни летателният състав ще възстановява, поддържа, а част от него ще придобива първоначална подготовка по техника на пилотиране и самолетоводене над море. Полетите ще се изпълняват денем в прости метеорологични условия. Задачите над море са вид сложна подготовка, защото над водата липсват каквито и да е ориентири, освен хоризонтът.

Програмата на тазгодишната морска подготовка е доста натоварена. За пръв път се включва летателен състав от учебната ни група в Долна Митрополия. Командирът, полковник Юлиан Радойски, майор Пламен Попов и капитан Петър Муков ще направят превозни полети с подполковник Валентин Иванов и майор Радостин Люцканчев от Базата за предно разполагане – Безмер, с които да придобият подготовка по техники на пилотиране и самолетоводене на средна и малка височина над море. След което ще предадат знанията си на шестимата млади пилоти от курса за интензивната летателна подготовка на пилоти на изтребител, които миналата седмица защитиха степен на класна специалност “Военен пилот - втори клас” на учебно-бойния самолет L-39ZA. Младите пилоти споделиха, че са с повишена мобилизация – ще се лети от непознато летище, по прибори, без ориентир.

Двама пилоти от авиобаза Безмер също ще придобият морска подготовка. Това са подполковник Пейо Дончев – началник-щаб на базата и капитан Николай Бурмов. Инструктори ще са командирът, полковник Димитър Данев, неговият заместник, подполковник Валентин Иванов и майор Радостин Люцканчев.

На 4 юни двойка самолети Су-25 ще се включи в тактическото учение „Черно море” на Военноморската база, а на 5 юни ще се проведат експериментални стрелби по морски мишени на зенитен полигон “Шабла”.

Полетите по морска подготовка ще продължат до 11 юни. Днес, традиционно, беше ден за изпит на екипажите по познаване изискванията на документите и мерките за безопасност.

image

image

image

image

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 10

  1. #1
    Мъкаааа 01 юни 2015, 21:56
     
    11
     
    3

    Боже, боже вече подполковник а тепърва ще придобие морска подготовка.

  2. #2
    На пост 01 юни 2015, 22:47
     
    10
     
    2

    @Мъкаааа
    Боже, боже, с толкова пари за авиацията - толкова подготовка. Като искате още лейтенантите да имат цялата подготовка, намерете пари.

  3. #3
    volxov5 02 юни 2015, 09:21
     
    3
     
    2

    ``намерете пари``

    Възстановете си стопанствата към поделенията и продавайте ЕКо-чисто месо,а не да пълните музеите със самолети без пилоти.

    p.s

    p.s

    Едно време,пилотите ме питаха,защо пържолата е 37 No,а не 42 или 45 и среден като оценка .

    p.s1
    Някои от вас ,да е виждал Бългaрски Електрокар във движение с батеpий на Вaрта.
    В оригинален вид?
    Преди малко го видях и снимах. ``ЕЛПРОМ `З-Д ``ИСКРА`` ..Някъде в Европа

  4. #4
    На пост 02 юни 2015, 11:17
     
    1
     
    2

    Предполагам, че на целия балкански полуостров прасетата трябва да отгледаме и продадем, за да подготвим лейтенантите, както си му е реда...Пишеш глупости. С прасета авиация не се прави. Доста по-сериозни суми трябват.

  5. #5
    Мъкааа 02 юни 2015, 18:35
     
    7
     
    0

    до На пост - Не е само въпрос на пари а и на акъл. Като влагаш средства и ресурс в готов пенсионер,какво постигаш. Топлиш въздуха безсмислено. Колко такива си отидоха и нищо не остана след тях. Като няма, готви младите за да ги експлоатираш поне 10 години докато направят за пенсия. Разсипахме работеща система, в училището по КУЛП 250-270 часа на уровена на 2клас. В бойните части, за 2-3 години 1клас и газ до ламарината - дежурства, полети и обратно. Ама се народиха едни "учени" тикви от чужбина и като се почна та се свърши авиацията.Сега вместо полети, документи и симпозиуми.

  6. #6
    до 5 02 юни 2015, 21:39
     
    1
     
    0

    Чак на уровена на 2 клас! Ми той и единия главен герой с ранг полковник и виден препаратор е продукт на КУЛПа, ама ей го на - още се вози.
    Аз като гледам младите си заминават, а старите остават. Значи подхода е правилен.
    Да оглозгаме оглозките в името на светлото бъдеще!

  7. #7
    volxov5 03 юни 2015, 10:03
     
    1
     
    0

    ``Пишеш глупости. С прасета авиация не се прави``

    Hе повярвах, 1 пръч ще спре МИГ-21 при кацане и да вземе, камък от пистата.

    Видях с очите си,след ``реконструкцията`` на ГРАФА,се появиха, едни машинки за ``Neskafe``и познай на кого бяха!!!!!
    Сина му,ходеше кат шеф -диригент.

    - Hа едно международно учение,американският посланик се бъркаше за стотинки ,та УБО-то или НCО му услужиха.

    - ВКР-то ме питаха,как съм ``дислоцирал`` `-техниката в Графа
    А баща му е,през това време е продал,което може да хвърчи,лети и се движи.

    p.s

    Момент за пеперудки,прасета, пилоти ли пише ме.

  8. #8
    SilentHunter94 03 юни 2015, 12:55
     
    0
     
    0

    Някой от Разбирачите може ли да каже какъв е този камион на последната снимка зад пожарната.

    Този ЗИЛ с издигнатата кабина с прозорци отзад.

    Да не би да е подвижно РВД ?

  9. #9
    Бай хой 03 юни 2015, 18:24
     
    0
     
    0

    Този камион е СКП

  10. #10
    DEYZI 04 юни 2015, 22:44
     
    0
     
    0

    Боже, боже, все едни и същи ненаучени "БИСЕРИ" ей, които ще обучават младите!? Ми дано се сетят след морските задачи да си пуснат и колесника, че жална им майка на техниците "ще търсят под вола теле!!!

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка