Горещи новини
- Зеленски: Русия иска да компенсира миналогодишните си поражения сега, през февруари
- Олексий Резников: Нося пълната отговорност за скандалите украинското МО министерството
- ФОТО-ОКО: КОРАБ NAFKRATIS НА РЕЙДА ПРЕД КРАЙМОРИЕ
- "Русская весна": В Киев в критичен обект избухна взрив и пламна пожар
- Шефът на украинското разузнаване сменя министърът на отбраната Резников
- ISW: Русия готви настъпление в посока Луганск, удар към Запорожие е малко вероятен
- Военнотранспортен самолет на Канада достави в Полша първия танк Leopard 2 за Украйна
- СВОДКА ГЩ, Украйна: Днес руснаците нанесоха 4 ракетни удара, има ранени
- Резников: Очакваме офанзиви, защото е февруари, а руснаците обичат символиката
- Sankei Shimbun: САЩ поискаха от Япония да разположат ракети на тяхна територия

От днес до 11 юни екипажи от Безмер, Долна Митрополия и Крумово ще провеждат своята морска подготовка. На летище Балчик вече се пребазираха щурмовите самолети Су-25, учебно-бойните L-39ZA и вертолет Ми-17.
В рамките на 10 дни летателният състав ще възстановява, поддържа, а част от него ще придобива първоначална подготовка по техника на пилотиране и самолетоводене над море. Полетите ще се изпълняват денем в прости метеорологични условия. Задачите над море са вид сложна подготовка, защото над водата липсват каквито и да е ориентири, освен хоризонтът.
Програмата на тазгодишната морска подготовка е доста натоварена. За пръв път се включва летателен състав от учебната ни група в Долна Митрополия. Командирът, полковник Юлиан Радойски, майор Пламен Попов и капитан Петър Муков ще направят превозни полети с подполковник Валентин Иванов и майор Радостин Люцканчев от Базата за предно разполагане – Безмер, с които да придобият подготовка по техники на пилотиране и самолетоводене на средна и малка височина над море. След което ще предадат знанията си на шестимата млади пилоти от курса за интензивната летателна подготовка на пилоти на изтребител, които миналата седмица защитиха степен на класна специалност “Военен пилот - втори клас” на учебно-бойния самолет L-39ZA. Младите пилоти споделиха, че са с повишена мобилизация – ще се лети от непознато летище, по прибори, без ориентир.
Двама пилоти от авиобаза Безмер също ще придобият морска подготовка. Това са подполковник Пейо Дончев – началник-щаб на базата и капитан Николай Бурмов. Инструктори ще са командирът, полковник Димитър Данев, неговият заместник, подполковник Валентин Иванов и майор Радостин Люцканчев.
На 4 юни двойка самолети Су-25 ще се включи в тактическото учение „Черно море” на Военноморската база, а на 5 юни ще се проведат експериментални стрелби по морски мишени на зенитен полигон “Шабла”.
Полетите по морска подготовка ще продължат до 11 юни. Днес, традиционно, беше ден за изпит на екипажите по познаване изискванията на документите и мерките за безопасност.





loading...
Други публикации
Напиши коментар
Боже, боже вече подполковник а тепърва ще придобие морска подготовка.
@Мъкаааа
Боже, боже, с толкова пари за авиацията - толкова подготовка. Като искате още лейтенантите да имат цялата подготовка, намерете пари.
``намерете пари``
Възстановете си стопанствата към поделенията и продавайте ЕКо-чисто месо,а не да пълните музеите със самолети без пилоти.
p.s
p.s
Едно време,пилотите ме питаха,защо пържолата е 37 No,а не 42 или 45 и среден като оценка .
p.s1
Някои от вас ,да е виждал Бългaрски Електрокар във движение с батеpий на Вaрта.
В оригинален вид?
Преди малко го видях и снимах. ``ЕЛПРОМ `З-Д ``ИСКРА`` ..Някъде в Европа
Предполагам, че на целия балкански полуостров прасетата трябва да отгледаме и продадем, за да подготвим лейтенантите, както си му е реда...Пишеш глупости. С прасета авиация не се прави. Доста по-сериозни суми трябват.
до На пост - Не е само въпрос на пари а и на акъл. Като влагаш средства и ресурс в готов пенсионер,какво постигаш. Топлиш въздуха безсмислено. Колко такива си отидоха и нищо не остана след тях. Като няма, готви младите за да ги експлоатираш поне 10 години докато направят за пенсия. Разсипахме работеща система, в училището по КУЛП 250-270 часа на уровена на 2клас. В бойните части, за 2-3 години 1клас и газ до ламарината - дежурства, полети и обратно. Ама се народиха едни "учени" тикви от чужбина и като се почна та се свърши авиацията.Сега вместо полети, документи и симпозиуми.
Чак на уровена на 2 клас! Ми той и единия главен герой с ранг полковник и виден препаратор е продукт на КУЛПа, ама ей го на - още се вози.
Аз като гледам младите си заминават, а старите остават. Значи подхода е правилен.
Да оглозгаме оглозките в името на светлото бъдеще!
``Пишеш глупости. С прасета авиация не се прави``
Hе повярвах, 1 пръч ще спре МИГ-21 при кацане и да вземе, камък от пистата.
Видях с очите си,след ``реконструкцията`` на ГРАФА,се появиха, едни машинки за ``Neskafe``и познай на кого бяха!!!!!
Сина му,ходеше кат шеф -диригент.
- Hа едно международно учение,американският посланик се бъркаше за стотинки ,та УБО-то или НCО му услужиха.
- ВКР-то ме питаха,как съм ``дислоцирал`` `-техниката в Графа
А баща му е,през това време е продал,което може да хвърчи,лети и се движи.
p.s
Момент за пеперудки,прасета, пилоти ли пише ме.
Някой от Разбирачите може ли да каже какъв е този камион на последната снимка зад пожарната.
Този ЗИЛ с издигнатата кабина с прозорци отзад.
Да не би да е подвижно РВД ?
Този камион е СКП
Боже, боже, все едни и същи ненаучени "БИСЕРИ" ей, които ще обучават младите!? Ми дано се сетят след морските задачи да си пуснат и колесника, че жална им майка на техниците "ще търсят под вола теле!!!