Горещи новини
- Boeing ще произведе 184 вертолета Apache за СВ на САЩ и международни клиенти
- Bloomberg: ВВС на САЩ ще поискат $73 млрд за бомбардировач B-21 и МБР Sentinel
- Медии: В Запорожие прогърмя мощен взрив
- /ВИДЕО/ Песков: Между Путин и Си Дзинпин се състоя много сериозен разговор
- В Москва: Свалихме американския дрон заради подозрения, че подготвя нападение срещу руско пристанище
- Китай протестира срещу посещението на президента на Тайван в САЩ
- Шолц разказа за телефонните си разговори с Путин
- Вашингтон обсъжда с Пекин възможността за посещение на министри на САЩ в Китай /ВИДЕО/
- Посланикът на РФ в САЩ: Помощта на САЩ за Киев увеличава риска от пряк сблъсък между Русия и НАТО /ВИДЕО/
- Нова процедура по ПМДР ще подпомогне закупуването на лодки и други плавателни съдове с цел туризъм в МИРГ "Несебър-Месемврия"
Otbrana.com от Mediapool.bg
Три дни след като парламентът ратифицира договора с Полша за ремонта на изтребителите МиГ 29, премиерът Бойко Борисов съобщи, че е пратил "вицепремиера Томислав Дончев на оглед във военния завод в Пловдив, за да се види дали там не може да се направи ремонт на МиГ-овете".
Борисов не разви идеята си.
България има лиценз за ремонт на МиГ-21, но не и на МиГ-29. Хипотетично в авиоремонтния завод "ТЕРЕМ - Георги Бенковски" могат да се ремонтират и МиГ-29, но руснаците трябва да предоставят цялата необходима документация за подобна дейност.
България подписа договор с Полша за ремонта на МиГ-29, след като правителството не се разбра с Москва да продължи да ремонтира и поддържа изтребителите.
Полша твърди, че може да ремонтира машините, въпреки че Русия е на мнение, че тя няма лиценз да работи по самолети на трети страни.
loading...
Други публикации
Напиши коментар
Тоя наполеончо какво разбира от икономика, да не говорим от самолети и лицензи? А Тиквундера да не е усетил дръвцето от поляците, или си играе на "доброто ченге"?
Не е проблем да поставиш в шах един малоумник.
Всъщност той и без това е постоянно в шах със самия себе си. Разкъсва се между удоволствието да лиже задника на американския консул и нацепените табани на "падишаха". Даже да бъркаш на някоя актриса в шортите не било толкова кеф!!!
Проблема бил че и там конкуренцията била жестока!
Имало и вип-лизачи като Пасито, митУФ, ИнЖИФ, и други специалисти по "полиране" на черни окарини.
Отдавна го разправям. Далии наистина ще може?
Ще може да се ремонтират МиГ29 във Пловдив веднага щом миху купи завода и раздели комисионната с космонафтчето.
Отдавна го разправям. Далии наистина ще може?
Какъв шах, той сигурно и белот не може да играе...:)
И не мога да разбера защо в последно време се заиграват с "Авионамс".
Първо тази фирма е с неясен собственик (собственост е на някаква офшорка) и според нашите закони не може да изпълнява обществени поръчки, особено пък за военни самолети.
Второ, и те нямат лиценз за ремонт на двигатели на МиГ-29....
Трето, сигурно вече нямат и подготвен персонал...
И четвърто, кой продаде държавното предприятие за ремонт на самолети на неизвестен купувач и позволи да се пльосне частна фирма с неизвестен произход на капитала по средата на натовско летище...
в тия заводи вече и Жигулита не mогат да реmонтират
..."Борисов не разви идеята си". Боко никога не си "развива" идята, на Него Му го говорят звездите, както се казваше в едно хумористично предаване. Просто Борисов е един негодник-мутра, който може винаги да каже на черното бяло и да се отметне от всичко и от всеки. Така, че са еднакво вредни и еднакво големи негодници с Перуката от МО!
V na6eto SELO v TRAKTORNATA stancia sa6to moge da gi remontira.BAi tanas e mnogodobar.
6te izleze i evtino.
Bravo na BOKO
V na6eto SELO v TRAKTORNATA stancia sa6to moge da gi remontira.BAi tanas e mnogodobar.
6te izleze i evtino.
Bravo na BOKO
Какъв шах .Сега БОЙКО като разбере истината за ДЕФОРМАТОРА ще го матира ...
на Мио Миув, Ганчо Ганчев, Румен Радев и целата глутница помияри ...!
Ало ПАН-а откъде ги взимате тея заглавия незнам!
Какъв шах, какви 5 лева? Ако това е вярно шаха е за двамата космонатвти и за Тиквата, че 6 години дрема, ама дрема като мишок и сега - добро утро Станке!
Ангел Найденов де дрема?
Вашия любим Цонев де дрема?
бе пишете си само глупос връз глупос
Ония космонафти що не казаха през сичките тея години, че самолетите могат да се ремонтират в България, а мишкуваха и си прибираха комисионни?!
Станахме за смях с тия решения. Ремонт на Миг 29 няма да има, нито в Полша, нито в Пловдив. След някои месец самолетите ще бъдат приземени окончателно, това е самата истина.
Няма начин ! Защо ?
Руснаците трябва да ни продадат лиценза, техническата документация, инструменти и машини. Както и да обучат персонал и да пратят инженери на място, който да помагат.
Дали Руснаци те ни вярват толкова, че да си дадат ноухауто, на американски лакей.
Другият въпрос дали нашите абдали ще инвестират в това.
Защото имаш ли завод за ремонт на Миг-29. Освен че ще си ремонтираш всичките самолети, ще можеш да си купиш и поставиш нова авионика.
Край с комисионните и договорите на тъмно.
А при такъв завод не само, че няма да ликвидираш наличните Миг, но и ще купиш нови машинки. Защото можеш да си ги поддържаш.
Как виждате господарите от кравефермата да ни позволят такова нещо, сакън Монито Паси ще получи удар !
Бокича как си ги представя тия работи? В Пловдив частите и лицензите от нищото ли ще се материализират? И какво ще стане с договора с Полша, който бе подписан и ратифициран? Ще го разваляме с неустойки?
Преди години разглобиха един Миг29 в този завод за ремонт и така си остана,не можаха да го съберат.Да не стане и сега така.
14 и 15.MА MНООООГО СТЕ ПРАВИ.
Уф, аре стига с тия гръмки заглавия!
proba za iznos na at za poland
До пост 13/ Добри Джуро./
Бай Добри Джуров ще си остане в историята на БА като човека направил най-много за БА.
Да се греши изписването на името му, е не глупаво ,а идиотски тъпо.
Пак за твоя инф-я Цонев като министър/ за 1г. и 4м./ има инвестиции в отбраната /закупена и ремонтирана техника/ за 286млн.лв.
Нещо което е пъти повече за периода от 2009г. до 2014г./за 2015г. нямам инфо/.
Провери обаче кога Ал.Александров става представител на РСК-МИГ ,що е направил за ремонтите на 29-те и дали не е искал да се ремонтират в Пловдив.
В този сайт можеш да намериш поне 2 негови интервюта по написаното.
След това мисли с горната си глава когато пишеш , а не с долната.
Така,че написаното от теб има стойност единствено за сегашния министър.
"Хипотетично в авиоремонтния завод "ТЕРЕМ - Георги Бенковски" могат да се ремонтират и МиГ-29, но руснаците трябва да предоставят цялата необходима документация за подобна дейност." Нашите пилоти не летят хипотетично.Трябват им сигурни и здрави машини.Алооу,Ненчев,г-н министре!
Това ми се види малко след дъжд качулка за отбиване на номера, особено като се има предвид, че според полските медии два от двигателите вече били на път за Полша
та да ви кажа, има регистър на търговските дружества, там ТЕРЕМ "Г. БЕНКОВСКИ" НЯМА!!!!
АВИОНАМС имат лиценз за БГ L-39 и за някои модификации на Ми-8/17/171
Да го беше направил когато двигателите се върнат от Полша,ако изобщо се върнат.
Аз не мога да разбера това министерски съвет ли е датска градина.Подписват договор а после търсят други опции.
На когото не му се четат много глупости
и иска да е в час да прочете поне малко
история на
http://www.facebook.com/avionams
www.avionams.com
1. Двигател РД33 усвоен от 1995 г - летците знаят
на какво са летели
2. Ремонтирани хиляди двигатели за ВВС и света
- някой да е чувал за авария/рекламация
3. 2009 г - 16 броя МиГ-29 издадени от хангарите,
естествено съвместно с РСК! - т.е. завода в
Пловдив и сега има по-актуална документация от
Полша
4. 2012 г - Изпратено до ВВС предложение и с документация за модернизация на МиГ-29
ремонтирани 6 бракувани от ВВС Ми-17, които
и до сега си летят - но навън..
5. 2015 г - Спечелен търг на НАТО за ремонт на
Ми-8/Ми-17 за AAF. Сертификат от ГВА и АР МАК за модификациита на Ми-8/Ми-7 с налична
най-нова документация ....
и?
за модернизация на
# 6 Дядооо - ще ще рече според теб завод в
"Пловдивска офшорна зона" ???
# 7 вярно казваш - за нашите ВВС и
жигулитата (Кугари) вече не им дават
но за НАТО се справят поне с
Москвичите (разните му Ми-та)
# 17 като отворко - виж старите снимки от
авиошоу Крумово 2009 - на сглобени приличат
във въздуха, а след това никой не ги е разглобявал
#27 Говорим за борд 19, и други повредени поради некадърност и невъзможност без РСК МИГ да полетят отново