ГОРЕЩО: 20-ТЕ ЗАПЛАТИ В МВР СТАВАТ 10, ПРОМЕНЯТ ЗАКОНА!!! ДАЛИ ЩЕ Е СЪЩОТО И В АРМИЯТА???

Pan.bg 11 яну 2016 | 19:52 views (12126) commentaries(79)
img Pan.bg предупреди нееднократно, че служителите на МВР, МО и БА ще останат излъгани.
Когато все пак политиците решиха да не пипат заплатите при пенсиониране, въпреки гаврата на Горанов и послушанието на Бъчварова и Ненчев, ние заявихме, че ако това не мине в бюджета, то 100 процента още в първите месеци на 2016 г. предложението ще бъде вкарано по най-лесния начин - чрез закона за МВР.
Дали това предстои да стане и в ЗОВС много скоро ще узнаете...


20-те заплати при пенсиониране на полицаи стават 10 със закон

Промяната ще обхване служителите с под 10 години професионален стаж в МВР и новоназначените
http://www.trafficnews.bg/news.php?id=35672



Двадесетте заплати компенсация при пенсиониране на ченгетата ще станат десет. Министър Бъчварова внася това предложение в НС, научи Фрог нюз от високопоставен полицейски източник.
image
МВР подготвя закон за изменение и допълнeние на закона за МВР, с който се предлага орязване на обезщетенията на ченгетата от 20 бурни запрати на 10 основни заплати. Промяната ще обхване служителите с под 10 години професионален стаж в МВР и новоназначените. Предвижда се поправка и за т. нар. чантаджии, които ще бъдат преназначени по Закона за държавния служител и ще им бъде изплатено дължимо обезщетение в три годишен срок. Най-големият парадокс в предложените промени на закона е, че администрацията ще може да бъде назначавана на длъжности с полицейски правомощия по закона за МВР, като първа категория труд. Обратното, обаче е забранено.

Явно според политическото и професионално ръководство на МВР администрацита във ведомството се оказва не само по-ценна. С промяната се прави така, че чантаджиите да се считат за по-големи специалисти и професионалисти от останалите редови ченгета. Известно е, че голяма част от бюджета на ведомството отива за техните заплати, а не за обезпечаване на хората, които работят на улицата и носят пряка отговорност за сигурността на жгражданите.

Друга промяна е, че максималният размер на отпуската за ченгетата се намалява с 10 дни. Освен това се премахва допълнителното възнаграждение за специфични условия на труд. Всички тези промени се случват във времето на ежедневни въоръжени грабежи, поръчкови убийства и нападения над ченгетата.

При предишният опит да се орежат компенсациите на ченгетата, последваха масови протести. Те бяха бързо потушени със заплахи за уволнения и наказания от страна на ръководството на МВР.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 79

  1. #1
    стандарти 11 яну 2016, 20:02
     
    63
     
    2

    В нормална държава, министъра ще бъде министър не повече от 48 часа. След което ще бъде забравен завинаги.

  2. #2
    полковник 11 яну 2016, 20:11
     
    30
     
    4

    В армията стават 6

  3. #3
    вече пенсионер 11 яну 2016, 20:17
     
    35
     
    2

    От 20 брутни на 10 основни = 6 брутни...Голяма балтия се готви ако е вярно.За редовият полицай минуса е около 14000

  4. #4
    гтр 11 яну 2016, 20:21
     
    28
     
    4

    100 процента ще е същото.а сега да ги вида тия дето се пенсионираха и останаха да работят.таm е уловката

  5. #5
    хм 11 яну 2016, 20:35
     
    18
     
    1

    Тези дето се пенсионираха нямат под 10г.стаж нали-или пак си мрънкаме по инерция така,по навик някак си?

  6. #6
    к2к 11 яну 2016, 20:37
     
    43
     
    0

    Нова година - старите номера. Докато е тиквата на власт е все едно и също. Да е жив и здрав Ангел Найденов, че спаси още два випуска

  7. #7
    Стойчо 11 яну 2016, 20:38
     
    11
     
    9

    Който има възможност да си иде с 20заплати но стои и се лакоми за пенсия изаплата - то си има поговорка "Лаком г@з кръв се@е" Нека чакат ...Който може да бяга. Лошо е за тия дето немогат ... А и тия дето са взели при преназначаване някоя и друга заплата да знаят, че се стурнират заплатите така че повече нищо няма да вземат. В ЛКД- то ви пише кой какво е взел.

  8. #8
    хм 11 яну 2016, 20:40
     
    10
     
    2

    Тези дето са пред пенсия нямат под 10г.стаж нали ,или се бъркам нещо или си мрънкаме по инерция така,по навик някак си? Не четете само заглавието,има и статия все пак!

  9. #9
    ЗЗ 11 яну 2016, 20:40
     
    9
     
    36

    Заплата се дава за работа. Един месец работа, една заплата.
    Защо някой си мисли, че заслужава нещо повече?

  10. #10
    георги. 11 яну 2016, 20:41
     
    17
     
    74

    От 20 та на 10 , ми десет заплати малко ли са ви бе, другари , докъде я докарахме военните да реват денонощно за разни суми пари ,дето даже не са техни , а изстискани от държавата от бедния български народ . 10 хиляди 20 хиляди , не ви ли е срам бе. В името на България са загинали толкова достойни мъже за едната чест и слава на родината , а не за злато и сребро . Най големият срам е ,че оставиха северна България да я опоскват циганите и пратиха полицаите на границата , за да могат военните да си клатят краката ,,, ние сме войници ,не сме за там ,,, войни ми били

  11. #11
    хм 11 яну 2016, 20:45
     
    1
     
    2

    Промяната ще обхване служителите с под 10 години професионален стаж в МВР и новоназначените - See more at: http://www.pan.bg/view_article-49-328898-GOREShtO-20-TE-ZAPLATI-V-MVR-STAVAT-10-PROMENYAT-ZAKONA-DALI-ShtE-E-SYShtOTO-I-V-ARMIYATA.html#sthash.HCxuv3Bx.dpuf

  12. #12
    Явор Хайтов 11 яну 2016, 20:45
     
    5
     
    0

    В коя политическа програма е отбелязано, че ще има такова съкращение и намаление на социални придобивки в МВРЗаместник –председателят на НС Явор Хайтов и зам. председател на КП " Народен съюз" подкрепи протестите на служителите на МВР като се аргументира:
    ”Протестите са справедливи и не трябва да бъдат приети тези решения, които управляващите се опитват на тъмно да ги прекарат. Това е така, защото настоящото управление никога по никакъв начин не заявиха това си намерение, нещо повече в решение с номер 42 от 26 януари 2015 г. за приемане на Програмата на правителството за стабилно развитие на Република България за периода 2014-2018, което е основополагащ политически документ не се споменава за орязване на социалните придобивки на служителите във ведомството. Хайтов риторично зададе въпрос „В коя политическа програма е отбелязано, че ще има такова съкращение и намаление на социални придобивки".

    Планираните реформи в МВР засега се отлагат

    През последната една година не може да се каже, че има реформа в сектора на съдебната система, коментира в "Преди всички" Явор Хайтов, заместник-председател на Народното събрание от БДЦ:

    Беше приет един документ, гръмко именуван "Актуализирана стратегия за съдебна реформа". С едни гръмки фрази, с едни сложни витиевати слова вътре практически нищо не се казва. В него липсва финансова обезпеченост, няма срокове… Може ли ти да приемеш един документ – стратегия за развитие, в която стратегия да няма заявени срокове? И не на последно място, изключително важно, и кадровото обезпечаване на една такава реформа.

    Хайтов обяви, че планираните реформи в МВР засега се отлагат, след като правителството е оттеглило предложението си за законопроекта за допълнение и изменение на Закона за МВР:

    Това означава, че ръководството на министерството към настоящия момент не е съвсем наясно какво трябва да се направи. Заговори се за създаване на едно държавно предприятие по смисъла на търговския закон, но аз цитирах конкретни решения на МС, от които този законопроект е оттеглен. Аз не зная какви са причините за оттегляне на този законопроект. Вероятно нещо трябва да се доработи, но все пак това говори за липса на стабилитет.

    Явор Хайтов очаква след края на парламентарната ваканция въпросът с реформите в МВР и оттегленият законопроект да бъдат обсъдени от депутатите от вътрешната комисия в Народното събрание:

    Това е задължително да бъде направено. Аз считам, че и в момента депозираната и обявена оставка от председателя на вътрешната комисия – ген. Атанасов, е възможно най-ненавременният момент това да се случи, защото виждаме, че системата е дестабилизирана с тези неясни законови движения.

    Заместник-председателят на парламента смята за недопустимо отстраненият лидер на ДПС Лютви Местан да търси закрила в посолството на Турция. Той беше категоричен, че службите за сигурност трябва да дадат отговори:

    Какво налага? Нима българската държава е толкова слаба да не може да защити един свой действащ, актуален и активен политик, за да търси той своята лична закрила и сигурност в чуждо посолство. Този факт, меко казано, е смущаващ.

    http://bnr.bg/post/100642498/avor-haitov-planiranite-reformi-v-mvr-zasega-se-otlagat

  13. #13
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 20:48
     
    15
     
    8

    Хайдее, пак почна паниката...
    Дядо Йоцо ви казва, в обозримо бъдеще 20-те заплати ще останат за военнослужещите. Под обозримо бъдеще разбирам поне до Нова година. Не съм Ванга за да гадая за повече...:). Така че споко...

  14. #14
    до №13 11 яну 2016, 21:02
     
    15
     
    4

    Даааа дядо Йоцо. И бежанците в Германия обещаха да не опипват повече германки в Кьолн (за тези в Щутгарт и други градове нищо не са обещали).

  15. #15
    Petkoff 11 яну 2016, 21:06
     
    12
     
    5

    10 заплатки по-малко, Дядо Йоцо ще ги компенсира с пенсийката! :)

  16. #16
    Явор Хайтов 11 яну 2016, 21:09
     
    3
     
    1

    предложение за оттегляне 1004/21.12.2015
    прието решение на МС 873/21.12.2015

    3:51 от аудиофаила на бнр

  17. #17
    ооо_____( )_____ооо 11 яну 2016, 21:09
     
    4
     
    3

    КАРБОВСКИ: ОНЕЗИ ИСЛЯМИСТИ БЪРКАТ В ОТВЕРСТИЯТА ВИ И СЕ ГАВРЯТ, НО НЯМА ГНЕВНИ!…
    А дядо Йоцо се кефи.

  18. #18
    WIFE 11 яну 2016, 21:20
     
    6
     
    3

    Дядо Йоцо, кажи нещо умно СЕГА, че рейтинга ти пада!

  19. #19
    SUH 11 яну 2016, 21:23
     
    9
     
    4

    Някой пак чете като дявола евангелието. Държавни служители- полицейски органи по ЗМВР - 20 заплати
    държавни служители по ЗДС - 10 заплати

  20. #20
    гтр 11 яну 2016, 21:30
     
    6
     
    4

    дедо,дедоооо,до кога ще си сляп.айде дано прогледнеш скоро.

  21. #21
    Бачо 11 яну 2016, 21:31
     
    26
     
    2

    Абе момко Георги, ако толкова си се загрижил за това кой ще пази родината за чест и достойнство, що не вземеш да станеш един войник в армията без пари и да браниш страната за чест и слава. Аз ще ти кажа защо- защото си седиш някъде на топло и меко, докато тези хора и в момента изпълняват задълженията си някъде навън. Ако е толкова леко и добре платено- заповядай, никой няма да те върне, защото и без това няма много желаещи!

  22. #22
    ALF 11 яну 2016, 21:36
     
    9
     
    3

    А на някой много му е къса паметта:
    1989 г._ очаквания за ДЕМОКРАЦИЯ, НАТОВСКИ ЗАПЛАТИ, МОДЕРНА ТЕХНИКА.....събудете се с дядо Йоцо, че забременяхте от бъркане в задниците и още не усещате.

  23. #23
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 21:36
     
    16
     
    5

    до 14, 15, 18, 20 и дриги такива подобни...
    Аз от две години тука повтарям, че 20 те заплати ще останат и всеки път ми скачате като аслани, но после мълчите като насрани... И сега ще е така...
    Само ме забавлявате... Смешници...

  24. #24
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 21:39
     
    5
     
    3

    19-ти ви даде жокер, прочетете го внимателно и с разбиране...:):):)

  25. #25
    Анонимен 11 яну 2016, 21:46
     
    2
     
    7

    А дядо Йоцо знаеш ли какво ще влиза в тези 20 заплати бе УМНИКО?

  26. #26
    SUH 11 яну 2016, 21:48
     
    8
     
    2

    Най-големият парадокс в предложените промени на закона е, че администрацията ще може да бъде назначавана на длъжности с полицейски правомощия по закона за МВР, като първа категория труд. Обратното, обаче е забранено. - See more at:

    Айде да помислим дали е парадокс. Ако съм ДС-полицейски орган с 20 г стаж не не съм навършил песионна възраст за да ме назначат на длъжност по ЗДС трябеа да ми изплатят 20 заплати. После продължавам като ДС и след 10 г хоп още 10 заплатки.
    Айде преди да пишем коментарии да мислим с главите си, ама с горните.
    Че така, чели недочели, разбрали недоразбрали....
    Прав е дядото, паникьорска работа.

  27. #27
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 21:52
     
    10
     
    1

    до 25
    Ами в ЗОВС-а изчерпателно е изброено какво влиза.
    Прочети си го...

  28. #28
    михо - парламента 11 яну 2016, 21:52
     
    3
     
    3

    Като се има в предвид много по-малкият и орязан бюджет в МО то там брутките ще са до 6 броя и то за всички, а не само за старите кучета.

  29. #29
    до SUN 11 яну 2016, 21:55
     
    1
     
    6

    А кой ти е обещал, че за да те назначат по ЗДС трябва да ти изплатят 20-те заплати?
    А, усети ли къде е ебавката.

  30. #30
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 21:56
     
    10
     
    2

    до 26
    Вече почвам да си мисля, че не само паникьорска работа...Тука сякаш има и много мазохисти и злобари, умират си от кеф, че може да се случи нещо лошо...

  31. #31
    Томов Краси 11 яну 2016, 21:58
     
    16
     
    15

    Дядо ви Йоцо-ТАРИКАТА е един червен шапкар,който е взел всичко възможно от армията и продължава да е на хранилката..,от такива калъфи се срина социализма(колкото и да не го долюбвам), такива ще сринат и курокрацията ( посткомунизма),и отиваме окончателно в третият свят!
    Яж дядо Йоцо,яж ненаситна червена свиньо!

  32. #32
    SUH 11 яну 2016, 21:59
     
    6
     
    4

    #29 казах да мислиш, преди да пишеш.

  33. #33
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 22:07
     
    11
     
    7

    до 31
    Йовов, ти пак се появи. Явно пак не си пиеш хапчетата, момче. А аз се зарадвах, че вече си оздравял...
    И слушай какво ти хортува дядо Йоцо, в третия свят отиваме заради такива като теб, а не заради такива като мен...

  34. #34
    дядо Йоцо 11 яну 2016, 22:11
     
    6
     
    3

    до 32
    Ама ти каза да мислят с горните глави, а те продължават да не те слушат...:):):)

  35. #35
    до дядо Йоцо 11 яну 2016, 22:38
     
    2
     
    5

    Спете сппокойно със SUN докато ви бъркат в задниците умници ненаяли се.

  36. #36
    посредственост 11 яну 2016, 22:43
     
    4
     
    3

    Много много посредственост ,неграмотност и простотия .А тия дето плюят и треперят най-неграмотни.Вас ви е яд по принцип ,че сте се родили бе...

  37. #37
    Путин 11 яну 2016, 22:46
     
    2
     
    5

    Дядо Йоцо, Германия изгуби и третата световна война, разбра ли го?
    Обръщам се персонално към теб, защото все повече ми напомняш на фрау Изперкел (Меркел).

  38. #38
    до №36 11 яну 2016, 22:51
     
    2
     
    2

    Толкова си посредствен и НЕГРАМОТЕН, че ме е срам да те чета господин ПОСРЕДСТВЕНОСТ.

  39. #39
    дедо Йоцко 11 яну 2016, 23:50
     
    6
     
    6

    Дядо Йоцо не са прави на голям умник палячо

  40. #40
    Тралала 12 яну 2016, 00:26
     
    3
     
    11

    След всичко, което прочетох, стигам до извода, че полицаите и военните ни ходят на работа и ни "пазят" само заради тези 20 заплати. Така ли е или се лъжа?

  41. #41
    до тралала 40 12 яну 2016, 00:49
     
    22
     
    1

    Не си прави грешни изводи за 20 заплати.Всеки ходи за да си изкара насъщния.Да не си мислиш,че положението в армията е розово,работи се под страшен психо стрес от страна на управляващите.Много малко военнослужещи останаха с реалната представа,че ще се пенсионират рано,и че ще си получат 20 заплати.Никой вече не ги мисли,а всеки,който има кураж и акъл в главата гледа към терминал 2.Вие вечно мрънкащия народ сами си съборихте армията и полицията и сега ще обявят прием за бежанци и не само ще обарват жените ви по гарите,ами и вие ще гледате безучастно с вързани ръце.Не видях един да напише коментар против наркомани и цигани и педерасти,ами само 20 заплати на държавните служители са ви в устите.Народе съвземи се,че 500 години турско робство ще ви се види,че все едно сте на сладкарница неделя пред това,което нахлува през границите.Ония навремето вземаха само синовете ни за еничари,а тия искат и дъщерите и жените ни.

  42. #42
    Тралала 12 яну 2016, 01:09
     
    8
     
    7

    До №41

    Ще се съглася напълно с теб, с малко уточнения. :)
    - Много малко военнослужещи останаха.. спри до тук!
    - всеки,който има кураж и акъл в главата гледа към терминал 2 - и с това ще се съглася, но откъде акъл, за кураж да не говорим
    - сами си съборихте армията и полицията - как я съборихме сами? Преди и малки и големи като видеха военен на улицата изпитваха гордост и респект. Погледни ги сега.
    - и не само ще обарват жените ви по гарите,ами и вие ще гледате безучастно с вързани ръце - е, сега ги обарват в армията - армейците армейките.
    - И накрая - аз съм "ЗА" да им се дадат не по 20, а по 40 заплати, но да се стегнат малко и да не приличат на палячовци.

  43. #43
    Томов Краси 12 яну 2016, 07:02
     
    7
     
    13

    И преди съм го казвал,стига с тези 20 заплати,да ги вземат и да мирясат финансистите и цивилните "граждани",а андрешковците да напускат БА!
    Който наистина е станал военен заради професията,а не заради някакъв келепир ще ме разбере...,аман от ЧЕРВЕНИ ТАРИКАТИ като дядо Йоцо-разбирача,колкото по алчни толкова и по нагли! Йоцо,ама много ми напомняш за бабата от приказката за златната рибка,накрая ще се прецакаш от хитринки!

  44. #44
    BLACKSAILOR 12 яну 2016, 07:47
     
    14
     
    3

    До #43
    Нали всички си даваме задниците за пари, бе лайно.С какво военните са по-различни? ЗАВИСТЛИВ ЛАЙНОЯД.

  45. #45
    Magura 12 яну 2016, 10:23
     
    12
     
    0

    Нека орежем малко привилегии и на депутатите..... Не мислете, че полицията и военните имат кой знае какви привилегии. Субсидиите които взимат партиите, отпуски,командировки,охрана,бонуси за всички депутати нека някой излезе и каже на каква сума възлизт......Списъкът е безкраен нека започнем от там да режем и ако това се случи съм съгласен да няма привилегии и за МВР, МО.

  46. #46
    до 44 12 яну 2016, 10:26
     
    2
     
    4

    може ли съвсем малко да си да станеш по-умно ЛАЙНО

  47. #47
    jjj 12 яну 2016, 11:07
     
    7
     
    0

    Ако го направят това незнам в МВР но в армията пукнат човек няма да остане то и сега липсват ама тогава изобщо оправайте се сами нали много разбирате от сигурност точно в тези времена това действие си е самоубийство

  48. #48
    чинчи 12 яну 2016, 12:38
     
    5
     
    6

    Да махат и на вонните парите какво те работят за БГ На всичко отгоре заплата и пенсия едновременно им дадоха а на вън хората се трепят от работа и осигуряват с данъците заплатите на тези работещи под пагон вонни пенсионери с дебели кореми

  49. #49
    Той 12 яну 2016, 13:10
     
    15
     
    0

    За това,което спорите аз съм го взел преди пет години. Но мисълта ми е друга, във всяка бяла държава военни и полицаи имат подобни привилегии,компенсации или както искате го наричайте. Проблема е, че държавата няма пари и се чуди откъде, какво да избие. Знаете ли какви са привилегиите на магистратите? Знаете ли какви заплати взимат? Тях някой смее ли да ги пипне? Държавата е на автопилот а вие се джавкате тука кой е червен,кой хрантутник и кой какво ли не.

  50. #50
    Томов Краси 12 яну 2016, 15:58
     
    8
     
    0

    Колеги,чували сте сигурно израза:
    "Обичам Отечеството,но мразя държавата"!?
    Обидно е разбира се работодателят-държавата да променя едностранно договорните условията и то толкова цинично както през лятото на 2015г.-за едни заплата и пенсия ,а за други-много им здраве...,но 20-те заплати Не са поне според мен най-големият проблем,
    а корупцията,шуробаджинащината,условията на труд и безперспективността-липса на сигурност,на профсъюз и т.н.
    А който иска винаги може да напусне,но правилната позиция е да се борим...,Аз ходих с полицаите когато блокирахме "Орлов" мост,ходих пред парламента,а тези работещите пенсионери ги нямаше никакви,това беше на Тиквата замисъла: разделяй и владей! Добре,че полицаите бяха толкова организирани,иначе щяха да ни порежат...,
    с 20 и без 20 заплати ние сме от 90-те% Българи -бедни,ама въпроса е принципен-Не е честно,!
    Да не забравяме приноса на комунягите от АБВ за цялата тази гнусна история!

  51. #51
    Томов Краси 12 яну 2016, 16:01
     
    4
     
    1

    До #44 BLACKSAILOR: лайно ще казваш на майка си и на баща си,че не са те възпитали!
    Аз гъза си не съм давал за разлика от теб !

  52. #52
    БББ 12 яну 2016, 17:05
     
    2
     
    4

    Какво очаквате от една платена БА? Нали така се казваше? Платена, но защото, за да станеш войник, трябва да си платиш подкуп от 3 до 5 бона.( ако си мъж, но пък ако си жена може и по друг начин)

    Подкуп да станеш войник – куцо, кьораво, сакато нарами пушка за държавна заплата. А България вълците я яли!

  53. #53
    Генерал Куков 12 яну 2016, 17:08
     
    4
     
    1

    До #52 Ти да не си луд бе, оФчи!?! Наплив към армията имаше през 209 година, когато започна кризата...тогава някой може и да е плащал (кат му е толкоз акъла)! Иначе сега места бол....желаещите за "служба" да отиват да чакат пред порталите!

  54. #54
    Генерал Куков 12 яну 2016, 17:13
     
    1
     
    1

    п.п...*2009 година!

  55. #55
    Todorof1 12 яну 2016, 18:09
     
    4
     
    5

    Дядо Йоцооо, пичовете като направиха годините за пенсия напуснаха и много от тях се реализираха, кой в БГ, кой в чужбина, п----те, не ставащи за нищо останаха да кютат до предела...

  56. #56
    BLACKSAILOR 12 яну 2016, 18:11
     
    3
     
    4

    ДО #51
    Томов Краси . ВЕЧЕ ВЗИМАМ ПЕНСИЯ И ЗАПЛАТА И ТАКА ЩЕ Е ДОКАТО АЗ РЕША. МОЖЕШ СПОКОЙНО ДА СИ ИЗЯДЕШ ТОПКИТЕ.

  57. #57
    дядо Йоцо 12 яну 2016, 19:19
     
    6
     
    0

    до 50
    Йовов, за пръв път съм съгласен с твой пост (имам предвид само номер 50). Дано има и други такива...

    до 55
    Аз съм учил, подготвял и съм се клел да защитавам Родината, а не да се реализирам някъде...
    Но това е излишно да ти го обяснявам, защото не може да го проумее тъпата ти кратуна...

  58. #58
    fox81 12 яну 2016, 19:37
     
    2
     
    0

    Повечето цивилни не взимат 6 а 8, защото са в синдикати!
    Така, че военни и полицаи ще взимат по- малко и от цивилни, които в случая са и без т.н. привилегии, сиреч компенсации!

  59. #59
    PetarM. 12 яну 2016, 19:51
     
    4
     
    3

    Кажиси с ръка на сърцето Деде Йоцо, можеш ли да си спомниш, докато траеха реформите, колко офицери без право на пенсия изгониха покрай теб, докато ти лижеше задници на началници само и само да оцелееш? Хайде напиши си истинското име, някои те познават

  60. #60
    Инди 12 яну 2016, 19:52
     
    2
     
    0

    С орязването на тези придобивки,не ни чака нищо добро! Преди години-да кажем 5 или 6 беше нещо нечувано някой да работи нещо частно извън системата на МВР или МО.Спомням си за колега,който продаваше през отпуската селскостопанска продукция-собствено производство от градината на баща си,а по някога си позволяваше да извозва с автомобила си стоката до тържището и обратно! Брей,като го видяха шефовете,като го грабнаха,щяха да го изхвърлят без малко! А сега никой не се крие,даже съвсем демонстративно се занимава с алъш-вериш или нещо странично-един внася коли,друг ги изчуква,трети ги продава,четвърти върти мистрията и нарежда плочки или керемиди,наскоро в дома ми дойде едно момче с което сме работили заедно в МВР за да ми ремонтира пералнята по заявка чрез фирма! Та до това ще доведат тези измислени реформи-пълно безхаберие по отношение на работата и хвърляне на много енергия и усилия за скърпване на семейния бюджет!Скоро очаквам да видя на пазара някой с униформа гащи и джапанки да продава!

  61. #61
    Тралала2 12 яну 2016, 20:12
     
    2
     
    2

    Инди, това което разбирам от твоя пост е, че момчетата така се преуморяват като работят извън работно време, че не им остава нищо друго като отидат на работа вместо да пазят родината, да намерят къде да се покрият и да поспят.

    Всички знаем колко се работи в армията и нека да не се правим на ощипани. А дядо ви Йоцо може и да го плюете, но нека той да ви каже с какво работно време е работил и дали му даваха по 3 почивни дни за едно дежурство.

  62. #62
    дядо Йоцо 12 яну 2016, 20:23
     
    8
     
    2

    до 61
    И да им казвам, няма да повярват. Едно време го нямаше туй чудо 8-часов работен ден. Думата компенсация беше непозната. 3 почивни дни се даваха само ако по желание вземеш наряда за Нова година. Останалите наряди бяха без компенсации. Сега като се замисля хванах и от времето, когато работехме на 6-дневна работна седмица. В цивилизацията отдавна бяха я въвели, само в армията се работеше 6 дена в седмицата. Тогава излезе и лафа, че в събота работят само военните и светофарите...Така премина нашата младост...

  63. #63
    Генерал Куков 12 яну 2016, 20:26
     
    4
     
    1

    До #61 Почивните дни след 24-часовите дежурства са 3, само когато наряда е в събота! А и тези почивни дни ги дават, само за да не плащат на хората извънреден труд...знаеш ли по закон колко трябва да платят за нощните часове бе, оФчи?

  64. #64
    Тралала2 12 яну 2016, 20:36
     
    2
     
    2

    Генерал Куков, така е, 3 са за празничен наряд, но защо ли пропусна да кажеш, че са 2 почивните дни за наряд през седмицата? И май пропусна да отбележиш колко време се спи по врме на този ми ти празничен наряд? Много ми е жал за вас, така се преуморявате, че както се казва от много наряди армията ни е бременна.

  65. #65
    ехаа 12 яну 2016, 21:02
     
    3
     
    2

    на фона на всичко,някои се пенсионират и си остават на работа,така едни ги орязват и обричат на мизерия и то точно които работят,а други ще взимат и пенсия и заплата до 90 год.

  66. #66
    Мършииии 12 яну 2016, 21:08
     
    8
     
    0

    Много сте смешни всички!Радвайте се , че още има армия и полиция , че ви отсрамват като стане дума за мъжество.От компютъра лесно да пишеш , но момчетата , когато гасят пожари и мият пътищата от кръвта на загиналите в катастрофа не го споменавате нали ? Когато режат колата с флекс за да извадят жертвата не го споменавате нали ? Затова сме на този хал ,когато си пиеш ракията те са на студено навън при минус градуса ти пишеш от таблета , затова сме така заради паляци , като вас.Смешници , като вас , които само коментират тези заплати ги е яд със сигурност ще са некадърни , или политици , или такива , които ги е срам от себе си.Като сте толкова силни и можещи станете доброволци за без пари и служете на държавата няма да ви върнат ще ви назначат.Да ама не по-добре да гледаме в канчето на най-бедните полицаи и военни , които пак казвам отсрамват вас гейовете и путьовците , които можете само да пишете , и в една сериозна ситуация първи ще се накензате.Като сте толкова можещи и знаещи заповядайте в полицията , армията ,пожарната или по-добре да сте си насраните гъзове , които ги е яд .че са се родили и нищо не става от тях.

  67. #67
    Тралала2 12 яну 2016, 21:12
     
    2
     
    2

    И възпитани, браво! Какъв армейски речник! Трогателно и жалко! И истерично!

  68. #68
    Генерал Куков 12 яну 2016, 21:45
     
    1
     
    0

    До #64 Не е важно колко часа се спи на наряда и колко си на пост, т'ва всеки, който е бил в казарма го знае.....важно е, колко време не си си в къщи при семейството! А и много хора биха предпочели да им плащат извънредният труд както се полага, вместо да им дават компенсации!

  69. #69
    будо 12 яну 2016, 21:49
     
    3
     
    1

    Тралала ти като си педерас е разбираемо да се възмущаваш!Всъщност 66 ти го сложи точно в центъра.Места има колкото искате ,заповядайте при нас.Ако не искате значи сте некадърници и балабурници.Прав е човека.всеки коментатор извън системата е мухльо и некадърник иначе щеше да е вътре и със всички сили да допринася за повишаване на рейтинга.Да допълня само ,че тук се изевяват и хора кандидатствали и неприети.Такива шматки сега ракетата им крива.

  70. #70
    Тралала2 12 яну 2016, 21:54
     
    2
     
    1

    Проста сметка! 4 наряда, от тях 1 празничен= 9 почивни дни, при 22 работни, остават 11 дни усилена армейска дейност. :) от 30 дни в месеца 19 почивни, малко ли е това? Такова чудо никъде го няма, нали?

  71. #71
    Тралала2 12 яну 2016, 21:59
     
    2
     
    1

    Будо, будо, толкова ми е смешно и изобщо не се възмущавам. Съжалявам ви! А това, което казвам си е чиста истина. За БА от времето на дядо Йоцо може само да си мечтаете.

  72. #72
    Мършииии 12 яну 2016, 22:11
     
    1
     
    1

    Тралала2 в системата няма нужда от гейчета като теб.Затова не коментирай ние сме мъже не женчовци , като теб и назоваваме всичко с истинските им имена.Много искам да те изпъна 5 дена в гората , но да вали и да е минус градуса с раничка , че готино много ще ти се радвам.Ще те питам тогава ще пишеш ли коментари пък тези , които ми говорят в казармата какво било , тя беше две или три години.Защо не останехте да служите , защото ви е тежичко женчовци такива и ревльовци.Искам да ви видя в действие не ми пишете само коментарчета покажете се докажете се палячовци такива.На това му се вика българска работа аз , като съм женчо и шматка ще им гледам в канчето.Но бъдете спокойни като има пожар , наводнение , кражба аз пак ще ви помогна затова съм такъв и се гордея с това !!! Но не мога да съм мил с вас ще ви казвам истината , но пак ще браня родината си и ще ви затваря устите с действия.Ако някой иска може да заповяда при нас , но пак казвам не е за женчовци.

  73. #73
    Мършииии 12 яну 2016, 22:21
     
    2
     
    1

    Тралала2 гледаш почивките но 6 месеца в Ирак ? Каквото и да ти се каже ти ще си същият паляк. Недей гледай в канчето на другия , кажи ти с какво се занимаваш да знаем поне? Заповядай да ни покажеш нещо, да ни научиш има места.Дядо Йоцо да не използва името на този литературен герой защото и той е , като Тралала2 лаладжия.Дядо Йоцо гледай си турските сериали много моля.

  74. #74
    Генерал Куков 12 яну 2016, 22:37
     
    2
     
    0

    До #70 Ми прост човек, прости сметки прави ха ха!
    Вече писах горе, че никой не им ще почивните дни...нека просто да плащат двойни надници на хората за нощните и празничните часове! Или да си хванат частна фирма да им дава нарядите...така няма да има "почивни дни"!

    п.п...И не ти ли омръзна да пишеш с различни никове едни и същи глупости под всяка тема? Явно доста те е заболяло, когато са те уволнили!

  75. #75
    Генерал Куков 12 яну 2016, 22:44
     
    2
     
    0

    Не се занимавайте с Тралала2...това е поредният никнейм на народ, нои, костов и прочие!
    А той е просто бивш служител в системата, уволнен при някое от съкращенията...вероятно не е бил много кадърен и нужен! А сега злобее по бившите си колеги във всеки сайт, където излезе някаква новина за БА. Пиши с един никнейм и не се излагаи бе, оФчи!

  76. #76
    Тралала2 12 яну 2016, 22:50
     
    2
     
    1

    Все повече се убеждавам, че морала на някои тук от нас са олицетворение на морала в БА днес. Ако бях прост човек, Генерал Куков, щях да се принизя до твоя прекрасен българси език.

    Това са моменти, в които се чувствам много патриотично.
    Без майтап!

  77. #77
    Тралала2 12 яну 2016, 23:00
     
    2
     
    2

    И наистина, послушайте псевдо генерала, не се занимавайте с мен, аз ще се занимавам с вас :). Не можете да ме обидите, нито засегнете, нямам нищо общо с армията, но това не означава, че искам да ме защитава една лешперска, разюздана и развратна армия. Имам мнение и няма сила, която да ме спре да го изразявам.

    Спете спокойно!

  78. #78
    Aksuon 12 яну 2016, 23:02
     
    2
     
    0

    Е, вече ще останат без хора! Какво ли ще последва - призив за някаккви траждански и може би паравоенни формирования...

  79. #79
    Генерал Куков 12 яну 2016, 23:04
     
    3
     
    2

    До #77 Абе щом пишеш във военен сайт...ясно колко нямаш нищо общо с армията хи хи хи! Точно Пан.бг е мястото да си изядеш порцията "поздрави" на майка! България трябва да се защитава точно от такива прости селтаци като теб!

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка