Горещи новини
- В авиобаза Безмер анализираха подготовката и дисциплината
- For Sale: Продава се уникален изтребител F4H-1F
- Обявени са 25 вакантни офицерски длъжности за лекари във ВМА и на бойни кораби
- На учителя и командира полковник инж. Ангел Ангелов – с любов !
- Съвместно учение на ВМС на САЩ и НАТО в Черно море
- Специализиран екип от 2-ра Тунджанска механизирана бригада на СВ отново унищожи невзривен боеприпас - 152 мм осколъчно-фугасен снаряд
- Руският черноморски флот следи движението на американския разрушител USS Donald Cook в Черно море
- Екипът на Sikorsky-Boeing разкри усъвършенстван щурмови вертолет DEFIANT X, ще революционизира способностите на американската армия
- Швеция подписа със Saab 2 договора - за модернизация на Visby и за 2 корвети от следващо поколение Visby Generation 2
- Променят изискванията за назначаване на директор на Служба „Военна полиция“

. При изпълнение на полет по схемата летците започват снижение по глисадата за кацане. Изпълняват полета по разчетни данни. Блъскат се във височина встрани от глисадата. Оказва се че няма РСП за следене на екипажите по глисадата. Причина за катастрофата е груба грешка в ръководство на полетите и на командира на екипажа Р. Николов.
--------------------------------------------------------------------------------------
Rasho Sonq Radkovi Radkovi до ИЗЛИТАТ ПАРАШУТИСТИ И ЛЕТЦИ
На 31.10.1986 г. при полет с вертолет Ми-8Т борд N304 загива капитан Цветозар Георгиев Димитров (втори пилот). При полет по схемата ДСМУ вертолетът се удря в земята в околностите на с.Белащица.
Причина за катастрофа. Задачата е изпълнение на полет по схемата. След прелитане на ДПРС отчетено по АРК трябва да отлетят на РЗ-120градуса. Преди започване на разчетния завой искат пеленг те се оказват на пеленг 230 градуса. Явно компасът е подвел командира на екипажа. Той не реагира на това, че реално са се оказали над Родопите и са западно от РЗ.. Не реагира и РП да даде указание за оправяне на грешката, а разрешава изпълнение на РЗ и снижение.. Летците започват снижение по глисадата за кацане-реално са много южно. Изпълняват полета по разчетни данни на височина 1000м. Блъскат се във височина встрани от глисадата. Оказва се че няма РСП за следене на екипажите по глисадата. Времето е чудесно за полети ДГ 600 м. видимост отлична, разкъсана облачна маса-само върховете на Родопите са заети с мъгла и облаци и те се оказват точно там. Загива капитан Цветозар Георгиев Димитров. /Випуск 1977г./ удар във висок бор от страната на обучаемия. Първия пилот-инструктор и бордния инженер са ранени но живи.
loading...
Други публикации
Напиши коментар