Горещи новини
- /ВИДЕО/: МО на РФ показа кадри от бойната работа на вертолети Ка-52 в зоната на спецоперацията
- /ВИДЕО/ Шефът на Пентагона: Киев има добри шансове за успешно контранастъпление през пролетта
- Секретарят на ВВС на САЩ: Последните тестове на хиперзвукови оръжия не бяха успешни /ВИДЕО/
- Започнаха изпитанията на френската атомна ударна подводницая SSN Duguay-Trouin (ИЗПИТАЛЕНА ГАЛЕРИЯ)
- /ВИДЕО/ Шефът на Пентагона: САЩ ще продължат полетите с разузнавателни дронове над Черно море
- /ВИДЕО/: В Русия започна мащабно учение на РВСН с 3 хиляди военни на територията на три региона
- Зеленски: Украйна няма да победи без подкрепата на САЩ
- Агенцията на НАТО за поддръжка и снабдяване поръчва допълнителен авиотанкер Airbus A330 MRTT
- Германия е дала на Украйна „повече Leopard 2A6, отколкото се смяташе първоначално“
- ЧВК "Вагнер" преминаха към тактика за освобождаване на цели квартали на Бахмут

При полет със самолет КБ-2УТ на летище Божурище двигателят спира и довежда до срив на самолета поради загуба на скорост. Следва удар в земята, който причинява смъртта на пилота.
Производството на самолети КБ-2УТ започва през 1933 г. в самолетна фабрика „Български Капрони“ в Казанлък. Произведени са 8 апарата с три различни двигателя. Те притежават редица недостатъци – ниска мощност и чести откази на двигателите, лоша видимост от пилотското място и изключително неудобна кабина за наблюдателя. Затова не се ползват с популярност сред българските летци, но въпреки това се експлоатират интензивно до края на 30-те години на ХХ век.
loading...
Други публикации
Напиши коментар