Горещи новини
- Израел проявява интерес да достави модерни 3d радари на Българската армия
- Честваме 169 години от рождението на Стефан Стамболов
- „Локхийд Мартин“: Започна производството на българската партида F-16
- МО, Украйна: Ще започнем да използваме западните танкове през пролетта
- ВСУ получиха американски бронирани машини BATT UMG
- Rheinmetall увеличава производството на боеприпаси поради военните действия в Украйна
- Депутат от Полша: Русия е заплаха и трябва да бъде унищожена завинаги
- Американски генерал: Интуицията ми подсказва, че ще се бием с Китай през 2025 г
- САЩ, Холандия и Япония ограничявят производството на микросхеми в Китай
- МО на Украйна сключи 16 договора с украински производители на БЛА

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rasho Sonq Radkovi Radkovi до ИЗЛИТАТ ПАРАШУТИСТИ И ЛЕТЦИ
На 31.10.1986 г. при полет с вертолет Ми-8Т борд N304 загива капитан Цветозар Георгиев Димитров (втори пилот). При полет по схемата ДСМУ вертолетът се удря в земята в околностите на с.Белащица. Причина за катастрофа349. 31.10.1986г. Летище Крумово. Вертолет Ми-8. Задачата е изпълнение на полет по схемата. След прелитане на ДПРС отчетено по АРК трябва да отлетят на РЪ-120градуса. Преди започване на разчетния завой искат пеленг те се оказват на пеленг 230 градуса. Явно компасът е подвел командира на екипажа. Той не реагира на това, че реално са се оказали над Родопите и са западно от РЗ.. Не реагира и РП да даде указание за оправяне на грешката, а разрешава изпълнение на РЗ и снижение.. Летците започват снижение по глисадата за кацане-реално са много южно. Изпълняват полета по разчетни данни на височина 1000м. Блъскат се във височина встрани от глисадата. Оказва се че няма РСП за следене на екипажите по глисадата. Времето е чудесно за полети ДГ 600 м. видимост отлична, разкъсана облачна маса-само върховете на Родопите са заети с мъгла и облаци и те се оказват точно там. Загива капитан Цветозар Георгиев Димитров. /Випуск 1977г./ удар във висок бор от страната на обучаемия. Първия пилот-инструктор и бордния инженер са ранени но живи.
loading...
Други публикации
Напиши коментар