Горещи новини
- Wizz Air стана „Авиокомпания на годината“ на Международните награди AIR TRANSPORT AWARDS 2023
- Helsingin Sanomat: Украйна изпрати искане до Финландия за прехвърляне на изтребители през 2025 г.
- Министърът на отбраната Димитър Стоянов награди военнослужещи, участвали в спасителни дейности след земетресенията в Турция и Сирия
- Walla: Шефът на Генералния щаб на Израел предупреди Нетаняху за влошаващата се криза в армията
- ЗАМ.-МИНИСТЪРЪТ НА ОТБРАНАТА ТЕОДОРА ГЕНЧОВСКА ШЕ ОТКРИЕ ПЪРВАТА МЕЖДУНАРОДНА КУРСАНТСКА СЕДМИЦА ВЪВ ВВВУ „ГЕОРГИ БЕНКОВСКИ“
- Военновъздушното училище организира първа международна курсантска седмица
- МС разреши използване на кораби под чуждо знаме за изграждане на нова кейова стена за корабно място 28 в пристанищен терминал Бургас-запад (ГАЛЕРИЯ)
- Стартира процедурата за осигуряване на медицински хеликоптери за HEMS с екипажи
- Фрегата 42 “Верни” и базов миночистач 63 “Прибой” отплаваха за участие в румънското учение SEA SHIELD 2023
- Американският авионосен-десантен кораб USS America акостира във Филипините

Щабът на ВВС на Тихоокеанското командване на САЩ (PACAF) обяви резултатите от разследването за причините за аварията на F-16C, който на 22 юли 2012 г. се разби в Тихия океан на около 750 мили североизточно от военновъздушната база Мисава, Япония.
Комисията за разследване на авиационни инциденти (AIB) към PACAF открива ясни и категорични доказателства, че основната причина за аварията е самопроизволно сработване на основния горивен клапан, който прекъсва подаване на керосин към двигателя. Според доклада на комисията по време на полета тягата на двигателя пада на нула. Усилията на летеца да възстанови нормалната работа на двигателя са безуспешни и той се катапултира. Малко по-късно той е открит и качен на борда на кораб. Изтребителят пада и се разбива във водите на Тихия океан.
Изтребителят се е числял към 14-а иае на 35-то изтребително авиокрило, дислоцирано във военновъздушната база Мисава, Япония и е трябвало да прелети до военновъздушната база Ейлсон в Аляска за участие в учението RED FLAG-Alaska.
Председател на комисията е полковник Тери Скот. Полковник Скот е заместник командир на 15-то изтребително авиокрило, пилот с 3500 часа във въздуха, включително на F-15 и F-22.
==================================================================
Бел. Ред. Прави впечатление, че резултатите от тази авиационна авария се публикуват открито от отдела „Връзки с обществеността” на Тихоокеанското командване на САЩ. Такава е практиката във Въоръжените сили на САЩ за предоставяне на своевременна информация за произшествия и случващото се в армията.
loading...
Други публикации
Напиши коментар
еми еднодвигателен дръгел все пак...нормален,малка повреда и пада като круша,още една причина да не се вземат тия боклуци