Инцидент с L-39ZA Albatros

Pan.bg 16 мар 2014 | 10:19 views (4910) commentaries(9)
img bangkokpost.com

Самолет L-39ZA Albatros от ВВС на Тайланд е извършил аварийно кацане на летище Nakhon Ratchaima. Двамата членове на екипажа не са наранени. От снимката се вижда, че най-вероятно причина за аварийното кацане е непускане на колесника.

Инцидентът е станал по време на тристранното авиационно учение „Cope Tiger 2014” на ВВС на САЩ, Тайланд и Сингапур.

image

В учението участват 760 военнослужещи, както и 10 F-15C/D и 15 F-16 от американските ВВС, шест JAS-39, шест F-5, пет ALPHA JET, шест L-39, един C-130, един BELL 412 и един UH-1H от тайландските кралски ВВС. Сингапурските ВВС са прехвърлили в Тайланд осем F-16, шест F-15SG, шест F-5, един G550, един KC-135 и два AS332.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 9

  1. #1
    Хрисимира 17 мар 2014, 01:22
     
    0
     
    0

    Малоумни, не знаят ли че самолет каца благодарение на системите си за опиране! Най-вече Л-39! И е нужно да ги пуснат. От самосебе си това няма да се случи!

  2. #2
    zlpetrov 17 мар 2014, 23:09
     
    0
     
    0

    Еееех Хрисимира....Системите си за опиране!Най вече Л-39!Ако беше учила повече....

  3. #3
    Хрисимира 18 мар 2014, 21:22
     
    0
     
    0

    Уважаеми недоразвит zlpetrov, имай предвид, че никой освен мен не познава така добре Л-ките! Думата колесник отдавна е заменена със системи за опиране! Поне го запомни! В Долна ми бяха го направили като забележка преподаватели да използвам вместо колесник, системи за опиране!

  4. #4
    Хрисимира 18 мар 2014, 21:27
     
    0
     
    0

    А под израза "най-вече Л-39" имах предид, че ми е прекалено скъп на душата и сърцето! Научи се да четеш и м/у редовете моля! :) Жалко, че в България е пълно пък с такива, като тебе - с остарели познания.

  5. #5
    zlpetrov 18 мар 2014, 23:14
     
    0
     
    0

    Аха извинявам се...Но...Не знаех,че главния конструктор на Л-39 е българка!И второ от статията не става ясна каква е причината за кацането без системите за опиране!Може би е някакъв отказ?На предната система да опиране?Или на лявата?И това да е наложило кацането без системите!Но извода веднааага е направен:МАЛОУМНИ...Това за протокола...

  6. #6
    Хрисимира 18 мар 2014, 23:27
     
    0
     
    0

    Боже, Боже Златане...нямам думи за тебе! Добре, че вече те няма в списъка ми на приятели.

  7. #7
    do zlpetrov 18 мар 2014, 23:38
     
    0
     
    0

    Колега, не се ядосвай на новоизлюпените авиаторки. Още непомирисали керосин и вече експерти. Тя горката Л-39 на картинка е виждала само, но се изказва с някакви нови поамериканчени простотии. Пък и откъде да знае нещо за Л-39 като името си дори не може да прочете на руски. Но да й берат плодовете на самочувствието в Графа. Те и без това са всички в високо вирнати носове там,...че и сопла пилиха, че и жици рязаха.

  8. #8
    Хрисимира 18 мар 2014, 23:54
     
    0
     
    0

    хахахаха. Колко сте зле. Поне, като не познавате лично човека, не се излагайте да пишете глупости. хахаха. Наистина успяхте да ме разсмеете за тази вечер. Благодаря Ви поне за това. :)

  9. #9
    nyrs 19 мар 2014, 17:51
     
    0
     
    0

    Тя новата аеродинамика не е като старата аеродинамика. Сега е съвсем различна и няма общо със старите физични закони. То не се казва самолет вече ами хвърчипляктор, а хеликоптера лети защото е толкова грозен, че земята го отблъсква. Не е да сковеш кочина, а да реализираш кочина. Светльо на дядо си Ламби.... Къде сте тръгнали вие консерви?!?

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка