Горещи новини
- Sky News: ЕС, останa сам, САЩ вече не изглеждат като надежден партньор по украинския въпрос
- Хърватия предаде своите танкове М-84 на Германия за по-нататъшен трансфер към Украйна
- Още една партида изтребители Су-35С е доставена на руските военни
- Министерството на отбраната на САЩ поръчва още щурмови мостове
- БЛА MQ-9B Protector получи британски сертификат
- Сингапур ще модернизира всички си 76 mm корабни оръдия Super Rapid със системата Strales
- България е домакин на военнополицейското учение с международно участие „Отвъд хоризонта 25“
- Boeing ускорява забавените доставки на двата президентски самолета 747-8 AirForceOne - ще ги достави през 2027 г.
- НЕПРЕДВИДЕНИ ПРОВАЛИ – УСПЕШНО КАЦАНЕ С БЪЛГАРСКИ МИГ-21 В ЛОШО ВРЕМЕ НА ЛЕТИЩЕ ЛИМАНСКОЕ
- СПИСАНИЕ КРИЛЕ ПРЕДСТАВЯ - 80 ГОДИНИ МЕ 109G В БЪЛГАРСКИТЕ ВВС

15.00 ч. Нов сигнал дава надежда за откриване на MH 370
Самолет засече подводен сигнал, който е възможно да идва от локаторите на изчезналия самолет на Malaysia Airlines. Тези локатори се намират в черната кутия на самолета. Това съобщиха австралийските власти. ''Акустичните сигнали ще трябва да бъдат анализирани, но е възможно те да идват от източник, направен от човешка ръка'', каза Ангъс Хюстън, маршал от Военновъздушните сили на страната в пенсия. Сигналът е получен чрез сонарни шамандури. Звуковите вълни са получени близо до австралийския кораб ''Океански щит'' (Ocean Shield), който участва в претърсването на Индийския океан. Вчера издирващите забелязаха няколко обекта , но нито един не е свързан с изчезналия "Боинг-777" .

10.00 ч. Претърсването на Индийския океан продължава
Операцията по издирването на останките от "Боинг-777" на малайзийските авиолинии бяха подновени днес в ограничен периметър, където бяха засечени ултразвуци, вероятно излъчвани от черните му кутиис. Началникът на операцията Ангъс Хюстън заяви, че отломките на самолета могат да бъдат локализирани идните дни, благодарение на акустичните сигнали, засечени от американския кораб "Океански щит"."Вярвам, че търсим на правилното място, но трябва да видим със собствените си очи останки от самолета", обясни Хюстън. Той подчерта, че получаваните сигнали не са с "природен произход", тоест се издават от електронно оборудване. "Оптимист съм, че в близко бъдеще ще намерим въздухоплавателното средство или останки от него", каза Хюстън.
Днес в операциите по издирването участват десетина военни самолета, четири самолета на гражданската авиация и 13 кораба в зона с приблизителна площ от 60 000 квадратни километра. Сигналите са с честота 33,331 килохерца на постоянни интервали от 1,106 секунди. Според специалистите не може да става дума за естествени звуци, идващи примерно от някой кит. Екипът по издирването обаче искат да уловят нови импулси преди да изтече 30-дневният, на теория, живот на батериите на черните кутии, за да могат да открият предполагаемото място на самолета, преди да изпратят на дъното на океана роботизирана машина.
Други публикации
Напиши коментар
Кой написа статията?...Какви са тези ЛОКАТОРИ в ,,черната''кутия?,че нещо се обърках....