Стойност на летателен час и процент на боеготовите самолети на някои типове летателни апарати във ВВС на САЩ

Pan.bg 16 апр 2014 | 07:21 views (8707) commentaries(9)
img start.bg

В априлското издание на списанието "Air International" е публикувана информация за стойността на един летателен час на някои типове американски самолети и колко от тях са в боеготово състояние.

Тип на ЛА / Стойност на летателен час в долари / Процент на боеготовите самолети:

- Разузнавателен самолет U-2 / 30813 / 80;

- БЛА RQ-4B / 49089 / 74 (Block 30);

- F-22A / 68363 / 69;

- F-15C / 41921 / 73;

- F-16C / 22514 / 74;


Средно за ВВС на САЩ - 73 %

image
RQ-4B

image
F-22A

image
F-15C

image
F-16C

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 9

  1. #1
    Thunder 16 апр 2014, 12:25
     
    2
     
    0

    Тъкмо се чудих къде да постна една тази статия, мисля, че тук е подходящо.

    Понеже на няколко пъти, потребители тук в сайта попитаха за експлоатационните разходи около Грипен и Ф16. Спомних си, че много отдавна бях чел нещо в тази насока и прерових наново архивите.

    Статията е стара от 2007г и се говори за възможният избор на Хърватия между ф16 и Грипен.

    Аз не мога да преценя дали статията е била обективна и точна,към съответният момент, и дали тези съотношения са все още актуални.

    Затова я предоставям тук, да я разгледате.
    Ако екипа прецени, че има някаква стойност няма да изтрие поста или ще я качи в сайта.

    F-16 vs. Gripen - Croatian Air Force

    http://www.nacional.hr/en/clanak/34674/f-16-vs-gripen-croatian-air-force-to-spend-800-million-for-new-wings

  2. #2
    Achtung 16 апр 2014, 15:10
     
    0
     
    0

    Блaгодaря зa стaтиятa Тъндър, и aз не могa дa преценя до колко сa срaвними изнесените цифри. Прaви впечaтление голямaтa рaзликa в нужния технически персонaл зa обслужвaне нa двaтa сaмолетa.

  3. #3
    Христофор 16 апр 2014, 19:37
     
    0
     
    0

    Благодаря за статията.Парте са много важни.Всички искаме да караме но не може.Аз съм за .Не мисля, че самолети трета ръка са подходящи.Все пак , аз съм само авиофен.

  4. #4
    един капитан 20 апр 2014, 12:19
     
    1
     
    0

    Разликата в обслужващия персонал идва от това, че шведите не дават пълната технология на обслужване и ремонт на самолетите! Докато при F-16 получаваш тая технология и можеш независимо от американската страна да си ремонтираш самолетите, то при шведите дори и за най-малките повреди се изисква намеса от тяхна страна! Това е изключително голям минус на тяхната оферта. Доколкото съм запознат те не са склонни изобщо да я променят в това отношение, което пък нас ни заробва на непрестанна зависимост от тяхна страна. Виж, ако това се промени, тогава офертата им придобива съвсем различни измерения. Въпросът е дали нашите преговарящи ще успеят да го извоюват!

  5. #5
    Един курсант 20 апр 2014, 13:04
     
    0
     
    0

    Ако американците предиставят цялата технология за ремонт на ф-16 ще си отрежа ....'незнам кое'!!!

  6. #6
    майор Костов 20 апр 2014, 13:35
     
    1
     
    0

    ...Russian Suhoj-35 and MiG-29 aircraft, whose operational expenses are triple that of the western aircraft!
    Цитат.

  7. #7
    един капитан 20 апр 2014, 23:14
     
    0
     
    0

    Един курсант, не си запознат с офертата, така че не говори и не се заричай! Явно си млад, ще ти трябва "не знам кое"-то!

  8. #8
    U2 30 май 2014, 13:43
     
    0
     
    0

    Що ми се струва, че не се мисли за целите и задачите, а за това да има самолетчета и някой да хвърка с тях. ПВО, вертолети, прашки. Май няма останали български военни стратези. Не пазаруваме за НАТО, а за България без и след него.

  9. #9
    майор Михов 31 май 2014, 11:17
     
    0
     
    0

    airborne hour on the F-16 Block 52 comes to 3,700 dollars.
    Малко по-нагоре пише - F-16C / 22514
    Ако умножим двете стойности ще сме доста близо до истината, май...

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка