А-10 остава на въоръжение?

Pan.bg 26 юни 2014 | 12:17 views (2759) commentaries(14)
img Поддръжниците на А-10 с първа победа
Д.Ставрев, сп.КРИЛЕ


На 19 юни 2014 г. американския Конгрес с огромно мнозинство, 300 "за" и 114 "против", прие поправка на бюджета за финансоватата 2015 г. с която на Пентагона се забранява да харчи пари за пенсионирането на самолетите за близка авиациона поддръжка А-10. С това съббата им все още не е спасена, защото същата поправка трябва да бъде гласувана и от Сената.

image

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 14

  1. #1
    Fulcrum 26 юни 2014, 12:44
     
    0
     
    0

    Muhahah az za kakvo govorq?F-35 shtql da go zameni pulni gluposti.

  2. #2
    Zoro 26 юни 2014, 12:47
     
    0
     
    0

    и точно за това су25 трябва да се запази и дори модернизира доколкото има средства в българските ВВС

  3. #3
    МиГ 26 юни 2014, 13:18
     
    0
     
    0

    Истината е, че ако не пенсионират А-10, ще се наложи да пенсионират друг. Или F-16 или F-15...
    С около 60 трлн дълг, Щатите не могат да си позволят повече да поддържат такава огромна флотилия. Още повече, че бъдещето на проекта за F-35 за момента е пълна мъгла и продължава да гълта огромни средства.
    Аз също съм на мнение обаче, че щурмовите самолети все още не са станали демоде, както се опитват да ги изкарат някои.

  4. #4
    Pesimik-Tehnik 26 юни 2014, 13:53
     
    0
     
    0

    До някъде Зоро е прав, защото ние все още си нямаме многоцелеви самолет и би трябвало да запазим още известно време Су-25. Но колко е по-скъпо да поддържаш няколко типа, защото нямаш многоцелеви самолет. Това е скъпо и не оправдано начинание от към пилоти, подготовка, разходи много разходи. Много малко държави по света си го позволяват, дори американците виждат зор с А-10.

  5. #5
    МиГ 26 юни 2014, 14:01
     
    0
     
    0

    Честно да ви кажа многоцелеви самолет ми звучи като всесезонна гума. Да, компромисен вариант е, стига да няма 20 см сняг или 40 градуса температура...

  6. #6
    DDT 26 юни 2014, 14:12
     
    0
     
    0

    МиГ, сравнението не е много уместно. Какво ще кажеш за Суперхорнета? Е, вярно е, че не е лъжица за нашата уста, но кеф цена няма или другото-всяко удоволствие се заплаща.

  7. #7
    Rezos 26 юни 2014, 14:20
     
    0
     
    0

    Многоцелевия изтребител е от всичко по малко - не може да е пълноценен щурмовик,колкото и точни удари да нанася.

  8. #8
    МиГ 26 юни 2014, 15:23
     
    0
     
    0

    DDT, какъв е шанса за Суперхорнета да се завърне в базата с взривена Стрела или Игла в единия двигател? Да не говорим за шанса на еднодвигателния F-16, който е практически 0. Според мен сравнението с всесезонната гума е много точно. Става да караш с нея, но е компромис.

  9. #9
    Zoro 26 юни 2014, 17:31
     
    0
     
    0

    доктрината да "осъкатиш" един изтрбител като го правиш и щурмовик е тотално грешка,става въпрос за различни летателно-технически характеристики които няма как да се изпълнят на една и съща платформа,изтребител-бомбандировач- да,но не и щурмовик...точно и затова ф35 отива в тоалетната а американците усещат че А10 става все по незаменим там където големите изтребители са патки за отстрел...
    същото се отнася и за Су25-уникален е сред редиците на нато и освен това е лесен и евтин за поддръжка... наздраве на всички!!

  10. #10
    KOREKTOR 26 юни 2014, 18:01
     
    0
     
    0

    До #6 Пуснато от DDT

    DDT,

    Виждайки Вашето присстрастие към Суперхорнета ще ижкажа едно несъглсие относно превъзнасянето на този самолет.

    Затова ще поместя тук едно мое мнение писано по този пвод в една друга тема. За по-мързеливо и по-бързо. Нямам притении за кой знае какв акомпетентност. Мнението ми се базира на прочетени материали за самолета , ТТ данни и отзиви на специалисти. Ето:

    "До #46 Пуснато от Zoro

    Искам да изкажа едно мое несъгласие с теб и с едно не зная защо налагано мнение за СУПЕРСТВОТО на SUPER HORNET-а.

    За това, че достойни противници на Миг-29 и разните Су-27, Су-30....., Су-35 са F-15, Eurofighter Typhoon и Рафала e така.

    Но да се слага прехваления SUPER HORNET редом до тях е ..........

    Че тя неговата максимална скорост 1915 км/ч е далеч под скоростта на РУСНАЦИТЕ, а на F-15 e и даже още малко по-висока. 2500км/ч за Су-27 и СУ-35, а на F-15 е 2600км/ч. на МИГ-овете е 2400км/ч.

    За Eurofighter Typhoon и Рафала e по-нисичка но, не драстично, около 2200км/ч.

    Е някои казват, че не скоростта е главния фактор. Той SUPER HORNET-а бил бъкан със супер авионика и апаратура и гледал надалече и стрелял надалече и не му била необходима скорост. Дрън, дрън. Колко надалеч вижда и стреля е много споррно. AIM-120 AMRAAM e ракета за средни дистанции:

    http://www.airwar.ru/weapon/avv/aim120.html

    Ето дават и руснаците до 50км.

    И това е най-дългата "ръка" въздух-въздух на SUPER HORNET

    Външен товар: на общо 9 възела за окачване с капацитет от 13 700 паунда (6215 кг) външно гориво и боеприпаси. Нищо особено

    Да спомена,че според специалистите и с маневреността във въздуха изобщо не го бивало.

    Просто поредното американско рекламно супер чудо на авиацията"


    Според мен Суперхорнета е един пример за надут рекламен балон на американците за голямата работа ма МНОГОФУНКЦИОНАЛНИТЕ САМОЛЕТИ

    И за изтребител не става за света, и за бомбардиривач не става за света, и за щурмувик не става за света.

    Фсяка една от функциите изпълнява от части, но не изцяло.

    Нито риба, нито рак.

    Ако можеха всичко МУЛТИФУНКЦИОНАЛНИТЕ намаше сега и американците да вземат мъдрото решение да не си унищожават щурмувата авиация в лицето на доказания стар боец А-10

    Руснаците пък изобщо не са имали и намерения да оставят на земята Су-25 и го развиват непрекъснато.

  11. #11
    Zoro 26 юни 2014, 18:15
     
    0
     
    0

    Korektor-e,аз пиша за Су25 а ти ми говориш за F18 SuperHornet...
    на колко ракии си?

  12. #12
    KOREKTOR 26 юни 2014, 18:57
     
    1
     
    0

    До #11 Пуснато от Zoro

    Zoro,

    Не се ядосвай де. Не прочете ли , че си преписвам мнението от друга тема (за Грипена).

    Там стана въпрос, ти го повдигна за F-18 Super Hornet и аз си казах там мнението.

    Провери и проследи там коментарите.

    Темата е:

    " Ген.Радев: Gripen – съвременни способности при ниски разходи "


    Твоя коментар е #46 , а моя е #52.

    Айде със здраве.

  13. #13
    Zoro 26 юни 2014, 23:18
     
    0
     
    0

    Ок Superhornet-а може и да не е толкова супер но при всички случаи е сто пъти по добре от смотаните 3та ръка ф16 които толкова ни натискат да купим,,,и е и двудвигателен,сега грипенчето дето толкова натискат за него е само с единия двигател от хорнета...каква тяговъораженост,какви летателни характеристики може да се очаква от това планерче...като се натовари с ракети и бомби.... това е модерния миг21 но заради офсета пак по си струва от американските бараки

  14. #14
    KOREKTOR 26 юни 2014, 23:37
     
    0
     
    0

    До #13 Пуснато от Zoro

    Zoro,

    Явно си чел пак коментарите в онази тема. Аз там си изказах неверието относно рекламните данни на Грипена имено за това. С този боен товар който му рекламират и с това едно моторче да постига такава скорост и обхват на действие, че и да маневрира хайде холан. Не на нас тези номера. Ама хайде ще си затворим очите.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка