Руски медии: България е на колене, смазана, унизена и без достойнство

Pan.bg 30 юни 2014 | 09:51 views (4626) commentaries(36)
img Петър Бочуков, "Гласът на Русия"

Повече от очевидно е, че дните на правителството са преброени.
И то не защото се е провалило, нито пък защото опозиционната партия ГЕРБ спечели изборите за Европейски парламент.
А защото очакваната и почти сигурна промяна е изгодна на външни сили, чиито интерес диктува смяна на кабинета Орешарски с по-послушен.
Това е изгодно и за шепа български олигарси. Но тяхната роля в случая е по-скромна. Решаваща е ролята на САЩ и на изпълнителите на тяхната воля от Брюксел .


Премиерът Пламен Орешарски разпореди да бъде спряна работата по изграждането на газопровода "Южен поток", докато текат консултациите с Европейската комисия. Това бе съобщено след срещата му с американските сенатори Джон Маккейн, Кристофър Мърфи и Рон Джонсън. Известният с позицията си на “ястреб”, участник във Виетнамската война и бивш кандидат на Републиканската партия за президент на САЩ Джон Маккейн в интервю за Си Ен ЕН и българския телевизионен канал ТВ7 поиска “по-малко руско участие по въпроси, касаещи проекта”. Без изобщо да отчете фактът, че “Южен поток” е руско-европейски проект и засяга интересите на шест държави-членки на ЕС и на Русия?
image
Тримата висши чиновници от Вашингтонската администрция се свършиха набързо работата – унизиха правителството и наредиха как то да постъпи с участието на България в големия инфраструктурен проект, който обаче не хармонира с геополитическите интереси на САЩ.

Реакцията на ръководството на зашеметената БСП, която е мандатоносител, отново е и плаха, и недостойна. Заместник-председателят на партията и председател на комисията по външна политика на парламента Янаки Стоилов, заявява, че БСП е удивена и смутена от решението на премиера. “По-добре би било да се внесат корекции в проекта едновременно с неговото реализиране. БСП подкрепя еднозначно "Южен поток" при изпълнение на изискванията на Европейския съюз", заявява той и допълва, че е било необходимо правителството “да отстоява по-твърдо националните интереси”. След дъжд качулка! Трябвало, но въпросът е защо не е? И кой носи отговорността за това? Много ясна, изразяваща настроенията на голямото мнозинство българи е позицията на професор Игнат Минков от Софийския университет “свети Климент Охридски”. В обръщение към премиера Орешарски той споделя: “Докога чужди политици, па били те сенатори от САЩ, ще ни нареждат и ние веднага да прекланяме глава? Къде са интересите и достойнството на България в случая? Нали и ние, именно като член на ЕС, а не на НАТО, имаме право на вето, да заявим своята позиция и да наложим на ЕК да се съобрази с нея. Когато Бойко Борисов провали (пак под диктата на САЩ) строежа на АЕЦ "Белене", Чехия подписа 20 спогодби за икономиеческо сътрудничество с Русия, Унгария, строи атомна централа с 2 реактора хилядници - при това с руско авансово финастиране, каквото бе предлагано и на нас, но ние го отказахме. Как те могат, а ние не?

Въпросите са много. И те ще намерят своя отговор. Но за съжаление не в интерес на бедна България. Принос за това дава бившият и вероятно бъдещ премиер Бойко Борисов, който бе привикан във Вашингтон на инструктаж.

Изказванията му пред агенция “Фокус” от там са в добре познатия му популистки стил. Правителството е некадърно и корумпирано и това е причината за провала на “Южен поток”, твърди той. И така постига две цели – да се хреса на домакините си и на избирателите от ГЕРБ. Без нито дума в защита на проекта, за който е говорил многократно със суперлативи.

За съжаление случващото се потвърждава думите на редактора на вестник “Беломорска България” казани на поета Кирил Маджаров през 1944 г.:

“Не си въобразявайте драги, че в България може да се купи власт, без да се продаде България.”

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 36

  1. #1
    ДА АМА НЕ 30 юни 2014, 11:37
     
    0
     
    0

    Повече от очевидно е, че става дума за 6 септември 1944 година!

  2. #2
    Кирчо 30 юни 2014, 11:43
     
    0
     
    0

    Когато изгониш някого с камъни, но той пак се върне и то с помощта на външен натиск(политико-икономически шантаж), какво следва???
    Ами следва че трябва да бъде изгонен пак, но този път с нещо което използва барут и олово...
    За да не се връща повече никога.
    Аман от предатели и чужди подлоги.

  3. #3
    maxsimus 30 юни 2014, 14:23
     
    0
     
    0

    Тия пак бръмчат на колене сме били ай бягайте да играете с чукчитата,да им е ясно ние сме в EU така,че да си гледат работата руснаците с тоя натиск.Малко остана дано да се приеме единия европейски енергиен пазар та да се купува газ на една цена за всички.

  4. #4
    Несторов 30 юни 2014, 14:44
     
    0
     
    0

    maxsimus, ти ТЪП ли си? Какво като си в EU, с нещо разбрал ли си, че си в Евросъюза? Цените на всичко само се покачват, заплатите и пенсиите си стоят все така ниски, като се хвърля пепел в очите на хората с некви си мизерни 20-30 лева годишни увеличения, младите и способни хора напускат България, защото нямат реализация. Господата и дамите на жълтите павета само се плюят един друг, кой колко некадърен бил, а как един не излезе и не каза "Да, ние го направихме/ не го направихме и сме виновни.", как един не го направи? Та пак те питам, какво като си в ЕС?

  5. #5
    maxsimus 30 юни 2014, 16:49
     
    0
     
    0

    Тъп си ти не обиждай! върви работи в русия защо всички бягат на запад да работят а не на изток? я ми кажи.Какво бил видял по добре ли щеше да е ако още бяхме в орбитата на комунистическа русия??! умчо да трудно е да свикнете с пазарната икономика но това е истината стига сте ревали.Запада винаги е бил по добре и така ще бъде защото там е ноу-хауто какво дати обяснявам.Ако не бяхме влезнали в съюзът кой знае какво щеше да бъде тук.

  6. #6
    maxsimus 30 юни 2014, 16:54
     
    0
     
    0

    Аз не съм против Русия но тя ни държи в зависимости нещо което ви е трудно да проумеете защото си мислите,че всичко което прави е от добри чувства,е не не е драги господа.Дали газова,военна,Ядрена-на скоро се разбра,че цената за модернизация на 5-6 блок е значително по голяма извиват ръце ако не си съгласен е това нормално ли е питам???

  7. #7
    Sold-er 30 юни 2014, 17:21
     
    0
     
    0

    До #6 Ами така е в дивия капитализъм, дето ни го налагат от запада бе....всяка страна се стреми да "изстиска" възможно най-голяма печалба! Я първо погледни договорите на "американските" ТЕЦ-ове и тогава говори за зависимости и извиване на ръце! А пък ние винаги сме били и винаги ще бъдем зависими.....за мен лично няма разлика дали от Изток или от Запад....все вгъз!

  8. #8
    МиГ 30 юни 2014, 17:31
     
    0
     
    0

    До #7
    Договорите с Мариците е най-малкото. Я вижте концесията, при която се добива злато. От нашето злато ни се дават 2%, останалите отиват в Канада. Разбира се, че всеки гони максимум печалба, но това кожодерство от страна на капиталистическия запад е същото каквото е било в колониалните на Англия, Франция и т.н. страни.
    Относно руския газ и конкретно Южен Поток - ако имаше реална алтернатива за Европа, тя отдавна щеше да я е намерила и нямаше да натиска да се строи Южен Поток по най-бързия начин. Това е шанс да се превърнем в енергиен център в Европа. Шанс, който ние така глупаво отхвърляме.

  9. #9
    maxsimus 30 юни 2014, 17:34
     
    0
     
    0

    Да и за Американските Тецове е така не съм казал нищо те даже завели иск супер нагли,не стига,че получават държавна помощ и реват.Ей сега като разрешат на ДКВЕР от Съюзът да намалят цените ще ги питам. :)

  10. #10
    maxsimus 30 юни 2014, 17:37
     
    0
     
    0

    Нищо против южен поток но на каква цена ще получаваме газ от там ? ако не е на цената на германия да си продават газа в Китай те там ще ги оправят.За златото не знам то тук се копае злато от поне 1000 години... че повече и още има :)

  11. #11
    Чарлз Бекуит 30 юни 2014, 17:55
     
    0
     
    0

    Сенатор Маккейн едно време руската ракета го свалила над Виетнам, паднал в едно езерце и станал пленник.Виетнамски плен - омраза към Русия.Никаква геополитика и стратегии.Просто дива омраза и първобитно чуваство за мъст.А защо някои отивали на Запад.Ами, да си отговорят на въпроса защо жените им стоят при тях, а обичат най - добрият им приятел и ще се сетят.....

  12. #12
    Cyber 30 юни 2014, 21:38
     
    0
     
    0

    maxsimus защо не питаш когато американските спецчасти взривят и обходните трасета на газа в Украйна, до края на септември, от къде ще взимаме газ и на каква цена ще ни го доставят хамерикнците с кораби?
    Руснаците ни ебават за още мнного неща, защото един счетоводител ги пляска, един пожарникар си игра с тях на тука-има-тука-нема с АЕЦ "Белене" под кофичките, и най-накрая един "президент" ги обяви за бъдещи агресори на наша територия.
    Не си спомням трима от руската Дума да са идвали да агитират министър председателя, да строи "Южен поток"
    Иначе като ти гледам словореда си мнооого Ентилигентен. А за ходенето на запад прочети какво правят 90% от нашите на запад и прецени реално заслужава ли си. Ако печелиш там и харчиш тук да. Същото се отнася и за Русия. Само, че в училищата руски почити не се учи.

  13. #13
    maxsimus 30 юни 2014, 22:27
     
    0
     
    0

    Трудно е да се преглътне истината от русофил като теб и като повечето защото вие гледате интереса на русия а не на България.Аз не съм против южен поток но при изгодни за нас условия,и още нещо и за Белене съм даже съм гласувал на референдума ти гласува ли господин Ентилигентен?Истината е,че нашия интерес не съвпада нито с на русия нито с на америка.Е какво правят като ходят на запад къде си харчат парите повече работят и се връщат по умните остават и си устройват живота.Еми не се учи руски защото цял свят говори англиски а не руски и така ще бъде още дълго време колкото и да не ви се иска.За разлика от русия в сащ се прави бизнес,няма я тая корупция какво да ти обяснявам от къде изгрява слънцето.Добри или лоши това е положението докато световните резерви са в долари така ще е,крайно време е да сме на печелившата страна най после..........

  14. #14
    генерал Грант 30 юни 2014, 22:28
     
    0
     
    0

    Ха-ха-ха! Русия била държала България със зависимости!? Че САЩ не държи ли със зависимости България, бе! За сведение на русофобите под съветско иго България беше в пъти по-свободна във външната си търговия и вътрешните работи отколкото днес, когато сме вече под натовско и евро игота. А България между 1945 и 1980 е с огромен прогрес в развитието си, може би най-голям в цялата й история. А отговора на въпроса защо бягали хората по запада - ами изключително просто - за да изкарват мъни, от които се нуждаят неистово за да поддържат наложения от прогнилите империал-капиталисти шашав ултра-потребителски стандарт на живот. В Западният начин на живот основната ценност е печалба на мах и арбайтен до дупка - в края на краищата безсмислено е да се работи до пръсване.

  15. #15
    maxsimus 30 юни 2014, 22:34
     
    0
     
    0

    Да прав си защото имаше планова икономика и какво стана после?.Държавата затъна 20 пъти и кой беше виновен,че нашата продукция не можеше да се продава никъде защото бяхме не конкурентно способни на свободния пазар.Пример няма как да произвеждаш 20 години 1 модел телевизор това е плановата икономика лично за мен не струва защото в един момент всичко рухва... както и стана.

  16. #16
    Sold-er 30 юни 2014, 22:46
     
    0
     
    0

    До #15 За плановата икономика си прав, но не тя е проблема! Едно време произвеждахме боклуци, но ги шитвахме на руснаците. Сега Европа иска да не произвеждаме нищо за да може да купуваме техните стоки. Няма да се учудя, ако се опитат да ни наложат и техен посредник на газта от южният поток..... получаваме руска газ, но западна фирма ни го препродава по-скъпо. Нещо като ЕРП-тата....произвеждаме си ток и после чужди фирми ни го препродават на тройни цени....да ви го фукна на капитализма и пазарната икономика!

  17. #17
    независим 30 юни 2014, 22:52
     
    0
     
    0

    За съжаление спорът ви отива на "за" и "против" Русия. България , както и Украйна са жертви на сблъсъка САЩ-Русия. Хората ще спрат да емигрират на запад тогава , когато тук има добър стандарт на живот и бъдеще. Същото е в Русия - нисък стандарт за повечето граждани , без бъдеще - само водка , съответно в България - чалга и ракия. САЩ са постигнали висок стандарт на живот за гражданите. През последните десетилетия те не могат да го поддържат по естествен начин. Затова провеждат тази политика , заради която страдаме всички. С тяхната армия и мародерството им , те пазят по изкуствен начин стандарта на гражданите им. Русия основно живее от ресурсите си. Путин иска да развива и друга икономика. Приема закони , приватизира и не участва във войни на другия край на планетата. САЩ не искат да позволят на една ресурсна държава да развива технологии и да произвежда крайни продукти, по-точно държавата с най-големи ресурси , народ с национално самосъзнание ,с огромна територия , държава , която не се съобразява с тях , която търгува основно с долари и може да спре и да повлече други.Този сблъсък е естествен - две империи се борят - едната да остане такава , другата да се върне като такава. България не трябва да се пъха между шамарите. Трябва да имаме еднакво отношение към двете.И двете трябва да ги теглиме през интереса ни. С тези политици обаче не става , трябват други.

  18. #18
    maxsimus 30 юни 2014, 22:58
     
    0
     
    0

    До 16 прав си за това трябва да се борим никой да не ни се бърка но все си мисля,че проблема с производството е другаде трябват ни иновации и работа смисъл от оплаквания няма.Който е по конкурентно способен той си продава ''чушките'' това е борба трябва.

  19. #19
    Sold-er 30 юни 2014, 22:59
     
    0
     
    0

    Достатъчно е само Русия и Китай да се откажат от долара като разплащателно средство.....и американците са умрели! Те вече са си умрели де....ама тогава и уреда за командно дишане ще спре!

  20. #20
    maxsimus 30 юни 2014, 23:00
     
    0
     
    0

    Може би но скоро няма да стане все пак основния спонсор на американски дълг е Китай,Япония и др.

  21. #21
    maxsimus 30 юни 2014, 23:02
     
    0
     
    0


    Външни кредитори на САЩ (май 2011)[6]
    Страна Млрд. долара %
    Китай 1159,8 25,69 %
    Япония 912,4 20,21 %
    Великобритания 346,5 7,68 %
    ОПЕК 229,8 5,09 %
    Бразилия 211,4 4,68 %
    Тайван 153,4 3,4 %
    Карибски банков център 148,3 3,29 %
    Хонконг 121,9 2,7 %
    Русия 115,2 2,55 %
    Швейцария 108,2 2,4 %
    Канада 90,7 2,01 %
    Люксембург 68 1,81 %
    Германия 61,2 1,36 %
    Тайланд 59,8 1,32 %
    Сингапур 57,4 1,27 %
    Индия 41 0,91 %
    Турция 39,3 0,87 %
    Ирландия 33,5 0,74 %
    Корея 32,5 0,72 %
    Белгия 31,4 0,7 %
    Полша 27,9 0,62 %
    Мексико 27,7 0,61 %
    Италия 25,4 0,56 %
    Нидерландия 23,7 0,53 %
    Франция 23,6 0,53 %
    Филипини 23,6 0,53 %
    Норвегия 21,1 0,47 %
    Швеция 20,9 0,46 %
    Колумбия 19,9 0,44 %
    Израел 19,1 0,42 %
    Чили 18,9 0,42 %
    Египет 12,9 0,29 %
    Малайзия 12,7 0,28 %
    Австралия 12,3 0,27 %
    Други 202,5 4,49 %
    Всичко 4514

  22. #22
    Sold-er 30 юни 2014, 23:04
     
    0
     
    0

    До #18 На Европата им трябват нови пазари бре....каквото и да произведем те не го искат!!!
    Европа не иска да купува нашето производство, нещо повече Европа не иска и ние да си купуваме нашето си производство......Европа иска ние да купуваме тяхното производство. Затова нашето производство трябва да се унищожи....както и става през последните 25 години!!!

  23. #23
    maxsimus 30 юни 2014, 23:09
     
    0
     
    0

    Малко преекспонираш то,че е така така е но все пак монетата има две лица,щете излъжа какво точно беше но родна стока ще се продава и по магазините в европа от рода на Кауфланд,Лидал и прочие има светлина в тонела.

  24. #24
    Умен 30 юни 2014, 23:12
     
    0
     
    0

    Откъде ги намирате тези клишета, някой от вас живял ли е в уредена западна страна, какво командно дишане. Това не са ваши мисли, сигурно сте ги прочели я на български, я на руски по време на наряд, когато не метете плаца. Бъдете сериозни.

  25. #25
    Sold-er 30 юни 2014, 23:13
     
    0
     
    0

    До #23 Да не си мислиш, че български стоки се продават в Кауфланд или Лидл в Германия например....друг път!

  26. #26
    maxsimus 30 юни 2014, 23:16
     
    0
     
    0

    Казах,че не се сещам какво беше но ще се продава разрови се малко четох го наскоро не напразно го споменавам.Защо да не се продава ако издържиш на конкуренцията продаваш какъв е проблема? ще дам пример с Оптикс електроникс как продават в цял свят?

  27. #27
    maxsimus 30 юни 2014, 23:18
     
    0
     
    0

    Е не продават краставици и домати но има доста бг фирми който се котират на запад...........

  28. #28
    Sold-er 30 юни 2014, 23:19
     
    0
     
    0

    До #24 Какво значи "уредена западна страна" бе глупи....за пръв път чувам? Добре че си ти, та да ни отвориш очите ха ха ха.....бива ли да сте толкова кухи бе??? Що не идеш да жевееш в някое американско гето.....Бронкс например? Все пак Сащ е това....уредена страна ПФФФ!!!

  29. #29
    maxsimus 30 юни 2014, 23:26
     
    0
     
    0

    Че се отклонихме от темата дано да намерят много конвенционален газ,нефт в бг. шелф....до края на година ще се разбере най вероятно :) стискайте палци

  30. #30
    химическое оружие 30 юни 2014, 23:31
     
    0
     
    0

    Игорь Стрелков: враг снова применил химическое оружие, теперь непосредственно по Славянску…

    Главнокомандующий армией Донецкой народной республики Игорь Иванович Стрелков сообщает:
    Еще раз применены химические боеприпасы — уже непосредственно по городу — по заводу АИЗ. Минометные снаряды 120-мм. Еще один ополченец отравлен (в тяжелом состоянии). Предположительно — хлорпикрин. Берем пробы.
    Также он добавил, что в течение дня продолжаются массированные обстрелы пригорода Славянска — Семеновки.
    Ну и (традиционно) массированно обстреливают Семеновку…
    Напомним, что впервые химическое оружие было применено украинскими военными преступниками прошлым вечером 29 июня по Семеновке.

    http://topwar.ru/52014-iz-bolgarii-soobschayut-o-vozmozhnoy-provokacii-s-himoruzhiem-na-ukraine.html
    http://politikus.ru/events/21566-gruz-iz-kazanlyka.html

    Груз из Казанлыка


    Перевод (возможно, корявый):

    "Лев, привет.

    Насчет взрывов на Арсенале. Чолаков врет. Пожар, взрывы - все спектакль. Приехали люди из Софии, не болгары, вывезли со складов все "химикаты", а потом сделали взрывы и огонь. Ивайло сообщает: все, что вывезено, списали как сгоревшее, но отправили на Украину. Он сам делал проездные документы по приказу министра. Срочно передай братьям в Славянске. Болгария с Россией навсегда!"

    Мой давний софийский френд, обычно достаточно спокойный, как и положено чиновнику очень не последнего уровня, - мы с ним время от времени обсуждаем в скайпе всякую болгарскую всячину, - впервые прислал совершенно не свойственное его характеру письмо, и я поначалу даже не понял, о чем речь. Но он пояснил: некто Чоглаков - главный казанлыкский мент, а само письмо связано с недавно прогремевшими взрывами в Бузово, и дальше я уже все нашел сам.

    Итак, по сведениям от людей, которым я верю полностью, взрывы и пожар на огромном складе всяческих боеприпасов в реале всего лишь "спектакль". Громкая операция прикрытия для списания и вывоза (с ведома министра) какими-то "не болгарами" на Украину хранившихся в Бузово запасов БОВ - химического оружия разных модификаций. Все, разумеется, осуществлено в глубочайшей тайне, но господа офицеры есть всюду, и если Штаты полагают, что честь и достоинство совсем превратились в товар, они ошибаются.

    Информация братьям в Славянске передана. Но, думаю, нет никакого смысла скрывать её и от широкой общественности.

    България с Русия завинаги!
    Источник: http://putnik1.livejournal.com/3192454.html
    ttp://svoim.info/201424/?24_2_1

  31. #31
    грифин 01 юли 2014, 00:17
     
    0
     
    0

    Много сте чели,много сте чули...,но нищо не сте разбрали...Иначе казано не ви се мисли.Оставете това РУСОФИЛИ-РУСОФОБИ,погледнете РОДИНАТА ни на какъв хал е :БЕЗРАБОТИЦА,НЕДОИМЪК,РАЗРУХА ,ВИСОКА СМЪРТНОСТ,ШИРЕЩА СЕ ПРЕСТЪПНОСТ..И ОЩЕ ред придобити ,,ДЕМОКРАТИЧНИ"-облаги..За коя държава говорите??Тая която в еуфорията разрущихме,а не съхранихме постигнатото и да го доразвием. Ако ние продължим с това очакване,че ЕВРОПА,АМЕРИКА ще се трогнат от нищетата в ,,бедна БЪЛГАРИЯ",в оня момент в който им станем излишни ще ни теглят чертата ....

  32. #32
    Едикой си 01 юли 2014, 00:26
     
    0
     
    0

    Унизена, защото има продажни политици ,които искаха да заробят народа ни с тоя южен поток.
    Как може цената му да е 2-3 пъти по висока от колкото в Австрия например? Ами как....комисионните на нашите продажници са високи.
    Истината е че наще олигарси/най-обикновенни бандюги не виждащи на 2 метра пред носа си/ се изпокараха за този южен поток...кой да открадне повече.
    Не ме разбирайте погрешно аз съм твърдо ЗА ЮП, НО не и на тази цена която се обявява. Цитират се някакви цени, които няма как да бъдат изплатени в близките 20 години.

  33. #33
    грифин 01 юли 2014, 01:09
     
    0
     
    0

    В годините назад сме произвеждали доста стоки който са се продавали по европейските пазари ,но..но ..но имаще бойкот за стоки от соц.Б-я.ите се предлагаха като стоки от Гърция,Югославия и ред други страни но за производителите от Б-я оставаха трохите..Така ,че демокрация ,равноправие,свободна търговия ,това са понятия за наивници/с извинение/,за трезво мислещите е от ясно по-ясноче всичко е политическа игра/меко казано/

  34. #34
    KOREKTOR 01 юли 2014, 07:43
     
    0
     
    0

    До #24 Пуснато от Умен


    Тка наречен и самонабеден Умен,

    За пореден път се излагаш и доказваш колко си малоУмен.

    Престани вече, отдавна разбрахме , че не чиниш.

    За "N"-ти път ти казвам моли се Богу горещо някой да не ти изтрие никнейма, че тогава нищо не остава от теб.

    Нали знаеш кои се хвалят самички.

    Комплексарите и болните нарцистични екземпляри.

    Имаме си един такъв малоумен индивид д България и той ни стига та и артисва.

    Ти и такива като теб вече ни идват нанагорно.

  35. #35
    Росен 01 юли 2014, 10:52
     
    0
     
    0

    OMV и Газпром сключиха договор за строителството на тръбопровода, като при дължина на отсечката 50 км., цената е 200 млн. евро. При нас за 520 км. би следвало да бъде не по-вече от 1.5 - 2 млрд. евро. Нашите лакомници, во главе с руските тарикати, е направиха 3.8 млрд. евро без ДДС.
    Кой ще изплаща тези пари умници? Нямам нищо против Южен поток. Да си го строят руснаците. Нека да е техен, само да си плащат таксите.
    Нямам причини да обичам американците, но все някой трябваше да дръпне ушите на нашите лакомници, които гледат само коремите си.

  36. #36
    Иванн 02 юли 2014, 03:25
     
    0
     
    0

    Коректор, не се съмнявам, че прекрасно знеш смисъла на думата коректност, пък и скромност.

    Да претендира който и какъвто и да е руснак срещу българската коректност към Русия, Съветския Съюз и днешна Русия е акт на тотална деградация.
    След като Русия ни освобождава от турското владичество, нашата държава и нашия народ стават инстинктивно признателни към Руската империя, Руския Цар и разбира се към Руския народ.
    Антируска политика не е водило нито едно българско правителство, а проруските жестове на Н.В. Цар Фердинад се знаят само от изклително малък брой български специалисти и промонархическите руски среди днес. Не е познат нито един антируски жест от негова страна. Винаги е взимал присърце проруските настроения в различните среди на народа. Свързва нашия Царски двор с Руския, кръстника на Българския престолонаследник е руснак. Това е демонстрация на стопроцентова декларация за толерантност към Русия. Пред всички сили в Европа, при това преди още България да бъде обявена за независима държава. Тя Русия не случайно помага пряко на Цар Фердинанд в неговата кауза. След болшевишкия преврат почти всички страни прекъсват отношенията си със Съветския Съюз. Чак след 17 години се възстановяват. Но и тогава България е толерантна към болшевиките, въпреки техните терористични действия на българска територия. Първият бълг. посланик е Никола Антонов, първия руски е Фьодор Расколников.
    Безпрепятствено заминават в Съюза хиляди българи, както комунисти, така и обикновени хора.
    Започва ВСВ, нещата не се променят, Германия и Съветския Съюз завладяват почти всички европейски страни, България отново не променя политиката си към Съюза. Германия напада Съюза, но и тогава нашата политика е бетон-никакви антисъветски позиции и действия.
    Съветите ни обявяват и на нас война, българските власти отказват войната и нареждат всички органи да съдействат за мирното дислоциране на съветските войски.Посрещат ги с хляб и сол, цветя и музика, песни и танци.
    За половинвековния период на пълно послушание към Съветския Съюз е смешно дори да се говори.
    И кой е този изрод, който да каже, че ние не сме били толерантни към руснаците и техните държави.

    След комунизма никой българин не се разсърди на никой руснак, че руснаците ни измамиха с комунизма.

    Е, ако това не е толерантност, какво е?
    Но нито един руснак в същото време не изрази и минимално съжаление за тази лъжа.
    И сега, когато имаме право да избираме каква ще бъде нашата политика, русите и техните подлоги тук ни обвиняват в нетолерантност.

    Добре, нека да е така, ние не сме толерантни към русите, докато тяхната толерантност към нас процъвтява.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка