Горещи новини
- Telegraph: Със сделката за ресурсите Тръмп опря пистолет в главата на Зеленски, иска почти всичко в Украйна
- Киев: Русия изстреля срещу Украйна над 160 дрона /СНИМКИ/
- Земетресение с магнитуд 5,2 удари Казахстан
- Орбан: ЕС иска да участва в конфликта в Украйна, Унгария няма намерение да воюва с никого
- Новият командир на ВВС ген.-майор Николай Русев: "Аз вярвам в колегите си и съм сигурен, че заедно ще успеем"
- /ВИДЕО/: По време на земетресение в Тайланд с магнитуд 7,7 се срути висока сграда
- Протестите в Турция: Задържани са около 1900 души, 150 полицаи са ранени /ВИДЕО/
- Зеленски: Русия се готви за настъпление в три региона на Украйна
- В Израел се подновяват антиправителствените протести
- Путин предложи да се въведе "временно управление" в Украйна, за да се проведат там демократични избори

Първите 19 модернизирани пътнически вагона, които БДЖ купи от немската компания „Дойче Бан“ пристигнаха на 23 май т.г. в България. Очаква се те да бъдат пуснати в експлоатация по железопътната мрежа на страната до средата на юни.
„Тази сделка, която осъществихме със съдействието на Посолството на Германия у нас, е първата важна крачка към модернизацията на жп транспорта“, заяви министър Гвоздейков при пристигането на подвижния състав. Той обясни, че вагоните ще се движат по най- дългите направления в страната между София и Бургас, и София и Варна, а към всяка композиция ще има и вагон-ресторант.
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
Стойността на целия проект е малко над 30 млн. лева за 76 вагона, което прави по 400 000 лева за един вагон. „Много по-скъпо излиза на БДЖ да ремонтира един вагон от своя наличен парк. Но най-важното е, че с вложените средства в ремонта на такъв вагон, не можем да постигнем качеството на подвижния състав, който идва от Германия“, допълни Гвоздейков.
От БДЖ заявиха, че очакват в рамките на месец юни да бъдат доставени и оставащите 57 вагона, за да може те да бъдат пуснати в експлоатация за предстоящия летен сезон.
Всеки от вагоните разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт. Подвижният състав е без купета, тип отворено пространство и е оборудван с климатична система, както и с информационна система за уведомяване на пътниците за гарите и спирките по маршрута на влака. Шест от вагоните са приспособени за трудноподвижни лица, а всички 76 вагона разполагат с ергономични седалки. Разполагат също с контакти за зареждане на мобилни телефони и индивидуални лампи за четене над всяко седящо място.
www.mtc.government.bg
Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/1 СЛЕДВАЩА СНИМКА

Други публикации
Напиши коментар