(видео и снимки) Погром над руското посолство в Киев

Pan.bg 14 юни 2014 | 22:55 views (3921) commentaries(36)
img дир.бг

Украински демонстранти свалиха знамето от руското посолство в Киев, преобърнаха дипломатически автомобили и хвърляха яйца по сградата заради 49-те загинали днес. Техните сънародници загинаха при свалянето на украински военен самолет от проруски сепаратисти над източния град Луганск тази сутрин.

Около 300 души се събраха пред дипломатическото представителство и скандираха: "Фашисти!", предаде БТА.

Един от демонстранти се качи на оградата на посолството и свали руското знаме с прът. На оградата бе закачен украински флаг.

Няколко дипломатически автомобила бяха обърнати. Счупени са стъкла от сградата.

Руското външно министерство изрази остро възмущение от провокациите на "млади фашизоиди" срещу руското посолство в Украйна, посочи в събота външнополитическото ведомство ведомство в Москва.

"При безотговорно съучастие на украинските власти бе извършено нападение срещу сградата на руската дипломатическа мисия и поругаването на флага на Руската федерация", се казва в изявление на Министерството на външните работи на Русия.
Междувременно държавният секретар на САЩ Джон Кери изрази силно безпокойство по повод събитията в Украйна и заплаши Русия с нови санкции, предаде Ройтерс, като се позова на неговата говорителка Джен Псаки.

Кери направи това в телефонни разговори с руския министър на външните работи Сергей Лавров и украинския премиер Арсений Яценюк, които проведе след свалянето на украински военен самолет от проруски сепаратисти над източния град Луганск тази сутрин, при което загинаха всички 49 души на борда.

Съединените щати същевременно осъдиха нападението срещу руското посолство в Киев. Те приканиха украинските власти да спазват Виенската конвенция, която ги задължава да гарантират сигурността на дипломатическите сгради.

15 ден е обявен за ден на траур в Украйна заради загиналите. Порошенко заяви, че ще даде "адекватен отговор" заради трагедията.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 36

  1. #1
    :-) 15 юни 2014, 00:14
     
    0
     
    0

    Порошенко не е никакъв Порошенко а е Валцман, поредния ционист издигнат от триковете използващи социалните недоволства.

    Здраво ме разсмива как води за носа "украинските" "фашисти", те не бяха ли срещу "евреите" :-))).

    "Голяма част от негативните характеристики на Порошенко от страна на американските дипломати е направена в периода 2006-2009 г.

    По това време Порошенко е депутат в "Наша Украйна” и заема поста председател на съвета на Националната банка на Украйна.

    На 26 май 2006 г. заместник-ръководителят на дипломатическата мисия на САЩ в Киев Шейла Гуолтни съобщава на Държавния департамент, че имиджът на Порошенко „е компроментиран от напълно правдоподобни обвинения в корупция”.

    През февруари 2006 американският посланик в Киев Джон Хърбст нарича Порошенко "опозорил се олигарх”.

    http://www.dnes.bg/blogini/2014/06/14/2006-2009-hyrbst-us-poslanik-v-kiev-poroshenko-e-quot-opozoril-se-oligarh-no-quot-vytreshen-chovek-quot.229005

  2. #2
    KOREKTOR 15 юни 2014, 00:14
     
    0
     
    0

    Май, май ХОХЪЛИТЕ здраво са се затъжили за вежливите хора. Май, май силно желаят те и Киев да посетят. Здраво работят с гламитии те си в тази посока. Вчера нарушиха границата, днес посолството на Русия атакуват. Ще ядат бръмбалото вече.

    Айде бе дървените. Излейте си и тък тъпотиите да ви видя. Айде

    ********************

    Коментарът е цензуриран, заради агресия към други потребители. Admin

  3. #3
    Тик Так 15 юни 2014, 00:28
     
    0
     
    0

    '''Ще ядат бръмбалото вече'''.
    Мммм не поне според мен. Успокой се!
    Това не ти е крим.
    Тук не се налага бързо нахлуване така че наша Раша най-вероятно ще действа като сащ в Сирия- ще праща бойци срещу властта и ще ги въоръжава.
    Надявам се скоро време да има съботаж на газопровода в Украйна та да се спре газоподаването и ЕВРЕопа да клекне и да разреши южен поток.
    Но това са само предположения. Империята на злото ФАЩ пада лека полека.

  4. #4
    KOREKTOR 15 юни 2014, 09:05
     
    0
     
    0

    До #3 Пуснато от Тик Так

    Понеже в коменарите под новината за Ил-а ми отправяш критики за стила ми ще сложа и тук отговора който ти написах там. Може да не се върнеш в онази новина вече

    "Хайде моля те забележи в разните теми където се обаждам първите ми коментари не са ли по темите?

    Ако не са то оборвам разни ***** на дървени философи които ти в случая защитаваш.

    А другите ми коментари са поздрави към тези ******, защото независимо, че и много други коментиращи им посочват грешките им в ***** им писания тези ***** не само,че не млъкват, ами стават още по-нахални.

    Е затова е така.

    Да краен съм само към БЕЗКРАЙНИТЕ ****** и НАХАЛНИ ****** ."

    "Пак се включвам, но .....:

    " ....... ама мисля че е редно малко да нормализираш тона и освен да обиждаш някои люде тука да вкарваш малко факти и да ги затапваш с тях."

    Хайде прочети моя пост

    #6 Пуснато от KOREKTOR(нерегистриран) на 14 юни 2014, 18:28 bobo@abv.bg

    До #3 Пуснато от Pesimik-Tehnik

    Е и какво като съм му посочил сума ти факти?
    Изчезна ли той от тук? Затвори ли си плювалника?
    Не. Продължи с нахалството си и некомпетентните си глупости.

    Да го оставим него и да се вгледаме в Ор.
    Е този вече е върхът на ********************. От този екземпляр не съм прочел нищичко писано по темите смислено. Само *********** и заяждане на дребно."

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  5. #5
    Казак Бабай 15 юни 2014, 09:20
     
    0
     
    0

    Украинские офицеры отказываются воевать против своего народа
    http://novorossia.su/node/2729
    Председатель Государственного космического агентства Украины Юрий Алексеев уволил 212 офицеров — сотрудников агентства. Офицеры не прибыли в распоряжение Минобороны Украины в определенные сроки, таким образом отказавшись от мобилизации...
    ВИДЕО: Бабай объявил ультиматум украинским военным
    Казак Бабай передал украинским военным на Карачуне номер телефона, позвонив по которому, они могут сдаться.
    После всего, что они сделали - это последняя для них возможность остаться в живых. Предложение действует 72 часа.
    http://novorossia.su/node/2731

    Украинские десантники подняли российский флаг
    http://novorossia.su/node/2736
    Над Луганским аэропортом взвился российский флаг. Однако подняли его не ополченцы, а сами украинские десантники. На территории аэропорта завязался бой между двумя аэромобильными частями, одна из которых — днепропетровская — поддержала сторону России.
    Задолго до падения самолета с украинскими боевиками в Луганске начался бой между располагающимися на территории аэропорта аэромобильными частями. Об этом сообщил в интервью RT пресс-секретарь минобороны ЛНР Алексей Топоров. Бой начался около 17:30 13 июня. Победившая днепропетровская часть подняла российский флаг.


  6. #6
    hjiop 15 юни 2014, 10:18
     
    0
     
    0

    Мантрата за братските народи изтече в канала. Омразата между украинци и руснаци ще остане за дълго (като между хървати и сърби например).

  7. #7
    Мърморкото 15 юни 2014, 10:22
     
    0
     
    0

    Не съм привърженик на теориите, че световното еврейство е виновно за всичко лошо. И че всички пари в света се контролират от евреите.

    Поради това коментара на #1 считам за неправилен. В този смисъл фразата "Порошенко не е никакъв Порошенко а е Валцман, поредния ционист издигнат от триковете използващи социалните недоволства." я считам за неправилна.

    Няма да коментирам тук, какво е ционизъм - според мен тук няма място такъв коментар. Че съвременната еврейска държава Израел върши някои нередни неща - върши ги. Но и много хубави неща е направила - за своя народ; а неправилните - спрямо палестинските терористични организации. Но според мен всички тези неща са заложени от договора, подписан в ООН през 1948 год., т.е. както и за България неправдите за Израел са заложени от силните на деня държави - главно Великобритания, която е имала икономически интереси в бившата Палестина.

  8. #8
    инсценировка 15 юни 2014, 10:47
     
    0
     
    0

    Из Болгарии сообщают о возможной провокации с химоружием на Украине
    http://topwar.ru/52014-iz-bolgarii-soobschayut-o-vozmozhnoy-provokacii-s-himoruzhiem-na-ukraine.html
    На оружейных складах, расположенных неподалёку от болгарского города Казанлык, произошёл пожар. Областная администрация и правительственные органы подтвердили эту информацию заявив, что никаких боеприпасов на складах давно не было, а оставались там лишь несколько емкостей с химическими веществами. Инцидент произошел в ночь на субботу. Почему эта новость может представлять интерес сейчас?
    Дело в том, что в Сети появилось письмо местного жителя – гражданина Болгарии, утверждающего, что пожар на складах военного завода "Арсенал" - это инсценировка, которая понадобилась для того, чтобы некто завладел неутилизированными боеприпасами с химикатами и отдельно – поражающими химическими веществами. Письмо публикуется на страничке ЖЖ. Насколько можно доверять информации? – судить каждому из читателей сугубо лично.
    Насчёт взрывов на "Арсенале", Чолаков (глава местного полиции – прим. «ВО») врёт. Пожар, взрывы - всё спектакль. Приехали люди из Софии, не болгары, вывезли со складов все "химикаты", а потом произвели несколько взрывов и поджог. Ивайло (о его личности ничего не говорится – прим. «ВО») сообщает: всё, что вывезено, списали как сгоревшее, но отправили в Украину. Он сам делал проездные документы по приказу министра. Срочно передай братьям в Славянске. Болгария с Россией навсегда!
    Другими словами, автор письма утверждает, что некие люди вывезли «химию» на Украину для возможного её использования на юго-востоке. Какие именно вещества исчезли со складов, а также в каких объёмах? – не сообщается. Если это письмо - реально, как и факты, которые в нём представлены, то стоит ожидать применения химического оружия карательными силами Киева в ДНР и ЛНР, возможно, и с заявлениями о том, что его использовали ополченцы.
    На оружейных складах, расположенных неподалёку от болгарского города Казанлык, произошёл пожар. Областная администрация и правительственные органы подтвердили эту информацию заявив, что никаких боеприпасов на складах давно не было, а оставались там лишь несколько емкостей с химическими веществами. Инцидент произошел в ночь на субботу. Почему эта новость может представлять интерес сейчас?

    Дело в том, что в Сети появилось письмо местного жителя – гражданина Болгарии, утверждающего, что пожар на складах военного завода "Арсенал" - это инсценировка, которая понадобилась для того, чтобы некто завладел неутилизированными боеприпасами с химикатами и отдельно – поражающими химическими веществами. Письмо публикуется на страничке ЖЖ. Насколько можно доверять информации? – судить каждому из читателей сугубо лично.

    Насчёт взрывов на "Арсенале", Чолаков (глава местного полиции – прим. «ВО») врёт. Пожар, взрывы - всё спектакль. Приехали люди из Софии, не болгары, вывезли со складов все "химикаты", а потом произвели несколько взрывов и поджог. Ивайло (о его личности ничего не говорится – прим. «ВО») сообщает: всё, что вывезено, списали как сгоревшее, но отправили в Украину. Он сам делал проездные документы по приказу министра. Срочно передай братьям в Славянске. Болгария с Россией навсегда!

    Другими словами, автор письма утверждает, что некие люди вывезли «химию» на Украину для возможного её использования на юго-востоке. Какие именно вещества исчезли со складов, а также в каких объёмах? – не сообщается. Если это письмо - реально, как и факты, которые в нём представлены, то стоит ожидать применения химического оружия карательными силами Киева в ДНР и ЛНР, возможно, и с заявлениями о том, что его использовали ополченцы.

  9. #9
    KOREKTOR 15 юни 2014, 11:26
     
    0
     
    0

    До #6 Пуснато от hjiop

    Този път съм напълно съгласен с теб.
    За съжаление то е за най-лошото, което се очаква.

    Кой разпали ненавистта между сърби и хървати и изобщо всеки срещу всеки в бивша Югославия?

    Кой разпали засега само омразата между руснаци и измислените украинци?

    Според мен и в двата случая основната причина са двуличните и лицемерни САЩ подпомагани активно от двуличните и лицемерни политици на Европа.

    Ти как ги виждаш нещата?

  10. #10
    МиГ 15 юни 2014, 11:52
     
    0
     
    0

    Които палеха живи хора в Одеса и се разстрелваха мирни граждани по улиците на Мариупол не бяха фашисти, и нито САЩ, нито ЕС, нито ООН осъдиха това. Сега свалили самолет с 50 военни (подчертавам военни а, не цивилни) и веднага ще налагат санкции на Русия. Тези шизофренни американци какво искат, в условие на война едната страна просто да стои и да чака да бъде изтребена? Те явно не са наясно, че това не им е Ирак или Либия.

  11. #11
    СС 15 юни 2014, 13:18
     
    0
     
    0

    Сега кажете ,че враждата на Хървати и Сърби е от САЩ създадена и ще ви се смея яко. :D

  12. #12
    KOREKTOR 15 юни 2014, 13:46
     
    0
     
    0

    До #11 Пуснато от СС

    Ай стига с тези ваши ИДИОТИЗМИ бе измет
    ПСЕВДОДЕМОКРАТСКА

    Смей се яко на собствените сим гламотии.

    Враждата нежду сърби и хървати е доста стара и изкуствена. Един народ разделен верски за удобство на "силните" от веки веков.

    Тази омраза е стара , но беше РАЗДУХАНА, РАЗГОРЕНА и ПОДСИЛЕНА с масло в огъня не от друг, а от твоите невинни като божи кравички КРАВАРИ.

    Сега по същия метод работят и в Украйна. Там е в пълна сила поговорката:

    "Прост народ , слаба държава."

    А смей се ЯКО сам на гламотиите си. Кои се смят без да има за какво? Да ти кажа ли?

    Олигофрените, те се кикотят ЯКО за нищо

  13. #13
    Тик Так 15 юни 2014, 15:11
     
    0
     
    0

    Ей сега се сетих какво ги сполетя няколко полски посланници в Маскву.
    С лека усмивка чакам да видя какво ще се случи следващите десетина дни в отговор на погрома срещу посолството на Русия. http://novinar.bg/news/oshte-edin-polski-diplomat-prebit-v-moskva_MTY4NDsyMQ==.html

  14. #14
    МиГ 15 юни 2014, 16:00
     
    0
     
    0

    До #13
    Да де, ама чете ли статията до край? Не, че това оправдава по някакъв начин побоя над дипломатите разбира се.
    "...когато три деца на руски дипломати бяха пребити и обрани от 15-ина полски младежи."
    А какво ще се случи ли следващите дни ли? Ами според мен украинското правителство окончателно затвори и последната вратичка за намаляване цената на газта. Очаквам следващата седмица тя да бъде спряна, което ще доведе до големи проблеми в украинската икономика.

  15. #15
    СС 15 юни 2014, 16:45
     
    0
     
    0

    Коректор ли си хамалин ли си, опитай се да държиш културно, колкото и да ти липсват години от възпитанието.
    Никога е нямало "топли" чувства м/у сърби и хървати, но уви това би го разбрал ако някога си чел историята на тези два народа.Да и в Украйна е така, стари неща не могат да се забравят .Русия да се примири, че я оставят всички "верни" кучета!!!

  16. #16
    KOREKTOR 15 юни 2014, 17:26
     
    0
     
    0

    До #15 Пуснато от СС

    Сърби, хървати, бошняци са един народ, но рзделени на враждуващи си религии и в последствие по други неща по волята на някой си назад във вековете на различни "нации". Тези така наречени отделни нации не ползват ли един език СЪРБО-ХЪРВАТСКИ

    Кое наза, назад във времето е обособявало едно племе. В последствие това племе става народ. Кое друго обединява тези хора ако не езикът им.

    Е този общ език какво говори, че тези хора някога са били едно цяло. И в последствие това цяло се разбива най-вече на религиозен принцип, като в една част от територия и население налага православието, в друга католицизмът, а в трето мюсулманската вяра. Може да има и други признаци на разделение , но там да казват историците.

    А за културното. първо погледни себе си и тогава прави забележки!

    Щял бил да ми се смее яко. Айде по-кротката да не станеш за смях на кокошките. По-кротката и с по-малко "ЯК" смях.

  17. #17
    Опааа 15 юни 2014, 17:55
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  18. #18
    korektoreee 15 юни 2014, 18:06
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  19. #19
    KOREKTOR 15 юни 2014, 18:42
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази/не е по темата. Admin

  20. #20
    коректорееее 15 юни 2014, 19:22
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  21. #21
    KOREKTOR 15 юни 2014, 19:49
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  22. #22
    ЛИНГВИСТО 15 юни 2014, 20:28
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  23. #23
    Тик Так 15 юни 2014, 21:26
     
    0
     
    0

    Коректор кво спориш почервеня сайта с тия спорове.
    Разделени са сръбските народи и тва е.
    Девиза на сащ е РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ.
    След време и нас може да ни разделят на Българи етнически Турци и цигани. За жалост това е съвремието. Където не става доброволно налагане на демокрацията става със сила. Държавите се разбиват на етноси и народи.
    Едно време обединението е правило една държава.
    Сега ни връщат в миналото и ни разделят.
    Мразя ги сащ но евала за постижението им макар и пагубно все пак заслужава да се признае.
    Разделят почти всички държави успешно и палят негаснещи пожари. Демони са но се справят добре.

  24. #24
    KOREKTOR 15 юни 2014, 21:48
     
    0
     
    0

    До #23 Пуснато от Тик Так

    Ами така е когато има тука ******** които не разбират, е не им е тук мястото комментарите почервеняват. На тези ******* със сигурност това им е целта, да дразнят с ********* си

    Е не мога да ги понасям тези *************, които са на практика ПСЕВДОДЕМОКРАТЧЕТА.

    *******************

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  25. #25
    korektoreee 15 юни 2014, 22:39
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  26. #26
    Българин 15 юни 2014, 22:48
     
    0
     
    0

    И после някой да каже,че Петко Славейков е бил мерзацавец като е казал,че българите не са народ ,а мърша.

  27. #27
    СС 15 юни 2014, 22:48
     
    0
     
    0

    Коректоре , казах ти не пиши (при това неграмотно) по-добре да не ти се смеят.Сега да не ни изкараш и със сърбите и хърватите едно племе :D . И с поляците се разбираме, може би е те са от нащи, ами украинците и руснаците от нашето племе ли са? :D

  28. #28
    коректорееее 15 юни 2014, 22:51
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  29. #29
    KOREKTOR 15 юни 2014, 22:56
     
    0
     
    0

    До #27 Пуснато от СС

    А бе *********,

    Не на мен тия. Не ми приписвай неща , които не съм казвал никога. Разбра ли? Тези глупости са само в твоята кофа. Язък ти само за голите ти нафукани притенции.

    Не прикачвай собствената си ТЪПОТИЯ и ПРОСТОТИЯ на други.

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  30. #30
    KOREKTOR 15 юни 2014, 23:04
     
    0
     
    0

    До #26 Пуснато от Българин

    Да де. нали и аз казвам същото.

    Че ДЕМО************** сте *****.
    Нещо различно от Петко Славейков казл ли съм?

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  31. #31
    коректорееее 15 юни 2014, 23:15
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  32. #32
    Българин 16 юни 2014, 00:11
     
    0
     
    0

    Голяма грешка правят украинците с атаката срещу посолството на Русия.
    Украинските пък власти не познават историята и не искат да разберат , че със сила никой не е успял да надвие на Русия.

  33. #33
    Освалдо 16 юни 2014, 01:00
     
    0
     
    0

    Да, леко ядосаха Путин: http://abc-news.ru/news/2851501.html
    Свят ще им се завие. И не само на тях...

  34. #34
    :-) 16 юни 2014, 07:15
     
    0
     
    0

    Уважаеми №7 (Мърморко) заповядайте:

    http://www.amazon.com/Controversy-Zion-Douglas-Reed/dp/0984473378/ - понеже преди време счетоводителя Костов ме обвини в поклонничество към руския език я давам на оригиналния и език с доста коментари на английски ;-))).

    Все пак за тези на които не им се дават 100-на долара да четат на английски, ако нямат проблеми с руския ето я пак :

    http://rus-sky.com/history/library/rid.htm

    Във същата тази библиотека са и Протоколите в оригиналното издание(второто) от 1911г. от Сергей Нилус :-).

    Лично на мен не ми пречи, че не ми вярвате, това е ваше право по рождение. Не се изживявам на Господ, нито в правия, нито в бизнес смисъл като тез двамата "Коломойски" и "Порошенко". Странно е защо се срамуват от истинските си фамилии ;-)))???

  35. #35
    Rebel shooter 16 юни 2014, 19:19
     
    0
     
    0

    До KOREKTOR, успокой малко топката моля те.
    Все пак да не забравяме, истината не се доказва чрез обиди, а чрез аргументи.
    Не усещаш ли, че се ебават с теб. Ти с тези не можеш да се справиш, даже колкото повече им се връзваш, толкова повече ги забавляваш. Не им прави кефа. Когато не си съгласен с някой просто напиши доводите си, и това е. Може и да му теглиш една, да допустимо е, но и ако той ти е теглил преди това, но недей да обиждаш наред. Да, има много тъпи и прости хора у нас, но ти не можеш да ги превъзпиташ с няколко поста, разбери го това. Още повече ако постовете ти са вулгарни. Само си хабиш нервите и клавиатурата.
    Още веднъж те моля и призовавам по-полека, иначе тук заприличва на плювалник.

  36. #36
    KOREKTOR 16 юни 2014, 20:03
     
    0
     
    0

    #35 Пуснато от KOREKTOR(нерегистриран) на 16 юни 2014, 19:51 bobo@abv.bg

    До #39 Пуснато от Rebel shooter

    Колега коментиращ Rebel shooter,

    Прав си. Не мога да ги превъзпитам тези келемета. Те са отдавна, отдавна безнадеждни. Изтървани са отдавна. Първите им седем дена от живота им са минали и заминали безвъзвратно напразно. Пропиляни ценни седем дена.

    А най-долното е, че когато ги събориш с очевАдни и неоспорими факти и доводи тези кретени не само,че не се снишават и не млъкват, а стават върхът на безочието и нахалството. Примери да посочвам ли?

    Не става въпрос само за мене. Те нагрубяват и нахалстват спрямо много други много компетентни хора тук.

    Да не би само аз да им казвам колко са тъпи.

    И ма отправени обиди към мен или други мислещи като мен какво да им мълча ли?

    Да си разиграват кончето си и да си развяват простащината си ли?

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка