Европейският съюз забрани вноса на стоки от Крим и Севастопол от 25 юни

Pan.bg 23 юни 2014 | 22:54 views (3012) commentaries(17)
img dir.bg

Европейският съюз забрани вноса на стоки от Крим и Севастопол от 25 юни, се казва в заключителния документ от Съвета на ЕС за Украйна.
Министрите на външните работи от ЕС забраниха и на европейски компании да извършват застрахователни услуги и оказване на финансови услуги за превоз на товари от Крим, съобщи ИТАР-ТАСС, цитирана от БТА.

Изключение ще се прави, ако стоките от Крим имат сертификация от украинските власти.


Мерките са първа част от стратегията на ЕС за непризнаване на Крим, чиято разработка започна днес Съветът на ЕС.

Европейски дипломатически източник отбеляза, че тази стратегия не е уникална - подобни мерки действат по отношение на непризнати от ЕС територии като Южна Осетия, Абхазия, Приднестровието или Турската Северна кипърска република.

"След тази мярка ще последват решения в други области, включително политическата, дипломатическата, финансовата и търговската сфера", уточни пред руски журналисти литовският министър на външните работи Линас Линкявичюс.

В "черния списък" на ЕС за Русия вече са включени близък сътрудник на Владимир Путин, базирани в Крим енергийни компании и сепаратистки лидери в Украйна.
Преди 2 дни президентът на САЩ Барак Обама и германският канцлер Ангела Меркел обсъдиха евентуалното налагане на нови санкции срещу Русия.

Британският първи дипломат Уилям Хейг коментира по-рано, че през седмицата председателят на ОССЕ отново ще има среща с руския президент – от нея, както и от действията на руската страна, ще зависи дали ще бъдат наложени допълнителни санкции, които вече са подготвени.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 17

  1. #1
    Иванн 24 юни 2014, 05:04
     
    0
     
    0

    Винаги съм се възхищавал на наивността на западняците и американците. Тя не е от сегашната ситуация в света и Украйна,тя просто вдига нивото си през тази година.
    Хроническата наивност задължително води до оглупяване,което пък води до големи грешки,които в повечето случаи са по-силни от престъпления.
    Разбира се,моя способ за стигане до истината задължително ме води до и през Съветския Съюз и неговата политика,особено по време на Втората Световна война.

    Традицията е ненарушима.

    Вече ми става досадно да повтарям изключването на Съветите от Обшеството на народите през декември 1939г. Не кой да е,ами Съединените щати,Ангиля и Франция са инициатори на този справедлив акт.

    Но през лятото на 1940г. Съветския Съюз не се впечатлява от това и завзема последователно Южна Буковина,Бесарабия и трите прибалктийски страни-Литва,Латвия и Естония.
    След това се насочва към Проливите и прилежащите й три държави-Румъния,Бългаия и Турция.

    Точно благодарение на тези стремежи Германския канцлер се изплашва( и не без основание)и подписва Директива за подготовка на нападение срещу Съветския Съюз.


    И когато Германия напада Съветите,тези западни демокрации изведнъж застават на страната на агресора от предишните две години-СССР.Забравят за Полша,забравят за Финландия,забравят за Прибалтика и Бесарабия,забравят за посешението на Аркадий Соболев в България и молбите на Съветите за военен достъп до нашите пристанища Варна и Бургас.
    Да,човешко нещо е збравата,но такава световна забрава доведе до голяма сеч.

    Сега се опитват да усъвършенствуват наивността си и резултатите са налице.Юридически Крим е в състава на Русия,но налагат санкции само за част от Русия-новата й териториална продобивка.
    Да се смее ли човек,да плаче ли.
    Не протестират срещу завземането й вече,а срещу търговията от този район на Русия.

    И кого наказват?-тези ,които са проявили инициатива за влизане в състава на Русия.

    А главния герой е Русия,но срещу нея няма санкции,с нея може да се търгува.И тъгува...


    Абе лигава работа.......

  2. #2
    МиГ 24 юни 2014, 10:00
     
    0
     
    0

    "Европейски дипломатически източник отбеляза, че тази стратегия не е уникална - подобни мерки действат по отношение на непризнати от ЕС територии като Южна Осетия, Абхазия, Приднестровието или Турската Северна кипърска република. "

    Дааа, очевидно е колко тези санкции са ефективни...
    Друго да попитам - не ви ли е странно, че запада зарева за нови санкции точно когато оставения от същия този запад хаос в Ирак става критичен? Вместо да работят в посока за нормализиране на ситуацията в Ирак, те отвличат вниманието на обществото с някакви смешни санкции. Ама как ще нормализират Ирак толкова лесно, нали до вчера именно те финансираха и обучаваха същите тези ИДИЛ...само, че в Сирия!

  3. #3
    Nash 24 юни 2014, 12:23
     
    0
     
    0

    До #1 Пуснато от Иванн

    Иване, вижда се 4е си чел много и си умно момче, но позицията ти сега според мене не е правилна....
    Америка вся4ески се опитва да под4ини целият свят. Войните, "революциите", разните "народни протести" с последвали смени на правитеслтвата и т.н... вси4кото това е техен метод, за достигане на тази цел...
    Но сега ве4е се доближиха и до Русия. И какво ще6е да стане, ако Русия си беше скръстила ръцете и не се интересуваше? Ами онези марионетки в Киев щяха леко полеко да отдадат вси4ко на америка... А на Крим е 4ерноморският флот на Русия. Болшинството население там е руско. За Крим са воювали и загубили много свои войници през 2-та световна война. Плюс това онзи идиот Хрушчов е предал Крим ей-така на Украйна, без никакво основание през 50-те години... Плюс това хората на Крим сами гласуваха на референдума да влезат в състава на Русската федерация... Америка и зпадът създадоха в предишните си ходове нови юридически практики, които сега не им харесват, че Путин ги използва. Значи на тех всичко им е позволено и може, но Русия няма право да използва същите методи? По времето на войната в бивша Югославия целите на америка бяха то4но обратното - да разделят страната на 4асти. Тогава "фашистите" в техните медии бяха сърбите и централната власт на Югославия... Помагаха на опълчението в отделните области... Отделиха Косово и без никакъв референдум и веднага го признаха за "независимо" и създадоха в ООН нов параграф, който позволява на някоя област в която има еднородно население и гласува да се отдели от централна власт, да има право да се отдели и това да е законно, дори и тази централна власт да не е съгласна с това отделяне и не го признава... Е, какво имаме сега в Крим?
    Имаше рефереднум,който даже западни наблюдатели от евросаюза признават, 4е е минал законно...



    Е, и въпреки вси4ко, западат, начело с америка не признават този референдум.. Защо? Ами защото сега целите на америка са точно обратните... Да остане Украйна цяла на всяка цена. Тука целта е да се отслаби Русия и в крайна цел да се подчини също, да се вземат вси4ките ресурси каквото има там ( а там не е малко...) и след това народът и там да се подложи на геноцид - по-мек естествено, не с открита война, ами както българският... След Рсуия на ред ще дойде Китай и ве4е целият свят ще е под тях.... Ще раздават на населението вредни храни, ще увели4ат количеството на отровите в имунизацитте, ще пускат в питейните води хлор, флуор и т.н... и разните им други методи, как да се отърват от населението и света леко полеко ще се намали до техната цел - 500 милиона души население вси4ко... Ще има роби и аристократи само... Така че колкото и да си умен сега, колкото и да си богат и важен в разни правителства, ще си в списака на тези, които ще бъдат унищожени. Даже не е известно изобщо дали ще има някой българин в този списък, даже като роб?
    Така, че колкото и да ненавиждаме социализма, комунизма, и бившият СССР с неговите методи на подтискане на населението или унищожаване в разни лагери и т.н.. то Русия сега е една малка опора, че този сатанински план няма да бъде достигнат някога... А какво е по-доброто? Да свалим вси4ките гащурките и да им се дадем ли? Не знам на каква възраст сте, имате ли деца и внуци, но ако успеят да смачкат Китай и Русия, то наред сме вси4ките ние след това.... По принцип унищожението на нашият народ и сега се вижда: Отрицателна демография, масово емигриране, смяна на структурата на населението, нищожни пенсии за да си умират по-бързо, медицината - ако нямаш средства "си пътник"...и т.н.. Но не само физически е това унищожение... Кончита вурст е вече "новият идеал" на поколенията, еднополовите бракове (така демографията пак е в техна полза - намаляване на населението...) ...и т.н...
    Така, че и аз едно време съм носил 4ервена връзка и съм бил пионерче, без да разбирам какво става, но сега вече войната е за оцеляване и на друг фронт... Русия сега се опитва сама да оцелее и ако успее, то има и шанс и ние да не бъдем унищожени... Но ако я сма4кат и нея, то повярвай ми, за БГ няма ве4е никакъв шанс... Какво значение има тази Украйна за нас? Тя ве4е също е по4ти превзета и скоро и там ще има американски бази, насо4или ракетите си към "ло6ата Москва", както в балтийските републики сега има натовски и американски войски и дрънкат оръжие...

  4. #4
    moshe 24 юни 2014, 14:22
     
    0
     
    0

    ОТ РУСИЯ ТРЯБВА ДА СЕ ПАЗИМ-НЕ ОТ АМЕРИКА.АМЕРИКА ПРОСТО ОПАЗВА МИРА В СВЕТА-ЗАТОВА СЕ МЕСИ НАВСЯКЪДЕ.

  5. #5
    Бау 24 юни 2014, 14:58
     
    0
     
    0

    Ако не се месеха световните боклуци, Русия никакъв Крим нямаше да си взема, а дори щеше да даде на Украйна още територия за стопанисване.Разни Иванчовци разглеждат въпроса като отношения между Украйна и Русия и в този план се опитват да определят Русия за агресор.Истината е, че противопоставянето е на глобално ниво и тук никой не може да оспори, че агресията и то свирепа агресия е точно срещу Русия.Но и руснаците са едни добряци.Да имаш възможност да унищожиш гадния свят и да не се възползваш от това.Или са наивни, или се чувстват силни и не им дреме коя евроатлантическа утрепка каква декларация е заявила.

  6. #6
    зa aдмини 24 юни 2014, 14:59
     
    0
     
    0

    Моля ви нaпрaвете мобилно приложение нa pan.bg

  7. #7
    Георги Ковачев_ 24 юни 2014, 15:25
     
    0
     
    0

    До №5: не им дреме коя евроатлантическа отрепка каква декларация е заявила. Те разполагат и със средствата, и със възможностите да отвърнат на агресия. Чудно защо обаче САЩ/ЕС толкова упорито се опитват да им направят и мотив.

  8. #8
    moshe 24 юни 2014, 15:52
     
    0
     
    0

    Do сега няма случай Русия да едавала територия на който и да е--тъкмо обратното !

  9. #9
    KOREKTOR 24 юни 2014, 17:03
     
    0
     
    0

    До #8 Пуснато от moshe

    moshe,

    Много си зле с историята. Извънредно си много зле. Изобщо историческия ти прочит е все едно Дявола да да

  10. #10
    Rebel shooter 24 юни 2014, 17:07
     
    0
     
    0

    До № 8, я помисли отново или по-точно позаинтересувай се малко и ще видиш колко не си прав.

  11. #11
    KOREKTOR 24 юни 2014, 17:29
     
    0
     
    0

    До #8 Пуснато от moshe

    С извинение, някой звънна и аз вместо да минимизирам страницата, взех, че натиснах "Пусни коментар" и го пуснах незавършен.

    Продължавам.

    moshe,

    Много си зле с историята. Извънредно си много зле. Изобщо историческия ти прочит е все едно Дявола да чете евангелието.

    Просто и елементарно примерче. Кой подари Аляска на Америка ?

    Не беше ли руския император Александър II който през 1867 г. продава (подарява) за 100 години на Съединените американски щати руските права върху Аляска,

    Сега май идва време да я връщат.

    А за предния ти пост #4 как можа така да се изложиш?

    То бива, бива излагация , но твоето нийде го няма.

    "АМЕРИКА ПРОСТО ОПАЗВА МИРА В СВЕТА-ЗАТОВА СЕ МЕСИ НАВСЯКЪДЕ."

    Да ти имам американското пазене на мира, че пишман да станеш хиляди пъти.

    Ти следиш ли какво ври и кипи по света.

    За Украйна знаеш ли?

    За Ирак знаеш ли?

    За Сирия знаеш ли?

    За Либия знаеш ли?

    Ако не знаеш навсякъде там ври и кипи именно от така опазваия според теб мир от твоите "АМЕРИКАНСКИТЕ МИРОТВОРЦИ" и техните намеси..

    И това е сега в днешното настояще.

    А за съвсем близкото, или малко по-далечното и още по-далечното минало да те питам ли?

  12. #12
    Иванн 24 юни 2014, 20:06
     
    0
     
    0

    До Наш!

    Виж какво колега, моите позици днес се базират на фактите от "вчера". В световната политика винаги е имало няколко големи сили, супер-сили.
    Непознаванетто на миналото им, не може да доведе до правилната им оценка днес. Това мое мнение важи напълно за нашата страна, а максимално напълно за Съветския Съюз. Както много комунисти, така и много хора се правят, че не знаят че е имало такава държава, кой я е създал и защо. Както и основната цел на политиката на тази държава. Вместо сега, когато всеки има неограничен достъп до информация да се изучава неговата история по документи, това не се прави. Има какви ли не направления за изучаване на човешката история и феноменалните събития и периоди от живота, но няма дисциплина(направление, област) за изучаване на най- големия феномен в тази история. Няма и не може да има по- феноменално събитие от смъртта на най-голямата, най-силната и най-богатата държава в света за всички времена. С която нашата страна беше във възможно най-близко отношение-ПЪЛНО ПОДЧИНЕНИЕ

    Живота на нашия народ не е зависял никога така широкомащабно, както по времето на строитлството на комунизма. Това строителство беше планирано точно от Съветския Съюз и плановете му бяха задължителни "по закон" и за нашата страна.


    Повтарям за по-неинформираните:
    СТРОИТЕЛСТВОТО НА КОМУНИЗМА В БЪЛГАРИЯ БЕШЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА ВСЕКИ БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН.
    СТРОИТЕЛСТВОТО НА КОМУНИЗМА И КОМУНИСТИЧЕСКИЯ МИРОГЛЕД СЕ ВЪРШЕХА ПО ЗАКОН А НЕ ПО ЖЕЛАНИЕ И ДОБРА ВОЛЯ.
    За тази цел комунистите създадоха специално "Социалистическо законодателство". Създадоха се няколко основни организации, които бяха въвлечени в помощ на БКП при строжа на социализма и комунизма.

    Това законодателство беше подробно и точно мотивирано от комунистите и дори не се разрешаваше някой да протестира срещу строежа и неговите архитекти и плановици.

    Какво стана през ноември 1989г. Генералния секретар на БКП и Държавен глава ( Председател на Държавния Съвет на НРБ) беше сменен и автоматически комунистите се отказаха от строителството на комунизма. И за разлика от началото на строителството на комунизма,те не предоставиха на народа никави мотиви за този отказ.Да не би комунизма да беше собственост само на Тодор Живков? Как така? Строи някой нещо половин век нещо на мястото на нещо съборено и изведнъж казва, стоп, спираме строителството му, събаряме построеното и започваме да строим разваленото.

    И никой в нашата страна не пита Защо, ама ЗАЩО все пак?
    Нито комунистите питат, нито хората. И така, до края на света......
    Затова докато комунистите не предоставят своите мотиви за прекратяването на комунизма, аз не мога да ги считам за нормални, коректни и честни хора. Не може те да се посиграват с българския народ по такъв примитвен начин - "днес има комунизъм, утре няма". Откъде накъде,българския народ и българската държава не са частна собственост на комунистите. Впрочем може и да греша, може и да са тяхна собственост.
    Пеехме и марширувахме с червените връзки до полуда, а после ни казват , стоп, свалете ги и си ги дръжте за спомен, а маршовата ступка прекратете. И подадоха команда "Свободно!"

    И като дойде една свобода....
    Та на тоИ втап оставет и американците и мексиканците, изучавайте българите. Вие не познавате своята държава, своя народ и своята история.

  13. #13
    KOREKTOR 24 юни 2014, 21:42
     
    0
     
    0



    "АМЕРИКА ПРОСТО ОПАЗВА МИРА В СВЕТА-ЗАТОВА СЕ МЕСИ НАВСЯКЪДЕ.

    moshe 24 юни 2014, 14:22"



    Това тябва да си го поръчам на плакат и да си го сложа в спалнята над главата си да ми свети като пътеводна светлина.

    Щях да кажа нещо, но г-н Admin-а ще ми се скара пак за отвратителния ми стил.

  14. #14
    Fuzzy_Logic 24 юни 2014, 22:38
     
    0
     
    0

    Иванн, чета ти коментарите в няколко теми и все до комунизма опираш. Явно много си чел, но вземи се избави от този си комплекс.

  15. #15
    Nash 25 юни 2014, 07:14
     
    0
     
    0

    ДО #12 Пуснато от Иванн.....
    Относно разните комунизми, миналото и историята на БГ....

    БГ е много малка държава за съжление. И като количество хора и като територия, няма много ресурси и накрая има умен, но наивен народ...
    И още има проблем и с това, че и това малко количество хора не са от една етническа нишка.... Всичкото това води до звисимост, ако си слаб все ще се намери нйкой "батко" или някоя група от "педали" (от типа на поддражателите на Кончита Вурст и еднополовите бракове и т.н..), които ще поискат да ти "помогнат" или по-точно да ти определят живота... Така, че я турците, я немците, я някакъв съветски съюз а сега някакво Нато и педерски евросъюз имат думата какво да става с нашият народ... Това са факти за съжаление... Или сме силни и независими или сме слаби и зависими...
    Сега за историята: Историята е действително интересна и би трябвало много добре да се знае, за да не се правят грешки във бъдещето.... НО какво е историята? Има факти и събития, които са се случили: войни, преврати, турски робства, "мирно изграждане на разни социализми" и т.н.. и т.н...
    Историята винаги се пише от някого и обикновенно се изкривява. Какво мислите ще остане в историята за случая 11 септември 2001 г. в щатите?
    Ами че някакви си талибани на4ело с някакв си Бин Ладен успели да направят толкова поразии и убили няколко хиляди американци в техната държава. При това тези талибани били толкова "умни или всемогъщи", че успели да "заобиколят" най-доброто ПВО в света, да "заобиколят" най-мощните тайни служби в света (които постоянно подслушват ден и нощ всекиго, следят всичко в целият свят постоянно...) . И най-интереното: В официалният доклад на америка физическите процеси, "случили се тогава", противоречът даже и на законите на физиката в нашият свят... Или ако беше възможно да се стопи стомана и дни наред да се държи стопена само от горененто на разни офисни глупости, то в Кремиковци и в другите такива заводи щяха да използват изгарянето на градските боклуци за да леят стомана :).... И след това, много здрави, носещи стоманени греди, два пъти по-дебели от стените на танковете от 2-та световна война, изчислени да държат на ураганни ветрове, се превърнаха в секунди в прах ей-така от малкото дим и огън на офисен материал.... Оказва се, 4е ако вярваме на "официалната история", трябва да мислим тези талибани за всемогъщи "магьосници" от рода на Дейвид Коперфилд :)... които просто се играят със визическите закони в нашият свят....
    И по отношение на бившият СССР и нашата татковина, която беше принудена също да изгражда "развито социалистическо общество":
    Донякъде отговора се намира в началото - ние винаги сме били зависими от някакви други...
    И този СССР пак е бил план на нашите "супер демократи" от запада и америка... Кой докарал двамата международни терористи в царска Русия: Ленин и Тротцки, добре обучени и с достатъчно зелени пари за подкупване наляво и надясно...??? И двамата по етничество НЕ СА РУСНАЦИ.... В къщи и с близките си, са си говорели на на руски, ами на ИДИШ... Давали са отчет на америка, какво са правили в Русия тогава.. Отнесли са тонове руско злато в щатите... (за сведение на Майдана наскоро са давали по 40 долара на обикновенните граждани да стоят там и правят "навалица", че уж много са "недоволните" на брой... а на Кличко "заплатата" му за целият този процес се оценява някъде на 20 милиона долара...... Виктория Нюланд и американският посланник в Украйна казаха по телефона, кои и каква позиция ще получат в сегашното правителство на Украйна, ПРЕДИ ДА ГИ ИЗБЕРЕ Върховната Рада...... само за сведение, че такива са писали последните страници от историята на Украйна...) .....
    Така че и руският народ, който беше подложен на геноцид от червената мафия след като убиха царя и взеха властта в Русия, е също толкова бил заинтересован в разните "комунизми", колкото и нашите баби и дядовци.... Ако има на някого да се "сърдим", че е имало СССР и във БГ социализъм, то и това е било проект на ционистите, които не живеят в тези територии ами в Швейцария и в щатите...
    http://www.voltairenet.org/IMG/pdf/Sutton_Wall_Street_and_the_bolshevik_revolution-5.pdf
    Те са били "съзидателите" на тези теории и прилагането им на практика в нашите страни... Народите на СССР и БГ са били потърпевшите и опитните зайци. Естествено винаги е имало разни местни "активисти" (или предатели на своя народ...) от рода на там на др. Брежнев, Хрушчов, Тодор Живков, Станко Тодоров и другите там "супер комунисти" и "активни борци против фашизма и капитализма", понеже или са били убедени в тези фалшиви теории или са искали да се "уредят" я с вилички, я с колички, я да са много по-важни от другите "другари"... Историята се повтаря постоянно.. И сега официалната украйнска история напр. ще се пише от "официалните" власти а те ще пишат, че някакви си предатели на държавата, от руско етничество са искали да се отцепят от техната "мила татковина" и няккави си "патриоти" симпатизанти на всепризнатия "борец за свобода и известен герой Степан Бандера" са си "пролели кравта" за да спасят Украйна. "Миролюбивият запад начело с америка" е поддържал тази борба за териториална цялост и "независимост" на Украйна а "фашистите" в Русия са били на страната на сепаратистите и така са били избити стотици и хиляди даже мирни жители в областите Донецк и Луганск.... Е, харесва ли ви "официаолната история", написана от Порошенко :)? Така че историята е важна, безспорно, но трябва да се внимава от кого е писана и дали правилно е отразила фактите, случили се някога по света...
    Така че Иване, не се поддавай на заблудите....

  16. #16
    Сун Дзъ 25 юни 2014, 09:58
     
    0
     
    0

    Повечето образовани хора по света вече знаят ,че комунизма в Русия е проект на западни и американски банкери от еврейски (хазарски) произход с цел съсипване и разрушаване на прогресиращата руска империя,която те виждали като огромна заплаха за техните античовешки планове.Почти същите участваха във финансирането на ХИТЛЕР И ГЕРМАНСКАТА ВОЕННО-ПРОМИШЛЕНА МАШИНА.Същите са в разпалването и финансирането на всяка война по света след ІІ-та св.война.

  17. #17
    Nash 25 юни 2014, 10:59
     
    0
     
    0

    #7 Пуснато от Георги Ковачев....
    "....Чудно защо обаче САЩ/ЕС толкова упорито се опитват да им направят и мотив...."

    Зад 6татите и запада стоят тези, които искат да построят т.н. нов световен ред... Една от целите в него е да останат само 500 милиона души на земята а останалите милиарди - да се изтребят.... Имат няколко сценария, как да стане това... Единият от тях е най-гадният, но ние вече свикнахме, че те само войни и геноциди организират по света, тровят децата с имунизациите, дават на населението генно-изменени храни, за да стане безплодно, подстрекават хомосексуализма, за да няма увеличение на населението и многото други такива... Кой е "най-гадният" им сценарии, да се уни6тожат сега милиарди хора и се достигне цифрата 500 милиона "по-бързо и ефективно"? Световна война, в която ще се използват оръжия за масово унищожение... Коя страна има такива оръжия и им се противопоставя? Русия естествено, но и те няма така да стоят. Ако стане такава война, 6татите пак "ще за6титават мира" и естествено за да "противостоят" на "опасният противник" също ще използват оръжия за масово унищожение...
    Някой от вас тука ще каже, да не са луди, нали и те така ще загинат?

    Те са си направили добре обзаведени подземни бази и ако почне такава война, ще се скрият там и ще дишат чист въздух и пият чиста вода а ние вси4ките горе ще мрем масово.... Така че не се 4удете, че 6татите искат световна война и даже предизвикват Русия...
    Русия и Путин много добре знаят тези планове и за това се опитват да не дават поводи, някой да ги нападне и да се включат в сериозна война... Украйна или тези там, които се играят на война в момента даже няколко пъти ве4е нару6аваха територията на Русия, даже наскоро раниха един руски митни4ар, но Русия си мълчи... Странно нали? Ами Нато и запада само това чакат... дай сега да има повод, да нападнат пък те Русия и тогава всичките ще изгорим а разните там билдербергски членове, ротшилдови, рокфелери и другите психопати като тях, ще се спуснат в подземните бази и ще се радват, че най-после са успели да придвижат новият световен ред в решителна фаза..... и земята се "очиства" от милиардите хора и всичките ресурси ще останат за тях след това.... Естествено в дългосрочен план, понеже много територии и по4ти всичко "горе" ще е отровено или радиоактивно....

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка