Еврейската Марионетка… Петро Порошенко!

Pan.bg 16 юли 2014 | 08:08 views (4240) commentaries(43)
img wordpress.com


Бащината му фамилия e Валцман, а майка му „Порошенко“, също е еврейка. Поради еврейския му произход, Порошенко е лансиран от всичките основни медии в контролирания от евреите Запад. Но това, което няма да ви каже контролираната от евреите преса е, че Порошенко е доказан престъпник…

jewmanporoshen


Подкрепяните от Коломойски Десен Сектор и Свобода, ще са задкулисната власт, при управлението на Порошенко. Те в момента доминират в новосформираната „Национална Гвардия“ и имат достъп до военните складове на Украйна.

kolmoiback

„Националната гвардия“ сега избива цивилни и военни „дезертьори“ в Източна Украйна.

Секретар на Националната сигурност – Андрий Парубий, основател на партията Свобода /коменданта на отбранителните отряди на Майдана.
Заместник-секретар на Националната сигурност – Дмитро Ярош, лидер на десния сектор.
Заместник министър-председател – Александър Сич, член на Свобода.
Главен прокурор – Олег Maкински, член на Свобода.

Кашерният ШОКОЛАДЕН КРАЛ, окопалият се в инфраструктурата на Киев, Порошенко, ще я използва като основен инструмент за сила и власт.

Опората на Порошенко се разширява и от:

Свързания с Белия Дом президента на Обединените Еврейски Общности в Европа, Игор Koломойски, който стои зад клането в Одеса;
Лидера на Десния Сектор Дмитрий Ярош – и стария му съюз с посланника на Израел в Киев;
Бившия кмет на Виница, Владимир Гросман, който бе основен източник за финансирането на протестите на Майдана.

Разбира се, това са най-странните съчетания на две коренно различни неща, които само евреите (и Джумерика) могат да забъркат. Така, перспективите за консенсус в расовата и езиковата сфери на Украйна са помрачени.

poroshenjewman

Блокът на Десния Сектор контролира пропагандния натиск от Киев, за „единство“, основано на омразата към руснаците. Това не предвещава нищо добро за териториалната съвместимост на Украйна, тъй като голяма част от населението на Източна Украйна е рускоговорящо.

Шоколаденият цар Порошенко има и друг голям проблем. Украинската икономика е в руини. Какво ще направи, за стабилизирането на икономиката? Ще поиска ли нов заем от МВФ? Но това завинаги ще пороби Украйна към еврейските банкери.Какво ще стане с подписването на Споразумението за асоцииране с ЕС, което той обещава да направи? Но така Украйна ще загуби военното си производство и търговията Русия.

Путин наскоро предупреди, че подписването на споразумение за асоцииране с ЕС ще затрудни производството и търговията на Украйна, и ще е последния пирон в умиращата й икономика. Путин също така обеща, че ще „работи“ със следващия президент (който сега е Порошенко), дори да е в противоречие с конституциония му статус.

whereismoney

„Къде са парите Петро?“ – Ще е на първо място в списъка с неща за вършене. Това са 3-те милиарда, които Киев дължи на Газпром. Изглежда, Путин ще захапе за корема кашерния шоколаден цар на Украйна.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 43

  1. #1
    KittyHawk 16 юли 2014, 08:35
     
    0
     
    1

    До модератора
    Излезна интересна статия за руската пропаганда. Може да и хвърлите едно око.
    http://www.examiner.com/list/russia-s-top-20-lies-about-ukraine http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/07/16/2344474_posolstvoto_na_sasht_otvorete_ochite_si_ne_viarvaite/

  2. #2
    KittyHawk 16 юли 2014, 09:09
     
    0
     
    1

    Ето и другите две части
    http://www.stopfake.org/en/russia-s-top-lies-about-ukraine-part-2/
    http://www.stopfake.org/en/russia-s-top-lies-about-ukraine-part-3/

  3. #3
    МиГ 16 юли 2014, 09:34
     
    1
     
    0

    Да, интересни статии на които се вижда много ясно американската пропаганда! Конкретно мога да кажа за случай 9, тъй като беше доказано използването на Ми-24 със знаци на ООН!!!
    И тези т.н. "доказателства" за руската пропаганда са сътворени от същата администрация, която твърди, че:
    "6-ти американски флот е до бреговете на Беларус", "Украйна приема бежанци от Русия", "Газта тече от Украйна към Русия" и много други???
    Да не говорим, че по големи американски медии като CNN Луганск се дава в полуостров Крим.
    Тази администрация ли ще ми говори за пропаганда?!?! Администрацията на САЩ нека да каже колко журналисти са напуснали големи медии поради огромния натиск за определено представяне на новините? Преди няколко месеца една журналистка от голяма американска медия разказа в интервю защо е напуснала и какъв огромен натиск се извършва над журналистиката в САЩ за да представят дадени новини по точно определен начин!

  4. #4
    KittyHawk 16 юли 2014, 09:52
     
    0
     
    1

    МиГ сам може да се убедиш ,че повечето снимки са пропаганда, дори в руските сайтове! Не казвам, че Сащ не пуска лажливи новини, но тази тука е на 90% вярна. Просто се разрови и ще видиш. А не да ми казвате, че само руските медии показват истината!

  5. #5
    МиГ 16 юли 2014, 10:06
     
    0
     
    0

    В 90% от случаите в статиите не говорим за информация от руските медии.
    Има голяма разлика между снимки пуснати някъде от някого, никому неизвестен от една страна и официалната позиция на говорителя на държавния департамент или материали от големи американски медии от друга.
    Не мислиш ли????
    От всички материали в статията директно ти казвам - номер 9 е лъжа. За другите не мога да кажа, защото просто не съм запознат със ситуациите. Но на някои от снимките ясно личи, че са взети от социалните мрежи. Ами утре и аз ще пусна един колаж във Фейсбук и ще обвиня някого в пропаганда!
    Надявам се разбираш колко несериозни са тези сайтове?

  6. #6
    KittyHawk 16 юли 2014, 10:22
     
    0
     
    0

    Има снимки които са използвани от 1 канал, а преди това са били използвани от други руски сайтове но доста преди този конфликт. Та няма какво да ги защитаваш, и Русия и Сащ използват пропагандата много мощно.

  7. #7
    Nash 16 юли 2014, 10:23
     
    0
     
    0

    Такава каша забъркаха тези в Украйна, че касапницата едва ли скоро ще спре...
    "...Така, перспективите за консенсус в расовата и езиковата сфери на Украйна са помрачени..." Ами точно това беше и целта на цялата тази операця: Да се създаде някакъв сложен, социален, неразрешим конфликт в който да има война и масово да се убиват мирни жители.. Да се провоцира Русия, да се отслаби колкото се може повече, да се дискредитира с информационната война и т.н... И за сега целите на тези врагове на Украйна и народа й, се изпълняват отлично.... Това, че масово се избиват хора, масово бягат през границата напъло разорени с един куфар само, кой го итересува.?.. От статията се вижда, че те не са и много украйнци, какво ги итересуват някави си гой? И Ленин и Тротцки на времето си също не са били много руснаци, но революцията, направена от тях, беше много години след това "Великата октомврийска социалистическа революция" в учебниците... И Сталин също не е бил много руснак.. Който иска, може да намери в нета всичката инфо кой, кой е...

    "...подписването на споразумение за асоцииране с ЕС ще затрудни производството и търговията на Украйна, и ще е последния пирон в умиращата й икономика.... "
    Ами то е ясно, че не е лесно за "нормална" страна да напасне на този пазар с различни изисквания, сертификации и огрмна безжалостна конкуренция, та какво остава за такава "болна" икономика, каквато е Украйна... Няма никаква полза от това, че ще "влиза" в ЕС, нито за нея самата, нито за тези там в ЕС.... Даже ще създаде много проблеми на ЕС, но тука целта е да се "удари шамар" на Путин и Русия, като сметката за това ще плати естествео европа....

    6татите са станали виртуози в съвременните войни: С пропаганда, финасиране на разни "опозиции", организиране на разни "майдани" успяват да направят местни войни и хаос, в които населението само се избива и не виждат кой стои зад всичкото това... Достатъчно е да придвижваш и "свои хора" в управлението на една страна, за да я контролираш напълно дистанционно... За това евала... Какво може да ти помогне в такъв случай да си въоръжен добре, имаш добра армия и супер изтребители, ракети и т.н... когато вътрешната структура на самата ти държава вече е "гнила" и полека преминава на страната на врага? Един ден "опозицията" започва война отвътре и вече си победен, колкото и силна армия да имаш и очакваш война от външен враг....... Много по-ефтино, хитро и ефективно... Ще се намерят и будали като това ЕС, които ще поемат разходите на войната... Пред целият свят също не се вижда, кой е виновникът за това и кой е победителят от такава война.. Побеждава във всеки случай обаче "демокрацията"... Американската демокрация с техните Гуантанамо, всесилният контрол над света, техният произвол да съдят когото и когато си поискат по техните закони.... да убиват масово където и когато си поискат.... да печатят хартия и я декларират за пари а робите по света да им дават в замяна компютри, мобилни телефони и други стоки..... Или си с тях и им се подчиняваш напълно или си "диктатор", "недемократичен",...... и скоро ще получиш някой "Майдан", за да станеш "демократичен"... Тук не става въпрос само за Русия, за "комунисти", "демократи", "русофили", "русофоби" и т.н... и кой на чия страна е... Това са факти на една съвременна война, доста успешна за сега. И не е ясно дали Русия сама ще се предаде, дали няма да издържи на провокациите и се включи във войната като "агресор", дали икономически ще я удушат или и тя ще получи някой "Майдан" - Версия 2 ? Ще видим какво ще стане по-нататъка...
    Ясно е че Украйна вече е напълно завладяна и омотана в пипалата на октопода - няма измъкване вече за нея....
    Путин и колегите му не са толкова посредствени и знаят всичкото това, но какво ще предприемат????

  8. #8
    BaiVan 16 юли 2014, 10:25
     
    1
     
    0

    Колеги,нали ви е ясно че истината в наши дни е много дефицитна стока?
    Ако очаквате да я намерите в медийте трябва да сте много наивни.

  9. #9
    KittyHawk 16 юли 2014, 10:32
     
    0
     
    1

    До коментар 8
    Съгласен съм с теб, но трябва да се показват и двете гледни точки, а не само едната. Типичен пример са новините от дневник и блиц- нищо общо една с друга. И на коя да вярвам?

  10. #10
    МиГ 16 юли 2014, 10:38
     
    1
     
    0

    Не казвам, че руснаците не си служат с пропаганда или поне преекспониране на дадени моменти, но в сравнение с пропагандната машина на САЩ, са като пеленачета.
    И дали 10-тина случая не са така, както се представят това значи ли, че останалите 90 случая не са се случили? Просто се отвлича вниманието на обществеността. Има ли избиване на мирни жители в Украйна, нарушаване на международни конвенции, военни престъпления и етнически геноцид? Има. Сега дали става въпрос за 100 случая или 90, това не е толкова важно, нали така?

  11. #11
    KOREKTOR 16 юли 2014, 10:46
     
    1
     
    0

    До #8 Пуснато от BaiVan

    BaiVan.

    Така е. Прав си за медиите.

    Но аз пак се връщам на зловещите кадри от снимки и видеорепртажите на които има разрушени домове, жилищни здания, разкъсани тела на загинали от осколки на арт. снаряди и авио НУРСОВЕ.

    Какво, всичко това е ФОТОШОП и манипулирани филми ли са. Така поне се мъчат да ми го докарат тук някои невменяеми като KittyHawk и Коректен.

    Всичко това било руска пропаганда.

    Три годишното детенце в Славянск разпънато на кръст от НАЦГВАРДИЯТА на УКРОПИТЕ пред очите на майка му и умряло по-късно на кръста и това е пропаганда ли. Само който не е изгледал видеото с женицата която го разказваше това може да говори за пропаганда. Ако е играла пропагандна роля, то тогава тази украинка трябва пожизнено всяка година да и дават всичките Оскари за всички номинации.

  12. #12
    KittyHawk 16 юли 2014, 11:04
     
    0
     
    1

    Някой да е казал, че всички новини са руска пропаганда Коректорите? Казвам че има и статии които не са истина. И даи това видео , че на теб вяра нямам.

  13. #13
    KOREKTOR 16 юли 2014, 11:19
     
    0
     
    1

    До #12 Пуснато от KittyHawk

    KittyHawk,

    Ще се постарая да ти приготвя една извадка с линкове, но няма да стане на момента.

    Не съм си ги записвал предварително.

  14. #14
    Nash 16 юли 2014, 11:53
     
    0
     
    0

    Какво толкова се възмущавате и мислите, че било имало пропаганда????? То е ясно, че има и винаги е имало...
    Докато няма абсолютно независими медии, винаги ще има пропаганда в нечии цели...

    НО има факти, които не винаги могат да се укрият... Може да се изкриви истината, но напълно да се скрие всичко, не винаги е възможно...
    Все ще се намерят очевидци, които са засегнати и ще разкажат истината... НО кой го интересува????
    Болшинството хора по света са "облъчени" вече и се занимават само със себе си, с изкарване на пари, с лични проблеми....
    Докато не ги засяга лично, на всички по принцип им е безразлично целият този хаос....

  15. #15
    И.М. 16 юли 2014, 12:35
     
    0
     
    0

    До #1, #2 KittyHawk.
    Станал си рано, прочел си, дал си линкове, Браво! Нека тая чугунария тука да чете. Путинчетата да се научат, че сега не са им 70-те години на миналия век.

  16. #16
    Nash 16 юли 2014, 12:52
     
    0
     
    0

    Май "рашаните" са решили да "хвърлят едно рамо" на опълченците :)?

    "...Мы даже не видим, кто нас обстреливает из минометов и "Градов", — рассказал изданию по телефону боец, представившийся Иваном...."

    Читать полностью: http://top.rbc.ru/society/16/07/2014/936796.shtml

  17. #17
    МиГ 16 юли 2014, 13:10
     
    0
     
    0

    #15
    То чуганарията чете достатъчно и от различни източници, ама май кратунарията само чака US Embassy-то да му поднася новините!

  18. #18
    KOREKTOR 16 юли 2014, 13:22
     
    0
     
    0

    До #12 Пуснато от KittyHawk

    KittyHawk,

    Бях ти обещал нещо и го изпълнявам частично.

    Казвам частично защото линковете които ще ти поместя са много малка част, даже нищожна от това което е в мрежата.

    И трябва да те уверя, че картинките в тези клипове са най-миличките. Има къде , къде по-жестоки и кървави.

    Аз продължавам да събирам и ако не ти стига това се обади.







    http://podrobnosti.ua/accidents/2014/07/15/984830.html





    http://yoj.tv/18

    http://yoj.tv/18-%D0%B6%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B2%D1%8B-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BE%D0%B2/



    yoj.tv/гаубицы-по-кварталу-мирный-луганск-2..



    24tv.ua/.../showSingleNews.do?...luganske...vide.

    video.bigmir.net/.../177070-V-Luganskoy-oblasti-boe...



    inforesist.org › Новости

  19. #19
    KOREKTOR 16 юли 2014, 13:52
     
    0
     
    0

    До #12 Пуснато от KittyHawk

    KittyHawk,


    Ето още два линка



    www.kramola.info/...ukrainy/poslednie-novosti-
    s-...

    Особено във втория изгледай втория клип за 17 годишната девойка.


  20. #20
    Иванн 16 юли 2014, 13:54
     
    0
     
    0

    Добре, но защо комунистите не открият поне едно добро нещо в Америката и поне едно лошо нещо в Русията.

    Не е възможно в тези огромни държави да няма и добри и лоши неща.
    Какво е това съвпадение в днешната комунистическа прпаганда с тази преди прекратяване на комунизма. Всичко е същото, само че комунистите не говорят нищо против капитализма, докато срещу империализма всичко е същото. А точно те ни записаха в един отбор с империалистите. Странни хора са.

  21. #21
    И.М. 16 юли 2014, 14:44
     
    0
     
    0

    До #7 Nash
    "Ясно е че Украйна вече е напълно завладяна и омотана в пипалата на октопода - няма измъкване вече за нея....
    Путин и колегите му не са толкова посредствени и знаят всичкото това, но какво ще предприемат????"

    Прав си, Украйна повече няма как да влезе в Митническия съюз на Путин.
    И не си прав, Путин и колегите му очевидно са толкова посредствени и не знаят всичкото това. Какво ще предприемат? Освен война, нищо друго не могат да предприемат.

  22. #22
    МиГ 16 юли 2014, 14:58
     
    0
     
    0

    До И.М.
    Украйна никога няма да се измъкне от пипалата на американските служби. Те я вкараха в хаоса и разцеплението, те подтикнаха към братоубийство и по този начин осъществиха мечтата на Хитлер славяни да избиват славяни. Те ще започнат да източват ресурсите на страната. А да му мисли основно ЕС как ще изхранва 40 милионна гладна страна. Да мисли какво ще прави с фашистите, които ще нахлуят в ЕС.
    Големите губещи от хаоса в Украйна са както следва: Украйна, Русия, ЕС
    Големите печеливши от хаоса в Украйна са: САЩ
    Трябва да си много тъп за да се правиш, че все още не го виждаш този факт.

  23. #23
    И.М. 16 юли 2014, 17:04
     
    0
     
    0

    До #22 МиГ
    Това, за което говориш изобщо не е "факт", а изключително твое фриволно и тенденциозно интерпретиране на ситуацията. Така, като те чета, излиза, че Украйна е само жертва, от която нищо не зависи. Явно светогледът ти е от типа "Шишо-Бакшишо" (всичко е радост и тъга).
    Мисля, че украинците сами решават кого да слушат и с кого да бъдат приятели - Русия ли, Европа ли или САЩ, или комбинации. Това е тяхната роля и тя е ключова.

  24. #24
    Енчо Добрев 16 юли 2014, 17:22
     
    0
     
    0

    До 23! Добре казано, И.М.! ************ млъкна. Поздрави!

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  25. #25
    KOREKTOR 16 юли 2014, 17:47
     
    0
     
    0

    До #23 Пуснато от И.М.


    И.М.


    И какво зависи от украинците не те разбрах?

    Смях в залата:

    "Мисля, че украинците сами решават кого да слушат и с кого да бъдат приятели - Русия ли, Европа ли или САЩ, или комбинации. Това е тяхната роля и тя е ключова."

    Какво за виси от едни марионетки бе
    И.М.
    ?

    Б@си и излагацията!

    Независими марионетки!

    Ти И.М. като пишеш мисли ли изобщо?

    Четейки човек творбите ти, твърдо НЕ.

    Имаше едно време в средата на 90-те години на XX -я век една касета на едни майнички "Замунда банана бенд".

    И в нея двамата герой на майничките разказваха следното:

    "Ние всеки ден празнува ден на независимостта, защото от нас нищо не зависи"

    Те и ХОХЪЛИТЕ са така като в Замунда.

  26. #26
    KOREKTOR 16 юли 2014, 17:55
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  27. #27
    Енчо Добрев 16 юли 2014, 18:18
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  28. #28
    KOREKTOR 16 юли 2014, 18:28
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  29. #29
    FIX-REPARATOR 16 юли 2014, 18:33
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  30. #30
    Енчо Добрев 16 юли 2014, 18:50
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  31. #31
    Nash 16 юли 2014, 19:03
     
    0
     
    0

    До #21 Пуснато от И.М....

    Путин и неговите хора не са толкова глупави, за колкото ги мислим... Но и те могат да направят някоя гре6ка... Война е най-неизгодниият вариант в момента... Цялото ЕС и 6татите 6те се нахвърлят върху Русия, по медиите няма да има нищо друго освен "каква ужасна страна е Русия", "Путин е Хитлер" и т.н...
    Не е изключено даже и да я нападнат за да "спасяват Украйна" и "демокрацията й". И това също е възможно... не се изключва...
    Но когато говориш с руснаци по този повод, те са на мнение, че няма да загубят такава война????
    А 6татите и Нато мислят точно обратното, за това са обкръжили сега Русия и я предизвикват да нападне Украйна... Много глупаво предизвикателство, ясно както в детската градина.....
    Аз бих използвал техните методи, те са много по-хитри и успешни... Какво ми пречи да "вкарам" "мой" хора в Украйна и направя някакъв преврат там? Официално Русия си "спи", но неофициално действа както 6татите.... Янукович например се появи пак в Киев с някакви негови въоръжени хора и превземе със сила пак властта? Изгони Поросенко и разните там Яценюки, Ляшковци и т.н.. и ги тикне в затвора заради войната срещу собственият си народ... Естествено ще има съд и 6таите и ЕС ще умрат от злоба, че планът им се е поровалил....

  32. #32
    И.М. 16 юли 2014, 19:15
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  33. #33
    KOREKTOR 16 юли 2014, 19:19
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, не е по темата. Admin

  34. #34
    Лаз 16 юли 2014, 19:21
     
    0
     
    0

    до №22
    Твърдението ти за "мечтата на Хитлер славяни да избиват славяни" е абсолютно неверно!
    Точно обратното е, излязоха разсекретени документи, че през първите месеци след 22.6.1941г. десетки от предалите се в плен съветски генерали са предлагали на германските генерали съюз и включване във войната с целите им армии против СССР при условие, че са предсавители на Русия, като равнопоставен субект и съюзник на Германия. Генералите са съгласни, а точно Хитлер отказва!
    Много по късно и не в този мащаб на силите се стига до РОА на Власов...

  35. #35
    Енчо Добрев 16 юли 2014, 19:21
     
    0
     
    0

    Ето точно за това, Nash, не вярвам да има война. И двамата големи Братя го разбират и е по-изгодно трето лице да върши работа, като националистките прасета в Украйна и войнствените биткаджии в проруските райони. Украйна, като тъпо магаре така си го натика. Да им е сладко!

  36. #36
    МиГ 16 юли 2014, 20:00
     
    0
     
    0

    До И.М.
    "Мисля, че украинците сами решават кого да слушат и с кого да бъдат приятели - Русия ли, Европа ли или САЩ, или комбинации. Това е тяхната роля и тя е ключова."
    Вервай си, чадо! Така както ние решаваме какво и кога да се случи в държавата ни, нали? Блажени са вярващите...
    И кое по-точно е интерпретиране на ситуацията, моля? Това, че се разстрелват мирни жители ли? Нещо не те разбрах, я обясни на "невежия"? Ти материалите на коректор гледа ли преди да драскаш поредните си простотии?

  37. #37
    МиГ 16 юли 2014, 20:06
     
    0
     
    0

    #34
    Е, айде сега, не било вярно...напълно вярно си е. Хитлер в речите си винаги е поставял славяните за най-долната раса след еврейте и циганите.
    А това, за генералите ако не знаеш се казва дезертьорство и винаги го е имало, както и винаги ще го има. Или си мислиш, че френски генерали не са се предлагали? Или немски по-късно през войната...айде моля ти се!

  38. #38
    BaiVan 16 юли 2014, 20:50
     
    0
     
    0

    Сабитията в източна Европа след падането на стената до ден днешен могат да бъдат обяснени от всеки един кадрови разузнавач.
    Схемата винаги е една и съща,и е позната на ВСЯКА РАЗУЗНАВАТЕЛНА СЛУЖБА

    Подривна дейност -> Деморализация -> Дестабилизация -> Криза -> Нормализация (управление на хаоса)

    Украйна е поредният пример.

  39. #39
    МиГ 16 юли 2014, 21:34
     
    0
     
    0

    #38
    Защо само събитията в източна Европа? Събитията в Ирак, Афганистан, Либия, Сирия, Египет, Тунис и още и още не са ли аналогични? Да не говорим и за латинска Америка, където също могат да се дадат примери.

  40. #40
    KOREKTOR 16 юли 2014, 23:20
     
    0
     
    0

    KittyHawk-a пожела днес по обед да му дам линкове за зверствата на УКРОПИТЕ.

    Цял ферман му изписах, а той повече не се обади.

    Изгледал ли е клиповете , не е ли?

    Кой знае?

    Било пропаганда руска раправя.

    Само да не си е глътнал езика от ужас, че ще ми тежи на съвестта.

    Хем му писах, че тези клипоже НЕ СА ОТ НАЙ-УЖАСНИТЕ.

  41. #41
    BaiVan 16 юли 2014, 23:26
     
    0
     
    0

    Не исках да задълбочавам МиГ.
    Прав си.
    Събитията са аналогични.
    Технологията е взаимствана от "Изкуството на войната" на Сун Тцъ,макар и не изцяло.

    Доколкото знам,единственият начин за да се противопостави дадена държава на подобен вид дейност,е тотална изолация от външния свят и поставяне на Бог на първо място в обществото.

  42. #42
    Nash 16 юли 2014, 23:42
     
    0
     
    0

    Във всяка страна има недоволни от властта... И точно те са целта на пропагандата отвън... Според мен трябва властта да се постарае да са повече доволните и ако има доста недоволни, то да се постараят да ги интегрират някак в обществото... Ако хората работят, имат достатъчно, успяват да се реализират, има някаква свобода и възможности за изява, защо да вярват на разни чужденци? НО с много пари и опит естествено може и стабилна държава и със висока и самобитна култура да се "разклати" и унищожи. Да не говорим за модерните психологични методи, които добре се владеят от спецовете... Но ми прави впечатление, че 6татите много добре прилагат тези методи и доста успешно... Дали ще успеят по тази схема да "смачкат" и Русия скоро?

  43. #43
    Nash 17 юли 2014, 07:22
     
    0
     
    0

    До #38 Пуснато от BaiVan...
    С малко допълнение...
    Във фаза: "... Нормализация (управление на хаоса) .." дадената страна вече е поробена, на власт са марионетки, макар и често уж "национални активисти" или от друг етнос, но пък са граждани на страната... Страната вече де факто е поробена и дистанционно управляема от агресора, който по принцип остава "в сянка"...
    Излишно тогава е да се пояснява на другите колеги по-горе, че уж "......Украйна сама била решавала, с кого да е, ЕС, 6татите или Русия..." !

    За съжаление виждаме и БГ в тези схеми: Както "нашият избор" да сме "социалистическа страна" преди, така и сега да сме "капиталистическа" и "приятели" на нато и ЕС, не са много "наш избор", или имам някъде грешка в логиката? Други мения?

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка