Намерени са ‘черните кутии’ на малайзийския В777

Pan.bg 18 юли 2014 | 06:49 views (5539) commentaries(40)
img http://tvzvezda.ru

Американските спецслужби са потвърдили, че самолетът е свален с ракета „земя-въздух”

Американското разузнаване е потвърдило, че малайзийският авиолайнер е свален с ракета „земя-въздух”. Кой е изстрелял ракетата все още е неизвестно, съобщава Интерфакс по информация на The Wall Street Journal. CNN предаде, че е била фиксирана топлинна следа от ракета в близост да лайнера. Към момента американските специалисти анализират траекторията на полета на ракетатам, за да установят точно от къде е изстреляна.

Русия, Украйна и ДНР отричат каквато и да е била свързаност с катастрофата на самолета. От МО на Русия са заявили, че в района не са работили руски средства за ПВО, както и че не са провеждани полети на изтребителната авиация в близост до пограничните с Украйна области.

Според руското МО украинската ПВО разполага със ЗРК „Бук-1М”, които могат да поразяват цели на височина над 20 км.

image

Опълченците от ДНР са заявили, че нямат на въоръжение средства, които да поразяват цели на височини над 10 км.

Известен е фактът, че през юни опълченците са съобщили, че са успели да завладеят украинска част за ПВО, която е разполагала със ЗРК „Бук”.

От страна на Украйна е заявено, че ВВС не са изпълнявали полети в района на катастрофата, както и че не са използвали зенитна артилерия по време на военната операция в Източна Украйна.

На мястото на падане на самолета работят специалисти, които са намерили бордните средства за запис на параметрите на полета и разговорите в пилотската кабина.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 40

  1. #1
    Георги Ковачев_ 18 юли 2014, 08:06
     
    0
     
    0

    Да бе, остана и американските спецслужби да не "потвърдят", че бил свален от ракета земя-въздух. Изненадан съм, че не са отишли и по-нататък - да "потвърдят", че била изстреляна от федералистите или руснаците.

  2. #2
    Истината 18 юли 2014, 08:35
     
    0
     
    0

    Руснаци, американци и всички, които правят "политика" на гърба на невинни хора заслужават смърт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! И ние сме виновни, че ни разиграват и ни правят на маймуни. Путин е убиец. Обама е убиец.

  3. #3
    МиГ 18 юли 2014, 09:33
     
    0
     
    0

    Топлинна следа би оставила и ракета въздух-въздух, нали така?
    А информацията, че в близост до самолета е имало друг самолет също заслужава внимание.

  4. #4
    The pure Truth 18 юли 2014, 10:09
     
    0
     
    0

    Теглете чертата след всичко станало в Украйна от февруари досега и ще видите кой е виновен за смъртта и на тези невинни хора... САЩ, които, както навсякъде по света, дестабилизираха обстановката и наложиха свой режим, чиито плодове продължаваме да берем всички ние! Защо ни дойдоха сирийски бежанци на главата - пак заради тъпите американци, които сгомниха целия Близък Изток... Ега ти "демокрацията", ама ние не сме маймуни, на каквито ни правят през последния четвърт век!

  5. #5
    Незнаещ 18 юли 2014, 10:39
     
    0
     
    0

    Американците са виновни за сирийските ни бежанци? Да ги обвиня и за иракските, щото те вече пътуват. Единствено ние сме виновни затова. Защо сирийците не бягат в Гърция?

  6. #6
    И.М. 18 юли 2014, 13:35
     
    0
     
    0

    Има си хас руски сайт да напише нещо друго по темата. Ама то кой ли им обръща внимание?
    Ще се повторя за трети път: Няма нищо по-здравословно от недоверието към Русия (Spiegel).
    Явно трябва да се сещаме за това всеки път, като попаднем на източник "****.ru".
    Всичко, което пишат мурзилките по нета, е с цел насочване на вниманието в друга посока, към замазване на следите, към стоварване на вината върху Украйна.
    То в крайна сметка ще се разбере, ще стане ясно!

  7. #7
    AIR 18 юли 2014, 13:43
     
    0
     
    0

    #6 Пуснато от И.М.

    стига бе ... верно ли .... то па сигурно другите "независими медии" от УСА и ЕС не правят същото насочено в обратна посока ... аре нема нужда

  8. #8
    И.М. 18 юли 2014, 13:49
     
    0
     
    0

    Ето ви украинската гледна точка - за баланс просто:
    http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/07/18/2346027_premierut_na_ukraina_rusnacite_se_naluduvaha/
    Случилото се с пътническия самолет Боинг-777 на Malaysia Airlines в четвъртък е престъпление, за което виновните трябва да бъдат изправени пред Международния трибунал на ООН за военни престъпления и престъпления срещу човечеството, заяви премиерът на Украйна Арсений Яценюк, цитиран от "Интерфакс-Украйна".

    "Вчерашната ужасна трагедия промени живота ни. Налудуваха се руснаците. Това е международно престъпление, за което трябва да има изправени пред Международния трибунал в Хага."

    Думите му са произнесени при откриване на съвещание в Киев, където той казва още, че "там има много места, всички могат да ги настанят".

    Яценюк е убеден, че Русия трябва да осъзнае своята отговорност за свалянето на самолета, тъй като поддържа бойците, извършили атаката.

    "Русия, която финансира и поддържа тези престъпници, в крайна сметка е длъжна да осъзнае своята отговорност за това, че тези бандити са извършили международно престъпление срещу човечеството", цитира още "Интерфакс-Украйна". "Който е извършил нападението, е международен престъпник, длъжен да понесе отговорност и да застане пред съда."

    Украинските сили за сигурност смятат, че самолетът е свален от проруските сепаратисти със зенитен ракетен комплекс "Бук", с който ги била снабдила Русия. Сепаратистите и Москва отричат да имат нещо общо със случилото се.

    Съветът на сигурност на ООН се събира днес в 16 часа българско време на извънредно заседание във връзка с трагедията в Украйна по инициатива на Великобритания. Очаква се на него да говори посланикът на страната в ООН Юрий Сергеев. В профила си в "Туитър" той съобщи, че "Украйна ще представи нови доказателства, че Русия е въвлечена в катастрофата на боинга. Това престъпление трябва да бъде разследвано подробно."

  9. #9
    МиГ 18 юли 2014, 14:08
     
    0
     
    0

    И.М.
    "Украинските сили за сигурност смятат, че самолетът е свален от проруските сепаратисти със зенитен ракетен комплекс "Бук"
    Аха, и в същото време украинските власти официално казват, че не е имало превземане на БУК и С-300 от опълченците. Това ако не е шизофрения, здраве му кажи.
    А Яйценюк...какво да каже - това, което са му написали във вашингтон.
    И все пак украинците имат много по-пресен опит в свалянето на граждански самолети! Не обвинявам, просто представям един факт!

  10. #10
    кон 18 юли 2014, 14:37
     
    0
     
    0

    Щом СAЩ си взривихa небостъргaчите,зa дa опрaвдaят обявявaне нa войнa,не търсете морaл

  11. #11
    Загрижен 18 юли 2014, 15:11
     
    0
     
    0

    Тука нищо не се разбра за черната кутия? Кой ги е намерил и какво ще я прави?

  12. #12
    Княз Мишкин 18 юли 2014, 15:30
     
    0
     
    0

    Ето още един факт публикуван на 14.7.14г
    Сергей Кургинян - учен, театрален режисьор, политик и горещ поддръжник на сепаратистите в Украйна изнася лекция в ДНР.

  13. #13
    Княз Мишкин 18 юли 2014, 15:38
     
    0
     
    0



    това е линка с изявление на Кургинян

  14. #14
    И.М. 18 юли 2014, 19:03
     
    0
     
    0

    До #13 Княз Мишкин: Вече няма достъп до този видеоклип поради предявено искане от ... за авторско право.
    Разкажи ни накратко.

  15. #15
    Ив.Бориславов 18 юли 2014, 19:23
     
    0
     
    0

    Украйна има 66 ЗРК "Бук". Много лесна работа е да се разбере, всички ли са в наличност, стига да има желание, каквото сигурно няма. Не е пистолет "Макаров", че бай Старшина да го е забутал някъде. Но така е по-лесно да се обвинява Русия.
    И ако отцепниците имаха ЗРК, краварите, които най-внимателно оглеждат района от Космоса, отдавна да са надали вой...
    Самолетът (ако наистина е поразен от ракета, а не е "гръмнат" отвътре - спомнете си 15.02.1898 - Хавана, USS Maine) пада на 50 км от руската граница. Вероятно е ударен (?) на около 100 км НАВЪТРЕ В УКРАИНСКА ТЕРИТОРИЯ. Украинските "Бук" М1 имат максимална зона на поражение по далечина 35 км. Ако е стрелял "Бук", той трябва да се търси в кръг с радиус около 30 км и център в проекцията на евентуалната точка на поражение на самолета. А това е доста далече от руска територия...

  16. #16
    Tuvalu 18 юли 2014, 20:36
     
    0
     
    0

    Дали Русия е свалила самелета? Много малко вероятно.
    Дали Украйна е свалила самелета? Много малко вероятно
    Дали сепаратистите са го свалили? Най-вероятно
    1. Свален Ан-26 - летял е на 21,000 фута.Тук експертите могат да кажат дали на тази височина можеш да поразиш със стрела или друг ръчен комплекс.
    2. В Руски вестник е написано, че бунтовниците има контрол над ЗРК Бук придобит от Украйнска военна база - или са го доставили руснаците и това е пропаганда или найстина за го взели(на въоражение в Украйна)
    3. За ЗРК Бук могат да се намерят достатъчно обучени наемници. Едвали са руски агенти - тогава нямаше да свалят пътнически самолет.

    Извод: свален е от сепаратистите - със съгласието на Русия да се атакуват транспортни самолети на Украйна. Другото са вече конспиративните теории на руснаците.

  17. #17
    Fulcrum 18 юли 2014, 21:08
     
    0
     
    0

    Ako separatistite imat Zrk buk e mnogo veroqtno te da sa go svalili.21000 futa sa ravni na 6500 metra.Pzrk Igla ima maksimalen tavan na porazqvaNE OT 5000M a S versiqta ima 6000.Kakto e ochevadno 6500>6000 toest ot maksimalnata na igla-s.Sledovatelno s prenosim zenitno raketen kompleks ne e vuzmojno da se svali samolet na takava visochina.Vuprosa e sledniqt separatistite dori i da sda go svalili koeto e naistina mnogo veroqtno ne sa vinovni.Nqma trezvo misleshti hora koito da pusnat grajdanski samolet nad oblast v koqto se vodqt boini deistviq.Zapada e vinoven i e izpolzvax horata si kato pushechno meso.Sram.

  18. #18
    Broadsword 18 юли 2014, 21:09
     
    0
     
    0

    Подкрепям #4 и #10 - това вярвам е нагласена американска провокация (отработен кървав театрален сценарий), или е работа на Киев за да съберат международна подкрепа в нацистката си кампания и да демонизират бунтовниците. Имам обаче чуството че всички се държат малко като цапнати с мокър парцал ... поне за сега. Не е изкл. и да е станало по грешка и да се чудят какви да ги вършат сега. Със сигурност с това ще има генерални спекулации и случая ще играе ролята на някакъв катализатор в ситуацията.

  19. #19
    KOREKTOR 18 юли 2014, 21:16
     
    0
     
    0

    До #16 Пуснато от Tuvalu

    Tuvalu,

    А разберете се коя опорна точка е валидна.

    Дали "че бунтовниците има контрол над ЗРК Бук придобит от Украйнска военна база"

    Дали "или са го доставили руснаците"

    Защото днес в мрежата на сума места писаха, че украинските военни са докладвали на президент Порошенко, ч от ВС на Украйна не липсват зенитни комплекси Бук.

    Което означава, че е абсурд опълченците да са пленили украински Бук.

    А сега де?

    В същото време НОВИТЕ ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКИ партньори на Украйна заявяват , че НЕ СА засекли предижване на руска техника през границата.

    Ами сега?

    какво да правим с :

    "Извод: свален е от сепаратистите - със съгласието на Русия да се атакуват транспортни самолети на Украйна. Другото са вече конспиративните теории на руснаците."

  20. #20
    Fulcrum 18 юли 2014, 21:32
     
    0
     
    0

    Kakvoito i da e stanalo amerikancite sa vinovni.Te rabota v Evropa nqmat!

  21. #21
    Broadsword 18 юли 2014, 22:13
     
    0
     
    0

    Fulcrum, #20 - напълно съм съгласен с теб, но ЕС ще се усети много късно. Германците се поопулиха, но се правят на ударени - страдат от комплекса на миналото още ... Трябва това подгъзуване на САЩ да бъде прекратено и ЕС да придобие повече военно-политическа автономност както задължително да балансира отношенията си с Русия. То това е една от основните цели на тая криза запалена от САЩ - сломяването на ЕС и Русия като претенденти за лидерските позиций в света (освен завладяване на газопреносната мрежа на Украйна).

  22. #22
    Broadsword 18 юли 2014, 22:13
     
    0
     
    0

    Леле, слушам по Нова вече утвърждаването на медийните спекулаций за това "кой носи вината" - без разследване ... Веднага изкараха "странното съвпадение" и тайнствена асоциацията с изчезналия самолет на същата компания в индийския океан. Показаха и плачещите роднини на някой от загиналите - драмата: наш (американски) пръв ресор за убеждение :(. Не искам да звучи черно на фона на истинската трагедия, казвам го с тъга и гримаса - но важно е кой е истинския виновник и как е използвал 300 души за постигането на частни икономически и политически цели, които на свой ред включва страданието на още стотици невинни хора! Върти се някаква глупост - уж самолета е паднал в контролирани от опълчението райони - а служители на "украинската служба за безопасност" били намерили черните кутий ...!? Къде са ги намерили. Пилотите да не са ги хвърлили преди катастрофата на отворен прозорец минавайки през Западна Украйна, или Украинците са взели касетите от местната видеотека!? Направо ми се драйфа от инсценировки и жалки медийни напъни!

  23. #23
    Димитър Иванов 18 юли 2014, 22:47
     
    0
     
    0

    Фактът,че Украйна не е закрила въздушното пространство, е дсотатъчен, за да бъде обвинена за трагедията. Кой има интерес в това? - Украйна. Частите на режима са в обкръжение и търпят огромни загуби! А на онзи, дето твърди, че Путин е убиец, явно няма грам мозък в главата. С кое Путин е убиец? - Че изгражда Русия и я превърна в сила или че си пази страната?

  24. #24
    Az 19 юли 2014, 00:46
     
    0
     
    0

    #23 е много прав, задавайки най-важния въпрос, който би трябвало да си зададем преди да бистрим теории и да се доверяваме на изказвания без факти: КОЙ ИМА ИНТЕРЕС ДА СЕ СВАЛИ САМОЛЕТА?
    Русия няма, тя всячески се стреми да си спаси имиджа и да избегне по-нататъшна икономическа изолация, тя има интерес от намаляване на напрежението и диалог.
    Сепаратистите също нямат, дори най-лудите от тях са наясно, че подобно действие е против тях и могат да са предпоставка за още по-решителна намеса на запада и дори вкарване на западни сили на трериторията на Украйна.
    Интерес имат единствено от ескалация и само САЩ и правителството им в Украйна, видимо неспособно да се справи със ситуацията на Изток...За планирането на подобна зверщина говори и незабавната им реакция с обвинението и прибързаните заключения за виновниците, още преди да е започнало разследването...От пентагона, при включване по CNN 7 часа след случката казаха "очевидно е ракета, изстреляна от територия, контролирана от сепаратистите"...и колелото на медиите се завъртя.
    Та да се върнем на въпроса - кой има интерес?Оттук нататък мислете с главите си.
    Поздрви

  25. #25
    ............ 19 юли 2014, 01:17
     
    0
     
    0

    Стига сте се пенили, изчакайте 2-3 дни докато се произнесат разследващите!
    До тогава не е зле да повишите осведомеността си с информация, която 100/100 не знаете

  26. #26
    Fulcrum 19 юли 2014, 01:22
     
    0
     
    0

    Do 24.Ima edin fakt koito propuskash na otmetkata na radara na Buk nqma razlika dali e grajdanski ili voenen samolet.Ako te naistina sa imali Buk koeto e mnogo veroqtno ako naistina sa svalili An-26 na visochina 6500metra.Separatistite sa svalili An-a na po-malka pone taka kazvat.No ako priemem che naistina sa go svalili na 6500 metra to znachi imat Buk.Ako imat Buk to e mnogo veroqtno kato sa vidqli otmetkata da sa go prexvanali i izvurshili pusk bez da podozirat kakvo e tova.Malko fakti imame ne samo si cheshem prustite.No kakto kazax po-gore a tova kaza i 23 koi e tolkova nenormalen da pusne grajdanski samolet nad boeva zona.trqbva da se tursi otgovornost ot ukraintsite.

  27. #27
    Military man 19 юли 2014, 09:46
     
    0
     
    0

    Най-важно е кой ще прибере и прегледа черните кутии. В никакъв случай не трябва да са само американците, защото като производители на самолета, могат да направят всякакви манипулации!!!

  28. #28
    MW 19 юли 2014, 11:42
     
    0
     
    0

    Правилният въпрос е не "Кой свали самолета?", а "Кой изпрати самолета над района на бойните действия за да бъде свален?". Отговорът на този въпрос е еднозначен - РВД (Ръководство на въздушно движение) на Украйна. Лъжа е, че по този коридор са летели стотици самолети! Самолетите летят доста по на юг - между Донецк и Крим. Само този самолет е насочен северно от Донецк към районите на бойни действия!

    Много е вероятно да има организационна връзка между този, който насочва самолета към гибел и този, който го унищожава!

    Отговорност за инцидента носи изцяло правителството в Киев и то трябва да обясни кой и защо е организирал тази касапница!!!

  29. #29
    Манго 19 юли 2014, 12:42
     
    0
     
    0

    Самолета са го свалили сепаратистите. И да не са те пак са те!!! В Ирак да не би да намериха химическо оръжие, ама това им послужи за основание да ги нападнат. Сега и тука така ще стане. Сепаратистите са виновни трябва да се предадът да ги накажем, ако ли не избийте ги всичките. А пък вий тука си чакайте някакви уж независими и професионално извършени разследване, събиране на доказателства, експертизи, които ще сочат единствения напълно обоснован извод - сепаратистите са виновни. Няма никакво място за случайни грешки и непредвидени събития. Всичко е предварително планирано и извършено на точното място в точния момент. И в заключение правилния въпрос трябва да бъде: Кой благоприятства случилият се (според мен умишлено целен и предизвикан) трагичен инцидент.

  30. #30
    Школата на МИТ 19 юли 2014, 14:30
     
    0
     
    0

    Абе ИваННчо Красновски,абе Красньо ИваННчов,абе дьомне неграмотно!Ти можеш ли да напишеш нещо,дори и най-голямата глупост.....,без ПРАВОПИСНА ГРЕШКА?Явно в езиковата школа на МИТ преподавателите по български език са гола вода.

  31. #31
    Иванн 19 юли 2014, 15:57
     
    0
     
    0

    Добре, прав си колега, американците са най-големите манипулатори и мръсници, но защо комунистите ни направиха техни съюзници. Да не би тогава да не са били манипулатори и империалисти ,преди десет години? Кажи им да ни отпишат от НАТО и да ни запишат в подобен, но мирен военен блок със Съветския Съюз.
    Да живее великия, непобедимя, нерушимия, неделимия и ненадминатия Съветски Съюз!
    Да пребъде във вековете българо-съветската дружба, както и двете организаторки, вдъхновителки и ръководителки на съветския и български народ, до световната победа на комунзма във всяка една точка на земното кълбо и до окончателното съединение на всички пролетарии по света.
    А българо-съветската дружба от "крайъгълен камък ", да се превърне в многоъгълен.
    И всичко това под ръководството на новите ни покровители-амерканските империалисти
    Напред дугари смело, да браним нашето велико дело!
    Който не го брани е фашист и турски агент!
    Ако имам пак грешка, ще поправя, но вие комунистите пак ще си останете комунисти и пак далеч от цивилизацията. Моите грешки ще си ги поправям, но комунизъм няма да има никога и Съветския Съюз няма да видите докато свети Слънцето.
    А че украинските фашистки банди са свалили самолета е напълно доказано вече. Който не вярва е мръсен бандеровец.

  32. #32
    Разбираш ли 19 юли 2014, 16:01
     
    0
     
    0

    "По време на турското ВЛАДИЧЕСТВО е имало ПРИРАСТ,за което също е имало причини."/т.е.,твърди се,че по време на турското РОБСТВО е имало прираст на българското население в Османската империя /- цитирам Иваннчо Красновски - Красньо Иваннчовски.Какъв колега можеш да ми бъдеш бе, дьомне неграмотно?Анадъ му?

  33. #33
    Broadsword 19 юли 2014, 16:35
     
    0
     
    0

    ФБР и други US служби щом са пратили да разследват - резултата ще е ясен ... колко "прозрачно" ще е пишман разследването. То за някой който не му трябват доказателства ами само си търси повод - кавито са разбира се наглите янки в случая - и порой доказателства да им изкараш, ще е безсмислено. Целта е максимално и светкавично оползотворяване на трагедията като ПР ресор. Там е силата на САЩ. То не бяха Пърл Харбъри, не бяха химически оръжия, не бяха кървави театрални постановки с употребата на въздушния трафик - 9/11. Но тука вече им се е поизчерпал репертоара - взеха да стават банални. Това е поредния терористичен акт извършен от американските тайни злужби целящ да послужи за постигането на частните политически и икономически цели на световна терор сила Но.1 - САЩ. Завладяване на газопреносната мрежа на Украйна - и тотално държане на въже на ЕС и Русия откъм производство/потребление на енергоизточници.

    Кой знае какво е заплашил МакКейн за да се откаже Олигофренски от Южен поток който би саботирал цялата дандания финансирана от щатите в Украйна. Сигурно е казал - "това което ви готвим да стане постепенно - да се превърнете в анадолски вилает, можем да го ускорим, при това с много насилие - така че, слушайте".

  34. #34
    сепаратист 20 юли 2014, 01:07
     
    0
     
    0

    Много тролове, много клакьори и подръжници на братския съветски съюз по идейни съображения. Да бяха платени щеше да е по-нормално.

  35. #35
    Иванн 20 юли 2014, 04:02
     
    0
     
    0

    # 32,
    Това че ти не познаваш историята на българския народ не е проблем,лошото е, че не искаш да я опознаеш.
    Българското Възраждане е дългогодишен период, може би по-дълъг от един век. Но този век се помества в периода от 5-вековното турско робство. Не аз съм автора на тази официална историческа теза. Всички учебници по история имат глави по това Възраждане. Не може да има хем Възраждане, хем намаляване на населението.
    Турското владичество и геноцид може би са били по-лошо от робство, но робство не е било. Не може нито един робовладелец да позволи на своите роби да имат театър, църква и училище на родния си език. Просто не може. Или рбовладелците са били кръгли идиоти. Само робовладелец-изрод може да позволи робите му да са чорбаджии и да имат по десетки и стотици свои работници. Да произвеждат и продават всичко, което е нужно в живота. Не може роби да имат магазини, фабрики, салове и да пътуват, търгуват, учат и творят песни , стихотворения, да издават книги, списания,вестници и др.
    Оказва се, че турското робство е най-безотговорното и най-безпринципното робство, тотално неспазвало принципите на робския строй. Турските робовладелци са били големи хаймани и пройдохи.

  36. #36
    KOREKTOR 20 юли 2014, 08:23
     
    0
     
    0

    До #34 Пуснато от сепаратист

    сепаратист,

    А ти какво си освен един бездарен и тъп абсолютен трол бе педерас смотан.?

    Какво правиш ти тук изобщо.

  37. #37
    Nash 20 юли 2014, 10:39
     
    0
     
    0

    Един испанец, видял в радара 2 украйнски истребителя...

    http://www.vesti.ru/m/doc.html?id=1807749

  38. #38
    до 37 20 юли 2014, 11:53
     
    0
     
    0

    Тоя испанец вече не съществува, само Гуантанамо за него, айде стига, ще руши новия световен ред, айде марш от тук!

  39. #39
    Nash 20 юли 2014, 12:15
     
    0
     
    0

    До #35 Пуснато от Иванн....

    "...Турското владичество и геноцид може би са били по-лошо от робство, но робство не е било. Не може нито един робовладелец да позволи на своите роби да имат театър, църква и училище на родния си език..."
    Тука смесваме разни термини, какво е "робство", "геноцид" и "владичество"....
    Болшинството българи не биха желали пак да са в това състояние, когато ги колят в разни черкви, палят им домовете, изнасилват в къщи жените пред мъжете и децата им и страната няма никакво самоопределение... Така, че както и да го наричаме, е все едно. Хубавото е, че някога този кошмар е свършил...
    И вие Иванн често критикувате "Социализма", "Съветският съюз", "комунистите" във България и т.н.. а тука казвате че "турско робство не е имало във България"???? За много българи и двата исторически периода на България не са съзидателни и е добре че са преминали вече...
    НО правете разлика между причини и следствия!
    Преврата или "революцията" в Русия 1917-та година подготвят, организират, финансират и провеждат в запада... И Ленин и Тротцки са изпратени от други страни да дойдат в Русия и проведът тази операция.. Всичко минава "успешно" за тях и милиони руснаци са избити, включително и царското семейство... А след това знаем - започва развитието на "Съветският съюз".... Така, че нима руският народ сам да е избрал да има този Съюз?????
    Естествено след време и при тях се появяват "убедени комунисти" или разни използвачи на системата, както навсякъде по света има и убедени или приспособяващи се към всяка система, за да живеят добре в нея....
    След 2-та световна война България от съюзник на Германия естествено няма глас сама да решава какво да става с нея и й "въвеждат социализма", същият този, който преди това са "въвели" на руският народ след събитията 1917-та година....
    И във България имаше масово партийни секретари, в учебниците пишеше колко "велика е била тази руска революция", "довела до това справедливо общество" и т.н... Но нима ние, нашият народ да е искал такава система????
    И тези "комунистите" или наши си българи, който са способствали да се държи тази система, са хора, които са решили за себе си, че им е по-добре да "плуват по течението", отколкото да стават "революционери" и се борят против системата и попаднат във Белене или някой друг изправителен лагер.... Така че тука имаме работа с морални установки на някои от съгражданите си, общочовешки поведения и морал, които са се проявли, когато тази "външна сила" ни е наложила тази система....
    И най-интересното, за вас турското робство "не е било" а времето на социализма във България е много "по-голям проблем"????
    Както вече аргументирахме, и двата периода не са искали българите а са им ги наложили дурги отвън... Не е било наша, национална воля!!!
    И поне аз не мисля, че времето на тези 500 години турско робство да са били "приятни" и "съзидателни" за България и нашият народ......
    Ами ако след 200 години се говори за днес като история, какво ще казват нашите потомци? Че българите всички "единодушно са решили да влязат в Нато" и в този гнил "евросъюз", който няма никаква собствена воля а се подчинява на щатите??? Тези "педерастки" тенденции, които там се декларират като "нрмални", за такава малка страна като нас, са унищожителни... Така и така демографията е доста "свита". Направи и тези малкото, които са останали, "безполови" и България и такъв народ след някоя година няма да има повече....
    Така, че ако сами избирахме, с кого да сме, едва ли да сме избрали и това сега....

  40. #40
    Манго 20 юли 2014, 19:49
     
    0
     
    0

    Гъзоблизци винаги е имало и винаги ще има. Едно време бяхме с германците и хубавичко им лижехме гъзовете. Хубаво ама германците загубиха войната и дойдоха руснаците. Нашите гъзоблизци веднага се обърнаха ама за да се докажа пред другарите от Кремъл след като до сега са лизали германски задници какво друго да направят освен да се отрекат от германските задници и да обявят, че сега комунистическите задници ще ги лижат два пъти по-добре, направо оргазъм от емоционален кеф ще получат другарите. Мина време разпадна се Съветския съюз, дойдоха американците и историята се повтори. Лозунга беше: Досега лизахме руски задници под страх за живота ни ама от сега нататък само американски ще лижем и то два че и три пъти по-добре. Така че те гъзоблизците винаги са с лице допряно до задните бузки на тези които са силни за момента. Лошо няма, някой хора така разбират света и като не могат да блеснат с друго поне са усърдни с езиче. И сега на тези същите, дето стана дума по-горе, искам да им кажа, че всеки обича да му лижат гъза, но никой не обича гъзоблизците.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка