Вятърът на промяната: Защо Западът се провали в поредния поход срещу Русия (част първа)

Pan.bg 29 юли 2014 | 22:55 views (5951) commentaries(78)
img nabore.bg


Според Соломон Паси изчегъртването на Русия от картата на света ще донесе вечно щастие и благоденствие на целокупното човечество



Стената “I follow the Moskva/ Down to Gorky Park/ Listening to the wind of change…” (“Минавам покрай парка “Горки” в Москва/ и слушам вятъра на промяната…) С Wind of Change “Скорпиънс” възпяха падането на Берлинската стена. Видяхме с очите си. Падна. Светът ликуваше, хората се обичаха като братя, вятърът на промяната помиташе стария, смразен от омрази свят, дрипите на “желязната завеса” се въргаляха на боклука…

Така беше. Видяхме. Най-същественото е невидимо за очите, казва Малкият принц. За да повярваме на очите си, “Пинк Флойд” накара Стената да пада пак, и пак, и отново. Грандиозно. Не така грандиозно завършва филмът на Алън Паркър и Роджър Уотърс – когато прахоляците се разнесоха, две дечица товареха на камиончета-играчки отломки от Стената, и ги отнасяха някъде, за да построят нова Стена.

Стената не падна. Премести се.

Тя започна своя поход на Изток.

Тя продължи своя поход на Изток.

Drang nach Osten.

Целта беше и е Русия.

Както обикновено.



Мечти



Четвърт век “цивилизованият” Запад смяташе за свое неотменимо право и свещен, “демократичен” дълг да поучава Русия, да я унижава, а тя, Русия, да мълчи и да подсмърча виновно в ъгъла.

Русия няма право да защитава своите интереси.

Русия няма право изобщо да има някакви свои интереси.

Русия няма право да защитава своите сънародници.

Русия няма право да бъде най-голямата държава в света.

Русия няма право да се шири на 17 млн. кв. км.

Русия няма право да притежава 60% от природните богатства на планетата.

Русия няма право изобщо да има каквито и да било права.

Русия има само задължения.

Русия има само едно просто задължение – да легне и да мре. Да бъде така любезна да се саморазпадне и да изчезне от географската карта. В името на “евроатлантическите ценности”, “демокрацията” и “всеобщото благо”.

И така – 25 години. (Ако не броим 1812-а и 1941-а.)

През 1994 г. Бжежински (“Глобален безпорядък”) отправи неприлично предложение към Русия – да се разпадне. На: Сибирски Далечен изток (ориентиран към Китай, Япония и Корея), Санкт-Петербургски регион (който да се сближи с Германия и Скандинавия), още 1-2 рускоезични държави и няколко “неруски държавички”.

Вдъхновен, Соломон Паси (и трима “независими” оракули), произведе през 2000 г. една брошурка – “Краят на предпоследната империя: Разпадането на Русия”. Според Паси – поне на 7 части:

- Европейска Русия (Русия) – столица Санкт-Петербург, евентуален член на ЕС и НАТО, валута – евро.

- Сибир – столица Новосибирск, валута – долар/евро.

- Далекоизточна република – столица Хабаровск, гравитираща към САЩ, Япония, Корея и Тайван, валута – долар/йена.

- Анклавът Калининград, “който притежава особено ценно географско местоположение и е предмет на специален интерес от страна на Балтийските републики, Северните държави и Полша”, статут – зона на “офшорно благополучие”.

- Карелия – благоденстваща офшорка като Калининград.

- Обособяване на Южноруските територии около Каспийския басейн.

- И “като страничен продукт на разпада” – “някои малки независими държавици като Чечня и евентуално други, обособени по етнорелигиозен критерий”.

Според Паси изчегъртването на Русия от картата на света ще донесе вечно щастие и благоденствие на целокупното човечество: “Предстоящото разпадане на Русия ще бъде едно от най-значителните събития в геополитиката на 21-ви век… ще срути остатъците от мита за втори геополитически полюс (ето къде е заровено кучето! – б.а.), построен върху морални норми, противоречащи на евроатлантическата ценностна система… ще бъде триумф на либералните ценности… и принос към утвърждаването на съвременната система на международна сигурност”, за да заживеем – най-сетне! – в “един свят без най-голямата по територия страна, която има почти 60% от ресурсите на полезни изкопаеми и граничи с 42% от населението на света”.



Но окончателният “триумф на либералните ценности” предстои,



защото: “Съдбата на предпоследната империя е предвестник на разпадането и на последната, Китайската империя. Но това е предмет на друго есе”, завършва Паси многообещаващо. Друго есе тъй и не се появи. Китай едва преживя този факт.

И както Бог говори чрез устата на младенците, тъй и Менторите говорят чрез устата на Паситата. Те са изпълнителни, целенасочени и вдъхновени, те разпарчетосват Русия, втикват ни във войни, легитимират терористи, ксенофоби и неонацисти.

Иначе Западът обича Русия. Искрено, безкористно! Особено – нейната безкрайност, ширнала се на 17 млн. 124 хил. 442 кв. км., нейните гори, реки, жито, нефт, газ, въглища, уран, никел, олово, цинк, волфрам, желязна руда, злато, сребро, платина, скъпоценни камъни… И цялото това богатство се намира (неизвестно защо, недемократично някак) на някаква руска територия – черна несправедливост, която обижда, огорчава и направо наранява чувствителния Запад.

За да поправи тази въпиеща несправедливост, Западът хвърли всичките си усилия и енергия да огради Русия с Берлинска стена от запад и юг, да я изолира, да а превърне в геополитически пигмей, в икономически просяк, да я изтласка далече от Европа, в азиатските глъбини, а най-добре – да я натика в Северния ледовит океан. Да не пречи.

Четвърт век Западът не промени своята тактика и стратегия. По западните граници на Русия – държави-членки на ЕС и НАТО, откъм юг-югозапад – надлежно организирани и финансирани от САЩ “цветни революции”. Масово производство на васали, на инструменти за натиск, на остриета срещу Русия. И докато васалите, умилени, “лъжливи уста слушат със вяра”, Западът не откъсва алчно око и от техните природни богатства. “Ударното приемане на България и Румъния, както и на бивши Съветски републики в ЕС и НАТО, беше недопустим натиск върху Русия”, казва днес Робърт Гейтс (бивш шеф на Пентагона).

Елцинова Русия! Това беше въплътената мечта на Запада, златното време, в което превърнаха руската мечка в плюшено мече. Обаче Путин изправи Русия на крака, върна на руския народ самочувствието и достолепието, и обърка самодоволната, егоцентрична концепция на Запада. Тази концепция катастрофира на Майдана, опалена от неонацистка злост и потъна безславно край бреговете на Крим. Язък за 5-те млрд. долара!



Справка



Украйна (от староруски – оукраина, окраина, окрайна) означава “погранична земя”. До ХVІІІ в. Русия така нарича пограничните военни зони и територии. “Украинци” означава “жители на пограничните земи”. През XVII в. с думата “украинци” (ukraincy) Полша обозначава полските шляхтичи в граничните източни земи, за да ги отличава от руснаците, които поляците никога не наричат “украинци”.

Държава Украйна няма, но има Киевска Рус – сърцевината, духовната идентичност на Русия. В нейното съграждане участват волжските българи, после пристигат българските монаси и книжовници, донасят кирилицата и православието, и започва великото духовно въздигане на Русия. От ХІ до ХVІІ в. предстоятелите на Руската православна църква носят титулатурата “Митрополит Киевский, Московский и всея Руси”. От 1389 г. до 1406 г. митрополит Киевски, Московски и на цяла Русия е св. Киприан Български. Той обединява духовно Русия и съхранява единството на руската земя и църква. Той е единственият духовен и политически водач, който не се подчинява на Златната орда, организира (като своя родственик св. патриарх Евтимий) всеобщата съпротива срещу Тимур, и повежда духовенството, армията и божия народ пред стените на Москва, издигнал в ръце чудотворната икона “Св. Богородица Владимирска”, а Тимур се оттегля. Заради това чудотворно избавление руският народ почита св. Киприан като всеруски чудотворец още приживе.

До 1917 г. западните части на днешна Украйна се намират ту под полско, ту под литовско, ту под румънско, ту под австро-унгарско владичество. За първи път държава Украйна се появява на картата след 1917 г. с подписа на един човек, чиито паметници украинските неонацисти събарят в захлас, а полският външен министър позира ухилен пред останките на един такъв паметник. Името на човека е Ленин.

През 1922 г. Украйна влиза в СССР и получава като подарък източни територии, които хич не са “окраина”. През 1954 г. Хрушчов приподнася на Украйна още едно сладко подаръче – Крим. Крим е завладяван от готи, хуни, прабългари, хазари, Киевска Рус, Византия, кумани, монголи, генуезци, Чингис хан, Османската империя. В Крим през 860 г. пристигат св. св. Кирил и Методий на своята най-деликатна мисия – хазарската.

От 19 април 1783, когато императрица Екатерина II подписва Манифест за присъединяване на полуострова към Руската империя, Крим е интегрална част от Русия. Крим никога не е бил интегрална част от Украйна.



(Следва)



Велислава ДЪРЕВА, вестник „Дума”
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 78

  1. #1
    Krasimir Dimitrov 29 юли 2014, 23:23
     
    1
     
    0

    Макар, че мразя нашите бивши комунисти, а авторката е точно такава, тази статия си е самата истина. Не мога да разбера, защо толкова добре разбираме световната политика, а в България правим само глупости?

  2. #2
    abe 29 юли 2014, 23:56
     
    0
     
    1

    ооууу, тая жива ли е?

    забелязал съм, че тая като ти каже добро утро и трябва да се оглеждаш къде е слънцето да не те е излъгала нещо... :)

  3. #3
    И.М. 29 юли 2014, 23:59
     
    0
     
    1

    Госпожо Дърева,
    Россия е достатъчно голяма и могучая за да се защитава сама. Нама нужда от задунайски адвокати, дето вземат думата, когато не ги питат. С настоящата ни-в-клин-ни-в-ръкав (с нищо непредизвикана) пледоария направихте сериозна заявка за званието "Заслужил задунайски адвокат России". Но по нашите земи критериите са по-високи и пледоарията Ви е, меко казано, много слаба, направо некадърна. Явно петата колонна много е закъсала, щом е опряла до тежката си артилерия във Ваше лице.
    С настоящата публикация Вие сте перфектната илюстрация на максимата, че "Русофилството е национално предателство" - и Вие, и цялата Ви червена партия. Докога ще паразитирате върху пословичната толерантност на средностатистическия българин и ще я поставяте на изпитание?
    Засега толкова. Тръпки на погнуса ме обземат при мисълта, че ще има втора част. Ужаст!

  4. #4
    Мунчо 30 юли 2014, 00:03
     
    0
     
    0

    Krasimir Dimitrov, правим го защото не позволихме Хитлер да направи на сапун евреите, които изклаха 15 000 българи в Стара Загора.

  5. #5
    ОЗ 30 юли 2014, 00:08
     
    0
     
    0

    А защо четеш, драги И.М. по тази късна доба?

  6. #6
    OP 30 юли 2014, 00:08
     
    0
     
    0

    Анти-жена!
    Когато за пръв път чух тоя израз не можах да го схвана. После измислиха Дърева и той се изпълни със съдържание, оживя! Но както е модерно да се казва, евро-атлантическите ценности не прощават никому! Даже и на русолюбивите....

  7. #7
    И.М. 30 юли 2014, 00:17
     
    0
     
    0

    До #5 ОЗ: "А защо четеш, драги И.М. по тази късна доба?"
    По принцип, животът започва след 22:00 часа. А пък бойните действия са и денем, и нощем, в прости, сложни МТУ и на минимума на времето. Виж по кое време излизат едни такива вражески публикации, уж от наши хора, българи, пък като прочетеш - задунайци.
    Понякога не коментирам, но това не означава, че не съм прочел!

  8. #8
    KittyHawk 30 юли 2014, 00:21
     
    0
     
    0

    Дори руски журналист не може да напише толкова "хубава" статийка за държавата си ! Започвам подписка за издействане на руско гражданство за госпожата , за нейно добро и наше ! Дано не пуснете втора част , че вместо съжаление ще ни избие на СМЯХ !

  9. #9
    Krasimir Dimitrov 30 юли 2014, 00:31
     
    1
     
    0

    Американските платени клакьори се появиха! Да оспорват тези от статията с доводи - не? Да кажат аргументирано мнение - не? Нахвърлят се с лични нападки към авторката! Това е присъщо на третия пол и нищо общо с нормалното човешко общуване, срам!

  10. #10
    KittyHawk 30 юли 2014, 01:37
     
    0
     
    1

    Krasimir Dimitrov a авторката какви доводи е дала ? Че ЕС и САЩ искали да превземат Русия ... Че и аз да надраскам 20 реса , че Русия иска да си наложи властта над Европа е същото ! Цялата статия е една журналистическа кофа лай*а , без никакви съществени доводи , а само колко е голяма Русия и всеки иска да я ограби . И накрая оспорва суверенитета на една държава призната ВКЛЮЧИТЕЛНО И ОТ РУСИЯ ! И да ще се нахвърлям с нападки към такива статии !

  11. #11
    Влад Цепеш 30 юли 2014, 01:43
     
    0
     
    1

    гледам избират мъж на годината - велислава дърева!
    стар виц от студенсткото предаване куку

  12. #12
    Krasimir Dimitrov 30 юли 2014, 01:54
     
    0
     
    0

    Това е ненормалното, всеки може да надраска каквото си иска, да сочи другите с крак и да се пъчи колко е велик! Въпроса е, кой с какви подбуди пише и колко близо е до истината?

  13. #13
    К.К. 30 юли 2014, 01:58
     
    1
     
    0

    #9 Пуснато от Krasimir Dimitrov(нерегистриран) на 30 юли 2014, 00:31

    Американските платени клакьори се появиха!

    Те да бяха платени да кажа: "Евала! Извадиха си хляба"
    Истината е че не са платени, а са кретени или поне на такива се правят.
    Ама то и такива трябва да има, иначе няма да се получи еволюцията.
    По същество статията не е лоша. Това как изглежда Велислава Дърева няма да го коментирам и не мисля, че въобще подлежи на коментар. Красивите жени са по едни други телевизии, но те правят едни други работи вместо да пишат статии.

  14. #14
    KittyHawk 30 юли 2014, 01:59
     
    0
     
    0

    Ето ви една новина тип ЯКА ПРОПАГАНДА от Русия:


    Украински пилот на Су-25 в интервю за германското издание Wahrheit fuer Deutschland поел отговорността за унищожаването на малайзийския Boeing на 17 юли.

    Пилотът разказал, че е стрелял по самолета от бордовата 30-мм картечница и че точно неговият самолет е на спътниковите снимки, представени от министерството на отбраната на Русия. Името на пилота не се сочи. Су-25 недалеч от Boeing е фиксиран от руските средства за обективен контрол./Гласът на Русия

  15. #15
    KittyHawk 30 юли 2014, 02:02
     
    0
     
    0

    Как Су-25 с мах височина на полета 7000м. не въоръжен и 5000 въоръжен успя да свали самолет на 10040м. с "бордовата 30-мм картечница" ???

  16. #16
    KittyHawk 30 юли 2014, 02:09
     
    0
     
    0

    До Krasimir Dimitrov и К.К. ето малко от вас :
    Американските платени клакьори .
    а са кретени или поне на такива се правят.
    Това е присъщо на третия пол и нищо общо с нормалното човешко общуване, срам!

    Сами си правете изводите за кого се отнася . Аз по-горе не видях един човек да каже нещо против някои от вас !!

  17. #17
    К.К. 30 юли 2014, 02:19
     
    0
     
    0

    #16 Пуснато от KittyHawk(регистриран) на 30 юли 2014, 02:09

    Сами си правете изводите за кого се отнася .

    Щом чувстваш обиден, мисля че и и сам си се сетил за кого се отнася.

  18. #18
    Nash 30 юли 2014, 04:07
     
    0
     
    0

    Абе ако победят Паси и братовчедите му, нашата роля на БГ в техинят "супер ред" е да станем на сапун....
    Русия, Китай и другите - също... Братовчедите с техинте долари, ще възцаруват и ще получават оргазъм от нашата смърт.....
    Така,че от тази гледна точка не ме интересуват нито червени, нито зелени, нито либерали, нито педераси... и всичките други партии и течения....

    Тук въпросът е дали ще оцелеем или ще потънем... Който избира второто, не е наясно изобщо или е от тези забъркани глави, дето смятат, че този свят е само за тех.....

  19. #19
    Uli 30 юли 2014, 05:21
     
    0
     
    0

    За съжаление Дърева е права, а Паси е един наистина долен плужек. Той има една от основните заслуги сега да сме без армия, без икономика, без абсолютно никаква визия за бъдещето.
    Мисля че не Русия, а него трябва да го заличат напълно.

  20. #20
    OP 30 юли 2014, 09:25
     
    0
     
    0

    Krasimir Dimitrov
    настоява за оспорване на статията с доводи.
    Кви доноди бе, бате, трябва да си луд да четеш такива глупости!
    Времето ни е ценно!

  21. #21
    Nash 30 юли 2014, 09:35
     
    0
     
    0

    #19 Пуснато от Uli...

    Това е така, понеже сме наивни. Играта е малко "скътана" и по принцип виждаме само един човек, една партия и т.н...
    И се надяваме, ако ги сменим и свалим от власт, всичко ще е нред...
    А то си е цяла война, в която не се вижда противникът и даже много и не знаят, че сме във война.
    И украинците сигурно си мислят че Потрошенко е избран от тех? Наивници! Във Викилиекс пише че тоя мазняр от години е докладвал на американското посолство и получава инструкции... А сега направиха касапина да е пазач на стадото....

    Неговият "ник" при краварите е: our-ukraine-insider

    Вижте му гадната мутра! Ето такива са днешните предатели, никога няма да си помислиш, че ще ти равалят армията, ще унищожат образованието, ще свалят пенсиите да измрат старците, ще направят медицината недостъпна да мрем полека, ще качат педерасите на власт, ще ни унищожават културата и традициите, ще ни вкарат в разни обединения, които не искаме, ще се борят против наркоманията и все няма да се справят и т.н...

    http://www.globalresearch.ca/president-petro-poroshenko-our-ukraine-insider-for-the-u-s-state-department/5386891

  22. #22
    Бряххх! 30 юли 2014, 10:43
     
    0
     
    0

    Мой познат седерастин в начлото на демокрацията отиде при един дрът зъболекар да му постави пломба.На излизане от кабинета видял на мантата на зъбния стар /и уважаван/ в градеца доктор значка на БСП. Ужаст! Изкърти си зъба заедно с пломбата.Вече няма такава опасност. сега всички зъбари са модерно десни.Мецду докторите има няколко рикошета от социализма - Мими Виткова, проф. Гайдарски, който още оперира и изглежда на не повече от 55.

  23. #23
    divaka29 30 юли 2014, 13:47
     
    0
     
    0

    Паси-да си е*е майката израелска(от България с любов)

  24. #24
    Разбира се 30 юли 2014, 14:05
     
    0
     
    0

    Велислава Дърева може да си има кусури,но по конкретния казус с Украйна трудно може да е се противопоставят аргументи,освен злобни подмятания.Украйна е еврео- болшевишки експеримент много по-изкуствен от Макединия.На тази територия живеят руснаци,румънци,унгарци,поляци,литовци,белоруси,българи,черкези,татари и неизвестно още какви мюсюлмани.В Западна Украйна - в Галиция живее най-голямата и компактна маса евреи в Европа.Кои са украинците,Господ знае.Карашък от поляци,белоруси,литовци,унгарци,немци,румънци от смесени бракове през вековете?Изповядват се католицизъм,протестантство,униатство,три вида православие,юдаизъм и ислям.През тази територия преминават 4 /четири/ цивилизационни разлома.В цивилизационно отношение западните Волиния и Галиция нямат нищо общо с Донбаска и Луганска области.Щеше да бъде безкрайно смешно,че ДНЕС най-върл защитник на това еврео-болшевишко творение Украйна е.....Западът!За съжаление е трагедия поради хилядите жертви,ГОИ разбира се!

  25. #25
    МиГ 30 юли 2014, 14:11
     
    0
     
    0

    Украйна за Русия е това, което Македония за България. Както на македонците им промиха мозъците и отричат, че са българи и дори ни мразят, така и на украинците в момента им промиват мозъците и насаждат омраза към руснаците.

  26. #26
    Гочо Желев 30 юли 2014, 14:31
     
    0
     
    0

    Мила ,Дърева ,защо на всички избягва един факт, военния конфликт между Палестина и Израел.Там арбитъра е САЩ.Колкото повече там се усилват военните действия толкова риториката срещу Русия намалява.За разлика от Сирия този път Русия няма да помогне на САЩ по обясними причини ,че американците излъгаха че ще оставят Украйна да се оправя сама. Очаквам в най скоро време и друг конфликт където пак трябва да се оправят американците.Тази сутрин Обама на пресконференция пред 10-на журналисти ,дума не обели за сваления самолет.

  27. #27
    бай Димитър 30 юли 2014, 15:59
     
    0
     
    0

    Мдааааа. Дърева може да е всякаква, но не може човек да си изкриви душата и да не признае, че освен, че е права има и невероятно остро перо.

  28. #28
    DaBor 30 юли 2014, 16:23
     
    0
     
    0

    #25,точно така мисля и аз,все едно си прочел мислите ми.

  29. #29
    ukrainec 30 юли 2014, 16:34
     
    0
     
    0

    Ако има шампионат за най-неграмотно изказване-твойто го печели без проблем .

  30. #30
    Оги 30 юли 2014, 16:37
     
    0
     
    0

    Германското разузнаване: "Русия има интерес България да фалира"
    Санкциите срещу Русия започват да дават резултат, но Путин все така продължава да разширява сферите си на влияние, включително към България. Това са изводи от анализи на германското разузнаване!

  31. #31
    МиГ 30 юли 2014, 17:12
     
    0
     
    0

    Южен поток е руски проект и се спря.
    АЕЦ Белене е руски проект и се спря. Уж нямало нужда от нови мощности, ама ще правим 7-ми реактор в Козлодуй, който ще е американски (каква изненада). И как така нямаха 6-7 млрд за цялото Белене, а веднага намериха над 5 млрд за един единствен блок в Козлодуй (пак да припомня-американски)?
    И още други по-малки руски проекти също пропаднаха.

    Така, че който говори за разширяване на руското влияние в България, просто не е в час. Фактите показват, че имаме увеличаване на американското влияние (чисто разграбване ако питате мен).

  32. #32
    Езоп 30 юли 2014, 17:14
     
    0
     
    0

    Велислава хвърли камък в блатото на фашизма. И разбуни окраставелите му кафяви жабоци. И най вече бг влечугите.

  33. #33
    Иванн 30 юли 2014, 17:30
     
    0
     
    0

    Красимире, кого мразиш, я кажи пак. Защо трябва да мразиш токова много хора, това не е възможно. Знаеш ли колко много комунисти има по света, които ти наеочаш бивши. А настоящите мразиш ли ги и защо? Какво са ти направили.
    Препоръчвам на сайта да не толерира коментари, които сеят омраза. Всички сме хора на този свят- и комунистите и нормалните хора.

    Изразявам удоволетворение на екипа, че отново влезе във форма и започна от отново да изтрива мои коментари. Но аз не мразя никого, който потвърждава моята истина.

    Все пак Дърева не е казала досега защо Съветския Съюз падна без никакъв поход на запада. Или е имало пойод, ама ние не сме знаели.

    Ще бъда и аз малко циничен. Пита един свой приятел дали е спал с момичето, с което са били снощи, а той казва: "Ами спах разбира се, но то не разбра"

  34. #34
    Или 30 юли 2014, 18:21
     
    0
     
    0

    Краснов,Карлуково или Курило?

  35. #35
    KOREKTOR 30 юли 2014, 20:38
     
    0
     
    0

    До #20 Пуснато от OP

    OP,

    Ами като ти е толкова ценно времето що щеш тука бе тъпане.

    Ай оди си търкаляй аспиринчета на околовръсното.

    Нямал бил време, а се мота тука. Айде мъна . Изчезвай.

  36. #36
    Иванн 30 юли 2014, 21:08
     
    0
     
    0

    Абе Преславе, какзах ти бе приятел, избрал съм този сайт. Някои неща ми харесват, други не, но най- важното че никой не ми премахава коментарите. Кажи сега мъжката кога за последно си изтрил мой коментар.


    Аз съм напълно съгласен с вас комунистите ,че запада е лош и провежда походи срещу Русия, но не мога да разбера защо децата на Държавния глава на Русия не искат да се върнат в родината си. Англия, Холандия и др. походни страни са им любимите.
    Или те не знаят, запада провежда походи срещу държавата на баща им, или той им казва да не се страхуват, похода ще бъде неутрализиран

    Преславе, всички вие комунистите не сте ступвали на запад и не знаете нищо за него. А не е страшно ама съвсем не

  37. #37
    д-р ДИМИТЪР СТОИЧЕВ 30 юли 2014, 21:14
     
    0
     
    0

    четох статията на в.дърева допадами.четох и мнения на противниците й.нормалните хора са в чужбина.образовани хора пишат стании и си изказват мнението а неграмотните идиоти плюят по авторите на статиите.тези които оплюват са същите като тези които ни управляват и резултата е виден.разпадаща се държава.ако някой разумен човек предложи нещо градивно 5 некадърника гракват срущу него.то в ада при казана на българите затова нямало пазачи.когато не сте съгласни с някого -аргументирано се обосновете защо.а не като бесни кучета да се нахвърляте.има причини да обичаме русия.ако политиката на сащ бе човешка и справедлива не пречи да бъдат уважавани ,защото за друго има за какво да бъде уважавана,като държава.

  38. #38
    МиГ 30 юли 2014, 21:31
     
    0
     
    0

    #36
    Не бъркай запада със западната политика!
    Да, живота на запад е уреден и т.н. Но това е само надводната част на айсберга-видимата такава. А както знаем 2/3 от айсберга е под вода и не се вижда. В случая ние, критикуващите запада, гледаме точно тези 2/3 от западната политика - арогантна, колониална, крадлива, незачитаща правата на другите народи...
    Точно върху тези 2/3 политика е построен и Бъкингамския дворец, и Версай и т.н. Защото докато примерно ние сме били под турския ятаган, тези страни за заграбвали с пълни шепи богатствата на света и са избивали "непослушните". Тези 2/3 от западната политика не са се променили и до днес. Единствената разлика е, че докато го правят, медиите лъжат и манипулират, че това не е така.
    Надявам се да разбереш нас "грешниците" точно какво критикуваме. Нямам нищо против запада, ходил съм доста и ми харесва. Но ми харесва само видимата 1/3, която не се меси в делата на останалия свят.

  39. #39
    Teraflop 30 юли 2014, 22:19
     
    0
     
    0

    Защото Западът мисли за руските ни братя опростенчески.Затова и се проваля.

  40. #40
    Иванн 30 юли 2014, 22:49
     
    0
     
    0

    Колега МиГ, хора които са създали нормални уЛовия за живот са ги реализирали на основанието на нормална политика. Тази уреденост, която посочваш не е внос от Северна Корея или Куба. Затова нито държавите им пропадат, нито "уредеността". Докато Съветския Съюз водеше неправилна политика и неправилен живот , та затова не можа да достигне никакво ниво на уреденост.

    Една нормална фирма, когато води нормална политика задължително стига добри резултати

    Какво се наблюдава при вас комунистите- публикувате стотици книги, сайтове, интервюта , тези и изводи на големи комунисти от БКП , МВР, БНА , партизани и многобройни комунистически функционери, особено генерали и офицери от ДС и РУМНО.

    Всички описват как здраво са се борили в защитата на държавата ни НРБългария. Някои са си давали и живота дори, други са били да го дадат, трети са загубили здравето си. И никой не казва, че някъде е сбъркал, никой не казва, че комунистическата партия и комунистическата държава имат някои недостатъци.
    Картината в следната:


    - ПЕРФЕКТНА КОМУНИСТИЧЕСКА ДЪРЖАВА
    - ПЕРФЕКТНИ ЗАЩИТНИЦИ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ДЪРЖАВА.


    И последната картина е налице:
    - НИТО ДЪРЖАВАТА ОЦЕЛЯ
    -НИТО КОМУНИЗМА

  41. #41
    Sold-er 30 юли 2014, 23:07
     
    0
     
    0

    До #40 Запада живее на гърба на други......удобно, не не е вечно! Революциите в Русия свършиха, а революциите в запада предстоят!

  42. #42
    Nash 31 юли 2014, 01:45
     
    0
     
    0

    ...#41 Пуснато от Sold-er

    Западът! Това е система, която изцяло се гради на егоизма. Те не го отричат, даже го възвеличават.
    Смята се. че всичко в този свят зависи от интереса, личният интерес. Има естествено някакъв напредък в такава система, но ахилесовата й пета е точно егоизмът. Това, дето ги кара да лъжат, когато ограбват други. Бездушието, когато унищожават цели държави, народи. култури... само и само за да им вземат ресурсите, понеже да имат този висок стандарт и се возят и пенсионерите им с коли, трябва бензин, ефтин бензин.
    Този егоизъм, който е основата на такава система, е довел и до изграждабето на финансовата "пирамида", създадена от алчността на банкерите в САЩ - федералната система и техният частен длар. Но не само това. Тия до там са заблудени, че вече се смятат за "богове", че им е позволено те, да управляват света. И виждаме какво правят по целият свят. Трепят иракчани, тепят сирийци, трепят украинци, трепят руснаци, трепят палестинци, свялят самолети - понякога уж по погрешка, но май с добра пресметливост...
    Народите, които бяха в бившият социализъм, го развалиха и очакваха нещо по-добро. Втурнаха се на запад и в щатите да живеят като тях, да работят там... Едно е да си турист, а друго е да живееш с тях. Рано или късно узнаваш всичко за тях. Виждаш, че не всичко е така розово. Няма рай на земята.
    Безумието, което изживяваме последните години след 11.9.2001 показва, че западът вече си отива... Тази система не може да оцелее, понеже не може постоянно да живее с ограбването на други, с безочливите лъжи, за да ги ограби - те да мрат, за да живее западът. И в тази система ресурсите постоянно се "изяждат" и така и така ще се стигне някога до "нулата". Още повече населенито на земята расте постоянно и на всички им трябва вода, електричество, бензин, отопление, храна.... Когато стнанат маймуните на клона много - той се чупи...
    Друго щеше да е, ако науката например се рзвиваше в посока на общочовешки, общопланетарен интерес и например се търсеха нови енергийни източници, като от енергийта на вакуума, за да се отървем от енергийното ограничение, което сега имаме. НО и науката понадлежи пак на тази система- егоизма. Който я плаща, той определя какво да се изследва. И ако има направени открития, то те пак принадлежат на този, който е плащал.
    Някои разказват например, че елитът на щатите си е изградил подземни бази, в които има много напреднала техника, създадени са цели подземни градове с всичките удобства, в случай че "горе" на повръхността на планетата животът стане невъзможен, да се преместят под земята. Затова може би вече не ги е и страх и от нова световна война, понеже ако всичко се отрови, те ще се спуснат долу да си живеят, а "простолюдието" горе ще измре... Доколкото знам и в Русия и в Китай май има такива подземни бази, но те са също само за елита.
    НО мнозинството би трябвало да е заинтересовано да не се правят опасни войни. В момента то е лъгано и се държи постоянно в заблуди. Какъв би бил и инетереса и на народите на запада, ако стане невъзможно да се живее и за тях? Техните елити ще се скрият в подземните бази, но останалите ще измрат заедно с народите на бедните страни... Така, че не винаги е добре егоизмът да е основната движеща сила на обществото. Има и други възможни обществени системи, но това е пак дълга тема....

  43. #43
    Опорна греда 31 юли 2014, 01:48
     
    0
     
    0

    Запада успя благодарение на терор конквистадорите в Латинска Америка англичаните в Индия има един Ганди не знам дали знаете индианци в Северна Америка Алжир Мароко и тн в Африка апартейд и така нежелание да ни помогне да се освободим за да не си развали дуслука с Османската империя и много неща.И сега ми говорят за демокрация и права ама те са нещо точно щото без права мачкаха света.Демек аз съм убил 100 човека взел съм им мангизите ма сега съм нов човек нищо не се е случило и си давам напред.Украйна е объркана държава там има хора които не желаят да живеят заедно различни виждания кво да ги правиш.Запада подстрекава избиването на цивилни което противоречи на тяхните уж ценности.А те ценности нямат трябва да разберете че всеки си гледа интереса и печалбата на всяка цена е има и някои заблудени патки в Европа които защитават цигани араби и тн и са превърнали Европа в кочина но това е друг въпрос.Интереса клати феса другото са приказки за идиотите.

  44. #44
    Иванн 31 юли 2014, 05:57
     
    0
     
    0

    Ами щом Западът е успял да изгради някакъв вид "уреденост" както казва Рисен,значи това е истината.Всички,които се опитаха да създадат друга от тази уреденост, се провалиха.

    Ето да вземем Преслав-младо и честно момче,много амбициозно,но не задава правилни въпроси.Да вземем и другото момче ,или момиче,това няма значение.

    Говори малката за Берлин и някаква Берлинска стена,говори за ветрове,промени,песни,тухли,розови течности,хоросан,разходки из Москва,паркове в същата Москва,Горки,Достоевски и какво ли не.Всички комунисти тук казвате да бе,комунистите не ги обичам много,но Велислава Дърева е права.Добре,вдигам и аз двете ръце и справедливо заявявам,че тя е не само права,ами и най-права и най-корава,стои като гранит и думите й са като колец забит.

    Но елемантарната логика крещи в нейните уши;

    -какво общо има Западна и Източна Германия и тяхната "Берлниска стена" с Народна Република България през 1989г.
    - какво общо има някакава стена,с голяма дължина,оградила и на две разделила един германски град с българския комунистически ад.Казано по-трезво,какво общо има Берлинската стена с БКП и строителството на българското комунистическо общество.И освен тази стена,има ли и други стени по света,които да са във връзка с нашата комунистическа държава. Ами китайската стена ако беше паднала,да не би нашите комунисти да бяха продължили строителството на комунизма.

    Паднала една Берлинска стена и българските комунисти толкова се впечатлили и разстроили,че строителството на комунизма веднага прекратили.

    Кога БКП е обявила на нашия народ,че би се впечатлила и повлияла един ден от някакви строежи в далечни страни.Нека всеки комунист отвори някое Конгресно решение за да види дали едни тухли биха могли да направят някакво впечатление към комунистическото влечение.А има ли и други строителни обекти,които биха попречли на комунистическите проекти?

    Ама другари добри,защо отново ни правите на изсъхнали гори.И тежки будали.........

    Който може на този сайт нека да направи връзка между строителството на комунизма у нас и събарянето( или построяването) на една 155 километрова стена на стотици километри далеч от нас.Аз се предавам,на такъв идиотизъм не устоявам.

    Дайте да видим как българските служби за сигурност,особено ДС са били толкова засегнати от Берлинската стена,че така се уплашиха и комунизма изоставиха.

    Такава силна служба с такива силни и дисциплинирани служители клекна пред камъни и бетон и угаси комунистическия тон,а после потопи неговия понтон и така се чу последния им стон........Ама питайте бе другари,защо не питате нашите хора,оставете проклетия запад,оставете берлинчани и лондончани,ние си имахме наша държава и не зависехме от други западни държави.

    Обърнете внимание кога Берлинската стена е започнала да пада и кога нашия Държавен глава си подаде оставка.Аз не намирам за това никаква предпоставка.

    Ама вече не се издържа,ще взема да се вържа и на комунистическия лед изпържа.
    Ето какво пише и Преслав в последните коментари,стига дори до американските конквистадори.

    От Берлин стигаме на хиляди мили,чак в далечно Чили,само и само комунистите пак да са ни мили.
    А кой искаше да стане световния конспиратор и на капиталистите ликвидатор?Америкнаските конквистадори ,или комунистическите коминтерновски отбори?

    Ами Коминтерна,който се оказа една пробита латерна.
    Какво пречи днес да се основе друг Коминтерн и да поведе комунистите към нови светове.

    Не,не може,защото основната задача на Коминтерна бе да се бори против капитализма,но когато беше създаден никой не знаеше,че капитализма ще бъде върнат от комунизма.И в ктрайна сметка не комунизма победи капитализма,а

    КАПИТАЛИЗМА ПОБЕДИ КОМУНИЗМА.


    И най-странното,победителите отново се оказаха от редиците на БКП. Комунистите се борят против каквото искат и побеждават каквото си поискат-за тях прегради няма,дори и всвъвможни маскаради.

    Нито един български комунист не признава тази победа.Аз все разчитах,че достойния и принципен екип на сайта ще припомни това,но уви,историята той добре не следи.Затова е специлист номер едно по инверсионно-топлинни следи.

  45. #45
    Sold-er 31 юли 2014, 08:30
     
    0
     
    0

    До #44 КАПИТАЛИЗМА ПОБЕДИ КОМУНИЗМА е все едно да кажеш: ДЯВОЛЪТ ПОБЕДИ САТАНАТА.....пълна безмислица! Всички идеологии са измислени да разделят овчите народи на сини и червени, бели и черни, зелени и пембени и тн. за да не виждат как ги експлоатират еврейските подлоги!

  46. #46
    Лиахим Вечнуг 31 юли 2014, 08:47
     
    0
     
    0

    "Камък в блатото"!!!Велислава Дърева! Неудобната журналистика! Човека, когото някои не се свенят да оплюват и заради визията му, която не отговаряла на естетическите им критерии!? Но не в това е "заровено кучето"! Не им харесва и ги вбесява позицията й! Една сериозна, обективна и изпълнена с обич към хората и света журналистика!Една журналистика, която не премълчава и не захаросва! Която пише днес, както някога Христо Ботйов жигосваше недъзите на лицемерните "филантропи"! На мнозина не им е по вкуса. Нормално е! В Отечеството ни днес се ширят потомците на чорбаджи кир Михалаки, на поп Кръстьо и Иванчо Хаджи Пенчович. Нормално е те да недолюбват Ботйов, да загърбват Дякона, да не четат Вазов! Нормално е да вървят подир шкембетата си. Не четете Дърева, като не Ви отърва! Намерете си друго, по-забавно, по-кротко и смилаемо четиво! Но на тая земя, има и други хора, които имат други ценности! И те ще дирят Ботйов "по скали и по орляци", ще четат Дядо Вазов и ще обичат "Дядо Иван"! И ще четат Велислава Дърева!

  47. #47
    МиГ 31 юли 2014, 09:38
     
    0
     
    0

    Иванн,
    След като защитаваш колониализма на запада и разграбването на ресурси, значи по тази логика одобряваш "османското присъствие" и експлоатация над нашите предци. Защото може да не го признаваш или осъзнаваш, но е едно и също нещо!
    А относно САЩ - това е държава изградена върху етническото прочистване (според американски специалисти може да се говори за около 90-95 млн избити индианци), експлоатация на милиони роби и воини. В този хронологичен ред.

  48. #48
    Nash 31 юли 2014, 09:44
     
    0
     
    0

    ....#44 Пуснато от Иванн...

    Инанне темата е много дълга.... Но първо един личен въпрос: Защо толкова силно те интересува тази промяна? Всички, ама абсолютно всички, дето сме тука, сме "минали" също през "комунизма", но никой друг не страда така силно от неговата "гибел"?

    От къде се е взела тази идеология? Ами от дядо Маркс, не толкова "чист" немец. Човечец, който е искал "капиталистите" тогава, да си разделят с него и другият "пролетарият" каквото имат... Понеже им е тежко да работят във фабриките им и да знаят, че онзи "дебелият собственик" ги "експлоатира" и с всеки ден забогатява все повече и повече а те обедняват, и едвам свързват двата края....
    Естествено когато някой ти обещае, че има възможност да се живее по-добре, милиони са тези, които ще повярват и ще искат такава система и ще са готови да правят "революции" и да "унищожават" "капиталистическият" ред и ще национализират техната собственост, за да стане обща на всички...
    НО на практика такава "обща" собственост не се цени от никой. А даже тайно всеки се опитва да я ограби или използва, както може за себе си... И естествено разните партийни секретари, които имаха някаква власт, можеха повече да я използват от работниците в заводите... Появи се някаква завист, работниците си прехвърлиха омразата от "капиталистите" на "комунистите". Те бяха дето държаха властта в ръцете си, те правиха разните събрания, те не даваха да има други партии и идеологии, те не позволяваха да се пътува в капиталистическите страни свободно, те бяха привилигерованите в системата... И според мене социализма или "комунизма" започна да се руши не само от тех, комунистите, ами и от масите, които не искаха вече да им се подчиняват, не харесваха системата в която живеят, завиждаха на "запада", който имаше къде, къде по-интересни стоки в "Корекомите". Ние тогава не можехме една нормална машинка за кафе да направим като хората... Имахме "тежка индустрия", огромни комбинати, дето работеха стотици хора, но нормални стоки за всекидневието - нямахме... За една кола се чакаше години, записваше се на ред и то не каква да е, ами руска "Жигули" или "Лада"... Народът, малко след като са се оформили двете системи, е започнал да иска повече свобода и възможности, които видимо ги има повече в капиталистичската система, отколкото в "развитият социализъм". Така съвестката армия е стигнала до извода още през 1961-а година да изгради Берлиннската стена за една нощ само... Изградили са я, понеже източните германци са отивали да работят в западен Берлин, но са се връщали с тези пари и са ги харчели в източен Берлин... Виждало се е, че не може да се удържи социализма, ако не се огради и забрани на хората да ходят там и да работят там... Така с тази стена ни оградиха всичките, целият соц-лагер нямше свобода... По границите даже се стреляше за "измяна на родината" и някои там са загинали, понеже са искали да живеят по друг начин. Не им е харесвало "комунизма" а са искали да отидат при "капитализма"...
    "Другарите" държаха системата "геройски", вярваха си на "идеологията", но когато имаха възможност да отидат на запад, също бяха много въодушевени от системата там... Там имаше всичко в изобилие, а при нас някаше... Така, че и те като нормални хора виждаха, че в конкуренцията за по-добри условия на живот, социализмът се беше провалил отдавна. Още тогава, когато беше необходимо да се държат хората затворени и да не ги пускат да пътуват свободно "навън", понеже много от тях нямаше да се върнат...
    И когато "господарите" на света казаха, че вече е време да се прекрати този социален експеримент, то тази система се разпадна само за два дена...
    Понеже отдавна беше станала икономически нежизненоспособна... И никой вече не я и искаше. И какво стана след това? Вече знаем. Кой каквото можа да заграби - заграби, понеже в капитализма всичко е частна сбственост. И малкото, което беше направено по време на социализма, започна да се дели с лъжи, престрелки и измами... По-смелите заграбиха а някои от тях отидоха и на гробищата, паднали "геройски" в "борбата" за ограбване на първоначален капитал :)...
    Естествено ти задаваш въпроса, защо тези "върли комунисти" толкова бързо са се отказали от комунизма и са станали веднага капиталисти? Ами както писах по-горе, на всички отдавна им беше станало ясно, че тази система е губещата икономически... И щом "владетелите на света" си дадоха позволението, то системата се разпадна... Има по света още някои, които си вярват на комунизма, както Китай, Куба, Северна Корея. Но и трите са доста различни по между си... Китай напр. се превърна от социалистическа страна леко и бавно под ръководството на комунистическата им партия в капиталистическа система. Те разбраха, че ако позволят на хората да имат фирми, да притежават заводи, т.н. "средства за производство", то икономически няма да изостават от капитализма. Те си останаха на власт, но затова пък Китай днес просперира икономически. Те китайците изоставиха основната разлика между социализма и капитализма: В социализма не се позволява да има частна собственост върху средствата за производство а в капитализма, точно това му е отличителният белег... Аргумента е, че по този начин има "експлоатация на човека от човека" а в едно "справедливо общество", каквото е социализма, такова нещо е недопустимо....
    Икономическата конкуренция унищожи социализма и комунизма, не друго....
    И накрая си спомням един професор по икономика (западняк, никога не е живял в социализма), който казваше: "..Капиталзмът не е победил социализма, той само го е надживял..." :)...

  49. #49
    Хасан 31 юли 2014, 10:29
     
    0
     
    0

    Към ОР! Прави като вятъра!

  50. #50
    KittyHawk 31 юли 2014, 12:06
     
    0
     
    0

    МиГ : А относно САЩ - това е държава изградена върху етническото прочистване (според американски специалисти може да се говори за около 90-95 млн избити индианци)

    Ти сериозно ли вярваш на тези цифри ? Европа до 1900 година с всичките си воини няма толкова жертви . С какво са избити тези хора, къде са огромните масови гробове ? Задай си няколко въпроса първо и тогава пиши глупости ! Населението на Северна Америка(САЩ и Канада, без Мексико) през 1800 е от 11 до 16 милиона , къде са тези 95 :D И да може наистина да е имало воини и американците са спечелили , но просто такива цифри няма ! А и коя огромна държава не е превземала териториите си с кръв ? Нима Англия , Испания , Франция и Русия с огромните завоевания през годините не е поробвала хиляди народности за да създадат империите си ? От Урал на изток цялата територия на Русия да не би да не е била ненаселявана или армията да е превземала с цветя и бонбони ?

  51. #51
    МиГ 31 юли 2014, 12:34
     
    0
     
    0

    #50
    Това са по последни данни на американски историци, не мои или пък на някакви "гадни комунисти". Ако не вярваш, ще ти потърся изкараната информация. Имай в предвид, че това е общия брой така, че не смесвай понятието с населението към даден момент.

  52. #52
    KittyHawk 31 юли 2014, 14:36
     
    0
     
    0

    Ако става въпрос за двете америки и за загиналите от откриването до 1900г. с жертвите и от заразите който са донесени от Европа бих се съгласил, но само за територията на САЩ е пълна простотия! 90 милиона жертви от война няма как! Та то ВСВ при мобилизирането на над 30 милиона войници за 5 години непрестанни битки с модерни оръжия няма толкова жертви.

  53. #53
    ukrainec 31 юли 2014, 15:19
     
    0
     
    0

    Статийката по-горе е пълен фалшимент-един малък вапрос само-Ако е имало някога "Киевска Рус",защо руснаците са се оттеглили от тази територия и са заминали на север ?-Някой може ли да ми посочи пример когато Русия да е подарявала територии-тя не отстъпва чужди заграбени територии та камо ли свои !Да не би да е била Киевска Украина ?

  54. #54
    МиГ 31 юли 2014, 15:30
     
    0
     
    0

    #53
    По твоята логика и българите са се оттеглили от Македония... Май не разбра точно какво пише в статията. В статията пише, че няма украинска нация. Това е смесица между руснаци на югоизток и поляци на северозапад. Украинска нация никога не е имало, както никога не е имало македонска. Това са фактите!

  55. #55
    ukrainec 31 юли 2014, 16:48
     
    0
     
    0

    до #54 Пуснато от МиГ Май никога не си ходил в Украина-различни носии,различен език,различна музика-нищо общо с москали или поляци-напълно отделна нация.Хората които слушат москалската пропаганда са най- нещастните-за москалите няма друга нация-те са единнствени .

  56. #56
    МиГ 31 юли 2014, 19:30
     
    0
     
    0

    #55
    Прав си, не съм ходил в Украйна. Но съм чел достатъчно история за да знам, че такава нация няма и дължат държавата си единствено на Ленин - това са фактите. Тук в България в различните части на страната носиите са различни, диалекта е различен, дори някъде и вярата е различна. Това значи ли, че тези хора са от различни етноси?
    Нека погледнем историческите факти безпристрастно!

  57. #57
    Иванн 31 юли 2014, 19:49
     
    0
     
    0

    Преславе, за евреите не ти споря, не познавам тази тема и по този начин за мен тя не е дилема.
    Както не познавам нито една религия и не проявявам никакъв интерес към вярата в господи и аласи.
    Не познавам нито Турция , нито турци. Интересувам се само от историята, която е свързвала българския и турския народ и след Освобождението двете държави.
    Просто българска история без Турция няма. За лошо или добро. Но освен минало, има и бъдеще. Не
    мисля, че ще изчезне Българо-Турската граница. И пак казвам......, за лошо или добро. Не знам и не мога да знам.

  58. #58
    Иванн 31 юли 2014, 19:55
     
    0
     
    0

    Чакай бе Наш, аз понякога те оприличавам на комунист, твоя последен коментар е антикомунистически "пар-екселанс". Никога твоите думи няма да ги публикува нито една комунистическа медия.
    Кажи веднъж завинаги, ако обичаш ти с комунистически убеждения ли си, или само си првиш антикомунистически упражнения?
    Да не би някой да ползва твоя ник, не знам, провери и моля ти се отговори

  59. #59
    krasimir Dimitrov 31 юли 2014, 21:03
     
    0
     
    0

    Иванне, до кога ще те гони комунистическия призрак? Това го има само в празната ти тиква! Аз не обичам комунистите,но не сме на едно мнение! Защо се получава така? Ти пропагандираш чужди интереси - американските! Българските интереси не те вълнуват, защо? Тези, които обвиняваш в комунисти, включително и мен, мислят преди всичко за България! България ще оцелее, ако оцелее и Русия, това е важния извод! Дано съдбата е благосклонна към нас?

  60. #60
    Р И К И 31 юли 2014, 22:28
     
    0
     
    0

    " ДО БОЛНИТЕ "
    Всеки, който отрича есето на г-жа Дърева
    е неизлечимо болен.Никой не може да отрича фактите на историята и да я използва за лични интереси.
    С уважение - Рики.

  61. #61
    Бате Влади 01 авг 2014, 09:12
     
    0
     
    0

    За това дали има или няма Украйна - думите на един известен командир - Семенченко, командир на доброволческия батальон на Националната гвардия на Украйна "Донбас": ""Утром поспал два часа. Просыпаюсь, а мне и говорят: "Командир, нас всех ночью убили". Смотрю в инете - точно. Ночью. Всех. Вырезали начисто. Кремлевские мечтатели... Дурилки вы картонные, неужели не понимаете, что нас уже не убить? Это надо было делать раньше. А сейчас - бессмысленно. На наше место придут десятки тысяч новых. Поезд ушел. Украина уже другая. И слава ей! Для родственников бойцов батальона "Донбасс": потери не у нас. У "Донбасса" - трое легкораненных".

  62. #62
    ukrainec 01 авг 2014, 11:34
     
    0
     
    0

    Без съмнение русофилството е тежко психично заболяване, което е практически неизлечимо дори и с помощта на силни медикаменти и активно психиатрично лечение. Как, освен като патологичен случай, може да бъде диагностицирана сляпата привързаност и преданост към Русия, при положение, че тази страна значително изостава от развития свят в икономическо, политическо, научно, техническо, духовно и културно отношение и се намира в някакво неопределено състояние на неофеодализъм, съчетан с елементи на примитивен капитализъм в най-гротескните му форми? когато уважението прекрачи разумните граници и се видоизмени в ирационално боготворене и възхваляване, поставяйки любовта към Русия пред всичко родно и свято, дори пред националните интереси, то се превръща в русофилство – последната, най-висша (или най-нисша) степен на национално предателство.

  63. #63
    K.k. 01 авг 2014, 11:50
     
    0
     
    0

    #62

    Украйнец, не виждате ли вие, украйнците, че ви използват и ви мислят за глупаци?
    Русия може да е всякаква, но тя все още не се е предала на краварите.. А вие, вие сами скоро ще се избиете, понеже не виждате че краварите са ви го сложили и то много дълбоко....
    За какво ви е този съюз, в който така и така ще останете гладни, а? След като свършите работата на краварите, всички ще ви забравят и ще гладувате и мръзнете там, ако изобщо някой остане от вас... До тогава ще сте си счупили вече главите.....

  64. #64
    Взети заедно 01 авг 2014, 13:37
     
    0
     
    0

    Не дотам грамотния Украинец да не ми дава акъл.Бил съм в Галиция и в Донбас още преди да падне кАмунизма.В Галиция беше трудно да разбереш къде си - дали си в бившата Австро-Унгария,Полша или Израел.Ако не знаеш,че това е държавата Украйна,ще се чудиш къде си.Само по милиционерите се разбираше ,че си в СССР..В Донбас разлика между РСФСР и Украйна нямаше.Това недоразумение Украйна е по-голямо ГМО от БРЮМ,Косово и Босна взети заедно.

  65. #65
    ukrainec 01 авг 2014, 13:53
     
    0
     
    0

    До 64 Пуснато от Взети заедно Нашата цел е скоро цяла Украина да стане като истинската и част-Галиция-никакви москалски остатъци и никакав комунизам-само културна и спокойна западна обстановка !

  66. #66
    K.k. 01 авг 2014, 14:38
     
    0
     
    0

    #65
    Tova e vse edno nie da iskame da izkoliame turcite i ciganite za da stanem "само културна и спокойна западна обстановка"

  67. #67
    ukrainec 01 авг 2014, 15:12
     
    0
     
    0

    Турците и циганите в България не са тръгнали да присаидиняват части от България към Турция и не колят и не бесят като москалите в Донбас , а за Украина-скоро по нищо няма да си личи че е била в кочината на народите-Съветски съюз

  68. #68
    rusnak 01 авг 2014, 16:33
     
    0
     
    0

    До #67 Малко си се пообъркал, моето момче.....винаги сте били наши пички и ще си останете такива завинаги!!!

  69. #69
    K.k. 01 авг 2014, 16:35
     
    0
     
    0

    #67 ukrainec
    Заблуден си! Украйна стана полигон на война и никога повече няма да е нормална страна. Западна Европа нищо няма да ви помогне а ще ви ограби, ако нещо е останало. Народа ще ви избяга в Рим, Берлин, Париж и младите ви момичета ще станат проститутки за по 30 евро. По-възрастните жени ще гледат старци и ще им помагат да пишкат за дребни центове. Мъжете емигранти ще бачкат по строежите за най-много 10 евро на час. А Украйна ще потъва, понеже нито индустрия, нито нещо друго ще разработите... Или смяташ че сте конкурентноспособни с немците, французите, швейцарците? Вие още нямате такива заводи а искаш да ги конкурираш? Нямате изобщо надежда да се равнявате някога с тях.... Ще се убедиш сам след някоя година... ако станете "западняци" някога...

  70. #70
    Иванн 01 авг 2014, 19:06
     
    0
     
    0

    Абе Краси,какви американци,какви американски интереси бре у мен,аз не съм уточнил кое какво е по отношение на Русия и Турция,че с тези държави сме свързани,а ти ме праща в далечна Америка.
    Ние не сме есе разбрали защо не построихме половон век комунизма под ръководството на СССР,то ме люляш с някакви америкнаски интереси.Аз не мога да разбера руските,та американските. Аз не говоря английски ,а руски.Америка е толква далечна за мен,колкото остров Цейлон.

    Да,комунистическия призрак съществува и вечно ще съществува,защото държавата ни е комунистическа ,пропгандата също,манталитета също.Само че комунистите вече са прекъснали комунизма и се занимават с капитализъм.Ти ако си комунист,а сега си капиталист,отказал ли си се от комунистическите убеждения?


    Няма некомунист у нас,който да не казва,че напата страна е била фашистка и нацистка,дори хилтеристка до Девети.Щом някой говори за антифаписка боба,значи е комунист. Щом някой величае Съветския Съюз ,знач1и е комунист. Щом като някой коленичи пред всичко руско,знаи е комункст, Аз не ги измислям тези неща-те са неоспорим факт,

    Когато ми посочиуш някой комунист,който от сто неща за Русия посочи поне едно "погрешно",тогава ми кажи.

    Русия е за вас е винаги рпава-когато напада и когато е напдната,когато лъже и когато казва истината.Щом е руско,то априиори е правилно.

    Грешим ние,българите,решили са и грешат американци,японци,германци,англичани,италиани,турци,гърци,грузинци,афаганистанци,украинци и мексиканци,но руснаци не грешат,те са висша категория на разум,цивилизованост, справедливост,хуманост и толетрантност.
    Въртя се тука комунистите,критивкуват,скубят косите си,плюят,обвиняват,обиждат,но една думичка на упрек,или учуда не казват.
    Е,какво е това ако не комунистически манаталитет.

    След един месец всички вие комунистите ще празнувате славния Девети,но Руското посолство пак ще мълчи,защото знае какво е напарвило Съветското правителство през 1944г.срещу нашата държава и срещу нашия народ.

    Аз се кълна,че сайта с гордост ще публикува материали за антифашиската борба на комунистите срещу България.Не знам какво вече да кажа.

    А да обичаш или мразиш комунисти ,или фашисти е все едно да мразиш или обичаш слънчевата светлина.

    Не мрази и не обичай нито партии,нито държави,нямаш такова голямо сърце,че да побереш такава голяма обич,или омраза.

  71. #71
    Sold-er 01 авг 2014, 20:48
     
    0
     
    0

    До #70 Абе глупако, колко пъти да ти обяснявам, че убежденията т.е Идеологиите са за глупаци!!! Управляващите в България никога не са имали убеждения....нито комунистически, нито каквито и да било други....нито преди 89-та, нито след!!!
    Винаги управляващите са заети да ограбват държавата....и подлъгват овчият народ с глупави идеологии за да не им пречи!!!

  72. #72
    Sold-er 01 авг 2014, 20:56
     
    0
     
    0

    P.S....Едно време се борехме с капиталистите, сега ни обещават, че само да разкараме комунистите и ще се оправим......колкото повече се променят нещата, толкова повече си остават същите! Политиците си крадат наволя, а овцете громят поредният невидим враг!!!

  73. #73
    Иванн 02 авг 2014, 01:35
     
    0
     
    0

    А Преславе, вече си разбрал някои неща.
    Да,по-добре не може да бъде казано , действително идеологиите за глупаци, но аз не говоря нито за идеологии, нито за религии, аз говоря за комунистическия режим и комунистите.

  74. #74
    Sold-er 02 авг 2014, 07:46
     
    0
     
    0

    До #73 Е как така говориш за комунисти без да говориш за идеологии....а комунизмът какво е, ако не идеология? Преди 89-та в България имаше режим, но колкото е бил комунистически, толкова беше и капиталистически.....може би баба Гицка от с. Краваре да е била с комунистически убеждения, но управляващите тогава си бяха чисти капиталисти!
    И не съм Преслав, нито Климент....още по-малко пък Наум!!!

  75. #75
    Иванн 03 авг 2014, 11:18
     
    0
     
    0

    Преславе, ама недей така, комунизмът и нацизмът нямат нищо общо с никаква идеология. Всяка идеология е човешка наука.
    Ти какво човешко и научно намираш при комунизма и нацизма.
    Кой ще каже как да намеря втората част от статията на комунистката Дърева. Или компа ми се е повредил.

    Досега все американски компютри си купувах, шестия няма да е американски , заклевам се, ще си купя съветски или руски

  76. #76
    Наум Преславски 03 авг 2014, 11:53
     
    0
     
    0

    До #75 Че то няма нищо човешко и научно в капитализма и демокрацията! Идеологиите са като религиите....написани от някакви схемаджии за да се управляват масите овце по-лесно и да се измъкват заработените им пари! Комунизмът, нацизмът, капитализмът и демокрацията са идеологии и общото между тях е....че никой на власт не ги иска!

  77. #77
    Иванн 03 авг 2014, 17:18
     
    0
     
    0

    Да,напълно си прав,капитализмът е начин на производствената,стопанската,икономическата дейност на човека.

    Кой е създал капитализма? Този ,който е измислил топлата вода и колелото-ЧОВЕКЪТ.И в трите неща няма нищо научно и идеологическо-капитализмът,колелото и топлата вода.и затова никой не ги изучава и доразвива.Но са дълбоко човешки-без тях няма живот,те са резултат на човешката еволюция.

    А демокрацията също не е наука,това е нещо като щастието.Всеки може да бъде заблуден,че е деморкат,или щастлив.И още по-лошо,когато сам се самозаблуждава.Да,човешщина в демокатцията може и да се открие тук и там,но при "комунистическата демокрация" хич...

  78. #78
    Наум Преславски 03 авг 2014, 18:59
     
    0
     
    0

    До #77 Цитат: "Всеки може да бъде заблуден,че е деморкат,или щастлив.И още по-лошо,когато сам се самозаблуждава."

    А ти се самозаблуждаваш, че за всичките ти беди и тези на България са виновни комунистите! Вярваш, че ако нямаше комунисти щеше да си щастлив и различен. Заблуждаваш се, че този, който е измислил капитализЪма е по-добър от този, който е измислил комунизъма.....а те са измислени от едни и същи изедници! Заблуждаваш се, че истинската демокрация е по-хубава от истинският комунизъм! Заблуждаваш се, че съм Преслав, а аз съм Sold-er! И със и без комунисти....ти винаги ще си останеш същият "мизрабъл шитхед"!

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка