Запада потъва като Титаник, България също

Pan.bg 07 дек 2014 | 22:58 views (5452) commentaries(26)
img wordpress.com


Дали след няколко десетилетия избора на България да бъде западна колония, каквато всъщност е сега, ще се разглежда като колосална, а може би и последната, грешка подобна на съюзите ни с Германия в двете световни войни?

Близо 40 българи, официално, загиват при потъването на корабът „Титаник“ през 1912г. В 2014г. българите се топят с 8 човека на час. Изчезването на българите от лицето на Земята се дължи на геноцида, налаган усилено през последните две десетилетия.


През тези две десетилетия България направи своя избор да се „преориентира“ към Западната диаспора. Интересно е, че в българския език чисто географското определение „Запада“ е дума, която с различно ударение олицетворява и западане, упадък.

Точно това донесе на България изборът за пореден път да сме нечий послушен и смирен васал. Роля, която уж не отива на българина, но пък бележи цялата ни съвременна история. Нека си спомним, че само за един век България първо беше монархия, първо бяхме с нацистите, после с комунистите, а сега сме „демократи“. Тоест, българската външна политика тече под мотото „На където духне вятъра“.
image
„Пуста да остане таз Америка, дето измами тез млади момчета, млади момчета – отбор юнаци. Пуста да остане таз Америка, дето ма остави млада вдовица, млада вдовица с невръстни дечица.“

Така бащата на известната българска народна певица Мара Балканска възпява в лирики трагедията на загиналите на борда на „Титаник“ българи, които по неофициални данни са около 50 души.

Така можем да възпеем днес и залеза на Българската държава. A в САЩ е измислен специален термин за такива държави като нашата – „knee-jerk-friend“. У нас нямаме свенливост да си го кажем директно – „дупедавци“.

Разиграваме Русия, която търпи капризите ни, за един енергиен проект и оргията за „нова зависимост от Русия“ тече целодневно. Никакво впечатление не прави на хората, преживящи пред телевизора след дългия ден на робски труд, заплатен най-ниско в целия евросъюз, че всички банки у нас, на които робуваме, са западни. У нас няма нито една руска банка, а знаем много добре, че който държи парите държи и реалната власт. Ежедневно кацват нови и нови „инвеститори“ – все западни, които разграбват и колонизират страната. И това не е популизъм, а всеизвестни факти. Те не плащат данък „печалба“, реално не инвестират в икономиката ни нищо, плащат според мизерното равнище тук и същевременно реализират космически годишни печалби. Така например, държавата получава 1% от добива на злато в Крумовград – всичко иначе отива в джоба на „инвеститорите“ от Канада.

Времето не е наше ( и на „партньорите“ ни)

Добре дошли в 2014

Най-скъпата прегръдка и целувка е тази между Брежнев и Живков. В цялата история на света. Само след една прегръдка тръгваха локомотиви, натоварени с тонове суровини като петрол и дървесина към България – просто така, защото Живков е уверил Брежнев, че ни трябват, а ги нямаме. Разбира се, както каза Путин веднъж,

„Всеки, който не страда за Съветския съюз няма сърце. Всеки, който иска да се възроди просто няма глава“.

С това само искам предварително да подчертая пред вече настръхналия върл-антикомунистически-читател и деец, че не целя да реабилитирам, а и не искам, комунистическия режим, през който беше убит мой роднина, а семейството ми лишено от имуществото си. Целя обаче да бъда обективен. И тъй като не съм от тези ревльовци, които са вечно „репресирани“ мога да бъда такъв. Какво да кажем за това, че унищожихме армията и военната си индустрия и за „награда“ получихме 50 ръждясали американски джипчета. Само прочетете в изтеклите дипломатически доклади с каква насмешка пише за нас, визирайки угодничеството ни, американският посланик до Вашингтон. От това по-ясен атестат за характера и „особеностите на българската външна политика“ просто няма. Но най-важното заключение, което народа вече е направил за себе си, е че не сме никакви съюзници с Запада и те не гледат на нас като такива. Ние сме послушници. Както винаги. И примерът ми с Брежнев не е никак случаен – нека сравним отношенията на „лошата“ Русия спрямо страната ни и това, което получаваме като изгода и отношение от днешните ни евроатлантически господари.

Ние пак сме в грешния „отбор“. Но тъй като обичаме да сменяме „отбора“ често съм готов да се обзаложа, че когато в най-скоро време Китай, БРИКС и Русия изритат САЩ от световния трон ние набързо ще се преориентираме отново. Защото сме „балканските продажници“, както сме известни сред германци, американци, руснаци и въобще в целия свят. Лепнаха ни този етикет и той си ни подхожда.

Да не забравяме, че когато „Титаник“ потъва лодките на борда не достигат, тъй като щели да „загрозят“ красивия плавателен съд. И кой се спасява от потъващия кораб? Само най-богатите. Бедните българи и останалите пътници от „втора“ и „трета“ класа стояли заключени и се давели във вече наводнените отделения на „Титаник“, докато богатите се качвали на лодките и се спасявали по приоритет и заради това, че просто са богати. Опасявам се, че след всички бъркотии, които сътворихме в отношение на външната ни политика този път няма да има „спасителна лодка“, с която да се измъкнем от потъващия Запад и ЕС.

(„Капиталистическия срам на Титаник“ всъщност е едно много точно и коректно заглавие, което прочетох наскоро. Високомерието довело до потъването на луксозния кораб и факта, че поради липсата на достатъчно лодки са спасени единствено най-богатите му пасажери е повече от показателен.)
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 26

  1. #1
    Toshko 07 дек 2014, 23:57
     
    0
     
    0

    Naistin si prav no nashia narod si zaslujava sadbata poneje sam si izbira politizite vapreki ce im kazvat vav ocite ce shte im vdignat toka te pak glasuvat za tiah!!!!!!!!!!!!!!

  2. #2
    Иванн 08 дек 2014, 02:08
     
    0
     
    1

    Страшен,убийствен комунистически примитивизъм.

    Членството на Република България не я прави подчинена на САЩ,както членството във Варшавския договор я правеше тотално подчинена на Съветския Съюз.

    Да се правят аналогии с транспортна катастрофа и сегашните реалности е акт на цинизъм.
    Но преди България да е пропаднала,задължително и САЩ трябва да влезат в режим на пропадане.Нашата предишна държава НРБ загина,защото Съветския Съюз изпадна в режим на агония.И нека първо комунистите от този сайт(уордпрес) да разберат кои са причините да загинат както НРБ,така и СССР и чак тогава да се занимават със сегашната ситуация.Но по всичко изглежда ако има пропадане в света,последни ше пропаднат американците.

    Все пак,трябва да има малко хронология и коректност.

  3. #3
    Do #2 08 дек 2014, 05:57
     
    1
     
    0

    Иванне , вместо да питаш "Що комунизма загина?" Я отговори на вопроса "Как от комунист се превърна в жалък изкуфял дупедавец либерaст?". Ти си явно един от многото провинциали които седят безработни на село и по цял ден се карат сами със себе си. Това че можеш да си купиш Фносен крем за бръснене не означава че положението ти се е подобрило откак е паднал комунизЪма. Ма само да не земеш да ни залееш пак с твойте писния идиотски, което явно е нещо като психотерапия за тебе. Въздържай се.

  4. #4
    cheren chyval 08 дек 2014, 06:23
     
    0
     
    0

    Da potyva... Izobshto ne mi dreme za zapada,evropa,USA I drygi podobni "demokracii" loshto e che I nie zdravo potyvame obhvanati ot "cennostite" na atlanticheskite ni gospodari. Procesa za jalost e neobratim. Nqma izlizane ot NATO I EU. Ili ne imaa no to e samo v cheren chuvall, syshto kakto v mafiqta. Ama to si e taka NATO I EU sa si chista proba mafiotski organizaciiki za manipulaciq I shantaj na sveta. I syshto kakto v mafiqta ot tam se izliza samo po edin nachin...v cheren chuval.

  5. #5
    Иванн 08 дек 2014, 08:33
     
    0
     
    1

    Драги колеа №3,твърдението Ви е вярно но само в първата част-действително бях убеден комунист след акто прочетох почти всички книги за септемврийското въстание,комунистическия терор и действията на партизанските формирования след 23 юни 1944г.Но по време когато бях в техникума започнах да усещам,че живеем живот,който не съвпада с обшанията на комунистите.Започнах да усещам,че извън България има и друг начин на живот,който комунистите не ни разрешават да видим и знаем.В Пловдив се запознах с хора,които пътуваха в капиталистическите държави и носеха списания и музика,които ние не можехме да имаме.Съмненията ми в нормалността на комунизма се засилваха почти всекидневно.Слушах редовно Радио Москва на български и руски и се убедих във отнесеността на комунизма.Започнах да слушам и радиопредаванеията на други държави на български.Убедих се вече ,че комунизма е лъжа,но не беше толкоз лесно и безопасно.Моите съмнения се потвърдиха категорично от самите действия на комунстите и многото статии ,които бяха публикувани във Работническо Дело и Дума.За антикомунистическата преса да не говорим.

    Слушах изказвания на Петър Младенов,Андрей Луканов,Недялко Йорданов и мн. др. комунисти.Затова комунистическия режим беше прекратен завинаги.
    Втората част на квалификацията Ви е напълно неприемлива и цинична,затова няма да се спирам на нея.Това ми е в душата,това са ми убежденията,това споделям.

    Дали положението ми се е подобрило или не след като комунистите прекратиха комунизма,аз съм обикновен човек и каквото за мнозинството,такова и за мен.Да,писанията ми може и да са идиотски,но аз съм учил и живял в България,какво може да очкаваш от такива като мен-да вярваме в светлото бъдеще на комунизма и свяетовната победа на прилетарията.Ами аз не вярвам ,ако ти вярваш,ОК,продъжавай да вярваш.Аз съм готов да итида при психиатър,но заедно с теб,диагнозите ни ще са еднакви-повярвай ми.

    Вън България от НАТО!

  6. #6
    Spitfire 08 дек 2014, 09:36
     
    0
     
    0

    Иванне, пиленце златно, ти така ли си формираш светогледа - от списания и радио?

    Сега, да караме po ред: чудя се можеш ли да четеш на английски, разбираш ли изобщо този език? Имам доста добър материал за четене и то от съвсем официални западни източници и той би трябвало да шокира най-малкото. защото от десетилетия се говори за нещо, което би трябвало малко да те притеснява, а то е , че всички измислени радиостанции излъчвани в Соц страните на местен език ( Свободна Европа, Гласът на Америка, ББС, Дойче Веле и т.н.) са били платени от ЦРУ и БНД и са били явна пропаганда, водена и курирана от бивши нацисти, получили убежище на Запад (и за това има безброй доказателства, вече е азбучна истина ). Под крилцето на Уинстън Чърчил, който, американците се оплакват, им ги бил натресъл, за да подготвят неговия план "Немислимо", започващ веднага след ВСВ. даже още 1944 когато вижда как Червената Армия настъпва сериозно се уплашва че Англия ще загуби цялото си влияние върху Европа и света. Разполагам с цяла интернет библиотека по въпроса , само че е на английски. Бях втрещен, когато след като ги прочетох , разбрах , че всичко което са говорили като пропаганда в соц страните е Абсолютно Вярно!!! Ама тук няма да ми стигне мястото да ти изкарвам всички файлове за да видиш и се убедиш.

    Затова, явно ми беше вярно очакването че си един жалък провинциал, заслепен от лъскавинкитe , крясъците и въздишките които редовно присъстват в западняшките рекламки (отдавна измислени и режисирани от Едуард Берне, идеолога на фашисткия преврат в Гватемала и рекламната дейност за продажба на цигари и всякакви други стоки в САЩ) за сапуни, флатпанел тв, коли и кондоми, освен и безкрайно идиотските подобия на рок и джаз , които нямат нищо общо с оригинала си и се "продават"на бъдните поколения като символ за "свобода".

    Иванне, искам да знаеш мойто момче, че в културната инвазия, в която успяха да победят над соца, западните идеолози вербуваха нищо неподозиращи ляво настроени и про-комунистичеки културни дейци - художници, музиканти, писатели. Джаксън Полак например, най-голямото име в американската живопис , неподозиращ е бил използван за тази цел. И още хиляди като него. Движението Кобра в (името идва от : Ко-пенхаген , Бр-юксел, А-мстердам , основано от деец на датската комунистическа партия Асгър Йорн , който е единствения отказал на ред институции като Нобел и Гугенхайм да получи награди и пари от тях, нещо повече - казва им да си ги заврат отзад мръсните капиталистичеки мангизи). Има цяла книга написана наскоро от англичанка Франсис Стонър Сондърс.

    Зад цялата лъскавиня на запада се крие оня трик с огледалцата за индианците. Стар трик в нова дрешка. И ти си един индианец, лелеее. И кво си чел? Ония идиотизми, гьобелсова пропаганда под индиго , дето ги разпространява Националния Фронт - фашистка организация. И даже се бил убедил. Е, тва е. Получаваш Прва Награда за зомби. Айде, на добър път към гробищата, дето ти е мястото.

    Колкото до комунистите, дето така са те разочаровали, ще ти кажа следното, не те убиха комунизма, а дечицата на разни високопоставени чиновници с манталитет като твоя. Само че те можеха да си позволят да станат олигарси , а ти не. Само заради това бълваш злоба. Ако ти беше станал олигарх - охооо , щеше и за Нато да пригласяш и за Евросъюза и за кво ли не. Хора като Горби например, които ги подкупиха по време на техни визити на вън и по време на разни уютни ваканцийки като например Есален Инститюуут в калифорния, където високопоставените господа от Кремлин са ги запознавали с План9 и разни други окултни историйки за зомбиране.

    Комунизма не е предаден от тези които го създадоха, а тези които го наследиха и които поискаха да бъдат част от световния елит. И за да осъществят тази лична тяхна мечта се съгласиха да превърнат страните си в колонии. В една от тях живееш ти.

    Ше требе малко да се Ъпдейтнеш. И айде стига вече една и съща мантра, че взе да втръсва.

    http://spitfirelist.com

  7. #7
    Teraflop 08 дек 2014, 10:19
     
    1
     
    0

    ЗАПАДЪТ потъва.Върши действие,Бе!Не е като "Тайтеник",защото той е потънал за 2 часа на първия си рейс.Потънал е,защото на носа му е било написано високопарно изречение.Намерете си го,аз няма да го цитирам.Западът потъва,защото няма баланс и потъва на единия си борд.Русия е балансът,а тъпите янки не го разбраха.Лошото е,че и нашата изстрадала страна е с Европата в коша.

  8. #8
    Spitfire 08 дек 2014, 11:15
     
    1
     
    0

    Цялата трагедия се състои в това че с пропагандата си Западните демокрадци успяха да ликвидират един много мощен опонент в източна Европа и това е Комунизма. Успяха да създадат в хората отвращение към самата дума , без даже да се замислят за значението. В момента няма нито един представител на тази партия ( ако изобщо съществува) в нито едно правителство или изобщо в политическия живот на Източна Европа. Правителствата за които гласуваме са представени от Десни и от Дясно-Центристки групи. Герб, Реформатори, Патриоти и даже Социалисти ( виж Оланде , виж ги наште) - всичките са един дол дренки. Герб са популисти,Реформаторите са про-олигархична групировка, " Патриотите" са издънки на бивши фашистки и терористични организации, придошли от изгнание да ни учат на демокрация. Няма ни един който да има истинска социална идея за народа. опират се на либерализъм и национализъм. защо са толкоз популярни те сред избирателите? 1. Защото вече нямат сериозен опонент, като комунистите, 2. защото човек като чуе за либерализъм и си представя че му се дава възможност да си продава буклуците свободно в някое провинциално павилионче за сапунчета и дрънкулки ( наричано за по-гальовно "дребен и малък бизнес" ), и изобщо не се говори за приватизациите на крупни индустриални компании, работно място на стотици хиляди, които би трябвало да са национално притежание на държавата , а не в джоба на някой олигарх, както Путин се осмели да направи в РФ, но остави една шайкa олигарси да се навъртат наоколо, да не се приватизират държавни предприятия, без които човек просто не може да съществува, както са енергията и водата, някой ден и въздуха ще приватизират.3. Национализмът го постигнаха като изкуствено насадиха разни групировки с про-ислямистки ( не ислямски , а точно ислямитски, защото вахабизмът и пан-тюркизмът нямат нищо общо с религията и са създадени от Райнхард Глен и Английската МИ6) и про-малцинствени ( като цигани и гейове), за които не спира да се тръби, за да се заглушават истинските проблеми и да се радикализира онществото. Но най-лошото е че до такава степен се притъпява т изкуствено хората, че те спират да мислят за теми, които вече отсъстват от обществения дискурс ( дискусия) и са заменени с блеене на тема гей-бракове и кръчмарски сбивания.

    Така че , да , в момента имаме "идеалния остров на робинзон", "табула раза", това от което се нуждаят олигарсите и финасовия капитал за да господстват : нео-либерализъм, фашизъм , приватизация и национализъм възроден от нацистки и фашистки идеолози. Фашизмът беше измислен от Мусолини за да спаси капитализмът, за това се стигна до зверствата нa ВСВ . Фашизмът ( а сега и т.нар. национализъм, т.е. нацизъм ) беше нужен за да тероризира и отчужди хората от комунизма, да създава постоянно напрежение от сепаратизъм или опит за инвазия ( смахнатите македонци и тяхното заблудено "революционно "движение , което носи едно и също име на поне 6 различни по идеология организации, в това число и комунистическа групировка, нямаща нищо общо с терористите-помагачи на Хитлер в Хърватско). Всякакъв здрав патриотизъм е приглушен - забраняват Левски, Ботев, изкълчват Вазов и Достоевски, цитирайки напълно измислени и подставени текстове. Т.е. води се тотална война против и най-малките остатки на комунистическа мисъл или някакъв спомен за тази идея. За това и вилнеят бесове като укрите, разни русофоби, хомофоби и какви ли не.За да се изколим помежду си , докато ни ограбват.

    И това, докато комунистите бяха тези които изнесоха ВСВ на гърбовете си. Те воюваха с Хитлер, а не шишкавите империалисти като Принц Бернард или Чърчил. Рузвелт беше вече въвел социална политика в държавата си, така че клони повече към "добрите" ;-/Всички останали ,(Франция, Виши, Холандия, Белгия, България... - та само погледнете Евросъюза и ще видите - това е картата от ВСВ под Хитлер) колонизирани от Хитлер, идеолога на Евросъюза, бяха негови колаборационисти. След войната те бяха и първите, които стригаха хора по улиците и вкарваха по концлагери за да си уреждат лични сметки. И това - докато комунистите се биха по фронтовете и лееха кръвта си за да постигнат мир и свобода за родината си.

  9. #9
    мы съедим любого 08 дек 2014, 11:41
     
    0
     
    0

    Два года назад министром обороны стал Сергей Шойгу, который успешно руководил другим ведомством и привык действовать в экстремальных ситуациях. Армия ждала такого отца-командира?

    Лично я почувствовал, что в армии что-то коренным образом меняется, когда Сергей Кужугетович вышел для представления в военной форме. В погонах генерала армии. Дело даже не в чинопочитании, но сам факт, что у руководства Вооруженных сил встал человек близкий по духу, почувствовался сразу. И вторым положительным штрихом к портрету министра обороны стал организованный им офицерский бал в Культурном центре Вооруженных сил перед Новым годом. Офицеры и генералы в парадной форме при орденах, с женами, почувствовали себя на этом собрании братьями по оружию, членами одной семьи, одной команды. Гражданские люди бы сказали, что это корпоративный дух, но это было именно боевое братство.

    Чтобы преобразовать армию, нужны гении, а я лично удостоверился, что Шойгу — гений. Буквально за два года под его началом мы получили совершенно другую армию. Мобильную, боеспособную, готовую выполнять любые задачи. Процесс непростой, что говорить, и шоковая терапия здесь тоже присутствовала. Помню, как в Анапе, во время второй внезапной проверки частей и соединений, эпицентр которой пришелся на юг России и Черное море, Сергей Кужугетович сказал мне: «Да, я вижу, что пьют наши генералы валерьяночку. Но результат уже гораздо более отчетливый».

    Можно было бы подумать, что это сказка, если бы я не видел это собственными глазами. Это технологии 22-го века! Их сейчас даже осмыслить до конца невозможно. Центр способен реагировать на любую ситуацию в стране практически мгновенно — зал принятия решений должен выдать вариант максимум за 30 минут. И если, допустим, возникает угроза конфликта на Дальнем Востоке, то начальнику Генштаба выдается полная картина — не только по наличию сил и средств, но и варианты переброски войск, загрузка железнодорожных путей, авиасообщения. Еще прогноз погоды и местонахождение военных и политических лидеров всех сопредельных стран — так, на всякий случай.

    Когда я все это увидел, то понял, что наступил новый этап. Я бы сказал, что сейчас для российской армии наступило время Ч — в военной интерпретации это момент, когда нога солдата переступает окоп неприятеля и до победы остается буквально полшага. За два года был совершен мощнейший прорыв в технологиях. И в головах генералов — в том числе.

    http://age.lenta.ru/generation/articles/2014/12/01/sladkov/?utm_source=lenta&utm_content=lenta&utm_medium=300-300&utm_campain=selfpromo

  10. #10
    к 08 дек 2014, 11:44
     
    0
     
    1

    Жалко, злостно, малоумно комунистическо лицемерие. От всяко изречение може да се изведе диагноза за дълбока патология.

  11. #11
    до Spitfire 08 дек 2014, 12:00
     
    1
     
    0

    Приятелю, бях се отчаял, че вече няма живи и мислещи хора, които не се боят да жертват време, нерви и ресурси, за да събират, анализират и обобщават информация, която дава ясна представа за реалността. Който има някакви остатъци на трезва и реалистична мисъл в главата си и още не е напълно "промит мозъка" му, би намерил писанията ти за актуални, всички останали са или платени боклуци или "кухи лейки" промити "до ламарината"
    или такива на който на им пука от нищо и за нищо.
    Може би има нещо невярно или по-скоро неактуално в теорията ти, но това е не повече от 5% и се изразява по-скоро във фактологически детайли, а не в противоречия с основната идея. Сега очаквам реакция на "опонентите" ти точно в/у тези 5% с което ще те изкарат "русофил", "комуняга", "трол" и какво беше още там...няколко термина от "библиотеката" на Сорос. Поздрави!

  12. #12
    Росен 08 дек 2014, 12:41
     
    0
     
    1

    Тъпо, тъпо и пак тъпо статийче...Вопли...Потъваме, защото 70 години ни управляват и ни се бъркат хора с промити мозъци и продажници. След войни и национални катастрофи България се е възраждала. След руската комунистическа чума може и да не се изправи.

  13. #13
    Боянко 08 дек 2014, 13:02
     
    0
     
    0

    Spitfire, ти на Иванн много добре си му го казал, ама Иванн е много просто и ограничено момче и никога няма да те разбере. Той е от тия, които се водят "дупедавци" и съответно мислят със задните си части. Разбра ли, Иванн, какво мисля за теб?

  14. #14
    Do #9 08 дек 2014, 13:45
     
    0
     
    0

    Шойгу е масон. Това вече и Фурсов го каза за него, та даже е и зафиксиран на видео в Малтийското посолство na youtube.

    Той е един от тия дето много се грижат как ще ги приеме западния елит. Но нека не бъркаме геополитическите игри с това кой е прав и кой е крив. Тази игра я започнаха Запада след като официално техния "враг"от Студената война вече не съществува. А Русия докато се труди над това как да бъдат приети нейните елити в Билдербергския клуб няма да прокопса.

  15. #15
    Ха, ха! 08 дек 2014, 14:34
     
    0
     
    1

    Миналия ден го казах, сега ще го повторя - толкова сте жалки, уважаеми драскачи на подобни пасквили, че чак сте смешни... Отново ми развеселихте следобеда, за което Ви благодаря!

  16. #16
    Spitfire 09 дек 2014, 01:12
     
    0
     
    0

    до #11

    Както виждаш, напоявиха се разни с гръмки заклинания като "комунистическата чума" но те или никога не подкрепят твърденията си с доказателства, или предявяват фалшиви такива. Защото цялата им догматична вяра в казаното се осланя само на фалшивки. Няма нищо от тях казано което да опровергае това което аз казвам тук. Избиват обикновено на псевдоисторически разкази и те заливат отново със заклинания. за тях е важно обаче да се поддържа в съзнанието на хората страх от нещо заклеймено , срещу което нямат никакви доказателства и да се притъпява страха от нещо което е много по-страшно - реабилитацията на нацизма и фашизма, което се скучва пред очите ни. Честно казано не зная защо го правят. Повечето сятат че така са в "крак с времето", т.е. е модно да си фашист. Така или иначе това са хора, които никога не биха отворили книга , а по-скоро ще прочетат рецензиите за нея и ще се хвърлят върху "сензационното". Ето каква е сензацията: да, социализмът би могъл да се използва в изграждане на тоталитарно общество. Такъв е случаят и с Мусолини и с Хитлер. Само на приказки обаче те са социалисти, т.е. леви. В действителност поддържат големите частни картели и корпорации. Използват национализациите за пренасочване на собствеността от един джоб в друг. Т.е това са крайно десни формации с лява реторика.

    Достатъчно е само да отиде човек и да провери в библиотеката която бивши сътрудници на ЦРУ са направили при издирването на нацистки престъпници на тяхна територия и става ясно следното: Да, използваме невярна пропаганда с цел да видиотиме населението в дадена страна и да ги поставим един срещу друг. Да, правим това, знаейки че говорим лъжи и използваме нацистки престъпници, но го правим заради интересите на САЩ ( по-скоро частните корпорации на тази територия) в други части на света. Кратко и ясно. Самата Хитлери Клинтън го казва. Брзински е на филм с джихадистите в афганистан. Писал е цяла книга за това. Джон Лофтус е написал цяла книга за това. Всичко е документирано и реално. Но много хора искат да вярват в "алтернативна история", просто защото ни интимидираха достатъчно за да получим оня проклет кредит от МВФ още 1991. Искаш да получиш пари, не искаш да седиш на студ и глад? - крякай срещу комунизма. Това в съзнанието на повечето се е превърнало едва ли не втора природа, някакъв рефлекс за оцеляване. Самият автор на твърдението "комунистическа чума" и тям подобни е Ал-Кайда. Демонизира се комунизмът за да изглеждат фашизмът и нацизмът по-симпатични. Демонизиран е и всеки , който се опита да опровергае догмата.


    Любопитно mi е какво ще кажеш за 5те % :)

  17. #17
    Иванн 09 дек 2014, 20:20
     
    0
     
    0

    Колега,явно големите комунисти с аслушали по-редовно запданта идеологическа пропаганда,защото без да се чудят и без да ни пиатат нас лченовете на БКП,категроично прекъснаха комунизма и закриха НРБ.

    Аз и такива като мен явно сем били безгласни букви.Помня прекрасно как един ден дойде Заповед ППО на БКП да бдат закрити и ни се забрано автоматически да водим комунистическа и друга политическа пропаганда и членство..

    И тази Заповед на Министъра на Народната Отбрана Арм. генерал Добри Джуров е писана от нацисти и западни идеологически централи.

    А когато го водяхме на религиозна служба във военна парадна униформа да държи свещ заедно с Петър Младенов и да се кръсти в катадралата Александър Невски направо застинахме.Споделял съм случай с реакциата на някои колеги и колежкив ЦКП-то в Бояна.Значи ли че и Добри Джуров е жертава на Западната империалистическа пропаганда.

    И той ли е слушал нацистките радиостанции?

    А Мерцедеса,дето го возеше как го избра,нямаше ли социалистически коли?-Чайка,Зис и др.

    Как пък цялто Политбюро на ЦК на БКП се е ориенторало така единодушно към запдните и японски автомобили.Как пък Дбри Джуров предпочиташе да носи германски Валтер отзад на кръста,произведен в нацистка Германия.И ред други неща.А за английския ми ще ти кажа друг път.

  18. #18
    д 09 дек 2014, 22:22
     
    0
     
    1

    комунистите се биха по фронтовете и лееха кръвта си за да постигнат мир и свобода за родината си.

    по-малоумно изречение няма...култово.
    Където им е стъпил вонливия цървул трева не никне...
    Справка-цяла Източна Европа.Добре,че не докопаха и западна.Опа,да не забравя-първата работа на :комунистите: когато взеха властта беше да избият повече хора отколкото във войната...уроди мръсни.

  19. #19
    Spitfire 10 дек 2014, 09:12
     
    0
     
    0

    До #18(д(нерегистриран) на 09 дек 2014, 22:22 )

    Според теб кой се е бил с фашистите до 1943? Може би Англия и Франция? А, да, САЩ разбира се. Та-татаааа та-таa-таааа, та-таритаааа -таратартааа ( The A-Team) . И колко са убитите считано по страна и процент от населението? Коя страна според теб дава най-много жертви? Ако не считаме СССР , Германия е сериозен кандидат. Може би Германия се е борила с фашизма?

    За да ти спестя търсенето , ще ти дам следната официална статистика:
    1.СССР ..............28,000,000 (нападнати от Германия)
    2.Китай ...............20,000,000 ( нападнати от Япония)
    3.Германия.........9,000,000 (нападател)
    4.Полша ..............5,820,000 (окупирани от Германия)
    5.Индонезия ......4,000,000 ( окупирани от Франкия, после от Япония)
    6.Япония ............3,120,000 ( нападател)
    7.Индия .............2,587,000 (окупирани от Англия, после от Германия)
    8.Югославия.....1,700,000 (нападанти от Германия)
    9.Индокитай ( съвременните Виетнам, Камбоджа и Лаос )2,200,000
    10.Филипините....1,057,000 ( 9+10 - окупирани от Франция, после Япония)

    Това са страните дали жертви над 1 милион

    Следва класацията на страните които са дали жертви под половин милион...

    ...Води Франция ( под 500 000) . Последна е Испания (фашистки режим последвал гражданска война)

    Франция - 1.35% от населението ( вкл. северно африк. колонии)

    U К - 0.94% ( вкл.колониите)
    U S - 0.32% от населението

    Китай - 3.86% от населението което е наброявало над 500 млн. в началото на войната
    в СССР населението е под 170 млн. в началото на войната. Процента можеш да изчислиш сам. при 28 млн жертви . това е приблизително 1/6 от населениетo. ( Една Шеста!!!) или около 17 %.

    След този процент следва този на Полша ( горе-долу същия, ако се вярва на изчисленията) и след това е Румъния , която от нападател и съюзник на Оста се превръща в съюзник на Съюзниците =8%.

    Много е показателна лекцията на един от преподавателите професори във Военната академия на САЩ.( има ги в youtube). В тази лекция се казва че САЩ чакат да видят на коя страна ще наклонят везните и тогава ще вземат страна. Надделява Рузвелт, като мобилизира всички на страната на СССР. Това не само че не се оспорва, то се ПРЕПОДАВА в капиталистическа страна с имперски амбиции и укриваща голяма част от изпадналите в немилост фашисти, които в последствие участват в учредяването на ЦРУ и космическите програми на САЩ.

    (справката си направи във http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties)

    Да, вярно е че Червената армия се налага да окупира Източна Европа. За това пък САЩ окупират Западна Европа и Източна Азия. Германия до ден днешен не е видяла изтеглянето на американския контингент, докато съветския отдавна вече не е там и те са обединени.В България Червената Армия е пребивавала около 2-3 години след завършването на войната.

    Наскоро в Германия излезнаха с потвърждение на факта че Червената Армия е победила заради високия си боен дух, който се е дължал на ЛЮБОВ и ПРЕДАНОСТ към Сталин и Родината си , а не както се твърди обратното. Не е имало картелни баталиони както в Гемания - Ейнзацгруппен, които да стрелят в тила на своите. Официално потвърждение от архивите на Бивша Фашистка Германия.

    Тези цифри не те ли навеждат на размисъл преди да пишеш простотии?

  20. #20
    Spitfire 10 дек 2014, 09:36
     
    0
     
    0

    Виж Иванне , не ме занимавай с личности които никога не съм виждал и знам доста малко за тях. Добри Джуроффф...военен , с амбиции за величие, като повечето военни. Какво да ти кажа?:)) Самия Жуков се е наложило Сталин да го накаже след като откриват че си е присвоявал ценности , заграбени в окупираните територии. Джуров такива неща не вярвам да е правил, а и не миcля че е бил генерал през ВСВ.

    Моят дядо се е бил на фронта, бил е партизанин до 1944. След това не е ходил в никакви гори и не е "мъстил"на никой по селата. Аз съм ходил много често в селото от което е родом, хората го познават и уважават. Няма паметник на негово име, нито е имал особени привилегии след войната, макар че е награждаван с ордени за храброст . Не е воювал на Българска територия. Единствената му привилегия е била да се запише във ВУЗ по избор и да учи със стипендия. Завършва като инженер във Военната Академия в София. Не ми е разказвал за никакви чистки , може да не е знаел за тях. След войната не е влизал в политиката. Живееше с 200 лева пенсия, като глава на семейство , баба ми беше инвалид, заради мъчения на които е била подложена от Гестапо за да предаде къде се крият партизаните. Не ги е предала. Спасяват я цялото село като се молят на полицаите да я пуснат, тъй като е била и бременна с майка ми.

    Заради отделни личности трябва ли да се плюе по всички? Що за идея е това? Приличаш точно на иния озверели холандци, дето след войната по "гражданскиъсе организират в акции да стрижат публично по площадите бившите метреси на хитлеристите. та даже са ги пращали в концлагери и са се гаврили с тях. Тия същите, дето са доносничали на хитлеристите къде се укриват евреи, за да могат да получат тяхното имущество. позната калвинистка черта. Не ставай калвинист.


    Да не би да бъркаш партизаните преди 9ти с ония мизерници ,след 9ти , дето са ги вербували в Гемания и през Гърция са ги десантирали в България за да устройват атентати? Имало е И такива. Един българин , свещеник в америка, пише за тях, познавал ги е лично. Райков май му беше името. Ще ти потърся книгата му да ти я пратя. има я в интернет. Описва какви са били тези хора, т.нар. "горяни". Той самия е антикомунист, но осъжда и тях и техните подставчици - САЩ и Германия, за това че са подмамили толкоз момчета да се бият с техните си , заради чужди интереси.

    А хора, дето се подлъгват по лъскавото има във всяко едно общество, иначе ингилизите и конквистадорите никога нямаше да успеят да избият индианците в Америка.

  21. #21
    Иванн 10 дек 2014, 16:57
     
    0
     
    1

    Комунчо,ти се правиш че не знаеш кой е Армейски генрал Добри Джуров,защото всички комунисти са правите на ударени,когато истината ви се поднесе пред очите.Не е трудно да узнаеш кой е той.Легенда в историята на България-участник в съветските терористични групи на българска територия,военен и министър на Народната отбрана много години,мисля след Иван Михайлов или Петр Панчевски,не е толкова важно.Моята служба премина повече от две трети когато той беше министър. Моя живот в армията е свързан с него,както и на другите офицери и генерали.За лошо или добро той е изпълнявал своите задължения,както са му нареждали комунистите.Ти сигурно ще кажеш ,че и Георги Димитров не знаеш кой е ,и Трайчо Костов,и Коларов и Червенков ,и Югов,а за Живков да не говорим.

    И преди Девети и след Девети,комунистите са си комунисти,независимо длаи са били терористи или не са.Да,дядо ти може да не убил нито един войник или горски,може да не е разбил нито една мандара,може да не е изгорил нито едни архиви на кметствата,но това не го прави по-различен от другите. Щом е приел да участва в антидържавни и антинародни действия,нещата са ясни. Ами ако всички мъже като дядо ти са отишли в горите,кой е щял да оре и жъне,кой е шял да ходи за дърва,кой е шял да прави сватби и погребения. Доколкото знам в горите партизаните не са се занимавали с никаква стопанска дейност-гладували са като кучета,студували са като вълци,живяли са в лишения и нечистотия,крили са се от хората,мислели са че се борят срещу нещо,а то се оказа срещу нищо.Ако не бяха германците нападнали руснаците ,никакво партизанско движение(аббсурдана дума)нямнаше да има,никакъв фашизъм и капитализъм нямаше да бъде победен и никога не е побеждаван,никакъв комунизъм нямаше да има и никакво завръшане към капитализма нямаше да правят комунистите.Ама толкова можеш,толкова знаеш.Моя дядо пък цял живот си е бил селянин,рабоитил е,гледал е живитни ,деца и внуци.Нито с комунизъм се е занимавал ,нито с капитализъм.А тези като дядо ти се изложиха,-нито победиха капитализма,нито построиха комунизма.Да,аз сигурен че е бил много свестен дядо ти,но е могъл да да не се занмава с лъжи.Дей го на дядо ти неговия комунизъм днес.Дей го на загиналите хиляди комунисти и техния комунизъм,не ,мълчите като на...ни.А пищите,че някой е прекъснал комунизма,но не казвате кой.Е,не е Запада и Амариката,вие си го започнахте този комунизъм,вие си го прекъснахте.

    На никой не се сърди,единствения адрес е БКП-БСП

    Мале,дядо ти е взимал 200 лв,пенсия,а нашите глупави дядовци,дето не се бореха против капитализма получаваха по 38 лв.,после увеличиха пенсията на моя някъде към 78лв.Виж какво нещо е някой да се изпъва по цели седмици и месеци в задушните землянки,а някой да води воловете вкалта.

    А Гестапо в България не мъчило никого,ти явно си много ограничен човек.

    Дядо ти не е знаел,че е имало чисткив България,ами що за комунист е бил тогава,не е знаел че самите комунисти обесиха техния Първи секретар Трайчо Костов през дек. 1949г.?

    Да не би да е живял в емиграция дядо ти.

    А за баба ти направо съм потерсен,тя е била още по-голям герой в борбата срешу капитализма.Абе явно цялто ви семейство сте били антикапиталисти.

    Ваше право е,аз пък не съм от комунистически произход,не е много обидно според мен.——



  22. #22
    Spitfire 10 дек 2014, 19:30
     
    0
     
    0

    Иванне, ти май си от хората дето броят залъка на другите. Дядо ми имаше пенсия на военен. Бил е партизанин година и половина и е служил още една година на фронта. Всеки военен в БГ имаше и има по-висока пенсия от останалите. Дядо ми получи и не-малък чин в армията в следствие на образованието си като военен инженер и отличията по време на ВСВ, не като партизанин, а като част от армията. Преди 1944 е бил зидар в селото си и е строял къщи. Ти какво искаш? всичкит да орат с воловете ли? Нали трябва никой да се занимава и с други професии. Ти още малко ще се окажеш някой видиотен червен кхмер. От тия дето комбинират марксизъм с феодализъм и средновековно суеверие и необразованост.

    След като обвиняваш всички горепосочени, само защото са били шефове ( това е единствения довод който си дал до сега - виновни са защото са били на по-висока позиция от теб) , какви смъртни грехове са извършили?

    Наистина , май си от хората които не знаят никакъв друг език от собствения си провинциален диалект, иначе щеше да си по-информиран. Вече ти посочих горе в линк една от най-мащабните библиотеки посветени на фашистките престъпления и конспирации.

    Дядо ми не беше съгласен с много неща през 50-60те години. Чувал съм го да говори че хора нагаждачи са взели властта ( това беше преди Тодор Живков,след Г. Димитров, за Живков нямаше никакво мнение). Но само като се има пред вид че по официални сведения са извършени над 170 терористични операции на територията на БГ след 1944 до 1957 от т.нар. "горяни"мога да си представя степента на параноя във властите. Подобна параноя , предизвикана от САЩ в Гватемала , предизвиква смъртта на стотици хиляди. В Гватемала хората са предавали на режима и убивали хора от собствените си семейства. Да отбележа че в Гватемала настъпва фашистки режим, подкрепян и предизвикан от САЩ.

    Та от цялата ти незвързана канонада не идва ни едно доказателство на това което твърдиш, само упреци, и то неясно към кого точно. За това и ядеш всички около себе си - дето гърците имат една приказка: Сам да си в една стая и дрехите си ще изядеш.

    Но аз се отказвам да споря с човек като теб. Твоя единствен довод е воловете е ралото. Или не си у ред или си наистина особено ограничен човек. И не случайно не си сполучил повече и за това завиждаш на цялата вселена.

  23. #23
    d 10 дек 2014, 20:56
     
    0
     
    1

    Spitfire,ти хубаво си постнал таблицата със жертвите във войната,ама пусни и тая за жертвите след войната-колко милиона са избили комунистическите гадове?
    баси уродите и пак лаете...

  24. #24
    Spitfire 11 дек 2014, 01:58
     
    0
     
    0

    Отговаряm и на

    #23 Пуснато от d(нерегистриран) на 10 дек 2014, 20:56

    и на

    #21 Пуснато от Иванн(нерегистриран) на 10 дек 2014, 16:57

    Не, дядо ми Не Е живял в емиграция никога.

    Такааа, тук стана на въпрос за Т. Живков, Добри Джуров и т.н. Направих кратка справка в енциклопедията. Срещу Д.Джуров няма повдигнати обвинения, а срещу сина му, но са отменени за липса на доказателства. Мисля че е безсмислено да се коментира, при положение че в момента имаме престъпници които са на свобода и има достатъчно доказателства за съпричастност с ЦРУ при свалянето на властта, което е национално предателство. а тези хора никой не ги закача. И двамата споменати господа са отдавна починали за да се лее кал върху тях сега когато не могат да се защитят. Това е подло и неетично най-малкото.

    Ако някой има да представи доказателства за техните "престъпления" - нека ги представи. Нямам нищо против. Но да се лее куп непотвърдени доводи е срамно и граничи с клевета.

    Аз, за разлика от вас господа представям факти тук. И тъй като нищо не можете да отговорите се пенявите като разярени петли.

    Прочетох обаче любопитен факт в енциклопедията. Някой си Джулиан Барнс написал разказ "Бодливо свинче" в което води фиктивен процес в съда срещу също така фиктивен диктатор ,в чийто образ е имал пред вид Т. Живков. Не е новост че по пътя на "изкуството" пропагандата е много по-силна, отколкото да се ровиш в разни скучни архиви и да търсиш истинския разказ.

    Британската разведка МИ6 е действала на Балканите много усърдно. В днешно време не е тайна че те първоначално установяват връзки с партизаните, финансират ги и ги подпомагат всячески за да поддържат борбата с германците. Англия обаче, за разлика от СССР, ima амбиции да превърне Балканите ако не в свой колонии, то поне да са под силно влияние от Короната. За тяхната Корона е добре известно че са в кръвна връзка с Ротшилдовци и всякакви имперски заклинателни дружества като се почне от Масоните и се стигне до Билдерберг клуба....Таaaa, партизаните....English Първо финансират комунистите за да осъществяват атентати и да поддържат борбата , после започват да поддържат фашистите, които отстъпват пред Червената Армия. Този добре известен факт докарва гражданската война в Гърция. Междувременно в България са действали и други въоръжени групировки които са били във връзка с комунистите, ВМРО и български националисти ( които рязко еволюират във фашисти в последствие). Факт е че повечето атентати са били вършени от тях, когато става на въпрос да се действа по-безскруполно и да бъдат убити нищо неподозиращи цивилни. Има също огромна библиотека за това, на английски и на руски където щателно са били записвани всички тези прояви и няма място за спор по този въпрос.

    Що се отнася до лагерите, Тодор Живков ги отменя. Та ми е чудно кой продължава да лае точно в случая? Аз не лая , а водя разговор, докато ответната страна пуска обиди в безсилието си да ме опровергае или бълва научна фантастика.

    Ако наистина искате да разберете как едно детенце от комунистическо обкръжение успява да се докопа до властта, без да му пука от възгледи , принципи и идеология, а на чистия принцип "Следвай парите" предлагам ви дa прочетете биографията на Ангела Меркел. Такива като нея са израснали в спокойно , безоблачно общество, имали са привилегии, поради връзки с църквата и са имали начин да си издействат връзки и в чужбина чрез"братството" ( става въпрос за зад желязната Завеса). На повечето хора по онова време не им се е налагало да пътуват особено. А на който му се е налагало е имало щателна проверка и от едната и от другата страна на завесата, да не говорим че разрешение даже за ден работа не би могъл да получиш при напускане на родното гнездо от "благородните" западняци. ( не дай боже да те окрадат, няма как да си изкараш пари за влака за връщане ). Факт е че не можехме да пътуваме най-вече заради санкции наложени върху нас и от запада . Не ни признаваха валутите, не можехме да просъществуваме и ден в стократно по-скъпия свят зад Желязната Завеса. Тази невидима валутна стена съществува и до днес. За нея Тодор ви живков ли е виновен?

    ********

    Germany: the career of Christian Democratic Union leader Angela Merkel

    http://www.wsws.org/en/articles/2005/07/cdu1-j08.html ( eng)

    http://www.wsws.org/en/articles/2005/07/cdu2-j09.html

    ( eng)

    ***********

    Политическо пътешествие срещу ветровете на XX век: lichni spomeni 1951-1962
    от Спас Тодоров Райкин

    http://books.google.bg/books?id=uYWs1dWNNqcC&pg=PA26&lpg=PA26&dq=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5&source=bl&ots=LRyufIMKxg&sig=WlT957CvS7uG_-40MQyKJ8FCBro&hl=bg&sa=X&ei=PKZ5UcTTPMmN0wXA04CICA&ved=0CDwQ6AEwBDh4#v=onepage&q=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5&f=false

    (BG)

  25. #25
    Д.П. 11 дек 2014, 03:23
     
    0
     
    0

    @ Spitfire :

    Четете http://www.corbettreport.com/

  26. #26
    Spitfire 11 дек 2014, 03:44
     
    0
     
    0


    #25 Д.П., Мерси за линка! :)

    Джеймс Корбет ми е един от любимите журналисти. Има освен това много приятен глас и е удоволствие човек да го слуша на радио. Но не съм съгласен с всичко което казва. Както и да е. То е много минимално. Следя с нетърпение всеки нов клип. Той има страница на youtube също.
    http://www.youtube.com/user/corbettreport

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка