МИТОВ: НЕ МОЖЕ ДА НИ КРИТИКУВА ДЪРЖАВА, КОЯТО Е СЪС СЛАБА ИКОНОМИКА КАТО РУСИЯ! ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ ДА ПОДКРЕПЯМЕ УКРАЙНА

Pan.bg 15 дек 2014 | 23:21 views (4746) commentaries(111)
img Даниел Митов:
Медведев да се притеснява за Русия


Не е редно точно Русия да ни критикува, смята външният ни министър

Ако бях на мястото на критиците ни в момента, бих бил много-по притеснен за състоянието на собствената им икономика. Това заяви пред журналисти външният министър Даниел Митов във връзка с изказването на руският премиер Дмитрий Медведев, че членството в Европейския съюз е донесло негативи на България, пише „Фокус”.


Според министъра не е редно точно Русия да отправя критики към страната ни. Данните са извадени от контекста на икономическото развитие на България и на света като цяло, обяснява Митов. До 2007-ма година, когато България стана член на ЕС световната икономика имаше сериозен растеж и това се отрази на България- както за нивото на безработицата, така и на чуждестранните инвестиции.В края на 2007-ма удари най-тежката световна икономическа криза, която навлезе в България през 2009-та и страната беше засегната много тежко. Безработицата нарасна глобално, не само у нас и това не е пряка функция от членството ни в ЕС”, посочи външният министър.
image
По думите му оттеглянето на чуждите инвестици е всеобща тенденция, характерна за много държави не-членки на ЕС.

„Ние ще продължим да подкрепяме Украйна за реформите, които й предстоят да направи и да върви по пътя към европейска интеграция. Иска ми се да вярвам, че няма кампания срещу България, защото ако се декларира приятелско отношение и ако се води някакъв диалог, не може да се водят кампании срещу България”, каза още Даниел Митов.
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 111

  1. #1
    *** 15 дек 2014, 23:38
     
    0
     
    0

    ***

  2. #2
    WGW 15 дек 2014, 23:41
     
    0
     
    0

    Това момче май не знае къде живее. Не е лошо да се опита да изкара няколко години на трудовата борса!!!! Голям умник- интересно чие протеже е???

  3. #3
    Krasimir Dimitrov 15 дек 2014, 23:45
     
    0
     
    0

    Егати безочливото копеле, Русия била слаба икономика!?
    Ние сме цъфнали и вързали!? Тоя има връзка само с космоса и цру!? И такъв идиот ни управлява!? До кога?!

  4. #4
    aligator 16 дек 2014, 00:27
     
    0
     
    0

    То вече не е падане на икономиката... вече е тотална катастрофа... Само за днес 13% девалвация. Дано да не допуснат хиперинфлация.

  5. #5
    aligator 16 дек 2014, 00:35
     
    0
     
    0

    След като написах горният коментар тръгнах да почета малко и...

    Извънредна новина! Преди 10 минути Руската Централна Банка е вдигнала лихвеният процент от 10% на 17%! Който разбира знае за какво става дума.


    ПП. Вече 1 евро = 88 рубли. Според руснаците днешният ден ще остане в историята като Черный Понедельник https://pbs.twimg.com/media/B46dxFQIIAAF3fO.png:large

  6. #6
    Encho Dobrev 16 дек 2014, 01:13
     
    0
     
    0

    Когато 50% от икономиката ти се базира на добив и продажба на горива и когато не си водещ на този пазар, тогава си лесно манипулируем. Но братушките са специален народ. И една копейка да им е заплатата пак ще оцелеят. Свикнали са на нищета и мизерия.Единственият начин да ги победи някой е да им спре производството на спирт. :)

  7. #7
    aligator 16 дек 2014, 01:19
     
    0
     
    0

    Encho, факт е че руснаците са свикнали. През 20 години стават такива свинщини, но в момента май паниката е голяма. Никога не е било Централната бака на Русия да прави такива гимнастики в полунощ. Всичко прилича на един голям хаос!

  8. #8
    Brenan 16 дек 2014, 01:48
     
    0
     
    0

    Това външното министърче ли е? Той е...много стар. Има няма 39. Как са го пуснали? Сега горната граница е до 18 годинки. Догодина ще я намалят на 15. Да последваме съвета на Джон Кери и да си кажем "не му обръщайте вниание"?

    И що така се е сопнал? Да не са му били една инжекцийка на връщане от Либия? За бодрост имам пред вид, де. И за по-"силен" дух. нема лошо:)))

    "През 2012 г. се завръща в България, но скоро след това е назначен за постоянен представител на НДИ в Брюксел. Като представител на НДИ, работи и в Либия, Конго, Украйна, Йемен, Тунис и др"

    това "и др." е много интересно...впечатляващо!

    Сега какво - ще се надлъгваме през оградата какво е НДИ ли? Или НБУ?...специалност „Политически умения“...Щото такава специалност отсъства в по-представителните Университети на Запад. Имам пред вид Университети с име и над 300 години съществуване.

    Сега - шегата настрана, той наистина ли си мисли че няма никой право да го критикува него лично, или ръководството на Държавата? Що за арогантност е това? Г-н "Демократ", Русия е мощна регионална сила, дали това ви се харесва или не. Америка е също мощна държава, но тя не е в региона. На друг континент е просто, няма да ви оплитам с шеги за Марс,Луната... Щото виждам по прическата ви че не търпите възражения. ( гела взе да свършва ли?)

    Русия освен това е световна геополитическа сила, ако не са ви го обяснили в Институтчето на НБУ.

    А вашето изказване говори за компетентността ви. Един външен министър трябва да има повече дипломатически способности. Ще попаднете и вие до Тимерманс, щом толкоз сте се затичали. Той ви чака, с кафенце на котлона.

    Да ви каже как Холандия си продава стaритe танкове на Литва, 50 броя. Не се потете, не е за УСА. Грешно сте разбрал. Ама тия работи не се казват на всеки. А ние тук по братски с братските страни на Еврейския съюз ще си купуваме взаимно буклуците и който успее да надлъже другия най-добре, той печели. Като в казиното. Нали там ви харесва? Хубаво е, няма спор. Топло, cветло и уютно.

    Хайде сега вземете си биберончето следващия път, че без него не ви върви приказката.

  9. #9
    Krasimir Dimitrov 16 дек 2014, 01:50
     
    0
     
    0

    Момчета №6 и №7, не се притеснявайте за руснаците и рублите им? Притеснявайте се за доларите си! Да не се окаже, че сте богати само в тоалетната?

  10. #10
    Brenan 16 дек 2014, 01:56
     
    0
     
    0

    Енчо разбира от спирт и ще ни каже какво се произвежда от него. Ти ракийка не си ли правиш в къщи, бе пиле? Или ти се е приискало бирена цистерна? Няма как да я побереш в къщи. Ама има една, седи като статуя на вън, пред двореца на кралицата. Иди да си я вземеш. Без пари е.:))))

  11. #11
    Brenan 16 дек 2014, 02:34
     
    0
     
    0

    \Деца на майката земя, вижте това:


    Since the autumn of 2010, he worked for the US National Democratic Institute(NDI) in Iraq, where he was Program Manager of the Political party development program. As an official NDI representative, he has also worked in Brussels, Libya, the Democratic Republic of Congo, Ukraine, Yemen, Tunisia and others.

    Човекът е помагал за стабилността на Ирак!!!

  12. #12
    Brenan 16 дек 2014, 03:30
     
    0
     
    0

    През 2002 г. завършва „Политология“ в Софийския университет "Св. Климент Охридски". През 2001-2002 г. специализира „Политически умения“ в Центъра за продължаващо обучение на НБУ. Участва в програмите за обмен „Маршал“ на Marshall Memorial Fund (German Marshall Fund of the US), както и в „Programme des personnalites d’avenir” на френското външно министерство.[1]

    тук ми прави впечатление, че г-н Митов е учил „Политология“ в Софийския университет "Св. Климент Охридски", който е много сериозен Университет! Но след това му се налага да специализира и то не друго а „Политически умения“.(???!!!???) в Центъра за "продължаващо обучение" на НБУ(що за формулировка е това, не знам). Това не ви ли звучи странно? Аз имах колеги дето учеха по 2-3 виши и все различни в комбинация от : Психология, Философия, Политикология, История, Културология, Право, Икономика, etc. E, налагаха им се и разни обучения за магистри, докторати, но това не е инструктаж, а още поне 2-3 години яка работа, изследвания, представяне на трибуна в Университет на лекции и то все в разни престижни Университети.



    Значи какво излиза? Колкото по-низка степен на образованието - толкоз по-висока длъжност? Вижте Б.Б.!!!(Йосифова поне има докторат,макар и не тоя дето и трябва в момента)

    Либия,Ирак зове! Има повече петрол от РФ! (???!!!!?????)

    Но, Украйна може да ни критикува,нали, Даниел Митов? Тяхната демокрация е за пример на всички Източно Европейски Държави (това обявиха наскоро в един вестник в Германия. Но само за 1 ден. След това Меркел я разкритикуваха от всички посоки на Бундестага).

  13. #13
    fen 16 дек 2014, 04:32
     
    0
     
    0

    МИТОВ, МИТОВ, ..., ЗАПАЛИ ЕДНА СВЕЩ ЗА ПОКОЙНИЯ ИВАН БАШЕВ, ПРОЧЕТИ НЯКОЯ ОТ НЕГОВИТЕ КНИГИ, ..., ИЗПИЙ СИ ХАПЧЕ ЗА СЪН, ЧЕ С ТАЗИ СЪВЕСТ ТРУДНО ЩЕ ЗАСПИВАШ, И ЛЯГАЙ ... И БЕЗ ТЕБ ЩЕ СЕ ОПРАВИМЕ ...КУКЛА НА КОНЦИ ...ВИНАГИ С ГЕРМАНИЯ И НИКОГА ПРОТИВ РУСИЯ - цар БОРИС III Обединител.

  14. #14
    син вятър 16 дек 2014, 04:36
     
    0
     
    0

    Защо критикувате Митов бе? Той е прав защо русия ще ни казва къде да сме. Държава с диктаторски режим.
    Митовй показа характер на Русия и го оплюхте. Ама то русофилите са страшна пасмина.

  15. #15
    Геополитиката 16 дек 2014, 06:30
     
    0
     
    0

    Боже, Боже, какви идиоти управляват България?

    Този от коя клиника е избягал?
    Учил бил разни работи? Най-доброто училище е животът и здравият разум.
    НДИ, НБУ и т.н..
    US National Democratic Institute(NDI). Това е организация, която съсипва страни и народи по света. А "активистите" в нея, като "нашето момче", са слугите на психопатите в САЩ. Дали съзнателно или неосъзнато, е вършил черната им работа и продължава да "демократизира" и нашата държава, пак по поръчка на психопатите оттатък океана...
    НБУ... ей, и това е супер Университет. Нали преди около месец имаше изказване на някакв си професор от НБУ че "ние българите сме били турци" и подобни тъпотии, внушени му от "геополитиците", които унищожават масово народи по света. Еми при такива "учители", няма учудване, че министърчето също е възприело "черното" за бяло.

    Сега да му обясня нещо за Русия, за да си попълни знанията по геополитика:

    Русия й направиха една цветна революция 1917-та година, тези, които днес ти плащат на тебе, да си ни министърче... След това там избиха масово руското население и то от цвета на нацията. Какво целяха с това? Все същото, както и днес с техните идиотски революции. Искат целият свят да владеят, но акъла не им стига как да стане. За това избиват всеки, който им се противи, унищожават и културите на народите, създават хаос, унищожават образованието (и създават псевдо-институти като НБУ...), опитват се да ни възпитават че педерастията и лесбийството са били "нормални"-целта тука е да се намали количеството на "простолюдието". Ако болшинството са хомо-то и деца няма да имат, нали?
    Имат подобни институти като този NDI които се занимават с намаляване на населението по света.
    Та пак към Русия. Русия страда от тези идиоти вече почти цял век... Дори и сега "демократизирането" на Украйна пак има за цел да се "изяде" Русия. Огромна територия, огромни ресурси и как да се прмирят, че някакви си "пияници" са седнали на нея и продават нефт-а и газ-а и могат от това да живеят? Трябва да им се вземе. Нали ние, "мафията" сме шефовете в света? Всичко това и в Русия е наше.... Така мислят тези, които са те направили министърче и в нашата нещастна родина.
    Русия била слаба икономика? Може да се каже, но първо какво е икономика?
    И къде е "силната" икономика на САЩ? Там само печатницата им за пари е "икономиката" им. Изнесоха всичко в Китай, Малаийзия и къде ли не по света. Като си купиш нов процесор на Интел, какво пише на кутийката му? Произведено в Малаийзия, нали?
    В момента Русия се намира в хибридна война с психопатите, твоите роботодатели и организатори на разните NDI. Искат икономически да я унищожат и по този начин да я превземат. С оръжие, няма да е лесно да "демократизират" Русия. И знаеш ли защо? Понеже Русия има най-добрите оръжия в света. Те друго не умеят и не им е интересно да разработват и произвеждат. Говорил ли си с някой от тези шефове на такива институти в Русия? Май не си, ти си възпитаниче на САЩ и за това не ги познаваш....
    Тези хора много си обичат работата, разработват ден и нощ разни супер оръжия. Когато ти разказват за възможностите им, очите им се насълзяват. НО, за разлика от психопатите в САЩ, руснаците не ги използват да заладяват и унищожават други народи, а за САМООТБРАНА. Има разлика, те не искат да са роби, за това имат оръжия!!!
    Помисли си само, ти размътено мозъче, какво би станало ако Русия действително беше НЕДЕМОКРАТИЧНА и ДИКТАТОРСКА страна?
    Ами тя можеше да каже на цял свят, "...Ето ние имаме такива оръжия, с които можем за минутки да унищожим, когото си искаме по света. Хайда сега да ни храните и да ни слушате, иначе смърт..." Т.е рекетьорска държава, НО тя не го прави. Е, как тогава била агресивна? Тя иска да я оставят на мира, да си живее по собствените си правила. Не иска от другите нищо, освен мир и разбирателство!

    Знаеш ли министърче, че вманиачените за власт и пари те използват? Приличаш много на някогашните млади партийни секретарчета на БКП или активистите на ДКМС. Родено кариеристче, което си е продало душата на силните на деня, само и само да "се издигне", да бъде "някой"!
    НО този път си игреш ти и тези психопати от САЩ с огъня. Колко време ще търпи Русия тези нападения и върху рублата? Не стига, че я оплюхте по цял свят, че била воювала против братовчедите си в Украйна от алчност за превземане на други страни, но сега се опитвате да унищожите и финансовата й система...
    НО Путин и колегите му, не са толкова елементарни. Скоро ще им разкажат играта на "демократизаторите".
    Тази финансова система в Русия е останала още от времето на робството им, измислена е от психопатите. И повечето "икономически силни" страни имат същият модел. За това и еврото ще "умре" заедно с долара в един ден. И къде е тогава силната икономика на Германия, да те питам аз? Финансовата система на психопатите е направена така, че след определено време всичките тези страни да им станат зависими и подчинени. Чрез лихварството всичките трудещи се люди по света им стават роби с течение на времето.
    Но нали това им е и целта? Те да са "великите" а всички други да им слугуват и ги слушат.
    НО Русия вече знае всичкото това и не го иска повече. Готови са пак на война на живот и смърт!

    Ако те не успеят, светът ще е най-неприятното място за живеене във вселената! Ако Русия (с помоща на Китай и други, които не искат да са роби), успее да унищожи властолюбците и психопатите, "демократизаторите", печатарите на пари, то тогава светът тука на земята ще поеме по съвсем друг път!
    Пак ще има свобода за всички. Няма такива предатели като теб, да имат милиони а бабите по селата да умират от глад! Русия има чувство за справедливост, а твоите шефове плащат само, ако им вършиш черната работа и предаваш родината си, унищожаваш други народи по света.... под девиза на измислената демокрация! Къде е тази демокрация в Ирак? А в Афганистан? Дори и в западна Европа я няма, понеже на власт и там са поставени марионетки от рода на баба Меркел, Ктрин Ештон, Барозо и подобните ти "колеги", предатели на народите си!

    Ако искаш да живееш в бъдещата ситема, след като доларите и еврото умрат, учи руски!
    Понеже си "мазен" и нагаждач, ще успееш и в новата система да жвееш добре. Но там ще ти плащат за нормална работа а не за предателство! Ако толкова си влюбен в идеите на Хитлер и неговите братовчеди в САЩ, то можеш да се самоубиеш, понеже вече и БОГ е решил да помогне на Русия и да отстрани психопатите от тази земя! Сила Бога в Правде!

  16. #16
    Брокер 16 дек 2014, 06:52
     
    0
     
    0

    Искате ли да залагаме дали това момче? ще изкара мандата си?

  17. #17
    Brenan 16 дек 2014, 06:53
     
    0
     
    0

    Единственото положително, което мога да кажа за Митов в момента е че поне не крие какъв е.

    За разлика от Б.Б. Но до тук толкоз. Нашият загрижен министър за "незалежността"на България може ли да каже :

    как ще се отнесе към почти ежедневните критики на ЕС към България за да не отпуснат парите от които страната се нуждае?

    Като заем, като субсидиия или каквото и да било , без това да накърнява интересите на страната ни както стана в Гърция? Да вземе пример от колегите си в Унгария и Чехия най-малкото, да не говорим за други страни които поне се опитват да имат самостоятелна политика от ЕС и от УСА и са доста по-успешни от нас. Или Полша се е превърнала за него в измерителна единица? Да не прехвърлям разговора на Полша че няма да стигне временцето и да попитам все пак:

    каква икономическа компетентност има господинът за да преценява икономиката на Русия или даже тази в България?

    Или това е поредното "емблематично" изказване на очевиден кариерист за Европарламента?

    Много е лесно да се зъби на държава извън ЕС. Хайде да видим какви благинки ще извоюва за България от ЕС. Че досега малко преди него са успяли и то пак с много малко.А той даже още нищо не е направил, но побързва да реже клон на който би могъл да се опре в нужда.( недалновиден глупак.)

    И все пак , макар че ЕП набира русофоби за водещите си ешелони това е пагубна политика и хората които имат все още съвест и разум в главите си са го разбрали отдавна. А германците( с прекалено по-добра икономика от тази в БГ) от опит знаят че неоснователното зъбене срещу Русия завършва зле. Руснаците може да пострадат, но това няма да се отрази по-добре на противника им. И други го знаят.

    Та, извини ме Митов, но последния път ястреби като Бзезински и Кисингерне само се че започнаха да се разграничават от злостни нападки и арогантност, но дори единият от тях се обяви твърдо против разваляне на отношениятa и за умереност в приказките. И това, Митов, са хората, които са допринесли най-много за разрастването на влиянието на САЩ в света. Вие сте едно невероятно нищожество в сравнение с тях, да не говорим в сравнение с Лавров. И нямате право да се държите като разгащен купонджия с такива безцеремонни изказвания още на стъпване в служба. А Брзински и Кисинджър не можете да ги обвините в Русофилия. Те просто имат повече акъл от вас.

  18. #18
    Дидариду 16 дек 2014, 07:09
     
    0
     
    0

    Брокер, ще се загнезди , това е лошото. Такива като него вече успяха да навлезнат и в други правителства на ЕС. Виж Австрия ( външното министърче, което пак се държи къде къде по-интелигентно от тоя ), виж Полша ( Туск циониста), виж Холандия( министърката на отбраната дето пък изобщо е само една фигура, зад чийто гръб действа смия ген-сек на Нато, никаква самостоятелност за Холандия от това хартиено чудовище, ползват спецподразделенията им за най-гнусните си акции, а това са най-способните им момчета и хич не са лоши хора даже, но се подчиняват на гадните команди на недоносчета и ще вкарат и в Холандия във война с РФ, те вече ги вкараха). Тия всичките си управляват мирно и тихо и няма мърдане от креслата им. Само дето в страните им хората все повече започват да зомбясват и да губят човешки облик.

  19. #19
    KOREKTOR 16 дек 2014, 07:30
     
    0
     
    0

    До #1 Пуснато от МЕНТЕ KOREKTОR(нерегистриран)

    МЕНТЕ KOREKTОR(нерегистриран),

    А бе ТЪПАНАРЧЕ ЖАЛКО ПРОСТО,

    А бе ДЕБИЛЧЕ СОПОЛИВО НАСРАНО<

    А бе МЕНТЕ ДОЛНО,

    Какво да ти кажа? Има що много, много да учиш от пригинала ОЛИГОФРЕНЧЕ ОЛИГАВЕНО. Понапънал си се, уцелил си тук таме, но като цяло жалко и слабо. Даже и да плагиатстваш не можеш ТЪПАНАРИНИ ПРОСТ НЕКАДЪТЕН.

    Първо ОРИГИНАЛЪТ не казва "хахол" ТЪПАКО.

    ОРИГИНАЛЪТ казва ХОХЪЛ, ХОХЪЛИ, ХОХЪЛКА, ХОХЛИ и т.н.

    ОРИГИНАЛЪТ никога не е упитребявал ПУДЕЛ когато поздравява ДЕМОПЕДЕРАСИТЕ, защото пуделът е породисто ценно животно много по-високо като ум и интелект от вас ТЪПИТЕ и ПРОСТИ ДЕМОПЕДЕРАСТИ.

  20. #20
    KOREKTOR 16 дек 2014, 07:36
     
    0
     
    0

    А иначе по темата щях да кажа нещо , но гледам, че колегата в сайта #3 Пуснато от Krasimir Dimitrov е казал кажи речи същото което и аз щях да кажа.

    Тозва ПЕДЕРАСЧЕ ЖАЛКО, ТОЗИ МИНДИЛ Даниел Митов откъде го изровиха това Л@ЙНЦЕ бре?

    Щото България страшна икономика има, та седнал да се дърви ЛЕКЕТО му СОПОЛИВО.

  21. #21
    KOREKTOR 16 дек 2014, 07:54
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  22. #22
    Дедо Прецаки 16 дек 2014, 07:57
     
    0
     
    0

    Ей затова сме на тоя хал, щото всичките дето ни управляват са като този зализан сополанко! Тоя дава акъл на Русия, зам. министърката дето специалността и била "Счетоводство и контрол" или нещо подобно (цитирам по памет) се изказва за самолетите ни и т. н. и т. н.! Когато си кон с капаци, ти си точно това и нищо друго - чакаш каруцаря да ти дръпне юздата в "правилната" посока, иначе току-виж си се разминал с торбата със зоб... Е, хайде да вървим в тази посока, пък да видим дали поне ще има кой накрая да разпрегне конете!

  23. #23
    Brenan 16 дек 2014, 08:06
     
    0
     
    0

    "Аз ако бях на мястото на нашите критици в момента, бих бил много-по притеснен за състоянието на собствената им икономика, за отлива на чуждестранните инвестиции в момента оттам, за изолацията на тяхната икономика, за сриващата се валута на тяхната държава и не бих давал съвети нито на България , нито на Украйна нито на която и да било друга държава как да се държат и какви гео-политически избор да правят", каза пред журналисти в Брюксел външният министър Даниел Митов.
    Изявлението му, цитирано от "Фокус", е по повод думите на руския премиер Дмитрий Медведев, че членството в Европейския съюз е донесло негативи на България.//Последна промяна в 20:54 на 15 дек 2014//http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/12/15/2438573_daniel_mitov_ako_biah_na_miastoto_na_medvedev_bih_bil/

    Аз като приказван ме говоря..:))) Казах ли ви че е кариеристче и още от сега си топли местенце за ЕП ?

    Медведев написа потресаваща статия за Украйна( не напразно е споменал България), която си заслужава критика, но от съвсем друго естество, а не като тоя малоумник Митевчето. Медведев не ми е любим, не смятам че се отличава с кой знае каква сила във външната политика(не е като Лавров и Путин), но в изказването му има за съжаление много истина.

  24. #24
    България над всички 16 дек 2014, 08:09
     
    0
     
    0

    На България не й трябва нито "Южен поток", нито Южен коридор. В недрата на земята ни и в Черно море има огромни залежи от нефт и газ. Това твърди пред "Стандарт" феноменът бай Иван Милев, който живее в бургаското село Димчево. Той е на 84 г., но все още работи. Занимава се активно с радиестезия и няма ден, в който да не го повикат за помощ. Търсят го основно в региона на Странджа, за да открива вода.

  25. #25
    Георги Ковачев_ 16 дек 2014, 08:18
     
    0
     
    0

    Явно младежа си е избрал Реджеп Ердоган за ролеви модел - наскоро ЕС критикува Турция, че нещо се била много загрижила за вътрешната си сигурност и била арестувала разни журналисти, свързани с милиардер в щатите. А Ердоган им отвърна в официална пресконференция да си гледат работата.

    Разликата е, че Ердоган може да си позволи да прати ЕС по-дяволите - има и армия (наскоро им сложи хамута, мисля), и солиден апарат по сигурността, растяща икономика, а наскоро май станаха дружки и с Русия.

    Ние не можем да си позволим да пратим Русия по-дяволите, поне не още - енергийно сме зависими от тях минимум 90%, значителна част от приходите на държавата идват точно от руска страна (независимо от приказките, с които ни забълбукват радетелите за евроатлантически ценности).

    Някой ден може и да станем независими от Русия (дай боже!), но този ден е много, много далеч. А с опити за шокова терапия за откъсване на страната от руско влияние (това, което се опитват да правят в момента) няма да се получи - най-много да си съсипем държавата още повече. Такива неща се правят постепенно и внимателно - изискват търпение и умела дипломация. Само дето политиците ни ги няма нито в търпението, нито в дипломацията.

  26. #26
    Brenan 16 дек 2014, 08:19
     
    0
     
    0

    Коректоре, пращам ти статия на руски ( нали четеш) да видиш за какво става дума. аз се чуствах също доста зле от новините вчера, та Митов с глупостите си само може да ни поразвесели. Прочети тука:
    http://strogosekretno.com/index.php?p=newsroom&nid=1522
    (Do #21 Пуснато от KOREKTOR(регистриран) на 16 дек 2014, 07:54)

  27. #27
    KOREKTOR 16 дек 2014, 08:32
     
    0
     
    0

    #24 Пуснато от България над всички

    А тогава върви ги кОпай РАЗБИРАЧО барабар с БОКО и този бай ти Иван Милев.Щото според BLITZ.BG този същият бай ти Иван Милев разправя, че под България "вряло и кипяло от хефт и газ".

    А бре ГЛАВАНАКО, ами че нали ако имаше и най-нищожна истина в това, то тогава от КРАВАРИ нямаше да можем да се разминем тука бре.

    Та нали вече 25 години кои ли не се изпроводиха да търсят и ръчкат тука. Та Shell ли не бяха, та Texaco ли не бяха, та Exone ли не бяха, та BP ли не бяха, та Total ли не бяха, та от кол и въже ли не бяха. И какво? Трънки и таратанци.

    И дори и да открият нещо, то ти какво си мислиш, че на теб ли ще го оставят бре ОТВОРКО?

  28. #28
    Пампорово 16 дек 2014, 08:56
     
    0
     
    0

    Не мога да разбера каква е тази треска за нефтени находища? Като че ли е единственото на света. Аз честно казано се радвам че тук нефт не са открили до сега , защото щяхме да станем като Ирак. Лешояадите веднага щяха да нападнат малката ни страничка. Има обаче нещо много болно в изказване което съдържа фразата "независим от ...(дадена страна, в случая РФ )" Големите главундери дето са го измислили, могат ли да ми обяснят какво според тях означава това? Хайде да не повтаряме след тях като папагали. Да бъдеш независим от търговия с някого означава или

    1. Да не общуваш с него изобщо

    или

    2. Да го подчиниш така че той да ти служи. Да го направиш своя колония, протекторат, придатък .

    И двата варианта са еднакво гадни. България никога не е била държава колониалист. Напротив - били сме поробени. А да пороби България РФ е меко казано дебилщина само човек да си го помисли. А пък за 1. - самата америка не може напълно да загърби РФ, а те никога не са и искали такова нещо , докато не дойде мутантa Обама да управлява червеното копче. РФ е ценен и важен икономически и стратегически партньор и всеки който го отрича или не желае да е така сега или за в бъдеще е един голям, безмозъчен, халюциниращ дебил.

  29. #29
    петка 16 дек 2014, 09:06
     
    0
     
    0

    И тоз сополко иска да пляска Русия. Струва ми се обаче че всъщност му се пляскат рускини. Нищо престъпно, просто човека е в такава възраст. Младо петле, кукурига кога го напъне.
    Смущаващото е че бандата на тиквите толкова е закъсала за капацитети, че слага на тези постове квото доде. Къде отидоха професионалистите с дългогодишна практика в международните отношения, дипломати от кариерата?
    До кога ще се излагаме пред света със стажанти, любители на пляскането и кукуригането?

  30. #30
    Мърморкото 16 дек 2014, 09:16
     
    0
     
    0

    Р, тоз замина по-далеч и от Соломончо и от Младенов... Как да коментирам изреченото, че Русия била със слаба икономика? Това не може да го изрече късоглед човек, това може да го каже само сляп, глух и ням човек.

    Е, и този човек ни бил външен министър! Друго освен "ДОЛУУУУУУ" не мога да кажа.

  31. #31
    България над всички 16 дек 2014, 09:27
     
    0
     
    0

    ПОВЕЧЕТО БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ ЯВНО СЕ СПРАВЯТ ДОБРЕ ДОРИ В УСЛОВИЯТА НА КРИЗА ЩОМ ПОЧИВАТ В ЧУЖБИНА. САМО БРОЯТ НА ПОЧИВАЛИТЕ В ГЪРЦИЯ Е НАД МИЛИОН! АМА С ХЛЕНЧЕНЕ, КРИТИКУВАНЕ И МРЪНКАНЕ НЕ СТАВА...

  32. #32
    Висарионович 16 дек 2014, 10:08
     
    0
     
    0

    От 2015 ще има нова мода по дискотеките - вместо салфетки ще се мятат рубли. Да живее руската чалга в политиката

  33. #33
    Мислител 16 дек 2014, 10:09
     
    0
     
    0

    Дай ми, Боже, слабата Руска икономика и ми позволи да водя мизерното съществуване на гърците..

  34. #34
    МиГ 16 дек 2014, 10:10
     
    0
     
    0

    Защо всичките ни външни министри последните няколко правителства са пълни отрепки? То бива наглост, бива простотия, но този Митов задмина всички преди него. Държавата просяк, която не е фалирала само заради валутния борд, където по селата се убива за 50 ст, тръгнал да говори за икономика и стабилност!?!?!

  35. #35
    Xm... 16 дек 2014, 10:15
     
    0
     
    0

    Тоя е пълен ТЪПАК

  36. #36
    Два 16 дек 2014, 10:16
     
    0
     
    0

    Тоз пикльо заслужава два шамара та да му изхвръкнат цифките и от двете ноздри.Посерко ниеден,той ще ми оценява икономиката на Русия.

  37. #37
    *** 16 дек 2014, 10:41
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  38. #38
    KOREKTOR 16 дек 2014, 11:00
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  39. #39
    *** 16 дек 2014, 11:11
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  40. #40
    ,,, 16 дек 2014, 11:39
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  41. #41
    KOREKTOR 16 дек 2014, 11:44
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  42. #42
    ,,, 16 дек 2014, 11:49
     
    0
     
    0

    Направете разлика в изказването и заглавието ?!

    Пан.бг изкривява думите на министъра!

    "Ако бях на мястото на критиците ни в момента, бих бил много-по притеснен за състоянието на собствената им икономика"

    Заглавие на ПАН.БГ:

    "Не може да ни критикува държава,която е със слаба икономика като Русия"

    Е трябва да си да си пълен мало.умник, да не разбереш, че е манипулирано!

  43. #43
    *** 16 дек 2014, 11:50
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  44. #44
    KOREKTOR 16 дек 2014, 12:00
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  45. #45
    ukrainec 16 дек 2014, 12:01
     
    0
     
    0

    Meне пък много ме учудва,че тук има хора,които се учудват ,че Русия е със слаба икономика!От небето ли падате-какво произвежда таз страничка освен петрол.Сега като я отрежат съвсем ще издъхне!

  46. #46
    KittyHawk 16 дек 2014, 12:03
     
    0
     
    0

    До 43
    Коректор чак подражатели взе да имаш :) Гледам тая седмица бая си им сипвал с черпака на всички .

  47. #47
    МиГ 16 дек 2014, 12:04
     
    0
     
    0

    #45
    Може да е слаба, но я има. А вие освен да просите като цигани, друго не умеете. Ние за съжаление и това не можем, но е отделна тема.

  48. #48
    KittyHawk 16 дек 2014, 12:05
     
    0
     
    0

    До 44 де :)
    Взех да ви бъркам вече ... Ония да вземе да си смени името , че се бъркам така !

  49. #49
    Teraflop 16 дек 2014, 12:33
     
    0
     
    0

    Абе ей, Митов,Бе!Ще ни докараш война с Русия,Бе пикльо нещастен,Бе!Щото им е слаба икономиката,та затова имат най-новите самолети,ракети и подводници.И пращат космически кораби до Международната космическа станция.Нашата икономика е цъфнала,та имаме най-бедните хора в Европа и унищожена армия.Вземи си думите назад Бе, дебил недоучил и не подкрепяй Украйна.Те/Русия и Украйна/ ще се разберат помежду си.Ние нека да не се намесваме.

  50. #50
    ukrainec 16 дек 2014, 13:37
     
    0
     
    0

    До "затова имат най-новите самолети,ракети и подводници"
    То аз български много не разбирам ама не се ли казваше на това-:"на гол тумбак,чифте пищови"
    Това положение е типично за Русия-има карикатури на Русия още от 19 век-мечка със сабя и пушка с униформа някаква,а задника и гол.

  51. #51
    Абе тъпанар... 16 дек 2014, 13:43
     
    0
     
    0

    вземи погледни на какви самолети ни се радват офицерите сега, а?

    На старите, руски от едно време. И малкото останало оръжие е пак руско.
    Ние имахе някога, някаква силна армия, понеже бяхме тогава с тях.
    А сега какво имаш бе келеш? Сега и една рота джихадисти ще ни видят сметката.
    И любимите ти сащиянци няма да си мръднат и пръста за нас. Но ти сигурно при първата опасност ще вземеш самолета за сащиянско, а повечето българи ще се пържат тука!

    Ние сме големи будали като народ! Не сме в състояние сами да се определяме съдбата, ами разни предатели или безхаберници като тоя, поставени от други маймуни по света, ни казват кой да ни е враг и кой е "наш"! А някои и ни оределиха вече, че сме турци...

    Дано Русия успее в тази война, иначе всичките ще станем олигофрени като този!

  52. #52
    до #50 ukrainec 16 дек 2014, 14:00
     
    0
     
    0

    Русия винаги е имала оръжие, понеже винаги е имала и врагове. Нали онзи наивник и смотаняк Горбачов реши да си "свали пищовите от голият задник" и какво стана?
    Даже и голият си задник щеше да загуби Русия. И още не е и 100% сигурно, че ще успее и сега при Путин да се измъкне от примката на ченчаджиите (задкулисието на САЩ).

    Занеш ли, един единствен път са видяли Христос разярен. Тогава в храма в Израел са приемали само някакъв по-специален Шекел а обикновенните хорица не са го имали и е трябвало да го разменят с по-неценните си Шекели за да оставят този в храма. На входа на таз черква, веднага са се събирали ченчаджии, които естествено са сменявали парите на обикновенният народец и са печелели от това... Алъж-вериж! Тогава Христос един път се ядосал, свалил си колана и почнал да ги налага... Тези ченчаджии вече цял свят са оплели в ръцете си.
    Няма нищо учудващо, че руската рубла и борсата им в момента "падат". Това е "специалитета" на ченчаджиите. Русия е във война с тях! Те могат всяка борса по света и всяка валута да "сринат", понеже са се занимавали с това хилядолетия. За това пък Русия с "голият си задник" може за секунди да унищожи САЩ, понеже нейният специалитет са пък оръжията! Нали питаш какво произвежда тя? Те са силни в оръжията, не в спекулациите.

  53. #53
    Кузьмич 16 дек 2014, 14:05
     
    0
     
    0

    Вече 74 рубли за долар...
    Какво ли ще прави сега Император Палпутин?

  54. #54
    МиГ 16 дек 2014, 14:05
     
    0
     
    0

    #50
    Абе ти погледни вие с какъв задник сте. Не само гол, ами и с набит американски кол в него. Ето сега чета - от 2015 вкарват закон в Украйна, с който всички малки земеделски производители просто ще фалират. Явно още не можете да се осъзнаете, че запада иска да ви разсипе и погълне с дрипите върху вас.

  55. #55
    УМРЯЛКО ТРОЛЕВ 16 дек 2014, 14:06
     
    0
     
    0

    Браво на Митов! Един да посмее да каже очевидната истина. Русия е държава без икономика, но с много ресурси. Добре, че са тъпи и не могат да ги използват, а ги изнасят. Ако света спре за известно време да им купува нефта и газа тия са капут.

  56. #56
    до #55 УМРЯЛКО ТРОЛЕВ 16 дек 2014, 14:17
     
    0
     
    0

    Това имат, това продават хората. И те са си самодостатъчни. Не е вярно, че ако не си продават нефта ще са капут. По време на царска Русия не са им купували нефта, но тогава са експортирали пак, пшеница, кожи, месо и други неща... Погледни нас, каква жалка картинка сме пък ние сега!

    Бай Тодор Живков беше селянин, ама хитър селянин. Изнасяхме чушки, домати и компоти към СССР-ето а онези ни въоръжиха до зъби! Имахме и някаква електроника тогава. Сега като сме толкова "умни" загубихме всички пазари! Но това е и целта на САЩ! Да ни поставят в позицията на просяк, да не можем сами нищо.
    И Нато има същата цел, да сме напълно зависими от тях! И успяха, понеже ние сме ТЪПАНАРИ!
    По-големи и от руснаците!

  57. #57
    МиГ 16 дек 2014, 14:29
     
    0
     
    0

    #55
    Не си много наясно и ти с нещата. Русия има горива, има ресурси сред тях много рядко срещащи се (като титан, който е жизнено необходим за западната авиационна промишленост)има земеделие, има тежка промишленост, военна промишленост и т.н. Да не говорим, че в Русия се намират най-големите запаси от питейна вода, а както всички експерти очакват това ще бъде новото "черно злато", за което ще се водят и войни.
    Само за пример - Русия е на 3 или 4 място в света по износ на зърнени култури.

  58. #58
    DIV 16 дек 2014, 14:33
     
    0
     
    0

    "Ако Господ слушаше гаргите, всичко на този свят щеше да е мърша!"
    М-дааа, вече са в политиката, има опасност Някой да ги чуе:(((

    Този е клонинг на Николай Младенов - бивш министър на отбраната и външно министерство. По същия начин изкочил от нищото се напъва да прави големи поразии.
    Аз виждам прилика и в образованието им - сковано на бързо от някакви ЕВРОГЕЙСКИ и краварски (цит. по КОРЕКТОР;))) програми, преминали курс по разсипия на политически и държавни апарати (и двамата са стажували в разни комисии в Ирак) и назначени за доубиване на изпадналата в предсмъртна агония България.

  59. #59
    курти перваза 16 дек 2014, 15:35
     
    0
     
    0

    този носов секрет МИТОВ желая да го поря кат риба и да го пълня кат агнеее

  60. #60
    Кузьмич 16 дек 2014, 15:49
     
    0
     
    0

    Как ли се чувстват братушките, като жилищните им кредити са в долари, а зарплатите в рублы?

  61. #61
    АЗОВ 16 дек 2014, 16:05
     
    0
     
    0

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  62. #62
    ukrainec 16 дек 2014, 16:17
     
    0
     
    0

    Заплатите на руските тролове се увеличават всяка минута...........в рубли.Утре ще получавате май хилядарки.

  63. #63
    РУСЬ 16 дек 2014, 16:47
     
    0
     
    0

    РУСЬ МОЛОДАЯ!!!

  64. #64
    BaiVan 16 дек 2014, 17:32
     
    0
     
    0

    Умрях си от смях като прочетох статията.
    От комрнтарите ми се доплака.

  65. #65
    Кузьмич 16 дек 2014, 17:34
     
    0
     
    0

    С Новым 1998 Годом!

    http://dem-dem.ru/home/post/27322

  66. #66
    България над всички 16 дек 2014, 17:47
     
    0
     
    0

    Русия е пред пълен стопански крах, всъщност тя вече е вътре в него. Точно затова Путин се отказа от своя путинопоток през България, а това че сега той щял да минава през Турция си е просто блъф – никакви договори няма с Турция, има меморандум, каквото и да означава това /паметка, примерно/, че Русия има намерение да прокарва тръба през Турция, която ЕВЕНТУАЛНО щяла да стига до границите с Гърция и толкоз, какво ще става по-натам с тоя газ въобще не се споменава в паметката, ако нещо въобще ще става...не по путиновите.

  67. #67
    Eми 16 дек 2014, 18:13
     
    0
     
    0

    Толкова тъпи пичове не съм виждал на едно място. Русофилистици. Сбогом ПАН.

  68. #68
    Наум 16 дек 2014, 18:56
     
    0
     
    0

    ЗЗЗЗЗбоооогум, Emi award за най-кратък и безсмислен коментар.

  69. #69
    независим 16 дек 2014, 19:01
     
    0
     
    0

    Русия трябва да фиксира курса към еврото. Да започне да приеме евро срещу нефт и газ. Ние сме много зле , и Митов да спре да говори глупости.

  70. #70
    Байгън 16 дек 2014, 19:21
     
    0
     
    0

    Госпърдин Митов, не ми говорете за кривите по които се движи рублата, еврото и долара. Вижте какво става на другите борси, че не може да им се хване ни край ни начало.

    И вместо да предценявате Русия на какъв хал е - вижте у нас какво е положението.

    Голема работа че ходели на почивка в Гърция. А кой ходи и за колко? Щото в Гърция е по-евтино, миндил, за това. А това какво говори? Че в БГ има скрита инфлация и цените се катерят като по телевизионната кула. Така че по-леко с РФ.

    И си оставете веднъж лозарската ножица в къщи преди да ходите на дебати с Медведев. Тъпак кръгъл.

    Та нали точно Медведев беше на пост когато в Либия стана превратът и убиха показно Гадафи пред целия свят. И Медведев не можа да обели дуМа по въпроса. Ей натам сте ни тласнали, г-н Митров, с вашите Иракски експертизи.

    Искате от България да стане Ирак, за да ви дадат столче до кенефа в Европарламента. За столчето сте готов България да продадете за жълти стинки, келеш нещастен.

  71. #71
    Наум 16 дек 2014, 21:16
     
    0
     
    0

    Не съм сигурен че рублата трябва да се фиксира за евро. Онези от Центробанк това и чакат, нали за туй са яли и пили на версия до сега. Еврото ни разказа играта на всички в Съюза. САЩ си прецакаха икономиката за да угаждат на онези банкерчета , дебелите, от Германия,а и не само... с куфарчетата в Люксембург. Тази измислена валута се готви да е следващият долар. Е, стига вече. Аман от реинкарнации. Или ще е като хората или няма да е. Средно положение няма.

  72. #72
    Shoked man 16 дек 2014, 22:16
     
    0
     
    0

    В случаи като този с Митов обикновено се казва "Прости му, Господи, той е неграмотен и не знае какво прави!" И ако примерно моят син (ученик) бе изтърсил подобна глупост, щях да го нахокам и пратя да се дообразова. Да, обаче тук става въпрос за ВЪНШНИЯ МИНИСТЪР НА БЪЛГАРИЯ!!!! Просто не мога да си намеря място от гняв и срам едновременно, защото този злонамерен лумпен е оторизиран (за нещастие)да декларира външнополитическите позиции на моята Родина! Имаше преди 20-ина години друг подобен глупак, заканил се да съди...СССР!? А къде е сега лекето Стоян Ганев - беше разбира се при покровителите си в USA, но май вече е изтрит (с Божията помощ) от лицето на Земята... Тъпанарът Дянков също се заканваше да понашляпа Русия. Николай Младенов пък в момента "осребрява" проявената от него като външен министър Евроатлантическа солидарност (разбирай сляпо проамериканско послушание за сметка на България), с апетитния пост върховен представител на ООН в Ирак! И смехотворната фигура Роско Плевнелиев (мистър Биин) също не пропусна да заклейки и размаха пръст на Русия и те горките сега треперят ли треперят... Дано поне хората по света съзнават (ако изобщо някой се интересува вече от нас), че народът никога не е имал и няма нищо общо с тези политически фекалии!!!

  73. #73
    Shishko 16 дек 2014, 22:35
     
    0
     
    0

    #69независим,Русия ще си "върже" рублата за евро на кукуво лято. Върже ли я няма отвързване. Русия има също финансова борса и ако реши и е изгодно ще обменя рубли за евро. Но точно в момента това не мисля че ще се случи. Което знаеш ли какво означава? Че в ЕУ-то ще сме капут много скоро. Само че никой не им е виновен на онези бюрократи да оторизират кретени като Ферхоофстад да ходи на Евро Парад в Майданщадт,НезалЪежностите и да раздава кикове на тълпите.

  74. #74
    Gocev 16 дек 2014, 23:38
     
    0
     
    0

    Онзи карловски олигофрен ое ли се изявява тука, бе???

  75. #75
    moted 17 дек 2014, 07:27
     
    0
     
    0

    Тоя ще счупи псаки_метъра!

  76. #76
    ukrainec 17 дек 2014, 08:32
     
    0
     
    0

    Чета статията по горе,после чета коментарите на русофилите-путинуиди по долу и не мога да разбера какво грешно е казало министърчето-някой може ли да ми обясни?
    Митов всъщност казва: "Не може една голяма бензиностанция,на която току що са спрели да копуват бензина и я очаква пълен крах да прави забележки на други обекти и субекти"
    Правилно казва и нека целият свят види, че БГ може да се изрепчи на Русия а не да ни мислят за Троянски руски кон и да искат да ни бомбардират като госпожа Пейлин.Браво на министърчето!

  77. #77
    до #76 ukrainec 17 дек 2014, 08:46
     
    0
     
    0

    Като чета коментарите, май само вие двамката с министърчето сте такива идиоти!

    Хайде оня може би се надява или вече му дават пари, устройват го на разни топли службички я в Нато, я в ЕС, ама ти май си БЕЗПЛАТЕН ИДИОТ ПО РОЖДЕНИЕ!

    Оня е предател, политическа проститутка, ами ти какъв си? Хипнотизиран пенсионер!

  78. #78
    ukrainec 17 дек 2014, 09:05
     
    0
     
    0

    Спрямо кой е предател Митов?Митов плюе Русия а не България.А България няма нищо общо с Русия и никога няма да има-слава Богу!

  79. #79
    до #78 ukrainec 17 дек 2014, 09:23
     
    0
     
    0

    Е, ти как мислиш, България добре ли е в момента? Суверенна ли е?
    Дали народът мисли като този тип? Нима ние всичките сме на мнение, че Русия ни е враг?
    Това е НЕОБХОДИМО НА САЩ! А от там и на Нато... ТЕ искат да завземат Русия и намират разни лаещи кучета, дето да лаят по нея! Когато ние сме потънали до гуша в този глупав ЕС, армията ни я няма вече, народът ни мезерства или бяга на гурбет по други страни, а тоя намерил да критикува други страни? Това ли му е работата?
    Вместо да запретне ръкави и да търси изход, как да живеем по-добре, той тръгнал да плюва по страни, дето ние изобщо не сме им до глезените! И на кого е нужно това? Естествено на РБ изобщо не й помага, даже й вреди! В дипломацията не можеш да се държиш като простак. Утре може да се наложи с тези, с които си се държал така, да се срещаш и преговаряш. Ти вече представляваш една страна, не своето лично мнение!

    А този не знае какво прави, слон в магазин за порцелан!

  80. #80
    ukrainec 17 дек 2014, 09:40
     
    0
     
    0

    Не си прав-Митов не се репчи на Русия-той просто отговаря на идиотските изказвания на руски представители като медведев или полуидиота Жиринивски.
    Не нисли,че народът на БГ е за Русия-по малко от половината са за Русия и намаляват защото са на възраст.Русия не ни е враг,не ни е и приятел-да си взима чукалата и да не мисли че БГ и е колония или Ураина и е колония.Не ни трябва вечно репчещата се на всички вековно изостанала руска мечка.

  81. #81
    анонимен 17 дек 2014, 09:57
     
    0
     
    0

    ГОСПОДА НЕ МУ СЕ ВРЪЗВАЙТЕ НА ПИЛИШКИЯ МОЗЪК..ТО ОТ УСТАТА МУ КАПЕ МЛЯКО ПРОСТЕТЕ МУ НА ТОВА НЕДОНОСЧЕ ...МАЙКА МУ МОЖЕ ОЩЕ ДА ГО ЕДИГА ДА ПИШКА НОШНО ВРЕМЕ ИНАЧЕ ЛОШО МОЖЕ ДА НАМОКРИ ЧАРШАВИТЕ.ПЪК МОЖЕ И ДА Е ОБРАТНО МОМЧЕТО НА МЕН НА ТАКОВА МИ ПРИЛИЧА...ЗАМИНАВАЙ СИ В АМЕРИКА ДО КЪТО Е ВРЕМЕ ПАЛЯЧО ТАКЪВ ..ИЛИ ХЕМ ЕБАН,,,,ХЕМ БОЙЙЙЙ ЩЕ ИМА ОЩЕ МАЛКО ЩЕ ВА ТАРПИМ.........

  82. #82
    за ukrainec 17 дек 2014, 10:09
     
    0
     
    0

    ---> #80 ukrainec

    "...Русия не ни е враг,не ни е и приятел-да си взима чукалата и да не мисли че БГ и е колония или Ураина и е колония.Не ни трябва вечно репчещата се на всички вековно изостанала руска мечка..."

    Това е някаква свърхреакция! Русия не иска никого, поне за сега! Тя си има достатъчно и за какво и е още?
    Виж САЩ са ненаситни! Те искат целият свят да е техен, по точно да го ограбят и използват ресурсите на другите страни а народите там, не ги боли х*я за тях! Да мрат в мизерията, останала след тях!

    Тези свръхреакции и на украинците не са обосновани на нищо! Крим си го взеха, понеже иначе САЩ искаше да го вземе и по този начин да им унищожи Черноморският флот! А още повече коя е тази Украина, която може да подарява руска земя на някакви си янки? Знаеш ли колко руснаци за загинали и закопани на Крим? А колко американци? НУЛА! Така, че кой има историческото право да владее Крим? САЩ са на майната си, хиляди километри от тука и са ограбили индианците по същият начин, по който и сега ограбват цял свят.... НО Русия ще им тегли ножа! Сигурен съм! И е справедливо!

    Лесно са си го мислели сащиянците: Направи насилствен преврат в една държава, постави там "твои хора" на власт а те след това подписват ОТ ИМЕТО НА ОФИЦИАЛНИТЕ ВЛАСТИ, на вече поробената държава, че "ПОДАРЯВАТ" всичко на САЩ! ПРОСТО И ГЕНИАЛНО! НО го няма майстора!

    Така стана с Ирак, но с Украйна? Какво като има толкова желаещи укри да са роби на САЩ?
    Слава Богу в България не са толкова много! Има само платени идиоти, които вземат пари от тях, НО народът ни не ЖЕЛАЕ НИКАКВО РОБСТВО ОТ НИКОЙ! И ПРАВИЛНО! НО сме вече роби в ЕС и НАТО!

    Просто не сме намерили като народ цаката, как да се пазим от предатели да не идват на власт! И това е трагичното! Не мислиш ли че и Украйна страда точно от това? Кой е Порошенко? А яйцеглавият? А Турчинов? Все хора на ЮЕСЕЙ! Значи не работят за УКРАЙНА а за себе си и САЩ!!!

  83. #83
    ukrainec 17 дек 2014, 10:51
     
    0
     
    0

    "Русия не иска никого, поне за сега! Тя си има достатъчно и за какво и е още?"

    Тогава какво правят руските спецназ на чужда земя?
    Да не би да искат да завземат стотиците пром. предприятия,които псето проруско янукович беше почти подарило на руската мафия?
    Или защитяват бабичките и децата от укрофашагите?
    Наивни са вярващите!

  84. #84
    ukrainec 17 дек 2014, 11:26
     
    0
     
    0

    "Кой е Порошенко? А яйцеглавият? А Турчинов?"
    Тез тримата са Украински патриоти,които заедно с много други и заедно с украинския народ (кйто е "измислен")успяха да прогонят вековният поробител и мъчител на Украина-Руската империя.
    През цялата си 1400 годишна история БГ народът това не можа да го направи(макар че не е измислен)като украинският.
    Нямаме нищо против САЩ да ни помагат,както нямахме нищо против и Германия да ни помага преди-който е враг на нашия враг,е наш приятел.

  85. #85
    до #84 ukrainec 17 дек 2014, 11:41
     
    0
     
    0

    Ох, колко сте заблудени!!! Нали Виктория Нюланд с техният посланник определиха, че Турчинов, Яйцеглавият и подобните, ще отидат в "новото" правителство след преврата?

    Помощ от САЩ? Даже смешно ми става... На който тези са помагали, винаги е страдал след това. Нали "помогнаха" и да индианците в Северна Америка, да не "живеят в мизерията"? Нали помагаха и на Виетнам та още се раждат там деца с по три крака и две глави? Нали помагаха и в Югославия, та болниците са пълни с младежи на около 20 години, болни от рак... Нали помогнаха на Ирак, та сега там се появиха джихадистите... Нали убиха Кадафи в Либия, и аккво става там? И още, много, много други са "получили помощ" от САЩ :)!
    Иди и обясни на хилядите убити деца в Ирак, че са получили "помощ" от САЩ и трявва да й се радват :)?


    И Украйна е тяхна жертва, но понеже украиците са наивни, не го виждат. Може би след време ще разберат? САЩ така ще ги прецака, че даже няма и да разберат, че са жертва! То това е и трикът! Убиват те а ти се радваш и смяташ, че ти "помагат" :)!
    Нали и на България ни "помагат"? Е, къде ни е армията? Къде ни е благосъстоянието? Е, къде са ни младите - отидоха в други страни? Къде ни е индустрията? Даже не можем да дойдем до нивото на онази, преди 1989-та година....

  86. #86
    ukrainec 17 дек 2014, 11:57
     
    0
     
    0

    Нали и на България ни "помагат"? Е, къде ни е армията? Къде ни е благосъстоянието? Е, къде са ни младите - отидоха в други страни? Къде ни е индустрията? Даже не можем да дойдем до нивото на онази, преди 1989-та година....

    БЪЛГАРИЯ Е ЗЛЕ ЗАЩОТО Я ОГРАБИХА ВНУЦИТЕ НА ТЕЗИ ГОРСКИ РАЗБОЙНИЦИ(ПАРТИЗАНИТЕ)КОИТО РУСКИТЕ КОМУНЯГИ НАЗНАЧИХА НА ВЛАСТ В БГ СЛЕД КАТО ИЗБИХА ЕЛИТА НА БГ ПО ВРЕМЕ НА СЪВЕТСКАТА ОКУПАЦИЯ.
    Взимай тетрадка от 100 листа и го напиши това горното 200 пъти.Като свършиш-обади се,ще ти дам и други задачи.

  87. #87
    до #86 ukrainec 17 дек 2014, 12:09
     
    0
     
    0

    Ти ме разсмиваш, колко си заблуден! Кой е ограбил, няма значение! ТАКАВА Е СИСТЕМАТА НА САЩ, която е и тука вече! Ограбване, набиване на джобовете за сметка на другите, не го ли разбираш това???? А когато не става по мирен път, то и чрез насилие, война и подобни....
    Капитализма е такова общество! Всеки гледа да ограби другите и някои успяват. Ако не си от успелите, то духаш супата.... Партийните секретари и бившите комуняги имаха достъп и по-лесно можеха да ограбят, за това и се възползваха. Това е всичко! Ако и ти имаше достъп до сметките на България в швейцарските банки и виждаш, че системата се сменя а кодовете са ти в ръцете? Как би постъпил? Ще ги дадеш на другите, а? Смешник :)!

    Капитализма е това, което виждаме на практика!
    Какво прави синът на Джо Байдън в Украйна? Май е дошъл да "помага" на майдановците и да ви "освобождава от Москалите" :) ??? Боже колко си наивен, ukrainec? Казваш, че си на 60 години? Та акъла ти не е на нивото и на 15 годишен хлапак!

  88. #88
    митева 17 дек 2014, 13:13
     
    0
     
    0

    Абе тъп американски путьо,
    Какви простотии плещищ бе. Русия била със слаба икономика.Добре , че ние сме със силна и то силна с вашето любезно съдействие. И путьо нещастен - украинската икономика колко силна е че да я подкрепим ние още по-силните.Нещастен и продажен задник.Запомни говньо, Украйна е загубена кауза за творите американски приятели.Руснаците ще изгладуват и ще изтърпят всичко, но там американски войник няма да стъпи.Крим е руска територия! Това не сме ние да се гъзурчим на този и на онзи посланик.ЮКопелдаци мръсни

  89. #89
    ukrainec 17 дек 2014, 13:24
     
    0
     
    0

    Пейте,пейте птички путиноидни,още малко ви остава-докато долара стигне 1000 рубли.

  90. #90
    дo #89 ukrainec 17 дек 2014, 14:03
     
    0
     
    0

    Абе хахол, я кажи сега за курса на гривната и за украинската икономика? Вече разбрахте ли къде серат гладните и хванаха ли ви задниците пайжина?
    Скоро ще разберете какво значи да си робовладелска сатрапия и държава от 4тия свят.
    Ебaхти здуханото зомби с промит мозък.

  91. #91
    до #89 ukrainec 17 дек 2014, 14:21
     
    0
     
    0

    ".Пейте,пейте птички путиноидни,още малко ви остава-докато долара стигне 1000 рубли..."

    Е, й? Кво като стане бе? Даже и сега могат да изгорят руснаците милиарди тонове хартия с някакви си надписи по тях "100 Руб", "1000 Руб"... КАКВО ИЗМЕНЯ ТОВА?

    Нали си имат всичко. Е, с Китай на бартер ще могат да разменят газ за разните телефончета и компютри няма да измрат, я! ОТ САЩ не им трябва нищо!

    На Украйна й трябва "дебелия" на някой негър от САЩ!

  92. #92
    ukrainec 17 дек 2014, 14:26
     
    0
     
    0

    Никога не сравнявай Украина с България.
    Това е все едно да сравняваш Канада с канализация или пък локум с Локомотив.
    Украина произвежда по западни лицензи;
    Локомотиви,трамваи,ЖП вагони,автобуси и други
    По СССР лицензи: самолети,вертолети,танкове,бронетранспортиори,ракетни двигатели,части за атомни реактори и други.
    Украина е на второ място в света(след САЩ) по производство на жито.Украина има милиони тона запаси от въглища и може би газ.
    България произвежда:л--а
    България има запаси от:плиткоумни путиноиди.
    България е на 1място в света по:намаляване на населението.

  93. #93
    до #92 ukrainec 17 дек 2014, 14:38
     
    0
     
    0

    Хахолче, и понеже сте толкова велики и по-по- най, фашистката ви държава е фалирала от всякъде и нямате 2 стотинки да си платите сметките. Споко, сега новите ви господари ще ви дадат кредити и ще ви заробият за близките 3-4000 години. А производството, което имате си го заврете в задниците. То не е нужно никому. Ще ви натъпкат с "качествени" западни (китайски) стоки и ще мyчите от задоволство да ядете гмо. И вместо да стоиш тука да тролиш иди събери малко дърва да се згрeeш.

  94. #94
    Котева 17 дек 2014, 14:55
     
    0
     
    0

    До ucrainec
    "Митов плюе Русия а не България.А България няма нищо общо с Русия и никога няма да има-слава Богу!" То бива бива издухан и промит мозък, ама твоят случай трябва да се изучава в медицинските ВУЗ-ове! Плюейки по Русия, този кретен недоклатен не само, че злепоставя страната и народа ни, ами и се старае да разруши за години напред съществувалите от столетия всестранни връзки между двата народа и страни... Е НЯМА ДА СТАНЕ!!! ТОЧНО ОБРАТНОТО НА ТВОЕТО ПСЕВДОТВЪРДЕНИЕ - БЪЛГАРИЯ, КАТО ДЪРЖАВА (ЗАЩОТО МЕНТАЛНО НИКОГА НЕ СЕ Е ОТДЕЛЯЛА)РАНО ИЛИ КЪСНО ПАК ЩЕ СЕ ОБЛЕГНЕ В БЕЗСИЛИЕТО СИ НА РУСИЯ! А И СВЕТОВНО ПРИЗНАТИЯТ ФЕНОМЕН БАБА ВАНГА ГО Е ПРЕДРЕКЛА: "ЗА БЪЛГАРИЯ ОТ РУСИЯ ПО-ХУБАВО НЯМА!"


    --------------------------------------------------------------------------------

  95. #95
    до #94 Котева 17 дек 2014, 15:05
     
    0
     
    0

    Браво, Котева! И аз мисля, че с Русия някога сме били един народ (много дълече в миналото, ама на написаните истроии вече нищо не може да се вярва). Американци, немци, англичани и подобните от ЕС не са ни много близки, във свеки случай по-дълечни са ни от руснаците! Не случайно и самите руснаци купуват жилища по нашето черноморие. Някога може би ще разберем, че другите само са ни използвали за някакви си техни, глобални цели!

    Ванга е велика пророчица! Предсказала е още по времето на СССР, че ще се разпадне, че Русия ще изпадне в големи проблеми, но някой си "Владимир" щял да я въздигне пак на световно ниво...

    Даже е казала, че 2016-та година "Европа ще е пуста и безлюдна"???? Вследствие на "химическо нападение" от някакви си "мюсюлмани", които ще "неневиждат християтните" и за това ще "стрелят по Европа"???

    Дано не се сбъдне пък това :)!

  96. #96
    ukrainec 17 дек 2014, 15:24
     
    0
     
    0

    Не знам колко сте близки с русия,но гледайте сега,когато руския "Титаник"потъва,да не ви завлече и вас към дъното.
    Навремето,когато "Титаник" е потънал е завлякъл близките до него лодки-става завихряне някъкво.
    Добре че хората възпитани във вярност към Русия са вече на възраст,а в БГ продължителноста на живота не е голяма.
    A от там нататък всичко е ясно-България е в НАТО и ЕС и така ще е от векове за векове!

  97. #97
    за украинеца #96 17 дек 2014, 15:31
     
    0
     
    0

    "...A от там нататък всичко е ясно-България е в НАТО и ЕС и така ще е от векове за векове! ..."

    ***********! Това ЕС и Нато е някакво недоразумение в нашата история! Колкото по-бързо отмине, толкова по-добре. А титаникът е Украйна, завладяна от САЩ и поставила там някакви тъпи идиоти на власт, които не знаят какво правят и я унищожават!

    А ти щом се пишеш украинец, какъв си ти тогава, та ще ни казваш, кое за нас е по-добре и кое не е?

    Коментарът е цензуриран, заради обиди/нецензурни изрази. Admin

  98. #98
    do #96 ukrainec 17 дек 2014, 15:33
     
    0
     
    0

    Да хахолче, верно е- за съжаление сме там в това осрано нато и ес. И сега си ядем попарата заради това. А тя е горчива. Верно е и че идва ново поколение- все по зомбирано, все по-немислещо, все по-послушно и сляпо за реалноста. Ти си един прекрасен пример за това. И само да отбележа- ние винаги сме били на грешната страна. А страната на която сме били, винаги се е разпадала или я постигал крах. Каква ирония.

  99. #99
    Krasimir Dimitrov 17 дек 2014, 16:19
     
    0
     
    0

    Близо 100 коментара, които се въртят около едно хахо, който, сигурно не може да намери Украйна на картата! Добро постижение!

  100. #100
    Тепегьоз 17 дек 2014, 17:50
     
    0
     
    0

    Евала, Украинец за конкретната реплика а именно: "БЪЛГАРИЯ Е ЗЛЕ ЗАЩОТО Я ОГРАБИХА ВНУЦИТЕ НА ТЕЗИ ГОРСКИ РАЗБОЙНИЦИ(ПАРТИЗАНИТЕ)КОИТО РУСКИТЕ КОМУНЯГИ НАЗНАЧИХА НА ВЛАСТ В БГ СЛЕД КАТО ИЗБИХА ЕЛИТА НА БГ ПО ВРЕМЕ НА СЪВЕТСКАТА ОКУПАЦИЯ"
    И не си мисли, че си сам. Има и други нормални хора. Вярно, тук е рядкост.

  101. #101
    bash delibash 17 дек 2014, 19:07
     
    0
     
    0

    Относно статията, главното действащо лице явно се изживява като политик от световна величина!Пръдльо.Русия винаги ще я има както и България.А за всичко останало колкото и да не им се иска на някой го решава Господ и ако някой има нещо против да се се обърне към него.БОГ С НАМИ.

  102. #102
    Моряк88 18 дек 2014, 16:25
     
    0
     
    0

    Под Бог да нямаш предвид Путин? То верно, като попрочетеш малко повече, друг извод няма и не може и да има.

  103. #103
    към #102 от Моряк88 18 дек 2014, 18:20
     
    0
     
    0

    Под Бог се разбира вселенският разум, небяснимото, всеобхватността която "държи" вселената в хармония.
    За нас е трудно да си предствим Бог, той е навсякъде и във всичко! НО ако ти трябва нещо или си на кръстопът в живота, то винаги можеш да се обърнеш към Него!

    Остави всички неверници, нека си говорят колкото си искат глупости! Ориентирай се на собственият си опит в живота! АКО ТИ СЪВСЕМ ЧЕСТНО СЕ ОБЪРНЕШ КЪМ БОГА И МУ РАЗКАЖЕШ, КАКВО ТОЧНО ТИ Е ПРОБЛЕМА, АКО СИ БИЛ ОТКРОВЕНЕН, ТО Е МНОГО ВЕРОЯТНО ДА ПОЛУЧИШ КОНКРЕТЕН ОТГОВОР ОТ НЕГО и ПОМОЩ ДАЖЕ! Това може да е чрез някой съвет от някой друг, може да се обърнеш и прочетеш някаква табелка, чиито текст е точен отговор на това, дето си питал! Може да ти се обади някой, когото не си виждал от години и той да ти помогне в това, дето ти трябва точно сега!

    БОГ е навсякъде във вселената и няма нужда да си някъде си, за да те "чуе". Но ако не искаш другите да те чуят какво питаш и говориш, то отиди в парка, дето няма никой и разкажи какво искаш, какъв съвет на глас, все едно, че се обръщаш към роднина или много добър приятел!
    Ако си искрен и не се отнасяш с насмешка към това, ще останеш много изненадан! Но ще се убедиш, че НАВЪН в света не си САМ! Има една огромна сила и разум, която ти помага, когато имаш нужда!

    А сега за насмешката ти, относно постинга на колегата, дето казваш "Бог" или "Путин".....
    Тука няма шега! Путин го е изпратил Бог, понеже не иска светът на земята да свърши така трагично!
    Даже още Ванга е казвала, че Русия ще тръгне да се разрушава, но ще се появи някой си "Владимир", който ще я спаси от разрухата! Тя говори даже и за апокалипсис. Според нея в Европа 2016-та гдина няма да има хора: "...Европа, пуста и безлюдна..."
    НО в света всичко е с ВЕРОЯТНОСТ. Живеем в квантов свят! И да се надяваме, че няма да има апокалипсис, още ни се живее на земята :)! Но такива глобални неща много зависят от БОГА! Ако се съберем повечко хора и подтвърдим, че не искаме да има апокалипсис, Бог ще ни чуе и няма да допусне това!
    Волята на индивида и на групата са много ВАЖНИ за Бога! Ако ясно изкажеш позиция, то той ще те "чуе"! Ако мълчиш и приемаш всичко, значи си съгласен с това, какво става с теб, с държавата ти, с всичко наоколо!

  104. #104
    Моряк88 18 дек 2014, 19:37
     
    0
     
    0

    Абе подозирам, че си добър човек. Друг коментар по трактата няма да има - дали съм съгласен или не.
    Инак за ясното изказване на позиция си адски прав. Ето и моята - не на диктатора и не на агресора. В превод - НЕ на Путин.

  105. #105
    moted 18 дек 2014, 19:53
     
    0
     
    0

    #103 Това,че и други българи мислят така/а те не са малко/означава,че България наистина ще пребъде заедно с нейният божи народ!

  106. #106
    Бай Хуй 19 дек 2014, 10:37
     
    0
     
    0

    Олиии доде бяхме да нагледаме камилите из пустинята тука станало много забавно. За сопола Митов и тия дето му играят по дудука - цифрички:
    - Руски валутни резерви - 411 милиарда долара;
    - Търговски баланс на полугодието 2014 - +151 милиарда долара (британския и - 97 милиарда паунда за сравнение)
    - Руски външен дълг - 15% от БВП (из ЕС масово е оттатък 40, тук там към 130, за САЩ да не споменаваме);

    Та коя мизерници е слабата икономика? А и украинец махай се най-сетне от България. Направи услуга на света и си иди при Поросенко, Яйценюк, Турчина, Руслана(ей тая обеща да се запали преди година, ма не би - всичката ви работа такава, само кражби, лъжи и търтействане), педофила Ляшко и другите световни отрепки и изроди. Даже ако си истински смелчага а не смръдлива и страхлива гнида, иди "освободи" Донбасс, за да може армията на ДНР да отърве света от мръсната ти особа.

  107. #107
    чукундура 20 дек 2014, 02:20
     
    0
     
    0

    Стига сти критикували лапето ко вий направилу чак пък толкуз ами изпусналу са гуляма рабутъ е пуразмириса са малку ама ша утворим и ша са пруветри Нали Ко толкуз Можи да е ялу някуй развалени круши Амчи то туй круши кат круши ли съ

  108. #108
    д 20 дек 2014, 13:49
     
    0
     
    0

    Помощ от САЩ? Даже смешно ми става... На който тези са помагали, винаги е страдал след това. Нали "помогнаха" и да индианците в Северна Америка, да не "живеят в мизерията"? Нали помагаха и на Виетнам та още се раждат там деца с по три крака и две глави?

    мда,по пък на когото са помогнали блядовете
    е прокопсал-справка Бългрия и половин Европа...
    То и в България се раждаха такива деца когато думна Чернобил,ама си мълчахте гадни изроди и си внасяхте храна а оставихте цяла България да се трови уроди-ама как ще си признаете,че руските пияници осраха работата плазмодии

  109. #109
    отн. #108 Пуснато от д 20 дек 2014, 15:15
     
    0
     
    0

    "...мда,по пък на когото са помогнали блядовете
    е прокопсал-справка Бългрия и половин Европа..."

    Разказвай тези на когото другиго искаш. При соц-системата имаше и неправилни неща, но като цяло не умираше страната и народа. Не казвам, че е добре да се върне-но факта си остава факт.

    И какво мислиш, че тогава "блядовете" са я измислили и са ни я наложили те? Тази, както и сегашната гейска, васалска система, ни налагат едни и същи психопати! Руският народ не е виновен, че и България е имала социализъм....
    Съвременна Русия няма нищо общо с някогашната болшевишка власт.

    Относно Чернобил, можеш да се сърдиш на Бай Тошо и свитата му. Сърбите бяха първи, които тогава ни казаха по техните новини за какво става въпрос! Е, "нашите бляди" във България са си виновни, че не предупредиха населението за катастрофата навреме!
    И всичко се познава в сравнение: Какво са прокопсали страните в Европа сега? Превърнаха се във васали на американската олигархия. А нейните цели са де те убият теб, жена ти децата ти, всички които познаваш и да унищожат България изобщо като народ, култура традиции, като всичко... Е, тогава за какво говорим изобщо? Кое е по-малкото зло? В момента Русия се опитва сама да се измъкне от тяхната паяжина. НО успее ли и за нас има някакъв шанс, да не се сбъднат техните сатанински планове. Не успее ли тя, то считай че сме загубени!

    Е, тогава какво да избера? Да съм на страната на ФАЩ - избирам абсолютна и сигурна гибел, както в индвидуален план, така и на цялата ни страна и народ!
    Ако съм на страната на Русия, има възможност да останем живи!
    Така, че аз поне избирам второто!

  110. #110
    учуден 20 дек 2014, 22:48
     
    0
     
    0

    Когато срещу тебе идва влак редно е да се махнеш от релсите Не се сърдете на това селяндурче то просто не е наред.Не заслужава коментар Много е семпло.

  111. #111
    ск 19 мар 2015, 11:46
     
    0
     
    0

    Този буклук на снимката е американско мекере.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка