Проверки и тестове разкриха какво е причинило аварията с Фалкона

Pan.bg 01 сеп 2015 | 13:31 views (1984) commentaries(10)
img БЛИЦ

Повреден заключващ механизъм е свалил правителственият самолет, установиха инженерите от "Авиоотряд 28"

Повреден заключващ механизъм на носовия колесник е причината за принудителното кацане на правителствения самолет „Фалкон“ преди два дни във Варна. Това установиха инженерите от "Авиоотряд 28", след като вчера извършиха необходимите проверки и тестове на самолета, информира Нова телевизия.Заключението на експертите е, че най-вероятно повредата е станала във въздуха в момента на прибиране на колесника. От "Авиоотряд 28" вече са информирали швейцарската компания, която има договор за поддръжка и обслужване на самолета.

Предстои правителственият „Фалкон“ да бъде ремонтиран и след извършването на всички необходими тестове да бъде пуснат в експлоатация. Ще бъде направена техническа и финансова оценка за използването му при изпълнение на държавни задачи.

Тази сутрин в "Здравей, България" бившият министър на транспорта Кристиан Кръстев обясни, че този самолет не е купуван от правителството, а от държавното предприятие РВД. След като е изплатен, той е прехвърлен на „Авиоотряд 28”. "Правителственият самолет не може да бъде върнат, той не е на оперативен лизинг, изплатен е отдавна. Може да се водят разговори с компанията, която е водила технически прегледи. Тя е дала гаранция за предишния ремонт" , коментира той. /

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 10

  1. #1
    Usdr 01 сеп 2015, 15:28
     
    16
     
    1

    Да си купят по голям самолет и да отлетят без никога да се върнат в бг.

  2. #2
    Аман пишман 01 сеп 2015, 15:38
     
    8
     
    1

    E сега се разбра, че не ставаме за нищо еле пък нещо отговорно, като авиационна техника да потдържаме или ремонтираме. Кръгла мързелива глупава нула сме, който и каквото да говори. Тези негодно-тъпи връзкари дето ги назначиха нашите генерали и министри да си играят със самолетите ще им ебат майката на самите тях! Амин!

  3. #3
    Христофор 01 сеп 2015, 16:14
     
    6
     
    1

    "Ба си" механизма, който се поврежда не когато е натоварен при приземяване или излитане,а във въздуха.

  4. #4
    Иван Бориславов 2 01 сеп 2015, 18:08
     
    5
     
    1

    Много ме нервят кретенски коментари от зарзаватчии! На заключващото устройство има датчици. При излитането от София и прибиране на колесника прибирането и заключването са нормални, но при това се е повредил датчикът. Затова е казано "повредата е станала във въздуха". Колесник не се прибира на земята! Това не пречи на спускането на колесника за кацане. Но при опит за прибиране след излитане от Варна, системата не го допуска, смятайки че колесникът няма да се заключи. И конструкторът на самолета да го обслужва, такъв отказ не може да се предвиди.

  5. #5
    емигрант 01 сеп 2015, 18:23
     
    4
     
    2

    Самолета е изплатен, не е на лизинг. Няма на кого да се връща. Защо пък да не му направим една оценка за едно Евро и си го купи който трябва

  6. #6
    Тони 01 сеп 2015, 20:06
     
    3
     
    0

    Само да не се окаже, че поддръжката на пилатуса я прави някой ЕТ от бг. защото ще падна от смях.

    Няка как български техници да казват каква е повредата, освен ако не са подготвени и лицензирани от фирмата производител.

  7. #7
    Расму асеннн 01 сеп 2015, 21:02
     
    1
     
    0

    И как едновременно се повредиха и трите колесника .....тука дават нещо което нямат .характерно за бг

  8. #8
    Иван Бориславов 2 01 сеп 2015, 22:03
     
    5
     
    0

    №7, не са се повредили и трите колесника, а СИСТЕМАТА за тяхното прибиране е отказала, защото "разсъждава" ЛОГИЧНО - щом един не иска да се прибира, значи е опасно да се прибират другите. Днешните самолети са "умни"...

  9. #9
    той 01 сеп 2015, 22:16
     
    8
     
    0

    споко,батко вече постояно ходи с парашут на гърба.

  10. #10
    Христофор 02 сеп 2015, 12:08
     
    1
     
    0

    Иване, в зарзаватчийското ми училище,правят разлика между механизъм и датчик за състоянието на механизма и положението му.Та, аз писах за механизма а не за датчици и компютри.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка