Горещи новини
- МО, Русия: в зоната на група „Юг“, загубите на ВСУ възлизат на 810 бойци
- ГЩ, Украйна актуализира данните за загубите на Русия: още 1270 войници
- ВВС, Украйна: 58 от 67 "Шахеда" бяха свалени над Украйна
- Германия обеща да предостави още 12 самоходни гаубици на Украйна
- АРМИМЕДИЯ: Европейската отбранителна индустрия се нуждае от консолидация
- ЦРУ и МИ6 заявиха, че е по-важно от всякога подкрепата за Украйна да продължи
- Министрите на отбраната на България и на ФРГ Атанас Запрянов и Борис Писториус подписаха Програмно споразумение за съвместната покупка на зенитно-ракетни комплекси IRIS-T
- Вицепрезидентът: С президента Радев работим за съхраняване на българщината сред българите в чужбина
- Президентът: Поколението, защитило Съединението, ни даде урок как политици и граждани действат като творци на историята, а не като нейни безпомощни заложници
- Буданов: Telegram е заплаха за националната сигурност
pan.bg
Преди няколко дни, на 23 февруари се навършиха 53 години от смъртта на летците Андон Стоев и Иван Вълчанов.
Нека не ги забравяме!
На 23.02.1970 г.при полет от летище Равнец с МиГ-15УТИ загиват старши лейтенантите Андон Коев Стоев и Иван Бойчев Вълчанов. При полет по прибори рязко падат оборотите и тягата на двигателя поради КПН. Недостатъчна височина и невъзможност за изпълнение на хоризонтален полет и маньовър със спуснат колесник.
Според Рашо Радков:
Летище Равнец 23.02 1970г. Полети ДСМУ при понижена видимост и ниска ДГ. Заход за кацане изпълнява самолет У МиГ-15 . Преди далечната дават пълни обороти светва лампа пожар с отнемане двигателя изгасва лампата ПОЖАР- летците докладват. РП м-р Душев заповядва кацане с КК 287 градуса-летцине минаван на втори кръг прелитат над главите на свои колеги, които ги наблюдават от височинния дом-много са ниско. Самолетът е бил ниско защо летците не саполучили заповед веднага кацане с гръбен вятър е загадка-явно тяхното решетие е било незабавно кацане с курс 87 градуса. Насочват се към третия завой на обратен старт-В момента на даване обороти светва лампа пожар. Пускат колестника и правят опит за свит кръг. Самолетът се завърта и се забива пред очите на състава. Загиват инструктор летец Андот Стоев Каев и обучаем Иван Бойчев Вълчанов.
Както винаги има нещо неясно- защо полк Желязков не е записъл в дневника- присветна ми лампа пожар при пълни обороти над ДПРС. и не е спрял самолета за проверка. Защо ком ескадрилата м-р Дуиев не е дал заповед спиране двигателя и веднага кацане- полосата е била на носа им при курс 87 -били са в процес изравняване.- при силен гръбен всичко излиза точно кацане на ПИК.
Преди няколко дни, на 23 февруари се навършиха 53 години от смъртта на летците Андон Стоев и Иван Вълчанов.
Нека не ги забравяме!
На 23.02.1970 г.при полет от летище Равнец с МиГ-15УТИ загиват старши лейтенантите Андон Коев Стоев и Иван Бойчев Вълчанов. При полет по прибори рязко падат оборотите и тягата на двигателя поради КПН. Недостатъчна височина и невъзможност за изпълнение на хоризонтален полет и маньовър със спуснат колесник.
Според Рашо Радков:
Летище Равнец 23.02 1970г. Полети ДСМУ при понижена видимост и ниска ДГ. Заход за кацане изпълнява самолет У МиГ-15 . Преди далечната дават пълни обороти светва лампа пожар с отнемане двигателя изгасва лампата ПОЖАР- летците докладват. РП м-р Душев заповядва кацане с КК 287 градуса-летцине минаван на втори кръг прелитат над главите на свои колеги, които ги наблюдават от височинния дом-много са ниско. Самолетът е бил ниско защо летците не саполучили заповед веднага кацане с гръбен вятър е загадка-явно тяхното решетие е било незабавно кацане с курс 87 градуса. Насочват се към третия завой на обратен старт-В момента на даване обороти светва лампа пожар. Пускат колестника и правят опит за свит кръг. Самолетът се завърта и се забива пред очите на състава. Загиват инструктор летец Андот Стоев Каев и обучаем Иван Бойчев Вълчанов.
Както винаги има нещо неясно- защо полк Желязков не е записъл в дневника- присветна ми лампа пожар при пълни обороти над ДПРС. и не е спрял самолета за проверка. Защо ком ескадрилата м-р Дуиев не е дал заповед спиране двигателя и веднага кацане- полосата е била на носа им при курс 87 -били са в процес изравняване.- при силен гръбен всичко излиза точно кацане на ПИК.
Други публикации
Напиши коментар